roman.rs Vloženo 29. Květen 2009 Sdílet Vloženo 29. Květen 2009 Prosím o radu nakolko som v koncoch. Moj pick up začal štrajkovať.Najprv vyvrela voda,prezrel som termostat je OK,vymenil som tesnenie pod hlavou nadalej voda vrela dokonca roztrhlo vyrov .nádržku tak som hladal chybu v hlave valcov,odtlakovaná za studena aj za tepla -je OK,rozobral som motor a zistil som ze sa dostáva voda do oleja prekontroloval som osadenie vloziek chybu som nenašiel.Poskladané nové tesnenia ,nový olej...Po zohriatí motora voda znova zovrela tak som vyskúšal vymeniť hlavu z iného motora,bez úspechu.Znova rozobraté, vložky von prekontrolované samozrejme len zrakom nanovo osadené a stále vrieme...čerpadlo OK Mohol by byť prasknutý blok motora? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 29. Květen 2009 Sdílet Vloženo 29. Květen 2009 Blok může být prasklý a také bývá.Dole v uložení vložek do bloku bývá trhlina mezi válci.Nejlépe to poznáš když u teplého motoru a nebo natlak. chl. systému sundáš vanu a koukneš z kterého místa voda prolíná.Po sundání hlavy se potom soustředíš na oné místo.Nebo můžeš mít také špatný přesah vložek a nebo vložky nakřivo usazené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman.rs Vloženo 29. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 29. Květen 2009 Vložky boli osadené určite rovno a presahovali nad blok motora este ich skúsim vymeniť aby som si bol istý.blok som kontroloval ale môže to byť fakt len malá prasklyna ktorú okom nevidieť.Myslel som že skôr praskne vložka ako blok.Ale aj to je dobrý nápad odlakovať ten blok ako si písal.Uvidíme... Dík za typ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman.rs Vloženo 2. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 2. Červen 2009 Včera osadené druhé vložky,nové tesn.krúžky pod vložky,nové tesnenie pod hlavu nový olej naštartované , po zohriatí znovu zovrela voda a dostala sa do oleja.Blok som prehliadal niekoľko hodín nič som nenašiel.Asi vymením motor a nebudem to už riešiť alebo má niekto ešte nejakú radu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 2. Červen 2009 Sdílet Vloženo 2. Červen 2009 Sundal jsi tu vanu a koukal jsi z kterého místa to uniká? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andy82 Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 Presne rovnaký problém mám aj ja, no ešte som nemeral presah vložiek. Nevie náhodov niekto kolko to má byť? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andy82 Vloženo 24. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2013 Tak dakujem za radu a obrázok . Problém vyriešený. 2 problémy= 2 závady. Voda do oleja bola spôsobená prerazeným krúžkom pod valcom ( zdeformovaný a prasknutý,deravý medený krúžok pod vložkou) vymenené a olej je bez vody. No a tlakovanie systému bolo spôsobené slabo utiahnutou hadicou na vodnej pumpe a hlavný problém bol prasknuté teleso termostatu kadial nasávalo vzduch a vytláčalo cez nádobku. Teleso vymenené hadica dotiahnutá a všetko je ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 25. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2013 ... No a tlakovanie systému bolo spôsobené slabo utiahnutou hadicou na vodnej pumpe a hlavný problém bol prasknuté teleso termostatu kadial nasávalo vzduch a vytláčalo cez nádobku. Teleso vymenené hadica dotiahnutá a všetko je ok. Jak může přetlaková soustava dírou nasávat vzduch? Já bych řekl, že tím žes určitě měnil v závěru i těsnění pod hlavou, vyřešil jsi tlakování chladící soustavy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.