Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

kolik stál??

tak přímo ve škodovce cca 5000 kč.

Tak pokud máš AUB tak trafo (zapalovací modul).

Upraveno od Lancelot

Tak trafo :palec2:

Ale stojí teda pěkný ranec, možná by se dalo repasovat.

Jinak uprav prosím název tohoto topicu, je tam špatný kód motoru - ABU místo AUB ;)

Upraveno od Lancelot

tak přesně jak říkáš, dneska jsem na to koukal a jeden kabel mi moc nedrží na tom modulu, což bude mít asi za příčinu, že mi špatně pálí jeden válec, kterej mi hlasí diagnostika. ten modul se dá sehnat od seba nebo jELDY za pěkný peníze. nabízejí mi německou prvovýrobu za cca 1700, takže je jasný, co se bude kupovat a doufat, že to bylo tím. nebo jsem přemýšlel, že bych to malinko upravil a stáhnul stahovačkou, která by to držela na místě, jestli by to nepomohlo, než kupovat novej ( abych pak nezjistil, že to tím nebylo )

U té diagnostiky mně štve, že to nepozná jestli ten válec nezapaluje kvůli cívky nebo kvůli vstřikovači.

Jinak já jsem právě ty kabely kontroloval a zdály se mi ok, ale těžko říct, u mně to bude spíše ten vstřikovač.

Musím se jen odhodlat a zkusit je prohodit, ale mám strach jak mi tam poteče benzín z toho.

Ale mám plán, když jsem onehda zkoušel akční členy

motorové ECU, tak to zkoušelo palivové relé nebo co, a asi spadl tlak paliva a nešlo to nastartovat.

Tak tohle asi udělám aby mi z toho netekl benzín.

to se ti nedivím, já budu rád, když to bude ten modul, ale je to poslední možnost, co by to mohlo dělat

tak přehodit vstřiky, by neměl být zas tak velký problém

No NNNTomas psal, že prý je to jednoduché, jak jsem na to tak koukal, tak to složitě nevypadá.

Ale musím to dělat v čase, kdy třeba nebude vadit, že to dva dny nepojede, když to poseru :D

Trochu to asi odstříkne - a tlak si upustíš odvzdušnovacím ventilkem na konci lišty. Přehodíš vstřiky, zapneš zapalování - aby to natlakovalo - zase to tím ventilkem odvzdušníš a pak nastartuješ :) Není se čeho bát.

Ok o víkendu to zkusím. :palec2:

tak já jsem nakonec objednal zapalovací modul a jsem zvědav, jestli se zbavím nepálení 4 válce. budu informovat

Tak jsem dnes prohodil ty vstřikovače, není to složité, jen jsem neměl ten grif, takže mi to tak hodinku a půl zabralo, dost mi dala zabrat ta pojistná spona :D

No a výsledek? 3. válec pořád nepálí, takže trafo nebo kabely.

Ale ohledně toho trafa, někde jsem četl, že se skládá ze dvou modulů - každý na dvojici válců, takže když by jeden modul odešel tak by blby dva válce je tomu tak?

A už jsi to vyřešil, to tvoje vynechávání?

Teď totiž nevím po čem jít jestli po kablu ne po tom trafu. :help:

jj, chyba byla v modulu. na 4 válci, byl vnitřek uplně rozpadnutej a kabel držel jen silou vůle

Já si právě taky myslím, že to bude to trafo, ale potřeboval bych se ujistit, tedy vyloučit ty kabely.

Akorát všechny co znám s fabkou už mají cívky :rolleyes:

to věřím, já koupil kabely taky nový, tak jestli by to taky nebylo lepší

a měl jsem taky problém si je půjčit, protože je taky nikdo neměl

A co za trafo jsi koupil? Jakou značku, já bych se rád vyhl číně, i když je to nejlevnější. Nejsem přece jen tak bohatý abych si mohl dovolit levné věci.

Jo a ještě jak jsem dnes přehazoval ty vstřikovače, mám je dát zase zpátky nebo je to jedno?

Upraveno od Lancelot

pokud šlapou, tak bych je nechal. mě je na zkoušku taky přehazovaly a mám je přehozený pořád

koupil jsem značku Teslu (ČR) od jELDY a zatím 150 km a v poho, ale ty jsi z Frýdku, to bych vzal od seba, tuším, že ho měl za cca 1600 kč a myslím, že to byla německá prvovýroba

OT: mlhovky jsem dne poslal k Tobě

  • 2 týdny později...

Tak jsem dnes vyměnil zapalovací kabely a zatím se to zdá ok, při testovací asi 3km jízdě v různých režimech ani jedno vynechání zážehu, ale nechci se radovat předčasně.

Potvrdí se to, až to bude zase studené či za různých klimatických podmínek, snad to byly ty kabely a bude na chvíli zase klid.

  • 1 rok později...

Dobry den potreboval bych poradit za vlhkeho pocasi mi jde motor 1.4 16v 55KW v nouzaku rozblika se kontrolka motoru a nema vykon a cuka a kdyz to dam na waga tak to pise chyba treti valec zabeh nebo nak tak dal jsem nove svicky a vcera kabely a dnes mi to opet udalo a porad jen jeden valec a to treti..tak prosim poradte..dekuji

Upraveno od rejmoés

Tipoval bych to na cívku, občas odejdou. Mě se jedna kdysi doslova roztavila a auto se zcela zastavilo.

rejmoés - pro příště je potřeba aby jsi napsal kód motoru (jinak ti těžko někdo něco poradí):
AUA - má zapalovací trafo (tipuji, že je to ten tvůj, když jsi měnil kabely)
BBY - má zapalovací cívky

  • 3 roky později...

Mam rovnaky problem. 1.4 16v 55kw AUA

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.