Supersonic Vloženo 9. Únor 2009 Sdílet Vloženo 9. Únor 2009 Zdravím Vás, mám opět menší problém. Při včerejší cestě z Vysočiny se mi stala jedna nemilá věc, vzhledem k počasí jsme jeli v koloně, cca tak 70km/h, měl jsem zařazenou 5ku. Ve chvíli, kdy jsem sešlápnul plyn, že předjedu pána předemnou, protože mě pouštěl se najednou rozsvítila kontrolka ASR (trojúhelník se zaoblenou šipkou), ozvala se akustická signalizace, tj. jedno pípnutí a motor ztrácel výkon, nakonec se rozsvítily i kontrolky dobíjení a tlaku oleje. Buhožel v tom spěchu nevím, jestli motor zhasnul, zajel jsem ke krajnici, klíček do nulové polohy, znovu nastartoval a pohoda a zatím se nic podobného nestalo. Chci se zeptat, jestli má někdo podobnou zkušenost. Hledal jsem, ale nic podobného jsem nenašel. Každopádně ještě upřesní, že cesta byla fakt hnus, samý sníh a nebo břečka na silnici, k tomu ještě sníh v masce, možná se dostal i k hadici sání...Taky mě napadla ještě slabá baterie, ale ta slouží bez sebemenších problémů a to i asr do tohohle incidentu, tzn. že problikává, když je tam prokluz na kolech...Díky za každou radu a i názor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 9. Únor 2009 Sdílet Vloženo 9. Únor 2009 baterku si odmeraj a pozri ci nahodou nemas chybu nejaku na vagu. a este by som sontroloval kablovy zvazok, ci je odmotany a vyveseny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 9. Únor 2009 Sdílet Vloženo 9. Únor 2009 podla mna to cele suvisi len s cinnostou ASR. pridal si a kolesa ti presmykli, lebo bol na ceste sneh, to je normalne, tak zauradovalo ASR. a tie zvysne dve kontrolky mohla byt suhra zleho pocasia a aktivacie ASR. nicmenej ten zvazok a VAG by som si pozrel tak ci tak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supersonic Vloženo 10. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 10. Únor 2009 Tak baterku jsem měřil, ne teda odpojenou, ale když jsem včera dorazil, naměřil jsem 12.47V, startuje a funguje bez problémů. Navíc dnes cesta za úplně stejných podmínek jako v neděli a nic, takže jsem zkoušel pořádně šlapat na plyn a kontrola prokluzu funguje naprosto bez problémově, stejně tak jako abs a všechno ostatní...Tak fakt nevím...Ještě mě napadlo, mohlo by asr snížit otáčky tak, že by to celkově kleslo až k hranici, kdy by to pětka nepobrala??? V tu chvíli bych i chápal kontrolku dobíjení a oleje a i svítící kontrolku asr, protože řídící jednotka by nevěděla co se děje...Nebo jak se chová jednotka ve chvíli kdy má být v provozu asr a zhasne motor, ale po stránce elektriky je všechno ok?? Jiné vysvětlení mě nenapadá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
J.Š. Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 Jo, asr je při prikluzu schopné i zhasnout motor, takže všechny tyhle příznaky moho být tímto způsobeny:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom_F Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 podle mě je to 100% funkce. pokud to přeženeš a asr je zapnuté kontrolka prokluzu problikává a pokud na tomhle probředlém sněhu proklouzávají kola a nepřestáváš šlapat na plyn končí to shasnutím motoru. podle mě to dělá elektronika tím že ubírá otáčky motoru. nevím jak přesně to funguje ale když na tomhle blátě jedu s asr je to utrpení, kdybych se chtěl rozjet dokopečka se zapnutým asr neskončí to jinak než shasnutím motoru. takže před zimou vypínám a pořád jsem ve stavu kdy s vypnutým asr jsem v tomhle počasí jistější Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supersonic Vloženo 12. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 Díky všem za odpovědi, hledal jsem a opravdu to bude na 99,99% normální funkce asr. Funguje tak, že pokud jednotka vyhodnotí data jako nedostatečný záběr kol, sníží otáčky aby kola měli větší šanci zabrat a auto se nedostalo do smyku, pokud by zabírala třeba jen jedna strana.Tj. přenesení kroutícího momentu na kola a dělá to dvěma způsoby, a) snížení dodávky paliva do motoru a za přibržďuje prokluzující kola a taky dál kombinuje možnosti a) i . Hledal jsem ještě v manuálech a co mě dost překvapilo, dost výrobců aut doporučuje při takových podmínkách dokonce asr vypnout! Ještě jednou díky všem za pomoc! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom_F Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 návod jsem nečetl ale opravdu jsem dospěl k vypnutí asr v tomhle počasí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 hej je to pravda, v zime a ked sa clovek potrebuzje vyhrabat je lepsie ASR vypnut. v tomto smere neviem ci je ASR vyhoda alebo nevyhoda, mozno ked je sucho a pri rozbehu na normalnej ceste smykaju kolesa. ASR ma podla mna vyhodu asi tak len ked je v spojeni EDS a sice ked prenasa krutiaci moment z presmykovaneho kolesa na to co ma eventuelne lepsi podklad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zaho Vloženo 6. Březen 2009 Sdílet Vloženo 6. Březen 2009 Toto iste sa mi stalo dnes. Poriadne prsalo, isiel som asi 80 - 90, dal tam 5 ku a pridal plyn. Rozsvietila sa kontrolka ASR, motor uplne stratil tah a zhasol. Rozsvietilo sa dobijanie a tlak oleja. Zastavil som pri krajnici, vypol svetla a nastartoval a vsetko OK. Nic nesvieti, motor normalne taha, ziadne divne zvuky. Olej som kontroloval a ten je tiez OK. Takze dufam, ze nebude problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom_F Vloženo 6. Březen 2009 Sdílet Vloženo 6. Březen 2009 docela zvláštní že např v těch 80-90km/h dojde až k stavu zhasnutí motoru. To musí být docela nepříjemný pocit, posilovač řízení a brzd a najednou vše vypnuté Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 ja osobne som zastanca vsetkych tych elektronickych pomocnikov a len zavidim tym co maju vsetky tie prkotinky, ja som rad ze mam vo fanke aspon ABS, napriek tomu ASR pokladam skor za nevyhodu ako vyhodu. v zime treba vypinat, vo velkej rychlosti na vode to robi tiez cudne veci- vid vyssie...ten system sa mi viac nepaci ak opaci...luto mi je len ESP, ze ho nemam... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.