Publikováno Září 30, 200816 r Zdravim vsechny. Mam O I Tdi 81Kw a trapi me cukani motoru. Zkusim to srozumitelne popsat. Kdyz napriklad dojizdim ke krizovatce a vyradim tak mi motor zacne cukat jako by dochazela nafta, ale cuka to jen do doby presne nez zastavim. A satlo se mi taky uz, ze jsem stal na miste a zkopce jsem to pustil z brzdy a pri nabrani urcite rychlosti asi tak 5 km/h to zase zacalo, zabrzdil jsem a prestalo to. Vazne uz nevim co s tim. Na VAGu to je bez jediny zavady. Vcera jsem vymenil palivovy filtr a beze zmeny. Predem vsem moc diky za kazdou radu.
Září 30, 200816 r A když při tom cukání ( není to spíš třesení ) přidáš plyn tak se uklidní a zvednou se otáčky? Viděl bych to na dvouhmotový setrvačník po smrti.
Říjen 1, 200816 r Autor Dela to jen pri volnobeznych otackach, takze kdyz pridam plyn tak to prestane. A taky jsem pozoroval ze pri tom nekdy i poklesnou otacky na otackomeru. Nezacuka se to ale vzdycky a pri vysoky rychlosti kdyz vyradim tak to taky neudela. Takze to muze byt setrvacnik jo? Ta vymena je jak nakladna cca? Diky
Říjen 1, 200816 r děla mi to taky a myslim že je to fakt ten setrvak a cena je ale nižší viz tady mikl
Duben 1, 200916 r Zdravim, uz nevim co a jak,tak se chci se zeptat, zda nema nekdo podobny problem jako ja nebo nevi jak ho resit....mam tdi 66kw chip na 85kw,ale nevim kod motoru,pac je tam ted novej(starymu prdly rozvody a sel do pryc)novej motor je prestrojenej,takze turbo atd.. co se neznicilo se prendalo ze staryho na novej.. pred nedavnem se objevilo pri rozjezdu za studena cukani... delalo to jenom na jednicku a po chvilce(par prerazenich) vse prestalo...pozdeji se k tomu pridalo mohutne cukani pri zarazeny petce..kdyz se motor seslapnul naplno pri cca 1500 ot. na petku,tak jak rostl vykon,tak auto zacalo mohutne skubat a(jak kdyby neco prokluzovalo) a ozivat se jakoby rany..jakmile se dostal cca pres 2000 ot,tak se vsechno vratilo do normalu a nic.. kdyz ted menili motor,tak rikali,ze to dela setrvak,ze se skrouti,tak ho vymenili...za par dni se to ale znovu objevilo,ale ted uz opravdu jenom na 5(kdykoli se mezi 1500-2000 ot. seslapne plnej)...coz znamena,ze to setrvak nebyl,kdyz je novej...napada me uz jenom spojka...ta ma najeto asi 70 tis(z puvodniho motoru)...kdyz to meli rozebrany,tak na nic neprisli..nechce se mi zbytecne davat kolik tisic za novou spojku,kdyz nejdriv rikali,ze je to setrvakem... Dokaze nekdo pomoct?? Ma s tim nekdo zkusenosti?? Upraveno Duben 1, 200916 r od johny_26
Duben 1, 200916 r Chce to diag za jízdy a pak dál. Mohl by být problém s turbem a nebo se softem. A nebo jen nějaká banalita.
Duben 2, 200916 r Rek bych,ze to banalita nebude...je to spis mechanickyho razu,nez ze by to bylo jen neco v jednotce..no zkusim udelat diag pri jizde a uvidi se...
Duben 2, 200916 r známýmu měnili na OII v servisu setrvák a po vyměně při akceleraci mělo auto takovej cukavej pohyb..... tak to dal zase do servisu tak začli měnit všechno začali diskama, pneumatiky, ramena poloosy a když už nevěděli co tak sundali převodovku sundali celou spojku a settrvák skonstatovali že tim to nebude, nandali spátky spojku i setrvák a ejhle už to nedělalo
Duben 2, 200916 r ja bych to fakt tipoval na spojku... muj problem se vymenou setrvaku za novej nevyresil...a spojka byla vlastne taky venku a zas se tam vracela...vsechno bylo komplet venku...motorem to taky nemuze bejt,pac ten je jinej...diagnostika nic neukazuje..bud spojka,prevodovka nebo poloosy...poloosy by zlobyly i jinak a prevodovka by se asi taky ozyvala i v jinejch pripadech a ne jenom na petku...mam pocit,ze ma spojka problem prenest narust kroutaku na ten tezkej prevod(jeste kdyz je motor prechipovanej)...ale nechce se mi ji menit,pac to je skoro 10 tis. a ted mam za sebou opravu celyho motoru za sileny prachy...kdyby to spojkou nebylo,tak by me asi uz kleplo...
Květen 18, 200916 r někde to tu bylo ale nenašel jsem to tu, tak bych se chtěl zeptat čím to asi bude. U mojí OI 81kW když jedu něco přes 100km/h a přišlápnu jí tak cuká není to ostrý cukání ale je to cejtit tak bych chtěl od vás poradit jestli to může být třeba naftou nebo něčím jiným. Díky za rady..
Květen 18, 200916 r Presuvnik cerpadla, ja to poznam pri jizdnim testu s pocitacem ale jestli to pozna i nekdo ve vasem okoli nevim. Samozrejme se mohu plest a muze to delat i neco jineho. Prez internet se to tezko resi.
Únor 6, 201114 r kdo mi poradí???Mám octávii r.v.1999 1.9Tdi 66kw,auto mi začalo cukat při nízkých otáčkách...vyměnil jsem váhu vzduchu,čerpadlo a nechal opravit komplet vstřiky a auto mi stále pocukává.Třeba na 100km mi necukne vůbec a pak na 10km 5x...už si nevím rady...pokud máte nikdo zkušenosti s tímto problémen tak mi poraďte...
Únor 23, 201114 r ted jsem resil obdobnou zalezitost,po vymene elektronického rizeni(tzv.hlava)vstrikovaciho cerpadla je pokoj,nicmene nevim zda jde o to stejne jako u tebe Upraveno Únor 23, 201114 r od Luďa necituj předchozí příspěvky
Květen 3, 201114 r Ahoj,cukání při nízkých otáčkách by mohla dělat i lambda sonda,ale to by mělo na wagu ukázat.Problém sem měl stejný,ale wag to ukázal,tak jsem nechal sondu vyměnit a byl pokoj.
Květen 3, 201114 r Hmm, až na to že tyhle motory žádnou Lambdu nemají, nepleť hrušky s jablkama (nebo s jahodama-nic ve zlým) Z Třemošnice to není do HK tak daleko,jestli chceš,napiš si o číslo a můžem na to mrknout. Takhle se to nedá radit, může to být milion věcí, kor když jsi to zásadní jak píšeš dal do kupy.Usuzuju dle datumu založení tématu,že už je to oparavený, kdyžtak se poděl,co to bylo,ať to má pak nějakej přínos pro ostatní. Upraveno Květen 3, 201114 r od juke.box
Květen 7, 201114 r Děkuji všem za rady ale problém jsem nakonec vyřešil díky tomuto FÓRU škodahome....Závada byla odhalena a to pod palubkou relé č.109...Myslel jsem že mi prdne hlava když jsem to zjistil....Nicméně ještě jednou dík chlapy Upraveno Květen 7, 201114 r od beverly
Květen 15, 201114 r Dobrý den mám O1, r.v. 1997, motor 1.9TDi 66kW ...auto mi začalo asi před měsícem ,,cukat", nejdříve jsem si myslel, že jsem na Benzině natankoval něajkou špatnou naftu. Tak jsem do nádrže dotankoval u jiné benzinky jinou značku nafty, abych naftu v nádrži zředil, povedlo se a auto jelo bez cukání. Ale teď, asi po dvou týdnech se to opět vrátilo, auto cuká při větší akceleraci. Tedy když do válců vstupuje větší množství nafty. Auto cuká když i např. v 80km/h. dám plyn na podlahu... jinak jsem do nádrže lil také speciální směs na pročištění vstřiků od známého (značku už nevím, jelikož jsem ji včera prázdnou vyhodil) lil jsem v poměru 1ml na litr paliva. Myslíte si, že je možné, že ono cukání je zapříčiněno špatnou naftou nebo tou směsí na porčištění vstřiků? Než se začnu ,,hrabat" v motoru, tak bych chtěl vyprázdnit skoro celou nádrž než znovu natankuju, abych měl jistotu, že to je či není zapříčiněno palivem. Děkuji za odpověď
Květen 29, 201114 r nikdo neví? snažil jsem se něco podobného najít na tomto fóru, ale podobný problém jsem nenašel. Většinou bývá závada v zanesených vstřicích, jenže mi se to projevuje jen v určitých otáčkách viz. výše. Díky za odpověď
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.