rusta Vloženo 12. Březen 2015 Sdílet Vloženo 12. Březen 2015 Ano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rusta Vloženo 12. Březen 2015 Sdílet Vloženo 12. Březen 2015 Ale, kdyz tam daval naboj, tak lozisko uz drzelo po hromade. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 12. Březen 2015 Sdílet Vloženo 12. Březen 2015 no ja by som sa tam pekne vrátil a povedal mu čo to robí...inak ti neporadím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rusta Vloženo 12. Březen 2015 Sdílet Vloženo 12. Březen 2015 Je dobry kluk, a poctivy. Neverim nejak, ze by to udelal spatne a dal mi to. Mozna jsem tam nejak spatne dal tehlici (i kdyz asi tam neni co zkurvit, odsroubovat 2 cepy, poloosu a sundat tehlici stlumice). On menil jen samotny lozisko, a demontaz a montaz tehlici jsem delal sam. Menit lozisko jsem se nejak bal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rusta Vloženo 12. Březen 2015 Sdílet Vloženo 12. Březen 2015 Zitra se na to podivam, jinak se tam budu muset zajit znovu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomat1 Vloženo 13. Březen 2015 Sdílet Vloženo 13. Březen 2015 Měl by si si nechat udělat geometrii, když sundáváš těhlici! Proto ti to taky táhne do strany. To vibrování způsobuje nevyváženost většinou kol, ale může to dělat i náboj s kotoučem, každopádně bych převážil kola a pak řešil zbytek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 16. Duben 2015 Sdílet Vloženo 16. Duben 2015 (editace) levé ložisko mi odešlo při cca 70 a pravé při 72 tisících, levé se opět odporoučelo po 4 tisících km, pokaždé výměna za sadu FAG, nakoupeno na škoda-díly.cz Plzeň, kde reklamaci ochotně přijali k řešení, už životnost prvomontáže je zoufalá, pojedu znova i na geometrii Editováno: 16. Duben 2015, autor: ben06 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 19. Duben 2015 Sdílet Vloženo 19. Duben 2015 Jojo , lisovanie ložiska kladivom , bez podopretia zospodu až mu vypadne vnútorný krúžok to je fakt znak poctivého prístupu , nechcete už konečne prestať škudliť a dať si to niekde do servisu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 19. Duben 2015 Sdílet Vloženo 19. Duben 2015 škoda-díly.cz su v pohode Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 19. Duben 2015 Sdílet Vloženo 19. Duben 2015 Já jsem to v servise měl, materiál si vždy roky dodávám sám, a pán múdrý výdrž origo je ok? Kde jsem udělal chybu, že auto jezdí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
turbokocur Vloženo 11. Červen 2015 Sdílet Vloženo 11. Červen 2015 (editace) ludia, aky je naozaj spravny moment pre utiahnutie matice na naboji? (ten tisichran) sused mechanik vravi ze 60 nm, u nas v servise tiez povedali ze tolko, a na internete aj v prirucke stoji, ze az 250 nm. zatial to mam na zhruba 65 nm a ide to. bojim sa tam dat tych 250 aby nepuklo puzdro loziska. uz 3x som menil loziska v priebehu roka (cca po 5k km), vzdy FAG, teraz som si to servisoval sam (loziska som samozrejme dal nalisovat) a dal som pre zmenu SKF. nechcem, aby zase odislo, tak pls poradte edit: este mam dotaz ohladne poloosi. aka je normalna vola v klboch? 1 mm? menil som komplet riadenie s capmi, silentblokmi ramien atd atd atd ... a myslel som, ze problem bol tam, no auto je stale nekludne a pri vyssej rychlosti dost vibruje. skrutky som kontroloval, nikde vola nie je vsetko pevne, aj stabilizator. len ked som robil tie spominane loziska, prava poloos co sa tyka vnutorneho klbu ked poloos necham vlastnou vahou spustit nadoraz nadol, tak naspat hore ide lahucko bez zadrhnutia a vola prakticky minimalna. na druhej strane sa ten vnutorny zadrhne a neviem ho priamo zodvihnut. a ked zodvihnem a potrasiem, pride mi, ze ma volu aspon 2 mm. je to normalne? homokinetaky som menil pred rokom a nie za cinu ... Editováno: 11. Červen 2015, autor: turbokocur Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 11. Červen 2015 Sdílet Vloženo 11. Červen 2015 200nm mala felicia , na fabii je to tych cca 65nm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
turbokocur Vloženo 11. Červen 2015 Sdílet Vloženo 11. Červen 2015 a na octavii ako? a co si myslite o tej poloosi prosim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
turbokocur Vloženo 4. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2015 tak ja len toľko, že s novými ložiskami pre zmenu SKF (predtým 3x po sebe odišli FAG po 5-tisíc km) zatiaľ 5-tisíc km a ani bzuknutie. ten moment som nechal tých 65 nm a bez problémov zatiaľ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
turbokocur Vloženo 10. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2015 predsa len sa časom objavuje dotaz z mojej strany. už mám na tých ložiskách zase o pár tisíc km viac, nehučia, som s nimi spokojný zatiaľ. čo ma ale štve je to, že auto je nejaké nepokojné. idem po rovine, nový asfalt a ono sa to chová, akoby som šiel po zvlnenej vozovke. kĺby boli menené nedávno, dačo nemecké, nie čína. mám podozrenie na homokinetické kĺby. je normálne, že keď prudko pridám plyn, napr. na trojke keď idem 50 km/h a dám to na podlahu až k 80 km/h a snažím sa točiť volantom, tak ide len veľmi ťažko? ak nepridávam tak prudko, ide ľahko. okrem toho pukania pri plne vytočenom kolese sa aj takto prejavujú poškodené kĺby? ešte mi napadá, či predsa len netrebalo tie matice náboja utiahnuť na 250 nm ako sa to píše v dielenskej príručke aj v knižke Jak Na To Octavia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrikcevela Vloženo 27. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2015 mne to pride logicke ze pri prudkej acceleracii ztuhne volant. nechces predsa pri vyssej rychlosti skoncit v poli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
turbokocur Vloženo 28. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2015 co ma tuhost riadenia pri vysokej rychlosti spolocne s prudkou akceleraciou? ked prudko pridam, riadenie stuhne. ked idem 150, riadenie ale take tuhe nie je. ked na to dupnem v zakrute, riadenie stuhne. ak neuberiem, som v tom poli, lebo zakrutu nevyberiem. to co ty popisujes, o to sa stara elektricky posilnovac, ale nie na oktavkach 1. generacie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
turbokocur Vloženo 4. Září 2015 Sdílet Vloženo 4. Září 2015 tak prave lozisko fuc, chytil som megajamu (15-20 cm hlbka) na ceste v noci. uz huci lozisko, nepresne riadenie, zase som zarobil. objednal som nove lozisko SKF, ale ked to lozisko len rukou este nenalisovane pootocim, pohyb je miestami trhavy a ked to potocim rychlejsie, tak vydava to aj zvuk. doposial som vzdy zvykol novymi loziskami pootocit a sli hladko, teraz prvykrat to vidim. je to OK? lisovanim a dotiahnutim poloosi sa to eliminuje alebo to ist vratit do obchodu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAN3RKO Vloženo 13. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2016 Nazdar. Dneska som sa tiež pustil do výmeny predných ložísk kolies na mojej octavii a chcel by som sa opýtať ako by mal byť nalisovaný náboj? Mal by byť nalisovaný až po doraz alebo musí byť nejaká medzera medzi čidlom ABS a krúžkom ABS? Ja som nechal nejakú medzeru, takže tým pádom náboj nemám nalisovaný na doraz.....Ďakujem za odpoveď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 13. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2016 Náboj tam nalisuj nadoraz, kam až jde. Mezi snímačem ABS a kroužkem ABS bude mezírka tak půl milimetru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAN3RKO Vloženo 13. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2016 Dobre. Zajtra to spravím. Diki za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.