Přejít na obsah

Výfuk u benzínových Fabií


Refi

Doporučené příspěvky

tak v tom mám výhodu, že jezdím delší trasy, proto mi i déle vydržel. Jezdil jsem (teď už více využívám manželčinu Feldu a Fábku šetřím)denně do práce 45km jedna cesta, takže kondenzát se stihl vždy cestou odpařit a soukr jezdíme výlety, kdy 100km není žádná dálka ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to byl okouknout ty fabky a jediny benzin ktery ma dva laufy je 2.0 MPI 85Kw, 1.4 16V 55 i 74 kw maji jeden

Dvojitou pak maji 1.4TDI 51, 59KW, 1.9SDI 47kw, 1.9TDI PD 74 a 96KW

ta 16V 74kW mě překvapuje ... to musí být nějaká "inovace" páč ty vždy měly dvou laufový vývod

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stando ja ti teda nevim zda se prvni delali s dvojitym videl jsem fabky rok 2000-2001 16V 74 a meli jen jeden, ale je mozne ze par kusu melo dvojity a to byli ty z let vyroby 99-00, stejne tak jako mely 1.9TDI vzadu bubny ty prvni kusy,

Jinak pokud to nekdo videl i pozdeji tak zadny problem tam nebyl dat koncovy vyfuku z 2.0 MPI 85Kw ktery jako jediny benzin ma dvojitou koncovku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdar, vlnovec mám "nový" - dva roky, třívrstvý. Ten by zůstal. Ale potřebuju všechno dál vyměnit. Kolik si mám připravit? Asi se vykašlu na garážníky a dám to do značkovýho. Výfuk ovlivňuje i výkon a spotřebu, proto. Nehledě nato, že jinde mi od toho nedají žádný papíry. Katalyzátor se vyřízne? Měly by tam být dva - AZF, ale baňa je tam jedna.

Potíž je, že vpravo pod řadící pákou mi něco rezonuje. Asi závěs výfuku. Ale dělá to jen při rozjezdu. Kosti stabilizátoru to nejsou - netušíte? Najeto pár set a pořád nic neupadlo. Vidět tam nic není, zvednout to nemůžu.

Jinak bych s výfukem počkal dojara.

Editováno: , autor: peetr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zvednuto, okouknuto.

Je tam asi origo z roku 2002 - celej vkuse a zhnilej. Mezi katalyzátorem a střeďákem je prohnilá trubka a leží na jistící spojce, proto to drnčení. takže zbytečný vzrůšo, do jara by to vydrželo. Akorát je zvýšená spotřeba. Těším se na nový výfuk jestli klesne.

A teď dotaz pro megaborce:

Na letadle, čtyřtaktu, když je děravý výfuk, tak nevzlítne, nemá výkon. Jak to? U čtyřtaktu to na vyplachování válce nemá vliv!

U Š120 s vytuněným děravým výfukem šel prozměnu výkon nahoru a taky spotřeba.

Děravý výfuk zvyšuje spotřebu

http://www.rozhlas.cz/motozurnal/radce/_zp...513?hodnoceni=5

Editováno: , autor: peetr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

výfuk bych ve škodovce dělat nikdy nenechal. Lepší je zajet do nějakého rychloservisu, který mají přímo obchodníci s výfuky. Vyjdeto nejlevněji (žijí z prodeje), máš tam šanci pořídit nejkvalitnější výfuk (rozdíl je ovšem zpravidla minimální) a hlavně to bude montovat někdo, kdo to umí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem si vybral servis - výfuky na počkání.... je to druhý týden, třikrát jsem se tam ptal a výfuk jim stále nepřišel. Každý den čekám... Na spotřebě je to znát.

I takhle to může dopadnou. Ale zvedli mi to na počkání, tak mám aspoň klid a vím, co tam rachotí.

-------------------------------------

No sláva, po 14 dnech je to hotový.

střeďák + konec + 2 spojky 4500Kč

Teď se mi budete smát, že byste to udělali za 2000. Značka na papíře je "Škoda".

Zvuk se nezměnil, jen to zase duní za autem. Co to udělá se spotřebou ještě napíšu.

Editováno: , autor: peetr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podle mě to se spotřebou neudělá nic měřitelného. Obecně výfuk zpomaluje odvod plynů ze spalovací komory a tím pádem zvyšuje spotřebu (a snižuje výkon). Takže strarý děravý výfuk s vymlácenými přepážkami spotřebu teoreticky sníží. Pokud ovšem ty prorezlý přepážky ucpou hrnec, tak může jít spotřeba i nahoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevím jak to víš s tou spotřebou, ale má skušenost je opačná na favoritu když byl děravý výfuk vzrostla spotřeba klidně i o 2 litry:) vždycky sem si myslel že to je kvůli tomu, že s děravým výfukem to má nižší výkon a je na to potřeba víc šlapat, ale třeba se mýlím:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spotřeba a výkon je daná sáním a výfukem, jak to nebude "laděné" tak klesá výkon a roste spotřeba.

Měl jsem posunutý krouťák dolů, je to možný nebo se mi to zdálo?

Zadní tam mám FONOS, je to dobrá značka? (za ty prachy musí ne?) Střední BOSAL.

Letadlo s děravým výfukem nesmí startovat! Spadlo by.

Naproti tomu Š120 s dírou jezdila jak ďábel ale spotřeba šla dost nahoru.

Jinak 8.8litru se starým teď bylo, tak jsem zvědavý, jestli to klesne.

Editováno: , autor: peetr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zatím můžu říct, že s novým výfukem šla spotřeba zhruba o 1 a 1,5 litru dolů. A to ekonomické jízdě mám zatím daleko. Každopádně se mi to vyplatí, návratnost doroka.

Pořád mám ale spotřebu vysokou. V techničáku je 90/120 5.5/7.0. Jezdím denně trasu 2x25km 60-120km/h půl napůl a vyšlo to na 7,2. Motor už sice něco pamatuje, ale mohly by to dělat zanesený lambdy? Každopádně si na botu montuju omezovač na 90.

Editováno: , autor: peetr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...