galaher Vloženo 26. Květen 2009 Sdílet Vloženo 26. Květen 2009 Může mi někdo říct jaký je rozdil mezi označením ventilu N75 a to 1H0906627A.........a........1J0906627A....nebo je jich ještě víc označení.Pokud ano je možno je zaměnit mezi sebou ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
carlos Vloženo 26. Květen 2009 Sdílet Vloženo 26. Květen 2009 ten první je do r.v. 2000 a ten druhý je na fabku,octu i superb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galaher Vloženo 26. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 26. Květen 2009 Tak rozdíl v tom nebude.Jen asi v konektoru ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 2. leden 2010 Sdílet Vloženo 2. leden 2010 Zdravím ve spolek. Dneska jsem chtěl vyčistit EGR a když jsem se tak vrtal v hadičkách na odpojení, tak se mi podařilo ulomit jeden vývod z dílu 1J0906627 (což by měl asi být měnič tlaku na turbo - č.4 na obr.. Je to ten co do něj vede hadička č.15 na obr. v příloze. Zkoušel jsem to slepit, ale nějak to nedrží , tak nevím co to bude dělat a na co to bude mít vliv. Jel jsem auto projet a nějak se mi nezdálo, že by to mělo nějaký vážný následky, ale jen tak to tam asi nedali . Co jsem tak pročítal forum tak to má něco společnýho s lopatkama v turbu a výkonem, ale přesně nevím ( to jen aby někdo nenamítal, že píšu dotaz bez předchozího hledání... ). A ještě jeden dotaz: Jakou spotřebu by tak měla Octavia mít na dálnici při 130km/h? Dneska jsem jel z HK do Prahy a ustálilo se mi to na 6,8l/100km, teplota 2 pod 0. Zdá se mi to poněkud dost...Octavia 2001, 1,9 TDI, 66kW. Předem díky za reakce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 2. leden 2010 Sdílet Vloženo 2. leden 2010 No to je N18,nie N75. A vidis ze to ide k EGR ventilu,takze to ovlada ten ventil. Na turbo to nema vplyv,max ti nebude otvarat egr... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 2. leden 2010 Sdílet Vloženo 2. leden 2010 (editace) Jak píše mysko...povedlo se ti ulomit ventil co ovládá EGR,kdyby to byl ten druhý,tak by jsi to na výkonu hoodně pocítil. Tohle není až tak na škodu,sám má tu hadičku zaslepenou,tak js to hold vytunil trochu víc. Jinak ta spotřeba na dálnici. Takovou mám když jedu na tempomat kolem 160Km/h ale ve 4 lidech když jedu tu samou trasu. Jinak zdravím HK :-) Editováno: 2. leden 2010, autor: juke.box Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 3. leden 2010 Sdílet Vloženo 3. leden 2010 (editace) Dík za reakce Taky zdravím juke.box :-) Editováno: 4. leden 2010, autor: lucky.jack Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.