Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Poraďte jak opravit sytič na karburátoru starého typu Favorita.Vyměnil jsem jich několik a všechny jsou vadné.Má někdo návod na ruční ovládání sytiče?

  • 1 rok později...

Mám fáčko 94 silver line karburátor na LPG a jsem z toho špatnej . Nejde mi asi sitič jak na benzín tak aji na plyn nebo jeslti se to nějak šteluje? Ráno když nastartuji tak musím držet otáčky aji volnoběh kolísá.Tak jsem tam dal druhý karburátor z nějakyho favorita ale prostě mi nejde ten volnoběh. :aggressive::aggressive::aggressive: Když se motor zahřeje tak už to je dobry ale jinak musím držet otáčky. Ja nevím jeslti mám nějak vyčistit ten karburátor nebo to zeštelovat ale nevím jak :D:D:D Děkuji za odpověd

A nemáš třeba jen špatné těsnění mezi hlavou a sáním nebo prasklou podložku pod karbecem ? Přisávalo by to falešný vzduch - to by vysvětlovalo tvoje problémy.

Za ten nadpis bych dal BAN...

Tiež derava hadica-prívod vzduchu na posilovač brzd,alebo sluchom pri zapinani zapaľovania počúvať či cvakne el .ventil voňobehu.Nakoniecje možná chyba v sitiči,čierna PVC súč. kruhového tvaru nad štelovacím šroubom voľnobehu.

Jo Dík moc za radu.Zítra se na to podívam co stím je.A šteluje se ten sitič nějak nebo dělá se tam nějaká udržba??

Na protistrane uvadzaného PVC podtlakového sitiča je štelovaci dorazový šroub.Každopadne dopor sitič vymeniť v prípade zistenia ,že z neho unika podtlak.Ďaľšou časťou sitiča na pravom boku karb.je štelov šroub kovovej špirály,kde sa da nastaviť predp.špirály a tým zvýsiť otáčky voňobehu ,po naštartovaní studeného motora.Je to 6-hranný šroub asi o rozm.4 mmm.

  • 8 měsíců později...

Čauko.mam formana 92 a pri naštartovaní studeného motora na sytič mi vybehnú otáčky až na 2000 ot/min.a pomaly padaju na 800.chcem sa spýtať,či je to normálne,a či sa dá sytič niekde dostaviť,aby nemal také vysoké otáčky.

No je to normální a dá se to nastavit.Já sem to dělal tak že když bylo zima tak sem před startem jednou sešlápl plyn. pedál,tím se aktivuje sytič,potom nastartoval,otáčky byly kolem 2000 a pak při dalším mírným sešlápnutí a puštění pedálu otáčky vlivem podtlakové membrány spadnou tak kolem 1500 a tím jak se motor počas jízdy zahřívá tak klesají otáčky až na volnoběh.

esař má pravdu, je to tak i u mě

  • 1 rok později...

Zdravím,

mám Š Favorit 135 LX s motorom Š 781/136L karburátor/benzín. Po oprave mám zánovný karburátor, voľnobeh drží perfektne a je nastavený tak, že na EK neveril mechanik, keď pozeral na výsledky ako u skoro nového vozu :) . Problémy začali teraz s poklesom teploty :aggressive: -na sytič štartuje perfektne, avšak po druhom zošliapnutí pedálu pri pohýnaní otáčky voľnobehu spadnú na 1500 a pri zastavovaní na križovtke vybehnú opäť na 2100 a dajú sa znížiť asi na 1100 po prudkom zošliapnutí plynu a na ďalšej križovatke sa to opakuje (akceleračná pumpička má z toho radosť, ja nie). Sytič sa vypne asi po 5 min. jazdy po otvorení termostatu (podľa ručičky teplomera chl. kvapaliny) -vtedy už sú otáčky 850 a teplota v norme. Stúpla mi spotreba o +3l :kuk: . Prosím niekoho o radu, čo je zlé, a ako to môžem svojpomocne odstrániť :help: . Ďakujem. :palec2::help:

  • 3 týdny později...

Pouze zásah do karburátoru a seřídit ale to chce někoho kdo ví co dělá. Sytič vypíná až podle teploty chladící vody takže dokud se neohřeje voda tak jede na sytič. Což tech 5 min. bude určitě záleží jak to je seštelovaný.

Upraveno od pfujara

  • 2 týdny později...

Je to v poriadku,Ja som dával fungel nový karbec,a robí to presne tak .Keď to natočím tak tam mám cca 2 000 ot/min,šlapnem na plyn /jemne/,spadne to na tých 1400 ot/min a na križovatke mám zase 2 000 ot/min.Pritom ek vynikajúca.Na krátke cesty mam tiež príšernu spotrebu.

  • 2 měsíce později...

Zdravym mam problem z vypinanim sytica aj ked je motor uz zohriaty aj tak sa nevypne sitic pocujem to podla zvuku sem tam ked na volno pridam plyn tak sa vypne ale potom zas ide mam velku spotrebu paliva neda ja nejak ten sytic vypnut alebo co z nim za odpoved dakujem.

Mi na favoritu měli sytič předělanej na táhlo a ovládals ho ručně.

To je divný, spíš to dělá, že spožďuje jeho aktivace, či nefunguje vůbec. Nezasekává se Ti pouze lanko? To už jsem taky párkrát řešil, přímo u karburátoru, tam, kde tahá za klapku.

  • 3 měsíce později...

Problém je v tom, že málokdo umí sytič správně nastavit. Mechanismus se může zasekávat, mohla vyskočit pružinka, nemusí být funkční podtlakový ovladač přívěry, nebo elektrický výhřev bimetalu... Těch kontrol a nastavení je mnoho. Popsáno je to třeba v Andrtovi.

http://web.skodateam...Skoda_Andrt.pdf

Od strany 140 dále...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.