domino666 Vloženo 29. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 na strankach skodovky resp. v konfiguratore som nasiel tuto motorizaciu v spojeni 4x4 a 6 stupnovou prevodovkou, nema niekto blizsie info ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woodbine Vloženo 29. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 Že by náhrada za 1.9 TDI, která v týhle variantě byla? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 29. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 Jj, 1.6TDI-CR pomalu nahrazuje 1.9TDI-PD....co jsem četl, tak od 2010 se už nesmí podávat kvůli tomu že nesplňuje nej.euro emisní normu. .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
villiam Vloženo 1. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2009 Samozrejme, ze 1,9 odstavuju. Tie dymidla uz nebudu moct predavat bez DPF filtra. Lenze ten je na 1,9 iba domontovany a ako som cital, tak ho dost dusi. Preto som zariskoval a vyskusal som tuto 1,6ku. Myslim, ze v nafte nie je momentalne ina volba. Tie doterajsie motory su beznadejne zastarane. Ked som vyberal auto, tak som vyberal medzi Focusom a OII. A fakt, keby nebol tento motor a ta N1 bez mreze, tak do Skodovky nejdem. Len skoda ze este nemontuju sestrychlostnu prevodovku. Na tom aute je citit, ze su prevody neprirodzene ponatahovane. Dvojka je prirychla a prechod medzi stvorkou a patkou mi osobne akosi nesedi. Takze pokial chcete OII a diesel tak cakajte. Pri 1,6 na 6 rychlostnu prevodovku (alebo DSG) a ak chce niekto nieco silnejsie tak na ten CR dvojliter co je teraz v Superbe. To je mnamka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikesh Vloženo 24. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2009 (editace) Me by zajimalo jak je na tom v praxi 1.6TDI s pruznosti proti 1.9, z testu vychazi 60-100kmh na IV. a 80-120kmh na V. stupen dost blede. Jo a tech 4.2 pri 140kmh a 5.9 pri 160kmh je fakt nerealnych, muselo to byt z kopce nebo po vetru. Editováno: 24. Listopad 2009, autor: mikesh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 24. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2009 Mel jsem tady 1.6 CR nove a pan rikal ze horsi nez jeho stare nachipovane AGR. Az vyjde update mojeho flasheru na tuhle novou Continental (siemens) ECU tak poresime. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 25. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2009 A splní jeho AGR EU5?? Jestli se nepletu tak to bylo EU2. A co z toho padá po čipu je asi neměřitelný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 25. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2009 A splní jeho AGR EU5?? Jestli se nepletu tak to bylo EU2. A co z toho padá po čipu je asi neměřitelný. No reknu panovi ze mu to plni lepsi emise tak proto pro nej to auto je spise utrpenim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 25. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2009 Tak to se asi na tom aute zasekne. S manualem bych si to asi nekoupil ale mit 7.G. DSG by se mi to zamlouvalo. A to argumentování starou ruchnou mi připomíná co si jako dítě pamatuju, když lidi nechtěli Favority, protože jim 120 přišli lepší. A porovnávání čipnutých aut se seriovkama je taky prapodivné. Nejlepší je všichni si to nechaj načipovat a pak jezdí na spotřebu. K čemu potom ten výkon. Jen může pak machrovat na chlapy v hospodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RoboKE Vloženo 9. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2009 Caute.Tak ako ste spokojny stym motorom? Kolko mate uz najazdene?Su problemove alebo pohoda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 9. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2009 Zdravim..měl jsem možnost tento motor testnout u OII face ... A byl jsem velmi spokojen... Už jenom když to nastartuješ, tak ten CR je krásně tichej a kultivovanej ve srovnání s PD. Byl to nový motor, který měl najeto pouhých 100km ... jel jsem s ním pouhých 20 km a prostě jsem ho testoval, takže s autem jsem jel hodně ostře (místama i 170km/h) ... Když jsem přijel, tak při téhle ostré jizdě byla spotřeba 6,1l/100km a to je nový motor a ještě byl studený... Takže tohle je velký plus, protože až se motor zajede a pojede se s ním normální jízdou ( ne cihlou ), tak bude mít parádní spotřebu. Potom další postřeh je, že má větší krouťák ... Takže neni tam ten razatní turbo efekt jako u 1,9TDI, ale za to ten motor táhne pořád i po 4 tisících otáčkách, kde motor 1,9TDI už netahne ... Takže pokud by se mi někdo ptal, jestli bych si ten motor koupil, tak řeknu že určitě ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiri001 Vloženo 10. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2009 Zdravim..měl jsem možnost tento motor testnout u OII face ... A byl jsem velmi spokojen...Už jenom když to nastartuješ, tak ten CR je krásně tichej a kultivovanej ve srovnání s PD. Byl to nový motor, který měl najeto pouhých 100km ... jel jsem s ním pouhých 20 km a prostě jsem ho testoval, takže s autem jsem jel hodně ostře (místama i 170km/h) ... Když jsem přijel, tak při téhle ostré jizdě byla spotřeba 6,1l/100km a to je nový motor a ještě byl studený... Takže tohle je velký plus, protože až se motor zajede a pojede se s ním normální jízdou ( ne cihlou ), tak bude mít parádní spotřebu. Potom další postřeh je, že má větší krouťák ... Takže neni tam ten razatní turbo efekt jako u 1,9TDI, ale za to ten motor táhne pořád i po 4 tisících otáčkách, kde motor 1,9TDI už netahne ... Takže pokud by se mi někdo ptal, jestli bych si ten motor koupil, tak řeknu že určitě ... A pak si kupte předváděčku. Sorry za OT. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikesh Vloženo 10. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2009 (editace) RemyZero, odkud byla ta predvadecka at vime kteremu autosalonu se vyhnout? Test spotreby je nicnerikajici, ale diky za postrehy. Btw, ten CR pres 4000 tocit musi, protoze ma max. vykon ve 4500 kdezto PD v 4000ot. Editováno: 10. Prosinec 2009, autor: mikesh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 11. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2009 Motor je dobrej na diesel. A jak tady píšou co se týče zaběhu mám vysledovano že nejlepší spotřeby vykazují auta co dostávala čočku hned od začátku.Ale co se týká životnosti to asi neplatí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 11. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2009 Motor je dobrej na diesel. A jak tady píšou co se týče zaběhu mám vysledovano že nejlepší spotřeby vykazují auta co dostávala čočku hned od začátku.Ale co se týká životnosti to asi neplatí. Ale ne na studenem agregatu. jak tady pise pan ze to prohanel cihlu a bylo to jeste studene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bofors Vloženo 15. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2009 Zdravím pánové, mrzí mě mrtvost tohoto vlákna. Neříkejte mi, že motor, který má nahradit 1,9 TDI si nezaslouží více infa! Já o něm ve střednědobém horizontu uvažuju jako o horkém kandidátovi, jen o něm nic nevím hlavně životnost CR mě trochu straší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaMMBoX Vloženo 16. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2009 Čau lidi, mam dotaz proč tu tento motor ještě neni?? Na konfigurátoru škoda už je.... Máte někdo tento motor?? zkušenosti?díky Tak se hlásím s dalšími zkušenostmi ohledně tohoto motoru, mám najeto už přes 9000Km, díky cestám do Německa. Dle GPs max dosažená rychlost byla 227km/h což je tachometrových cca. 240. Dlouhodobá průměrná spotřeba je 5,6l/100km, ale s tím že je klima na AUTO a jezdíme ve dvou. Prům. rychlost pak 72km/h. A to jezdím vcelku svižně zejm. v Německu, tam pod 160 nejdu. Motor subjektivně ještě více ztichnul, ale možná je to jen tím, že tankuji většinou v Německu naftu od Aralu nebo Shell V-Power. Co mě trochu překvapuje, je to, že v těchto mrazech( -2/-4st.) , kt. teď máme, se motor při jízdě po Praze prakticky neohřeje! Když už ano, na prvním semaforu začne zase stydnout. Je to normální? Asi zavolám do škodovky, jestli je to normální. Jinak za sebe mohu říct, že jsem maximálně spokojený, snad bych do budoucna volil 2.0 CR TDI, ale v době kdy jsem kupoval tenhle motor, jsem ještě netušil, že budu tak často na dálnicích v Německu. Pokud jsou další dotazy, rád zodpovím. Přeji klidné Vánoce a hlavně ať nám to jezdí! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mopab Vloženo 29. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2009 (editace) Tak se hlásím s dalšími zkušenostmi ohledně tohoto motoru, mám najeto už přes 9000Km, díky cestám do Německa.Dle GPs max dosažená rychlost byla 227km/h což je tachometrových cca. 240. Dlouhodobá průměrná spotřeba je 5,6l/100km, ale s tím že je klima na AUTO a jezdíme ve dvou. Prům. rychlost pak 72km/h. A to jezdím vcelku svižně zejm. v Německu, tam pod 160 nejdu. Motor subjektivně ještě více ztichnul, ale možná je to jen tím, že tankuji většinou v Německu naftu od Aralu nebo Shell V-Power. Co mě trochu překvapuje, je to, že v těchto mrazech( -2/-4st.) , kt. teď máme, se motor při jízdě po Praze prakticky neohřeje! Když už ano, na prvním semaforu začne zase stydnout. Je to normální? Asi zavolám do škodovky, jestli je to normální. Jinak za sebe mohu říct, že jsem maximálně spokojený, snad bych do budoucna volil 2.0 CR TDI, ale v době kdy jsem kupoval tenhle motor, jsem ještě netušil, že budu tak často na dálnicích v Německu. Pokud jsou další dotazy, rád zodpovím. Přeji klidné Vánoce a hlavně ať nám to jezdí! S tím chladnutím motoru to ukazuje na špatný termostat - když nefunguje, tak je motor chlazený pořád na plný výkon. Taky se mi to stalo u 1.9TDI PD. Jinak se CRko zahrívá ještě o něco pomaleji, než PDčko, to je pravda. Už pár měsíců jezdím v CRku a můžu porovnat s 1.9TDI PD z Fábie, ve které jsem najel 100tis. Asi budu jen opakovat, co už tady padlo: Plusy CR: - CRko je mnohem kultivovanější, hlavně za studena - CRko ochotně leze do vyšších otáček a hlavně v nich tolik neřve. U PDčka to vypadalo, že motor každou chvíli vyskočí ven Mínusy CR: - u CR je reakce na plyn v nižších otáčkách dost opožděná, PD krásně táhlo už od 1.300, kdežto u CR je potřeba šlápnout na plyn a počkat 2-3s, než se otáčky dostanou k 1.900. Jelikož jsem klidný jezdec, co jezdí často na spotřebu, tak mi toto u CR trochu chybí... Zátah obou motorů obecně je solidní a poměr výkon/spotřeba luxusní . Myslím, že 1.6 CR je důstoný nástupce 1.9 PD. Editováno: 29. Prosinec 2009, autor: mopab Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
J.Š. Vloženo 5. leden 2010 Sdílet Vloženo 5. leden 2010 Zdravím, ale u nového auta po 9000km mi neprijde možné mít rozbitý termostat. Je možné že se neohřeje, mně se i teď po výměně termostatu u FI 1.9TDI občas stane že když jedu s menší zátěží motoru v mraze tak se uchladí vzduchem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 6. leden 2010 Sdílet Vloženo 6. leden 2010 Přečetl jsem si pročet srovnání OII 1,9PD a 1,6CR v aktualním AutoDiesel. Nic moc novýho sem se nedočelt. Autor se pustil do podrobného popisu HW motoru a to neměl dělat. Klasický hámotiny. Např. že 1,9 má díky většímu zdvihu nižší setrvačné hmoty. To je přeci taková blbost. Když 1,6 má lehčí a menší kliku a písty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dudlad Vloženo 8. leden 2010 Sdílet Vloženo 8. leden 2010 Postřehy po najetých cca 7,5 tis. Km, OII - combi. Motor je "kultivovaný" (pořád nevým co to slovo znamená u motoru ), je relativně tichý. Spotřeba se mi smazala když jsem si hrál před cca 1000km, ale měl jsem 6,3l. Jezdím 70% dálnice (tachometrová rychlost 135 - 145 Km/hod) a zbytek město nebo okresky (vetšinou dle předpisů). Po dálnici ale umí motor jet docela rychle (zatím jsem jezdil jen u nás, takže víc než 170 jsem nejel, ačkoliv motor by mě ještě pustil dál - někdo tady psal že jel snad tachometrových 240 km/hod??? To myslíš vážně? Neříkám že kecáš, ale nějak se mi tomu nechce věřit. Určitě to nebylo do kopce...). Jinak obrovské mínus tohoto motoru z mého osobního hlediska je pomalá reakce na plyn a slabý tah v nízkých otáčkách! Ze začátku se mi 2x stalo, že mi auto zdechlo, protože po zařazení 2-ky po rozjezdu, otáčky spadly cca pod 1k a motor to na 2-ku prostě ne a ne roztáhnout. Ovšem v případě dosažení otáček okolo 1,5k a víc, není potom s tahem problém. Ještě v porovnání s motorem 1,9 TDI ( 81 kW) v Passatu, v kterém jsem jezdil před tím, je akcelerace u 1,6 TDI mnohem, mnohem slabší. Ale neberu to jako chybu, nebo zápor, pouze fakt. Jinak motor šlape naprosto v pořádku a neměl jsem ani problém se zahříváním/chlazením. Po cca 5 min. na dálnici teplota na 90° a bez problému drží... Jediná závada po cca 3000km byly překousané dráty od kun!!! Žádná vesnice, město na sídlišti mezi panelákama... Takže bacha na ně! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rada81 Vloženo 30. leden 2010 Sdílet Vloženo 30. leden 2010 No tak jsem ho taky vyzkoušel a nic jiného než zklamání. Je sice super tichý, ale totální mrtvola. Stará 66kW by tomu napráskala s přehledem. Po přesednutí do své stařičké 81kW jsem 2x chtěl řadit 6-ku. Na dvojku při lechtání plynu cukal, rádce řazení chtěl do kopce 5-ku už v 65km/h! Než toto, tak raději 1,6 benzín. Jezdí to za 6,5l. Všichni ve firmě vzpomínají na PD..., snad jen ten hluk je o 2 třídy jinde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rada81 Vloženo 5. Únor 2010 Sdílet Vloženo 5. Únor 2010 Tak ve firmě už s tím nikdo nechce jezdit. Všem se to zdá líné. Na dálnici se tomu do kopců vůbec nechce a dávat ve 140 za 4 mi přijde na diesel trochu blbé. OI mi to na dálnici do kopce natřela jak nic. DPF už se taky ozval, spotřeba se při 140 tempomat pohybuje okolo 6,2. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jurášek Vloženo 17. Únor 2010 Sdílet Vloženo 17. Únor 2010 Zdravím pánové, mrzí mě mrtvost tohoto vlákna. Neříkejte mi, že motor, který má nahradit 1,9 TDI si nezaslouží více infa! Já o něm ve střednědobém horizontu uvažuju jako o horkém kandidátovi, jen o něm nic nevím hlavně životnost CR mě trochu straší Tak se hlásím s dalšími zkušenostmi ohledně tohoto motoru, mám najeto už přes 9000Km, díky cestám do Německa.Dle GPs max dosažená rychlost byla 227km/h což je tachometrových cca. 240. Dlouhodobá průměrná spotřeba je 5,6l/100km, ale s tím že je klima na AUTO a jezdíme ve dvou. Prům. rychlost pak 72km/h. A to jezdím vcelku svižně zejm. v Německu, tam pod 160 nejdu. Motor subjektivně ještě více ztichnul, ale možná je to jen tím, že tankuji většinou v Německu naftu od Aralu nebo Shell V-Power. Co mě trochu překvapuje, je to, že v těchto mrazech( -2/-4st.) , kt. teď máme, se motor při jízdě po Praze prakticky neohřeje! Když už ano, na prvním semaforu začne zase stydnout. Je to normální? Asi zavolám do škodovky, jestli je to normální. Jinak za sebe mohu říct, že jsem maximálně spokojený, snad bych do budoucna volil 2.0 CR TDI, ale v době kdy jsem kupoval tenhle motor, jsem ještě netušil, že budu tak často na dálnicích v Německu. Pokud jsou další dotazy, rád zodpovím. Přeji klidné Vánoce a hlavně ať nám to jezdí! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jurášek Vloženo 17. Únor 2010 Sdílet Vloženo 17. Únor 2010 Zdravím pánové, mrzí mě mrtvost tohoto vlákna. Neříkejte mi, že motor, který má nahradit 1,9 TDI si nezaslouží více infa! Já o něm ve střednědobém horizontu uvažuju jako o horkém kandidátovi, jen o něm nic nevím hlavně životnost CR mě trochu straší Tak se hlásím s dalšími zkušenostmi ohledně tohoto motoru, mám najeto už přes 9000Km, díky cestám do Německa.Dle GPs max dosažená rychlost byla 227km/h což je tachometrových cca. 240. Dlouhodobá průměrná spotřeba je 5,6l/100km, ale s tím že je klima na AUTO a jezdíme ve dvou. Prům. rychlost pak 72km/h. A to jezdím vcelku svižně zejm. v Německu, tam pod 160 nejdu. Motor subjektivně ještě více ztichnul, ale možná je to jen tím, že tankuji většinou v Německu naftu od Aralu nebo Shell V-Power. Co mě trochu překvapuje, je to, že v těchto mrazech( -2/-4st.) , kt. teď máme, se motor při jízdě po Praze prakticky neohřeje! Když už ano, na prvním semaforu začne zase stydnout. Je to normální? Asi zavolám do škodovky, jestli je to normální. Jinak za sebe mohu říct, že jsem maximálně spokojený, snad bych do budoucna volil 2.0 CR TDI, ale v době kdy jsem kupoval tenhle motor, jsem ještě netušil, že budu tak často na dálnicích v Německu. Pokud jsou další dotazy, rád zodpovím. Přeji klidné Vánoce a hlavně ať nám to jezdí! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.