Červenec 12, 201213 r Tento motor ještě nedávno chipovat nešel, prý tam byla nějaká antituningová ochrana, ale dneska se objevilo na stránkách profituning.sk a tdifun.cz, že už je úprava možná Upraveno Červenec 12, 201213 r od zerox
Červenec 13, 201213 r zajímá mě jestli už to náhodou někdo nemá upravený třeba i pomocí powerboxu co nabízí profi-chiptuning.cz ?
Červenec 15, 201213 r Tak i já jsem si vyzkoušel dlouhou cestu s 1.6 TDi CR a 5st. manual. První cesta byla Jihlava - Norimberg a zpět. Na Rozvadov po staré, pak dálnice A6. Délka cca 800km. Jeli jsme ve 4 s prázdným kufrem. Je pravda, že po okreskách je to o malinko horší s řazením. Na 5 to hold všechno nevyjede, ale cesta nebyla nikterak nepříjemná. Spotřeba na Rozvadov 4,7l/100km, pak dálnice tempomat na 160km/h a to samé zpět. Výsledná spotřeba dle počítače 5,2l/100km, dle tankování (před odjezdem po hrdlo, po příjezdu po hrdlo) to vyšlo 5,0012l/100km. Což si myslím, že je slušné. Druhá cesta byla na dovču do Chorvatska. Čtyři dospělý + totálně narvaný kufr. Průmérná rychlost 111km/h, vzdálenost 780km, bez tempomatu a spotřeba dle PP 5,2l/100km, dle tankování 4,9982l/100km. Zpět opět 4 dospělý, poloprázdný kufr, průměr 113km/h, 160km/h tempomat a spotřeba PP 5,1l/100km a dle tankování 4,7659l/100km takže já jsem maximálně spokojený...
Červenec 19, 201213 r Peťa1191: to je nějaká zázračná hodnota... skoro se mi nechce věřit já měl sice jednou Brno-Praha s průměrem přes 100km/h (pár kilometrů jsem skákal v zácpě u Meziříčí) za 5,1 podle počitače, ale zase jsem jel sám v prázdným autě a počítač mi ukazuje běžně tak o 0,1-0,2 míň. Jinak na silnicích I. a II. třídy se dá při klidné jízdě dostat i pod 4 litry/100km
Červenec 19, 201213 r Keď už tu rozoberáme tú spotrebu. Auto mám necelé dva mesiace, najazdených 4200km (80% v hlavnom meste) a spotrebu mám 5,6l/100km. Keď zvážime fakt, že je leto (tj. klima je zapnutá stále) a že sa jedná o nové auto, tak tá spotreba je celkom fajn.
Červenec 19, 201213 r Keď už tu rozoberáme tú spotrebu. Auto mám necelé dva mesiace, najazdených 4200km (80% v hlavnom meste) a spotrebu mám 5,6l/100km. Keď zvážime fakt, že je leto (tj. klima je zapnutá stále) a že sa jedná o nové auto, tak tá spotreba je celkom fajn. po Praze se dá jet i hodně pod pět na sto- třeba taková jižní spojka při rychlosti kolem 70-80km/h je paráda... hodně záleží na provozu
Červenec 20, 201213 r Darmozrout: nikomu to nenutím, věřit můžeš a nemusíš. Každopádně vždy před delší cesto (500km a víc) natankuju úplně po hrdlo nádrže, po příjezdu dom natankuju opět úplně po hrdlo a pak je to jednoduchá matematika. Zatím mi vždy vyšlo, že mi PP ukazuje cca o 0,2-0,3l víc, než je dle tankování. No a stou reálností spotřeby - když jsem minulý rok otočil tu samou cestu do HR s VW Golf III 1,9 TDi 66kW r.v 1995 3d., naloženej a ty samý 4 lidi (akorát bez klimi a tempomatu) a dle litry/km mi vyšlo 4,9l/100km, tak nevidím nic nereálného na tom, že s o 15 let mladším autem by to nemělo jít... Jinak mám najeto 22000km, město když jezdím normálně, tak se pohybuju okolo 5,6l/100km a když se snažím, tak i pod 5l.
Červenec 24, 201213 r Peťa119 spočítat spotřebu podle tankování také umím, chce to ale jezdit pořád ke stejné pumpě, ke stejnému stojanu a ani tak není úplná jistota, že pistole vypne vždy stejně. Jinak ten Golf III určitě mohl jezdit s ještě menší spotřebou- je cca o 200kg lehčí, má menší čelní plochu (aerodyn. souč. cx je skoro stejný), klima podle nedavného článku udělá tak +0,3l/100km, ale hlavně motor 1,9TDI 66kw nemusel splňovat současné emisní normy, takže spalování u něj mohlo být účinnější na úkor oblaku sazí z výfuku.
Srpen 4, 201213 r Zdravím vás všetkých,čo jazdíte s Octáviami.Píšem prvý krát aj keď som sa zaregistroval skôr.Jazdím ako taxi a preprava a mám teraz piatu.99-66kw-220tis,01-66kw-250tis,04-96kw-300tis,07-105kw-320tis, Teraz mám od 3/11 1,6TDI-Cr a mám na nej 75tis. pracujem už menej a nie sú už také cesty von.Zatiaľ som spokojný,žiadny problém spotreba napr. z Chorvátska domov 910 km tempomat diaľnica 140, mimo diaľnice obce +20, inde +30 spolu len podľa počítača 4,7.Súčasne sme išli traja syn A4 2,0TDI 2009 za 6,1 a kamarát superb 2007 2,0TDI za 5,9. Na prehliadky si nosím všetko svoje a zaplatím cca 40€ v značkovom servise,kde aj kupujem nové Octávie.Vo firme máme ešte 4 nové 2012, 2,0 TDI-CR 81kw Family.Majú teraz od 5000 do 60tis a zatiaľ nič.Striadajú sa na nich po 3 chlapci.Je predpoklad,že najpoužívanejšia urobí za rok cca 130tis,potom napíšem,čo kedy odišlo.Už sme raz predali takú 1,9 ,čo mala 22 mes. a 300tis. Ja som sa vzhľadom na toto fórum bál ísť do 2,0 vzhľadom na popisované problémy,tie som ja doteraz nepoznal.Nezabudnem si ponadávať na politiku koncernu,že do 1,6 nie je možné ani objednať 6°.Tá 5°prevodovka je dosť dlhá a aj keď na diaľnici pri 140 točí len 2625,dvojlitre so 6° 2250. Prajem vám všetkým,aby vám autá jazdili bez porúch aspoň ako mne,ktorému sa za viac ako milion km len na Octávkach nič vážneho nepokazilo/klopem na drevo/.
Říjen 8, 201212 r Tady je chip na 1.6TDI CR a za slušných 2990Kč v Kladně. Kdyby to někdo vyzkoušel dejte sem vědět. Já 1.6 Tdi nemám. Jen to sleduji pro případný nákup. http://www.chiptuning.cz/chiptuning.php?id=6309&name=Chiptuning Škoda Octavia 1.6 TDI CR 77kW
Říjen 9, 201212 r Tu máš chip - + dalsich milión na nete. Kúsok so SR + ČR scény napr.profituning.com - v sekcii octavia vyhladať motor 1.6 tdi. Všetky verzie ( 55, 66, 77 ) sa chipuju na 135 až 150 ps. Aspoň v Pole to vyzerá že z leňocha to urobí doslovne RS 0 - 100 za 8 sekúnd...no nech sa páči...
Říjen 15, 201212 r tak moje OII combi má od jara za sebou 16 tis. km, co se týká motoru nemám si na co stěžovat (nedavno jsem se svezl starou dobrou 1,9tdi a nevěřil vlastním uším, jaké zvuky dokáže vydávat). Průměrná dlouhodobá spotřeba 5,1 při normální jízdě s velkým podílem po dálnici je fain, olej z motoru nemizí, nikde nic nevrže, nepraská neklepe. Jediná věc, která sice nesouvisí s motorem, ale dost mi vytáčí jsou ostřikovače... proč se nejdřív nasucho rozběhnou stěrače a až pak začne stříkat voda, to opravdu nechápu. Doufám, že to je jediné, na co si budu stěžovat:-)
Říjen 31, 201212 r Má už někdo tento motor načipovanej? TDIfun má na stránkách graf se cca 140HP, zajímá mě jestli je to srovnatelný s 2.0.
Říjen 31, 201212 r proč se nejdřív nasucho rozběhnou stěrače a až pak začne stříkat voda, to opravdu nechápu. Doufám, že to je jediné, na co si budu stěžovat:-) Zaujimave, mne to nerobi...najprv strieka voda a az potom sa rozbehnu stierace
Listopad 1, 201212 r ... proč se nejdřív nasucho rozběhnou stěrače a až pak začne stříkat voda, to opravdu nechápu. Doufám, že to je jediné, na co si budu stěžovat:-) Hele Darmožroute, já mám to samé, ale jen ve vyšší rychlosti. Když stojím, nebo jedu pomalu, tak jde nejdříve voda a pak stěrače. Ale třeba na dálnici nebo při vyšší rychlosti jdou nejdřív jednou stěrače a pak teprve voda....zajimavé co? Také to nechápu... Upraveno Listopad 1, 201212 r od Clint
Listopad 1, 201212 r Nevysvetlitelne funkcie maju tie octavie, mne to tiez derie na sucho az potom voda. Ale podvedome vzdy pritiahnem tu packu co najviac k sebe a tlacim tu vodu ocami, nech to nederie na sucho
Listopad 12, 201212 r Green lines = Original Red = Reprogramed Octavia break 1.6tdi Upraveno Listopad 13, 201212 r od alberg
Listopad 13, 201212 r pěkná práce... a co spotřeba? máte odpozorované, jestli (jak) se změní? mimochodem, proč pořád škodovka uvádí pro tenhle motor maximum momentu v rozmezí 1500-2500 rpm, když podle všech grafů z brzdy, které jsem zatím viděl, je to až někde kolem 1800rpm? Odpovídá tomu i moje pozorování, při 1500rpm to ještě tak dobře netáhne.
Listopad 13, 201212 r Myslim ze skodovka prave vsude uvadi 1750 1500 bylo u 1.9 PD Upraveno Listopad 13, 201212 r od dandu
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.