Přejít na obsah

zadáno pro ACE VENTURU -rady-porady-opravy


Sejis

Doporučené příspěvky

Problem bude v kabelaži nebo v mikrospinači který dává signál do budíků .... Sice to slyšim poprve ale problém nikde jinde být nemůže.... Zjisti kde se nacházi u ručky mikrospínač co dává signál do budíku a pak po něm jemně ťukej šroubovákem vypadá to ze problém může být právě v něm... Snad te navedu dobře ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj ACE VENTURO a ostatní SUPERBÁCI,

můžete mi prosím poradit. Mám problém s ventilátorem, na kterém mi kolísají otáčky. Dočetl jsem se, že je to předředřadný odpor. Tak jsem ho koupil, kdy prodejce mi už při prodeji říkal, že podle VIN tam předředný odpor není. Celé jsem to rozebral a zjistil jsem, že tam opravdu nikde není. Tak co by to mohlo být? VAG nic nehlásí a ventilátor, jak jsem ho měl připnutý na baterku, tak fungoval dobře. Ještě dodám, že mám supa 96 Kw se solárním panelem ve střešním okně, který slunečním svitem motor při stání roztáčí a vyhání teplý vzduch.

A ještě bych měl jeden dotaz. Občas mi negunguje elektronický posun sedadel, resp. jde jen jedním směrem a po chvíli zase začne fungovat. Můžou to být ty bimetalové 30A pojistky, když to po chvíli zase začne fungovat? A kde prosím přesně ty pojstky jsou? A co s něma? vyměnit je?

Moc děkuji za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar,

1.u ventilátoru odcházejí uhlíky, resp. když jsou skoro na konci, špatně doléhají na kotvu. Už jsem zde návod psal, chce to rozebrat a lehce napužit pružinky lehce máznout a bude to OK. Na přímé napojení +12 to fungovat může normálně, ale otáčky jsou regulované snížením napětím a to by notně ventilátor roztočit nemuselo, resp. by mohlo kolísat.Samozřejmě jen dočasné řešení, i když mě už to takto funguje přes rok

2.ano mohly by a jsou za reléovým panelem pod volantem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Čest rozebira se to jak piše majkl tahem k sobě vyndáš ty drátečky z těch pacek ty slouží jako přívod napěťí do vypínače.

Pokud použiješ stejný typ LEDky nic víc dělat nemusíš jen to,že ji vypájíš napájíš novou.

 

Doporučuji to udělat co nejrychleji určitě neprohřívat plošňák dlouho může dojít k vypálení cestičky jsou totiž tlusté asi 0,5mm :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar,

1.u ventilátoru odcházejí uhlíky, resp. když jsou skoro na konci, špatně doléhají na kotvu. Už jsem zde návod psal, chce to rozebrat a lehce napužit pružinky lehce máznout a bude to OK. Na přímé napojení +12 to fungovat může normálně, ale otáčky jsou regulované snížením napětím a to by notně ventilátor roztočit nemuselo, resp. by mohlo kolísat.Samozřejmě jen dočasné řešení, i když mě už to takto funguje přes rok

2.ano mohly by a jsou za reléovým panelem pod volantem

Ahoj, moc děkuji za odpověď. Tak mi to sedadlo zase přestalo fungovat. Lehlo si a nejde s ním nic udělat. Chci se tě prosím Tě zeptat, co mám s těma pojstkama, jak se k nim dostanu udělat? Vyměnit je?. Děkuji za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...