Přejít na obsah

Boucháni přední nápravy


honzik

Doporučené příspěvky

Vim ze se to na starem foru probiralo,ale stejne jsem tam nenasel odpoved co to je. mam najeto cca 46tkm a najednou se mi objevilo takove docela kovove bouchani nekde zepredu,vypada to spise z prave strany. Stalo se to den ze dne ,zadne pozvolne nabehnuti. pri prejizdeni nerovnosti se ozve takove kovove cink-cink,sila zvuku je dle velikosti nerovnosti. byl jsem ve skodovce tam to prohlasili ze nic neslysi :angry:

chtel jsem to sam lokalizovat,ale kdyz dam auto na zdviz tak muzu lomcovat cimkoli : stabilik,kosti,napravnice,pollosy,brzdy,zkratka nic,vim ze to muze byt v tom visicim stavu nejak vymezeno ale ze by se to vubec neprojevilo?

nemate nekdo nejaky napad/zkusenost co by to mohlo byt na co se zamerit ?

dik za pripadne napady ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vim ze se to na starem foru probiralo,ale stejne jsem tam nenasel odpoved co to je. mam najeto cca 46tkm a najednou se mi objevilo takove docela kovove bouchani nekde zepredu,vypada to spise z prave strany. Stalo se to den ze dne ,zadne pozvolne nabehnuti. pri prejizdeni nerovnosti se ozve takove kovove cink-cink,sila zvuku je dle velikosti nerovnosti. byl jsem ve skodovce tam to prohlasili ze nic neslysi :angry:

chtel jsem to sam lokalizovat,ale kdyz dam auto na zdviz tak muzu lomcovat cimkoli : stabilik,kosti,napravnice,pollosy,brzdy,zkratka nic,vim ze to muze byt v tom visicim stavu nejak vymezeno ale ze by se to vubec neprojevilo?

nemate nekdo nejaky napad/zkusenost co by to mohlo byt na co se zamerit ?

dik za pripadne napady ;)

jestli máš ještě plechový matky poloos tak je zahoď, ty to občas můžou udělat

jinak jestli vše ostatní je v poho tak mě zrovna nic nenapadá. B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vím,díval jsem se a taky jsem to už na Octáviích měnil.Fábia má stejné(v principu).Já jen že na malé fotce je ložisko kola.Taky jsem psal,že kdo chce měnit ložisko uložení tlumiče tak potřebuje stahovák.Dělal jsem to už "X"krát a drátama stahovat pružinu bych nedělal.Viděl jsem,co to dokáže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dik za namety k premysleni,ale ani jedno to neni ,cepy,kosti a pod jsem vyloucil,s temi nehnu.stabilizator je OK,je to ten novejsi provedeni (rv je 2004),axialy jsem sice jeste nevyndal,ale ty by byly citit pri pohybu kolem.

Mýlíš se, axiály nejdou nijak poznat. Dokonce ani na stolici STK technik (můj známý) ani při opravdu důkladném rozhýbání nic nepoznal. Nezapomeň, že ložisko je v tlumičové jednotce silně stáhnuté pružinou a vůle se projeví až při zhoupnutí, kdy se ložisko částečně odlehčí. Chtěl bych taky upozornit, že už nové ložisko má vůli(cca 1mm na každou stranu) a já nabývám dojmu, že to tak má asi být. Vysvětluju si to tím, že mám nedávno vyměněné axiální ložiska, uložení axiálních ložisek, komplet stabilizátor včetně uložení a tyček. Lehké klepnutí se tu a tam ozve, zajímavé je, že obvykle v dešti, nebo vlhku. Proč to tak je jsem nezjistil. Dál to neřeším.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pava má pravdu.To ložisko se tak lehce nepozná,ale taky jsem neviděl "zánovní auto",kterému by odešlo.vydrží moc.Jinak Pavo,to co popisuješ odpovídá nějakým 150.000km,kolik sakra máš najeto??Já měl Fábii TDI PD,tedy trošku těžší než ty a krom gum stabíku a kosti nic a to měla 150.000

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pava má pravdu.To ložisko se tak lehce nepozná,ale taky jsem neviděl "zánovní auto",kterému by odešlo.vydrží moc.Jinak Pavo,to co popisuješ odpovídá nějakým 150.000km,kolik sakra máš najeto??Já měl Fábii TDI PD,tedy trošku těžší než ty a krom gum stabíku a kosti nic a to měla 150.000

Bohužel 45 tkm opatrné jízdy (nedokážu si to vysvětlit). Známá má SDi 140 tkm a klid, táta má 65 tkm a taky v klidu. Ale na tomto foru nejsem sám , kdo měnil. Táta Mr.Pecouna měnil v 10 tkm. Bylo mi řečeno, že to ložisko je nešťastně navržené. Myšlenka byla dobrá, ale provedení je horší. Octávia, to má lepší, podobně jako Favority a Felicie.

Škoda, že už jsem ty ložiska vyhodil, jedno se mi rozpadlo v ruce. Na přiloženém obrázku to není moc dobře vidět.

post-7-1121064209_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak zahada napravy vyresena !

byly to kosti (obe) a pravdepodobne je opotrebovala spatne tvarovana tyc stabilizatoru,vse vymeneno v ramci garance a za 1 hod..

dik za rady

Jestli to byly takové tupé rány, jako když někdo bouchá gumovou palicí do podlahy, tak je to jasné. Důležité je, že se na to přišlo a úspěšně odstranilo. -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...