Přejít na obsah

Boucháni přední nápravy


honzik

Doporučené příspěvky

Tak jsem byl na tech třasadlech na STK a nic se tam nepoznalo ach jo vše je Ok tak už nevim co to muže mlatit.Nejhorši je že to rano mlati jak čert a odpoledne už o tom ani nevim teda temeř.Stabilizator-uloženi udajne je bez vule ale když to klepe podle teploty tak bych to fakt vydel na ten stablik taky jste toho nazoru?najeto 123 000 tak nevim ja to koupil při 109 000 v lete a to začlo bouchat až v zime.

Tak jsi na STK dopadl stejně........mě ted dokonce přijde že čím vyšší je teplota venku tím je to horší.Je zajímavé že máme stejně najeto a stejnej problém.

ja to u me vidim na ten stabilizator spiš jeho uloženi a zvuk jde nekde od kol ale musim uznat že po vymene horniho uloženi tlumiču se to o dost zlepšilo a už to nepraska nebo nelupa jako dřiv u tebe bych to zkusil taky vymenit třeba by to mohlo byt ono.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Psal jsem to i v jinem tematu "stabilizator" a vec se ma tak, ze po demontazi kosti bylo vse uplne jasne... Kost na strane ridice mela fakt silenou vuli a i pri pouhem "kvidlani" rukou bylo slyset klepani... Ulozeni stbiku jsem taky kontroloval a to vypadalo bezproblemove... ;) fotky dodam i sem... ;) Na naprave klid - jak dlouho :unsure:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S podobným problémom som bol v servise aj ja.Na funglovke fábii sa to začalo prejavovať už po 10 tis. km V záručnom servise mi 3 krát prekontrolovali celú nápravu, stabilizátory a čapy a pod.. Po 4- krát som nechal rozobrať pravý tlmič prednej nápravy, axiálne ložisko to nebolo. Pri vizuálnej kontrole som zistil, že uloženie predného pravého tlmiča v spodnej časti vnutorného válca nosiča kolesa je v šírke asi 4 cm a výške 3 cm vydraté do lesklej kovovej farby s prstencom asi 2 mm hrubým a na samotnom tlmiči boli len ľahké odreniny. Po výmene tlmiča a celého nosiča kolesa búchanie úplne prestalo. Závada bude pravdepodobne v nekvalitnom materiáli samotného nosiča. Túto závadu by podľa mňa mal bezplatne odstraňovať samotný výrobca, nakoľko sa tieto závady veľmi rozmnožili ......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je po probléme, stačilo dotiahnuť plechové matice na náboji kolies. Keď bude viac času vymením ich za oceľové.

Aha no taky na to mrknu.Stačí sundat kolo a mrknout na to?Nebo se musí něco demontovat třeba kotouč atd?

Editováno: , autor: Standis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha no taky na to mrknu.Stačí sundat kolo a mrknout na to?Nebo se musí něco demontovat třeba kotouč atd?

Stačí zložiť puklicu ak ju tam máš a 19-kou imbusovým klučom dotiahnuť ( pozor moment dotiahnutia 30 Nm, ak máš oceľovu tam je dvanásťhranný klúč myslím 36 a moment dotiahnutia je 50 Nm)

Editováno: , autor: Standis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stačí zložiť puklicu ak ju tam máš a 19-kou imbusovým klučom dotiahnuť ( pozor moment dotiahnutia 30 Nm, ak máš oceľovu tam je dvanásťhranný klúč myslím 36 a moment dotiahnutia je 50 Nm)

OK mám ocelovou takže ta by to dělat neměla ale pokusím se sehnat 36 ořech

Editováno: , autor: Standis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pročítal jsem tuto diskuzi a o moc chytřejší nejsem. Už cca rok poslouchám od podvozku při přejíždění nerovností (kostky, koleje, ...atd.) klepání (guma, plast ...???).

V servisech (navštívil jsem dva) mi tvrdí, že nic neslyší. Můžete prosím někdo sepsat seznam, se kterým bych se mohl vypravit do servisu a říci jim co mají vyměnit? Nebo máte někdo typ na servis (Poděbrady, Praha), kde autům rozumějí a dokázali by tuto závadu určit a opravit?

Podle témat, které jsem pročítal to asi vypadá na stabilizátor. Sám sem však pouze uživatel a nedokážu to jasně určit.

Fabia 1,2 / r.2003 / 108 000 km

Za celou dobu užívání jsem na autě nechával měnit jenom levý přední ložisko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte chlapi,chcem sa aj ja vyjadrit k tomuto problemu,takze dla vasich rad som tam narval tie silentbloky z cupry,dufajuc ze sa zlepsia co to jazdne vlastnosti.Auto stichlo,je tuhsie,ale.Mam SDI a pri rozjazde z nizkych otacok idu neprijemne rezonancie cez celu karoseriu.Nad 2000ot je to pohoda.Montaz bola skurvena,pol dna nervov.Dopredu doporucujem mat stary silentblok na nalisovanie.Obavam sa ze je to naprd nalisovane,alebo to po mnoho uderoch opiera o karoseriu a cez to sa prenasaju vibracie,napravnica bola dole.Neviete niekdo poradit,kam sa zamerat?Nemoze byt tuhsi silentblok dovod preco sa prenasaju vibracie?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte chlapi,chcem sa aj ja vyjadrit k tomuto problemu,takze dla vasich rad som tam narval tie silentbloky z cupry,dufajuc ze sa zlepsia co to jazdne vlastnosti.Auto stichlo,je tuhsie,ale.Mam SDI a pri rozjazde z nizkych otacok idu neprijemne rezonancie cez celu karoseriu.Nad 2000ot je to pohoda.Montaz bola skurvena,pol dna nervov.Dopredu doporucujem mat stary silentblok na nalisovanie.Obavam sa ze je to naprd nalisovane,alebo to po mnoho uderoch opiera o karoseriu a cez to sa prenasaju vibracie,napravnica bola dole.Neviete niekdo poradit,kam sa zamerat?Nemoze byt tuhsi silentblok dovod preco sa prenasaju vibracie?

to jsi tam silenblok nahnal kladivem, nebo jak tomu mám rozumět a už vůbec nechápu jak se může něco opírat o karoserii - co a kde?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pacidlom a kladivom sa narvavali ramena,potom isla dole ta hlinikova napravnica a bolo to v pohode.Samotny silentblok sa nalisoval pripravkom,ten bol ale na seriu,takze sa nedal nalisovat hlbsie pod hranu toho hlinikoveho oka,dali sme tam ale medzikus s loziska a potom uz islo aj rameno ok.Apropo,keby som trieskal kladivom po tej hlinikovej obruci silentbloku,tak by som asi daleko nezasiel:)S tymi vibraciami sa budem asi musiet zmierit,podobne sa to sprava aj multipasovi na benzinovej fabii.Asi ta tuhost sposobuje vacsi prenos vibracii

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec. Nemam čas to tu všechno číst ale asi před měsícem se mi začal ozývat dutý zvuk z předního kola u mojí RS fabie. Docela mě to štve, ozývá se to při odlehčení přeního kola.

Jelikož mam auto v záruce, jel jsem do škodovky. Tam řekli že nic neslyší, tak jsem se musel znova objednat.

:-D No dnes jsem tam byl zase, 4hodiny na tom dělali, vyměnili mi tlumiče a kosti stabilizátoru a byli z toho nešťastní že neví co to je. Jsem objednaný zase.

Netušíte někdo co by to mohlo být? díky moc za příspěvky, jezdím každý den a jsem z toho klepání nešťastný. Auto má najeto 28tis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi,vratme sa ale k problemu rezonancii pri upgrade na silentblokami z Cupry.Rezonancie sa ozyvaju tak aj na dieselovej aj benzinovej fabii.Mrkol som si dielensku prirucku,nemoze to byt zlou montaznou polohou?Na tej gume silentbloku bola napr. bodka od bielej farby.Silentblok je nalisovany az po zadnu hranu toho hlinikoveho drziaka.Moj sedliacky rozum mi hovori,Cupra ma tiez koncernovy diesel a naprava bude tiez dost podobna,sakra preco to tam nerezonuje.Inak ta vibracia je ako keby opieral vyfuk o karoseriu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi otazka do fora,mozno kus OT.RSka ma ake zadne silentbloky na prednom ramene?Cim sa lisia?Tiez su z dutej gumy a tvrdsie?

Otazka dva,ked povolite srouby na napravnici,ramenach davali ste nove ako kaze DP?Vraj ani v skoda servise ich ponechavaju,nemala by tam ist nejaka zaistovacia pasta?Nerad by som isiel na hubu ked si to rezem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes mám nějakou depku včera jsem to projíždel a už mě s*** jak to klepe dělá to jen v zatáčce a většinou když tam je nějakej hrbol nebo nerovnost ale někdy stačí i to že se to zhoupne a klep........krásně se to vyvolá na rovné silnici když jako jedu v 30km slalom a každé zhoupnutí je pak klep klep klep za chvilku z toho budu v Bohnicích, A to mám novej stabík a kosti a je to k h****.A servis je taky na prd.první co řeknou je stabík pak kosti a když jim řeknu že to je nové tak řeknou hmmmmmm a jmenujou dalších 10 věcí což by přišlo na 10tis.........Takže na to musím přijít sám ale je dost možné že za chvilku budu chodit a kroutit hlavou do prava doleva a říkat klep klep klep klep klep..........Sice felicie seděla oproti fabce hůře ale za 230tis km jsem na nápravě měnil jen zadní silentblok ramene a jeden čep +čep řízení.......fabka má "teprv" 120tis a tohle.......Paradox je že když jsem kupoval fabku tak jsem o tomhle problému věděl a taky jsem vzal tuhle protože má novej stabík a kosti.....při koupi to nedělalo a to jsem zatím najel jen 3tis km..........holt smůla

Mam podobny problem: Pri vytocenych kolesach doprava pri prudsom rozjazde alebo prejazde nerovnosti, pripadne schadzanie z obrubnika sa ozve vlavo silne kovove buchnutie.

Fabka je 101PD 9/2000. Stabik je prerobeny - nove gumy, zavarene matky. Zvisle tycky su nove, novy podvozok Weitec (tlmice aj struny), nove ulozenia, dorazy aj axialne loziska. Loziska kolies nove, matky kovove. Vsetko niekolkokrat zhodene - nahodene, kontrolovane, dotiahnute. Capy vyzeraju byt ok, ziadna vola.

Brzdice kontrolovane, platnicky menene na jar, kotuce minuly rok...

Nervy mam v kybly :feve: Spociatku sa to ozyvalo iba zriedka, ale v poslednom case stale viac a viac. Pocuvam to kazdy den ked odchadzam do prace. Aj na krizovatkach pri prudkom odbacani doprava.

Riesenie v nedohladne... :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam podobny problem: Pri vytocenych kolesach doprava pri prudsom rozjazde alebo prejazde nerovnosti, pripadne schadzanie z obrubnika sa ozve vlavo silne kovove buchnutie.

Fabka je 101PD 9/2000. Stabik je prerobeny - nove gumy, zavarene matky. Zvisle tycky su nove, novy podvozok Weitec (tlmice aj struny), nove ulozenia, dorazy aj axialne loziska. Loziska kolies nove, matky kovove. Vsetko niekolkokrat zhodene - nahodene, kontrolovane, dotiahnute. Capy vyzeraju byt ok, ziadna vola.

Brzdice kontrolovane, platnicky menene na jar, kotuce minuly rok...

Nervy mam v kybly :feve: Spociatku sa to ozyvalo iba zriedka, ale v poslednom case stale viac a viac. Pocuvam to kazdy den ked odchadzam do prace. Aj na krizovatkach pri prudkom odbacani doprava.

Riesenie v nedohladne... :help:

nemáš to snížený?

Editováno: , autor: Standis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemáš to snížený?

mam, ale pri tom Weitec-u to slo dole max o 1-2cm. Nemyslim, ze by to suviselo s tym.

Servisak si mysli, ze by to mohla byt platnicka - ze sa zasekne pri kotuci a potom sa uvolni a skoci az dozadu v tej drazke a to urobi ten kovovy zvuk. doporucuje lepidlom prilepit platnicku o piest. Mne sa ale zda ten zvuk prilis silny na platnicku. Nestretol sa niekto s niecim podobnym?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Jakr:Pockaj pockaj.Cupra Bloky musia byt nalisovane az po zadnu hranu,inak to rameno neosadis do toho predneho drziaku.Ake plosky mas na mysli?Tie toho vnutorneho sesthranu?Takze ak ta spravne chapem maju mat svoju polohu voci tomu oku tej hlinikovej konzoly?Tak ja som to nalisoval ako islo,na cupra silentbloku neboli ziadne montazne znacky!Nemas k tomu nejaku Seat dokumentaciu?Inak s tyma prednymi silenblokami si ma dostal,dufam ze nie su poskodene,inak auto sedi vyborne,nic nevrzga.Tak berem spat,az taky klepotavy zvuk to nie je,ale take vybracie,ako ked mas super nizke otacky a motor ide chcipnut.Inak rezonuje to do 2000ot aj multipasovi na benzin fabke.Ty mas aku?Mohol by si vypisat step by step ako si lisoval tie cupra bloky ty?Je to zahada.Inak daval si nove sroby,tak ako kaze DP?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...