Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
to samé platí i u Praktika, jsou to paka, Praktik za 278.000, Room v základu za 300.000 (Praktik bez zadních sedaček, bočních bagů, tapeců a čalounění od B sloupků atd.... :doh ,

je vidět, že ještě není tak nejhůř

Praktik má boční airbagy ;)

Vloženo

Má, ale za 8900Kč. Navíc do něho spousta věcí nejde objednat a klimatizace je za 35k. S takovou prostě řemeslníci budou svoje berlinga a podobny sajrajty vynaset do nebe cim dal tim vic. Zatim Praktik zlevnil jenom o 20k s DPH.

Vloženo

Omlouvám se, jestli to již padlo, ale ví někdo, zda letos, případně od kterého měsíce, bude 2.0 PD 103 kW v Octavii nahrazeno odpovídajícím common-railem??

Vloženo

Upřímně, pruh sem měl a teď při výměně už si ho namontovat asi nenchám - přínos postrádám. Naopak si myslím, že nejlepší ochranou je tvarování karoserie po vzoru FII/R, kde sem ani sluneční clony za necelej rok a 24 000km nemusel sklopit. U SII podobná zkušenost.

P.S. mně stejně přijde ten pruh spíš jako poznávací znamení výbavový verze :)

Vloženo
Upřímně, pruh sem měl a teď při výměně už si ho namontovat asi nenchám - přínos postrádám. Naopak si myslím, že nejlepší ochranou je tvarování karoserie po vzoru FII/R, kde sem ani sluneční clony za necelej rok a 24 000km nemusel sklopit. U SII podobná zkušenost.

P.S. mně stejně přijde ten pruh spíš jako poznávací znamení výbavový verze :)

Auto vyzera elegantnejsie s tym pruhom. A nie tak lacno. Pri cirnej farbe vozidla.

Vloženo (editace)

bojler: Áno, má!

Při brždění v kritických situacích je každá sekunda velmi důležitá. Proto byl vyvinut asistenční systém k vysoušení brzdových kotoučů, který je schopen této časové prodlevě, vznikající během brzdného manévru při jízdě za deštivého počasí, zabránit. Systém vysoušení brzdových kotoučů zajišťuje, že brzdové kotouče předních kol jsou suché a čisté. Toho je dosaženo krátkodobým, pro řidiče zcela neznatelným přibržděním (brzdové destičky se brzdového kotouče jen lehce dotknou). Tím je zajištěn maximální brzdný účinek, což přináší zkrácení brzdné dráhy.

Podmínky aktivace systému vysoušení brzdových kotoučů:

- rychlost vozidla vyšší než 70 km/h

- zapnuté stírače (trvalý/intervalový chod)

Jsou-li aktivační podmínky splněny, jsou v určitých časových intervalech brzdové destičky předních kol po určitý čas přitlačovány k brzdovým kotoučům. Brzdový tlak přitom dosahuje maximálně 0,02 MPa.

Editováno: , autor: Igor
Vloženo

V Polsku přidali v rámci MR10 do základu výbavy Elegance multifunkční volant s ovládáním rádia. To je dobrý tah :palec2: kterého se ale v ČR zákazníci těžko někdy dočkají...

Vloženo
V Polsku přidali v rámci MR10 do základu výbavy Elegance multifunkční volant s ovládáním rádia. To je dobrý tah :palec2: kterého se ale v ČR zákazníci těžko někdy dočkají...

Ano, toho se těžko dočkají, protože už to dávno mají. Tak nevím, proč si stěžuješ :p

Vloženo

Ťažko povedať, napr. mediálny konektor MDI má OIIFL skôr o pol roka ako SII. SII to má až teraz od modelového roku 2010. Ja som to do OIIFL objednal ešte v novembri.

Vloženo (editace)

Tak možná moje chybka - já myslel Octavii, nikoliv Superba.

V Polsku má Octavia nově multifunkční volant, v Česku nikoliv.

Editováno: , autor: Skeeve79

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...