Přejít na obsah

Výměna spínače pod brzdovým pedálem


maca13

Doporučené příspěvky

aha, tak ten spínač je nad pedálem, ne jako u OI , nevíte někdo číslo dílu ? případně cenu ? nemají ho někde levně ?

V autorizovanem servisu jsem za originalní díl dal 241kč .myslím že nema cenu hledat ni levnějšího.kod nevim ale když jim řejkneš o co jde tak budou dobře vědět .A věř tomu že ji budou mít skladem, pořad se to kazí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem se vrátil z hausu Škody a skutečně u nás cena WV dílu spínače brzdového pedálu 279,- , výměna 5min.

demontáž: sundat dekl nad pedálama,neboli kryt pod přístr. deskou , pootočit spínačem (viz obr. nahoře), který je nad brzdovým pedálem a vyndat ho , sundat konektor

montáž : zmáčknout brzdový pedál , nasunout do příruby nový spínač, zajistit ho pootočením - pustit pedál a nasadit konektor

TO VŠE PŘI VYNDANÉM KLÍČKU ZAPALOVÁNÍ

nastartovat, zkontrolovat zadní brzdová světla a kontrolka EPC po chvíly sama zhasne

a ještě pozor - než nandáte spínač nový , nesmíte zmáčknout tyčku spínače ( puštěním pedálu se nastaví hodnota na tyčce spínače sama !!!! )

Editováno: , autor: maca13
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím, svítily mi pořád brzdové světla tak jsem vyměnil brzdový spínač 3B0 945 511A za 1J0 945 511D, jelikož ten stávající zrovna neměly, ale prý je to stejné. Tak jsem to vyměnil a brzdové světla jdou tak jak mají, ale kontrolka EPC mi zhasla jen po namontování, ale jinak po ujetí pár kilometrů opět svítí, ale brzdovky jdou tak jak mají.. Tak mě napadlo zda-li to nedělá ten typ toho spínače. Děkuji všem za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
V 12. 6. 2009 na 17:46, maca13 napsal:

tak jsem se vrátil z hausu Škody a skutečně u nás cena WV dílu spínače brzdového pedálu 279,- , výměna 5min.

demontáž: sundat dekl nad pedálama,neboli kryt pod přístr. deskou , pootočit spínačem (viz obr. nahoře), který je nad brzdovým pedálem a vyndat ho , sundat konektor

montáž : zmáčknout brzdový pedál , nasunout do příruby nový spínač, zajistit ho pootočením - pustit pedál a nasadit konektor

TO VŠE PŘI VYNDANÉM KLÍČKU ZAPALOVÁNÍ

nastartovat, zkontrolovat zadní brzdová světla a kontrolka EPC po chvíly sama zhasne

a ještě pozor - než nandáte spínač nový , nesmíte zmáčknout tyčku spínače ( puštěním pedálu se nastaví hodnota na tyčce spínače sama !!!! )

Pokud tomu dobře rozumím, vzhledem k tomu, že klíček není v zapalování a tudíž brzda nemá zapnutý posilovač, tak výměna musí být provedena po vypnutí motoru na první zmáčnutí pedálu nadoraz, nemůžu si předtím s pedálem jen tak z prdele zapumpovat, protože by ztvrdl a vymezení by tudíž proběhlo špatně?

A ještě k tomu, že se nesmí zmáčknout tyčka spínače - to mi přijde nějaké divné, to by se ten spínač musel prodávat v nějakém pevném zaplombovaném pouzdře, protože kdejaký jouda na prodejně ho může promačkat předtím, než se dostane k zákazníkovi. Neplatí todle jen u spínačů, u kterých se před montáží musí ručně vysunout kolík ven do max. polohy? Na O1 mám spínač, který se vysunout nedá. 

Editováno: , autor: ddd
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

To zamáčknutí se nesmí udělat ve chvíli, kdy ho nasadíš a pootočíš s ním nad pedálem ;) On se zaaretuje a po zmáčknutí kolíčku by jsi špatně nastavil jeho polohu.

 

- Po nasazení se pustí pedál a ten vlastním odporem kolíček zatlačí do správné polohy ;)

 

Dokud je venku před montáží, neměl by být problém ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, ThomasHK napsal:

To zamáčknutí se nesmí udělat ve chvíli, kdy ho nasadíš a pootočíš s ním nad pedálem ;) On se zaaretuje a po zmáčknutí kolíčku by jsi špatně nastavil jeho polohu.

 

- Po nasazení se pustí pedál a ten vlastním odporem kolíček zatlačí do správné polohy ;)

 

Dokud je venku před montáží, neměl by být problém ;)

Však na kolík vůbec nesahám. Ptal jsem se hlavně na to, zdali se má zmáčknout tvrdý nebo naposilovaný pedál brzdy. Ihend po vypnutí motoru je pedál naposilovaný, otázka je, jestli se musí po vypnutí motoru (a vytáhnutí klíčku) několikrát vyšlápnout, aby ztvrdl (pak má minimální chod) nebo ho zamáčknout na první doboru (mnohem delší (jednorázový) chod). Je zajímavé, že toto nikdo nikde nezmiňuje.

Tipnul bych, že na tvrdý pedál. Ale jistý si nejsem. Pokud si pamatuju, prováděl jsem to na naposilovaný pedál a dopadlo to špatně: Brzda pak visela tak, že se s autem nedalo pohnout, na dispayi chybová kontrolka a brzdová světla vůbec nesvítila.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...