Červen 3, 200916 r Čus,řeším v podstatě to samé na 1,6MPi (2002)-za studena a to hlavně v zimě to po nastartování cuká, na volnoběh kolísaj otáčky,po prudkém sešlápnutí plynu to zakucká a někdy chcípne,někdy je to jak 120ka na 2 válce.Po zahřátí je to celkem OK. Váha vzduchu nová,vzduchové hadice nové,diagnostika nic moc neprozradila,chystám se na svíčky,ale pochybuju že to pomůže.
Červen 3, 200916 r embi:pokud ti to dělá jenom studený a po zahřátí je to redy,vyměň čidlo teploty cca 200kč.
Červen 10, 200916 r Tak a mám konečně po problému! Měl jsem vadný snímač otáček, proto mě to cukalo! Konečně klid ...
Červenec 11, 200916 r Ahoj všichni... mám octu 99rv. 2.0 benál, kombi. když při pomalé jízdě uberu plyn, auto jamoby skáče.. při jízdě v koloně na nízký plyn, na jedničku auto jako by hop a hop poskakuje.. řeknu laicky jakoby byla obrovská vůle v převodovce... na zubech. Což je blbost. Při rozjíždění pomalém když mám ruku na páce, cítím jak se chvějě a malinko samovolně hýbe.... co to je? každá rada dobrá. Martin
Červenec 19, 200916 r že vybruje řadička je normální. Přece jen je řadící páka spojená s převodovkou a převodama. a když jedeš na jedničku bez plynu tak auto taky poskakuje. když zvíšíš otáčky tak by ti to mělo přestat.
Červen 27, 201015 r zdravim motor mi cuká do 2500 otacek... proste v tech nizsich otackach..mam 2.0i benzin rok 2000 .... vahu vzduchu jsem zkousel jinou a tou to není... kdyz mam zaplou klimatizaci...tak to cuká znatelne mnohonasobne víc...ale nepravidelne.....kdyz je vypnuta tak to cuká mín ... prijde mi ze to spatne spaluje..pac kolikrat to jakoby i trosku streli do vyfuku.... jako jezdi to krasne auto...ale v tech nizkejch otackach to je nejake divne a nevim cim by to mohlo byt... poradte prosim.... dík vojta
Červen 28, 201015 r Zkontroluj kabely ke svíčkám.Nesmí být proseklý a nebo mít zaoxidovaný koncovky.Někdy na nich ale není nic vidět a přesto jsou špatný.
Květen 19, 201114 r dělá mi to něco podobneho mam 1.6 55KW 98rok při puštění plynu to cukne cítím to i v řadičce proto myslím že jsou to silentbloky motoru nebo pak možná ještě něco se vstřikovánim přeci jen brzdíme motorem tak se přeruší dodávka paliva skoro na 0 nevím neni tam co by mělo cukat motory maj sílu tak to bude určitě silentbloky
Říjen 27, 201212 r Mám problém s cukáním/škubáním při prudkém přidání plynu a zároveň přitom začne blikat kontrolka motoru check. Po sundání nohy z plynu za několik sekund kontrolka přestane blikat. To škubání a blikání kontrolky dělá pouze při prudkém sešlápnutí plynu, při "normálním" zrychlování to nedělá. Starty, volnoběh i spotřeba jsou v pořádku. Jde o Oktávku 2.0 85kW r.v.2003, motor AZJ. Vag ukázal: 2 Nalezeny chyby: 16684 - Zjisteno vynechavani zapalovani P0300 - 35-00 - - 16685 - Valec 1 Zjisteno zapalovani vynechava P0301 - 35-00 - - Díky za rady.
Červenec 27, 201312 r mam hodne podobny problem priznaky: auto netahne jede tak na 60%, po prudkem seslapnuti plynu na VOLNOBEH se otacky nedostanou ani nad 5000/min-1 pak rychle klesnou na cca 3000/min-1 stalo semi to za jizdy a auto na dalnici nejelo na 5ku vic nez 120km/h, pred nedavnem se mi otto stalo tak jsme vymenil palivovy filtr a VSE ok cca 500 km. auto : O1 2.0 85kw motor AQY VAG: chyba vag 16684 a 16686 ( 2valec) vymeneno : kabely svicky jsme vymenil ted uvazuji o vymene trafa? ( po promereni ma spravny odpor ), palilovy filtr, tlak v palovove soustave volnobeh 2,5 baru,
Září 16, 201311 r Ahoj lidi, snad někomu pomůžu. Mám taky 2 litra a taky při přidání nebo ubrání plynu auto zacukalo a taky se mi zdálo, že netáhne jako dříve. Byl jsem ve škodovce 2x ale nic nenašli, jen nějaké sporadické chybičky ale doporučili mi vyměnit kabely ke svíčkám, svíčky, váhu paliv. filtr. Nepomohlo nic z toho. Při druhé návštěvě mi nenašli také nic a řekli, že mi ještě vymění paliv. čerpadlo. To jsem nechtěl. Koupil jsem tedy škrtící klapku, protože jsem měl podezření právě na ni, novou, ale nějakého španělského šmejda a vyměnil si jí sám. Bylo to o něco lepší, jenže po půlroce to začalo dělat stejně. Zajel jsem tedy do jednoho malého servisu, kde dělají jen škodovky a řekl jim, co mám za problém a co jsem všechno vyměnil. Chlápek mi hnedka řekl, že je to škrtící klapka a že když není originál, tak auto prostě nejede a dělá problémy. Nová stojí v originálu ve škodovce nějakých 12 tisíc. Navrhnul mi, že mi tam dá originál, ale starší, za nějakých 2500. Za hodinu a půl mi volal, že je auto hotové. Už s tím jezdím 3 měsíce a auto fičí bez problémů, necuká, startuje a táhne, jako zamlada.
Listopad 2, 201311 r Zdravím, rád bych požádal o radu, motor 2.0 AQY 192tis km, vyměněný svíčky, vzduchovej filtr, a po předchozím jiném problému čidlo otáček klikovky, ještě před timhle všim náhle z nic auto začlo cukat do 2tis ot, nejvíc je to cejtit když mam lehkou nohu když od nízkejch víc šlápnu na plyn tak necuká vůbec nebo třeba jednou lehce, od 2tis vejš nikdy nic, výkon jak má bejt. Ještě jedne poznatek na volnoběh občas střílí do vejfuku. Plus lehce neklidnej volnoběh. Spotřeba je v normě, dělá to na LPG i BA, za studena míň po plnym zahřátí víc. Škrtící klapku jsem vyčistil , bylo tam minimum úsad nachvilku stoupnul volnoběh a během jedný jízdy se srovnal ale na cukání bez rozdílu. co by to mohlo bejt, zapalovací modul ? váha vzduchu viz: http://www.autopress.cz/?page=30.kdyz-vaha-vzduchu-lze-skoda-octavia-2-0-aqy ? někdo mi radil zkusit jet s odpojenou váhou ale to nejde, auto neudží ani volnoběh a motor jde dost zvláštně nestabilně. vag nevidí nic, původně viděl chybu lambdy ale po odmazání závady klesla spotřeba o 3L (8-10L/100 pohoda jízda / 150 na dálnici ) díky Upraveno Listopad 2, 201311 r od aaischa
Listopad 3, 201311 r moje chybka - starý vlákno sem našel, pročet ale nenašel úspěšný řešení, v jinejch forech se naopak nemá psát do roky starech vláken takže pro příště už vim vše myšleno v dobrym. --------- tak bych to rád trošku zaktualizoval a případně znovu požádal o radu, nebylo moc korun navíc tak sem to musel trošku odložit, jiná váha vzduchu -> bez rozdílu odešla lambda, stoupla spotřeba cca o 3L/100 vag hlásil nesmyslný a občas i žádný signál -> ale cukání přestalo -> čili je jasný že zapalování chybu mít nebude, musí bejt špatně něco kolem vyhodnocování a dávkování směsi vyměněná lambda za novou BOSH, spotřeba klesla, trošku klidnější chod, závada kolem bohatosti směsi vag nehlásí, ale ZAS TO CUKÁ, ikdyž míň častějc, v mírný zátěži 1500-2000ot... je to prokletý Upraveno Listopad 22, 201311 r od aaischa
Listopad 23, 201311 r tak, nakonec to je prorazenej kabel ke svicce na prvnim valci, za tmy sem na to koukal pred cestou z prace, a pekne to tam poruznu jiskrilo a dycky to presne v tu chvili strelilo... docasne opraveno izolackou, nez koupim novej zapalovaci kabel.
Červen 24, 20241 r zdravím, ví někdo jaké jsou kompresní tlaky na válcích u Octavie 1 2.0 mpi AZJ ? Našel jsem dílenskou prirucku bohuzel jen pro naftu, nikoliv benzin
Červen 26, 20241 r Hmm tak naměřené hodnoty byly udajne 15 15 14 13.... což podle tabulky teda vůbec nevychází, auto jena Lpg je proto nějaké vysvětlení že jsou to tlaky tak vysoko?
Červenec 23, 20241 r řeším kolísání otáček na volnoběh a jeden z posledních komponentů, který jsem nekontroloval je EGR ventil, muže mi nekdo poradit kde se presne nachází u Octavia 1 2.0 mpi ? Svíčky měním co 5000 km jsou uplne zanesené karbonem a olej to žere 1l na 2000 km https://forum.octaviaclub.cz/topic/25334-egr-ventil/ na forum jsem nasel vlakno kde si taky nejsou moc jistí, kod motoru je AZJ Upraveno Červenec 23, 20241 r od virago999
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.