Leden 15, 200718 r konečně se to trocha pohnulo,ono na tom něco bude,když dáte nové vstřikovače,tak to šlape jako hodinky.proto jsem se ptal,jestli to taky už někomu udělali....Jinak BXE se Fleshuje.
Leden 16, 200718 r konečně se to trocha pohnulo,ono na tom něco bude,když dáte nové vstřikovače,tak to šlape jako hodinky.proto jsem se ptal,jestli to taky už někomu udělali....Jinak BXE se Fleshuje. co se jako pohnulo ? Když dáš nový vstřikovače, nezmění se na teplejch startech vůbec nic.
Leden 16, 200718 r Mám BJB, zatím vše v pořádku. Jen mi to někdy "zaštěká", ale to se tady už někde řešilo.
Leden 17, 200718 r No to by me taky zajimalo, zda-li tem horsim startum za tepla pomuzou vymenit striky a bude po problemu. Diagnostiku..co Tve zkusenosti?
Leden 17, 200718 r No to by me taky zajimalo, zda-li tem horsim startum za tepla pomuzou vymenit striky a bude po problemu. Diagnostiku..co Tve zkusenosti? klidně mi důvěřuj, že ne, protože je mám měněný. Změnily se akorát studený starty a volnoběžnej chod. A jinak říkám, že ty vstřiky (aspoň teda z 2.O TDI) většina mechošů v servisech nikdy ani neviděla, natož aby je pak měnili. V tomhle ohledu jsem měl asi opravdu historickou smůlu
Leden 17, 200718 r jirkaK: no jo ale za studena to startuje na jednicku, brnk a hned a volnobeh je taky pravidelny..bez nejakych vykyvu...fakt by me to moc zajimalo co zpusobuje ty horsi starty tepleho motoru....neni tu nekdo od fachu, kdo uz se s tim problemem zabyval trochu hloubeji???
Leden 18, 200718 r Mé zkušenosti jsou takové,když bylo zákazníkům na dvou vozech vyměněny vstřikovače,tak byli naprosto spokojeni.Samozřejmně se musely vstřiky nejprve dát na stolici pro proměření. Jinak motor BJB se nefleshuje.
Únor 2, 200718 r Ten istý problém ale iba niekedy - nabehané 90.000km - ale ked zošlapnem plyn tak sa chytí.
Únor 4, 200718 r Ďalší rozdiel medzi motormi BJB a BKC je asi v "hlave válcova a ventilov" - aspoň podla ETKY : BJB koncovka MX a BKC má KX. Vie mi niekto povedať keď dám RJ motora s BKC+elektroinštalácia+chladené spätné vedenie výfukových plynov na motor BJB či to bude funkčné / aby som si nedobabral motor /. Konštrukčne vyzerajú tieto motory úplne rovnaké /okrem spätného vedenia výfukových plynov - norma Euro 4 /, až niekto viete o nejakom probléme prosím odpíšte. Ďakujem vám za odpovede. Motor___hlava_BKC_a_BJB.pdf Upraveno Únor 4, 200718 r od Mareček
Únor 4, 200718 r skúste sa odviesť v OII s tmavou farbou bez klími to znám, měl jsem černý auto bez klimy a v létě to bylo naprostý peklo. ted uz si nedovedu představit fungovat bez klimatizace
Březen 4, 200718 r jak jezdit a starat se o motor 1,9 tdi 77kw pd . aby vydrželo turbo atd.díky za přispěvky
Březen 4, 200718 r jak jezdit a starat se o motor 1,9 tdi 77kw pd . aby vydrželo turbo atd.díky za přispěvky no hlavne ho nedusiť studený, a po dlhšom záťahu turbo nechať ochladiť(15 - 20s na voľnobeh)
Březen 4, 200718 r jak píše kolega s pořadovým č. 62454, ale ani tak nemáš jistotu, že to turbo vydrží, protože je veřejný tajemství, že koncernový turba stojej za dvě věci. A nepomůže ti ani když mu budeš číst před spaním pohádky.
Březen 4, 200718 r jak píše kolega s pořadovým č. 62454, ale ani tak nemáš jistotu, že to turbo vydrží, protože je veřejný tajemství, že koncernový turba stojej za dvě věci. A nepomůže ti ani když mu budeš číst před spaním pohádky. Jiriku, ty hovedo
Březen 5, 200718 r záleží, jaký máš MR, ty první mají turba ok, ale od 06 jsou z Rumunska a ty už tak slavný nejsou
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.