Přejít na obsah

Tlumiče Bilstein & pružiny Eibach - problém


Spidi

Doporučené příspěvky

Zdravím vás kamarádi. Včera večer jsem nahodil na vůz pružinky Eibach ProKit -35 mm a zcela funglový plynokapaliňáky Bilstein, dal jsem i nový horní uložení na předku a nový dorazy a po spuštění ze zvedáku jsem zjistil, že zadek padl o 10 mm níž než předek a vypadá to pěkně blbě. Má s tímhle někdo zkušenost nebo ví, kde se stala chyba ? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, pouštěl jsem to o něco níž v těhlici, není to problém, jen to pořádně naměřit a ustřihnout ty plechy co skrz ně jde šroub. Ale jinak bych ještě počkal, mě si ty stejný pružiny ještě po několika stech kilometrech sedly asi o necelej centimetr a budu o polovinu toho co jsem snížil v těhlici zvyšovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No už jsem najel od pátku asi 700 km a trochu si to sedlo, ovšem bohužel i vzadu, takže pořád stejnej výsledek. V těchlicích se mi to spustit nechce, na to nejsu ten správnej eskamotér, takže objednám z Escape6 horní uložení od Bonrathu, mělo by to s ním sednout o 10 - 15 mm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ja som ešte pozeral na nete nejaké origo RS-ky a vyzerajú presne tak isto, ako keby mali naložený kufor. U nás po meste behá jedna čierna, ktorá zas vyzerá presne naopak, zadok vystrčený nahor a predok padnutý dole. Že vraj tam má origo pružiny a tlmiče! Už tomu vôbec nerozumiem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím vás kamarádi. Včera večer jsem nahodil na vůz pružinky Eibach ProKit -35 mm a zcela funglový plynokapaliňáky Bilstein, dal jsem i nový horní uložení na předku a nový dorazy a po spuštění ze zvedáku jsem zjistil, že zadek padl o 10 mm níž než předek a vypadá to pěkně blbě. Má s tímhle někdo zkušenost nebo ví, kde se stala chyba ? ;)

Mám stejnou kombinaci a padlo mi to tak nějak +/- pár mm stejně. Měřeno hned po výměně a od té doby jsem to zatím neměřil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejvíc kroutím hlavou nad tím, že my auta snižujem o - 40, aby nevypadali jako offroudy. A ta druhá skupina (určitě ta menší) Octavie zvyšuje!!! Tak se ptám: proč si tihle nýmanti nekoupili rovnou offroudy? Takhle prznit auto...

:o

hele mi ti taky nerikame ze ses nýmant jen proto že ty si auto snižils ja treba kdyz pojedu se svou octou na chalupu tak drhnu podvozkem a to celkem dost predstava ze ji snizim o 40 mm katastrofa a o nasich silnicich nemluve .a otazka proc si nekoupime offrou je ta spon u me ze na nej nemam tu potrebnou krupicu snižena kara s poradnyma kolama vypada pekne to nepopiram ale pro normalni provoz nerealny :p

Editováno: , autor: vlacek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

10 cm na dížku pružiny po obvode pre menej chápavých, takže predok klesol o 1 cm. Zníženie či zvýšenie je vec osobného názoru a potrieb, čo človek od auta očakáva a chce. Každopádne mne sa robí zle pri pohľade na zvýšené Octavie, toď môj názor. A jazdiť sa s tým určite dá a v úplnej pohode, rozbitá cesta z teba vytrasie dušu aj na mäkom podvozku a malých kolesách.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...