Listopad 4, 200915 r Tak jsem to byl okouknout ty fabky a jediny benzin ktery ma dva laufy je 2.0 MPI 85Kw, 1.4 16V 55 i 74 kw maji jeden Dvojitou pak maji 1.4TDI 51, 59KW, 1.9SDI 47kw, 1.9TDI PD 74 a 96KW
Listopad 4, 200915 r tak v tom mám výhodu, že jezdím delší trasy, proto mi i déle vydržel. Jezdil jsem (teď už více využívám manželčinu Feldu a Fábku šetřím)denně do práce 45km jedna cesta, takže kondenzát se stihl vždy cestou odpařit a soukr jezdíme výlety, kdy 100km není žádná dálka
Listopad 4, 200915 r Tak jsem to byl okouknout ty fabky a jediny benzin ktery ma dva laufy je 2.0 MPI 85Kw, 1.4 16V 55 i 74 kw maji jedenDvojitou pak maji 1.4TDI 51, 59KW, 1.9SDI 47kw, 1.9TDI PD 74 a 96KW ta 16V 74kW mě překvapuje ... to musí být nějaká "inovace" páč ty vždy měly dvou laufový vývod
Listopad 4, 200915 r hm tak se asi pletu ... je to možné Hm tak to jsme dva, já taky viděl 1.4 s dvojitým laufem. tak nevím, možná to bylo jen jeden MR.
Listopad 5, 200915 r Stando ja ti teda nevim zda se prvni delali s dvojitym videl jsem fabky rok 2000-2001 16V 74 a meli jen jeden, ale je mozne ze par kusu melo dvojity a to byli ty z let vyroby 99-00, stejne tak jako mely 1.9TDI vzadu bubny ty prvni kusy, Jinak pokud to nekdo videl i pozdeji tak zadny problem tam nebyl dat koncovy vyfuku z 2.0 MPI 85Kw ktery jako jediny benzin ma dvojitou koncovku
Listopad 17, 200915 r klucí zas tu omýláte co už je vyřešeno na první stránce....1.4 16V 74kw měly v počátcích dva laufy, pak už jen jeden PS: osobně jsem několik těchto vozů viděl
Leden 11, 201015 r Zdar, vlnovec mám "nový" - dva roky, třívrstvý. Ten by zůstal. Ale potřebuju všechno dál vyměnit. Kolik si mám připravit? Asi se vykašlu na garážníky a dám to do značkovýho. Výfuk ovlivňuje i výkon a spotřebu, proto. Nehledě nato, že jinde mi od toho nedají žádný papíry. Katalyzátor se vyřízne? Měly by tam být dva - AZF, ale baňa je tam jedna. Potíž je, že vpravo pod řadící pákou mi něco rezonuje. Asi závěs výfuku. Ale dělá to jen při rozjezdu. Kosti stabilizátoru to nejsou - netušíte? Najeto pár set a pořád nic neupadlo. Vidět tam nic není, zvednout to nemůžu. Jinak bych s výfukem počkal dojara. Upraveno Leden 11, 201015 r od peetr
Leden 11, 201015 r Zvednuto, okouknuto. Je tam asi origo z roku 2002 - celej vkuse a zhnilej. Mezi katalyzátorem a střeďákem je prohnilá trubka a leží na jistící spojce, proto to drnčení. takže zbytečný vzrůšo, do jara by to vydrželo. Akorát je zvýšená spotřeba. Těším se na nový výfuk jestli klesne. A teď dotaz pro megaborce: Na letadle, čtyřtaktu, když je děravý výfuk, tak nevzlítne, nemá výkon. Jak to? U čtyřtaktu to na vyplachování válce nemá vliv! U Š120 s vytuněným děravým výfukem šel prozměnu výkon nahoru a taky spotřeba. Děravý výfuk zvyšuje spotřebu http://www.rozhlas.cz/motozurnal/radce/_zp...513?hodnoceni=5 Upraveno Leden 18, 201015 r od peetr
Leden 22, 201015 r výfuk bych ve škodovce dělat nikdy nenechal. Lepší je zajet do nějakého rychloservisu, který mají přímo obchodníci s výfuky. Vyjdeto nejlevněji (žijí z prodeje), máš tam šanci pořídit nejkvalitnější výfuk (rozdíl je ovšem zpravidla minimální) a hlavně to bude montovat někdo, kdo to umí.
Leden 22, 201015 r Tak jsem si vybral servis - výfuky na počkání.... je to druhý týden, třikrát jsem se tam ptal a výfuk jim stále nepřišel. Každý den čekám... Na spotřebě je to znát. I takhle to může dopadnou. Ale zvedli mi to na počkání, tak mám aspoň klid a vím, co tam rachotí. ------------------------------------- No sláva, po 14 dnech je to hotový. střeďák + konec + 2 spojky 4500Kč Teď se mi budete smát, že byste to udělali za 2000. Značka na papíře je "Škoda". Zvuk se nezměnil, jen to zase duní za autem. Co to udělá se spotřebou ještě napíšu. Upraveno Leden 25, 201015 r od peetr
Leden 26, 201015 r podle mě to se spotřebou neudělá nic měřitelného. Obecně výfuk zpomaluje odvod plynů ze spalovací komory a tím pádem zvyšuje spotřebu (a snižuje výkon). Takže strarý děravý výfuk s vymlácenými přepážkami spotřebu teoreticky sníží. Pokud ovšem ty prorezlý přepážky ucpou hrnec, tak může jít spotřeba i nahoru.
Leden 26, 201015 r No nevím jak to víš s tou spotřebou, ale má skušenost je opačná na favoritu když byl děravý výfuk vzrostla spotřeba klidně i o 2 litry:) vždycky sem si myslel že to je kvůli tomu, že s děravým výfukem to má nižší výkon a je na to potřeba víc šlapat, ale třeba se mýlím:)
Leden 26, 201015 r Spotřeba a výkon je daná sáním a výfukem, jak to nebude "laděné" tak klesá výkon a roste spotřeba. Měl jsem posunutý krouťák dolů, je to možný nebo se mi to zdálo? Zadní tam mám FONOS, je to dobrá značka? (za ty prachy musí ne?) Střední BOSAL. Letadlo s děravým výfukem nesmí startovat! Spadlo by. Naproti tomu Š120 s dírou jezdila jak ďábel ale spotřeba šla dost nahoru. Jinak 8.8litru se starým teď bylo, tak jsem zvědavý, jestli to klesne. Upraveno Leden 26, 201015 r od peetr
Únor 13, 201015 r Zatím můžu říct, že s novým výfukem šla spotřeba zhruba o 1 a 1,5 litru dolů. A to ekonomické jízdě mám zatím daleko. Každopádně se mi to vyplatí, návratnost doroka. Pořád mám ale spotřebu vysokou. V techničáku je 90/120 5.5/7.0. Jezdím denně trasu 2x25km 60-120km/h půl napůl a vyšlo to na 7,2. Motor už sice něco pamatuje, ale mohly by to dělat zanesený lambdy? Každopádně si na botu montuju omezovač na 90. Upraveno Únor 13, 201015 r od peetr
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.