zerox Vloženo 12. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2012 (editace) Tento motor ještě nedávno chipovat nešel, prý tam byla nějaká antituningová ochrana, ale dneska se objevilo na stránkách profituning.sk a tdifun.cz, že už je úprava možná Editováno: 12. Červenec 2012, autor: zerox Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 13. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2012 zajímá mě jestli už to náhodou někdo nemá upravený třeba i pomocí powerboxu co nabízí profi-chiptuning.cz ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peťa1191 Vloženo 15. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2012 Tak i já jsem si vyzkoušel dlouhou cestu s 1.6 TDi CR a 5st. manual. První cesta byla Jihlava - Norimberg a zpět. Na Rozvadov po staré, pak dálnice A6. Délka cca 800km. Jeli jsme ve 4 s prázdným kufrem. Je pravda, že po okreskách je to o malinko horší s řazením. Na 5 to hold všechno nevyjede, ale cesta nebyla nikterak nepříjemná. Spotřeba na Rozvadov 4,7l/100km, pak dálnice tempomat na 160km/h a to samé zpět. Výsledná spotřeba dle počítače 5,2l/100km, dle tankování (před odjezdem po hrdlo, po příjezdu po hrdlo) to vyšlo 5,0012l/100km. Což si myslím, že je slušné. Druhá cesta byla na dovču do Chorvatska. Čtyři dospělý + totálně narvaný kufr. Průmérná rychlost 111km/h, vzdálenost 780km, bez tempomatu a spotřeba dle PP 5,2l/100km, dle tankování 4,9982l/100km. Zpět opět 4 dospělý, poloprázdný kufr, průměr 113km/h, 160km/h tempomat a spotřeba PP 5,1l/100km a dle tankování 4,7659l/100km takže já jsem maximálně spokojený... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikki Vloženo 18. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2012 (editace) Peťa1191: Hodně slušný Editováno: 18. Červenec 2012, autor: mikki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
darmozrout Vloženo 19. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2012 Peťa1191: to je nějaká zázračná hodnota... skoro se mi nechce věřit já měl sice jednou Brno-Praha s průměrem přes 100km/h (pár kilometrů jsem skákal v zácpě u Meziříčí) za 5,1 podle počitače, ale zase jsem jel sám v prázdným autě a počítač mi ukazuje běžně tak o 0,1-0,2 míň. Jinak na silnicích I. a II. třídy se dá při klidné jízdě dostat i pod 4 litry/100km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scenic Vloženo 19. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2012 Keď už tu rozoberáme tú spotrebu. Auto mám necelé dva mesiace, najazdených 4200km (80% v hlavnom meste) a spotrebu mám 5,6l/100km. Keď zvážime fakt, že je leto (tj. klima je zapnutá stále) a že sa jedná o nové auto, tak tá spotreba je celkom fajn. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
darmozrout Vloženo 19. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2012 Keď už tu rozoberáme tú spotrebu. Auto mám necelé dva mesiace, najazdených 4200km (80% v hlavnom meste) a spotrebu mám 5,6l/100km. Keď zvážime fakt, že je leto (tj. klima je zapnutá stále) a že sa jedná o nové auto, tak tá spotreba je celkom fajn. po Praze se dá jet i hodně pod pět na sto- třeba taková jižní spojka při rychlosti kolem 70-80km/h je paráda... hodně záleží na provozu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peťa1191 Vloženo 20. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2012 Darmozrout: nikomu to nenutím, věřit můžeš a nemusíš. Každopádně vždy před delší cesto (500km a víc) natankuju úplně po hrdlo nádrže, po příjezdu dom natankuju opět úplně po hrdlo a pak je to jednoduchá matematika. Zatím mi vždy vyšlo, že mi PP ukazuje cca o 0,2-0,3l víc, než je dle tankování. No a stou reálností spotřeby - když jsem minulý rok otočil tu samou cestu do HR s VW Golf III 1,9 TDi 66kW r.v 1995 3d., naloženej a ty samý 4 lidi (akorát bez klimi a tempomatu) a dle litry/km mi vyšlo 4,9l/100km, tak nevidím nic nereálného na tom, že s o 15 let mladším autem by to nemělo jít... Jinak mám najeto 22000km, město když jezdím normálně, tak se pohybuju okolo 5,6l/100km a když se snažím, tak i pod 5l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
darmozrout Vloženo 24. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2012 Peťa119 spočítat spotřebu podle tankování také umím, chce to ale jezdit pořád ke stejné pumpě, ke stejnému stojanu a ani tak není úplná jistota, že pistole vypne vždy stejně. Jinak ten Golf III určitě mohl jezdit s ještě menší spotřebou- je cca o 200kg lehčí, má menší čelní plochu (aerodyn. souč. cx je skoro stejný), klima podle nedavného článku udělá tak +0,3l/100km, ale hlavně motor 1,9TDI 66kw nemusel splňovat současné emisní normy, takže spalování u něj mohlo být účinnější na úkor oblaku sazí z výfuku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foter Vloženo 4. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2012 Zdravím vás všetkých,čo jazdíte s Octáviami.Píšem prvý krát aj keď som sa zaregistroval skôr.Jazdím ako taxi a preprava a mám teraz piatu.99-66kw-220tis,01-66kw-250tis,04-96kw-300tis,07-105kw-320tis, Teraz mám od 3/11 1,6TDI-Cr a mám na nej 75tis. pracujem už menej a nie sú už také cesty von.Zatiaľ som spokojný,žiadny problém spotreba napr. z Chorvátska domov 910 km tempomat diaľnica 140, mimo diaľnice obce +20, inde +30 spolu len podľa počítača 4,7.Súčasne sme išli traja syn A4 2,0TDI 2009 za 6,1 a kamarát superb 2007 2,0TDI za 5,9. Na prehliadky si nosím všetko svoje a zaplatím cca 40€ v značkovom servise,kde aj kupujem nové Octávie.Vo firme máme ešte 4 nové 2012, 2,0 TDI-CR 81kw Family.Majú teraz od 5000 do 60tis a zatiaľ nič.Striadajú sa na nich po 3 chlapci.Je predpoklad,že najpoužívanejšia urobí za rok cca 130tis,potom napíšem,čo kedy odišlo.Už sme raz predali takú 1,9 ,čo mala 22 mes. a 300tis. Ja som sa vzhľadom na toto fórum bál ísť do 2,0 vzhľadom na popisované problémy,tie som ja doteraz nepoznal.Nezabudnem si ponadávať na politiku koncernu,že do 1,6 nie je možné ani objednať 6°.Tá 5°prevodovka je dosť dlhá a aj keď na diaľnici pri 140 točí len 2625,dvojlitre so 6° 2250. Prajem vám všetkým,aby vám autá jazdili bez porúch aspoň ako mne,ktorému sa za viac ako milion km len na Octávkach nič vážneho nepokazilo/klopem na drevo/. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tiktak Vloženo 8. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2012 Tady je chip na 1.6TDI CR a za slušných 2990Kč v Kladně. Kdyby to někdo vyzkoušel dejte sem vědět. Já 1.6 Tdi nemám. Jen to sleduji pro případný nákup. http://www.chiptuning.cz/chiptuning.php?id=6309&name=Chiptuning Škoda Octavia 1.6 TDI CR 77kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dvorcidlo0 Vloženo 9. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2012 Tu máš chip - + dalsich milión na nete. Kúsok so SR + ČR scény napr.profituning.com - v sekcii octavia vyhladať motor 1.6 tdi. Všetky verzie ( 55, 66, 77 ) sa chipuju na 135 až 150 ps. Aspoň v Pole to vyzerá že z leňocha to urobí doslovne RS 0 - 100 za 8 sekúnd...no nech sa páči... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
darmozrout Vloženo 15. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2012 tak moje OII combi má od jara za sebou 16 tis. km, co se týká motoru nemám si na co stěžovat (nedavno jsem se svezl starou dobrou 1,9tdi a nevěřil vlastním uším, jaké zvuky dokáže vydávat). Průměrná dlouhodobá spotřeba 5,1 při normální jízdě s velkým podílem po dálnici je fain, olej z motoru nemizí, nikde nic nevrže, nepraská neklepe. Jediná věc, která sice nesouvisí s motorem, ale dost mi vytáčí jsou ostřikovače... proč se nejdřív nasucho rozběhnou stěrače a až pak začne stříkat voda, to opravdu nechápu. Doufám, že to je jediné, na co si budu stěžovat:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikki Vloženo 31. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2012 Má už někdo tento motor načipovanej? TDIfun má na stránkách graf se cca 140HP, zajímá mě jestli je to srovnatelný s 2.0. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 31. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2012 proč se nejdřív nasucho rozběhnou stěrače a až pak začne stříkat voda, to opravdu nechápu. Doufám, že to je jediné, na co si budu stěžovat:-) Zaujimave, mne to nerobi...najprv strieka voda a az potom sa rozbehnu stierace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peťa1191 Vloženo 31. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2012 No, mě tedy taky začne prvně stříkat voda a až pak se spustí stěrače... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 (editace) ... proč se nejdřív nasucho rozběhnou stěrače a až pak začne stříkat voda, to opravdu nechápu. Doufám, že to je jediné, na co si budu stěžovat:-) Hele Darmožroute, já mám to samé, ale jen ve vyšší rychlosti. Když stojím, nebo jedu pomalu, tak jde nejdříve voda a pak stěrače. Ale třeba na dálnici nebo při vyšší rychlosti jdou nejdřív jednou stěrače a pak teprve voda....zajimavé co? Také to nechápu... Editováno: 1. Listopad 2012, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NRoctavia Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 Nevysvetlitelne funkcie maju tie octavie, mne to tiez derie na sucho az potom voda. Ale podvedome vzdy pritiahnem tu packu co najviac k sebe a tlacim tu vodu ocami, nech to nederie na sucho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 SW of BCM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elback Vloženo 2. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2012 treba si kupit taky ten spatny ventil a umiestnit ho niekde na trase hadicky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alberg Vloženo 12. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2012 (editace) Green lines = Original Red = Reprogramed Octavia break 1.6tdi Editováno: 13. Listopad 2012, autor: alberg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 12. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2012 Tady neco odeme, UNLOCK ECU, SPEED LIMITER atd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 12. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2012 Tady neco odeme, UNLOCK ECU, SPEED LIMITER atd... OCTAVIA_1.6CR_105HP_CAYC.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
darmozrout Vloženo 13. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2012 pěkná práce... a co spotřeba? máte odpozorované, jestli (jak) se změní? mimochodem, proč pořád škodovka uvádí pro tenhle motor maximum momentu v rozmezí 1500-2500 rpm, když podle všech grafů z brzdy, které jsem zatím viděl, je to až někde kolem 1800rpm? Odpovídá tomu i moje pozorování, při 1500rpm to ještě tak dobře netáhne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandu Vloženo 13. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2012 (editace) Myslim ze skodovka prave vsude uvadi 1750 1500 bylo u 1.9 PD Editováno: 13. Listopad 2012, autor: dandu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.