Přejít na obsah

Boucháni přední nápravy


honzik

Doporučené příspěvky

Tak mi to vcera zacalo bouchat taky... Shit... Fkt nevim cim by to mohlo byt. Dela to jen pri prejezdch nerovnosti a vypada to jako kdyby klepal kov o kova nebo tak neco... Tlumene razy temer furt... Tycky stabilizatoru jsem menil pred necelymi 10000 km... Nevite nekdo co by to mohlo byt??? Je mozne aby mi odesly zase kosti??? Je pravda, ze prevazne jsem jezdil po Praze... :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Muže v tomto míště docházet při zátížení ramene(brždění,propružení,akceleraci..) ke klepání,bouchání...?že by se rameno dostalo na hliníkovou část...

To co je tam vidět podrbané jsem udělal při pasování ramene do nového silentbloku...

jinak nové tlumiče,ložiska tlumiču,silentbloky ramen..kostice a čepy O.K.

post-5242-1176484743_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska du provádět jarní očistu + přezutí. Když jsem teď vyndal auto z garáže, vytočil kola do rejdu a jen tak kontrolně zkusil kosti, tak se hejbou... Je ok, že jsou volný v rejdu, nebo už jsou zase kaput? Byly by to už pátý! :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

najmis: jak se ti to projevuje??? Ja dneska shodil gumy a zkoumal kde co muze bouchat a na nic jsem neprisel... silentbloky vypadaji jeste relativne dobre.... a kosti se nehybou... Pri jizde do 40kmh pres prisme nerovnosti neco na predni naprave furt klepe a nevim co... Myslite, ze to jsou kosti (jak jsem psal vyse - meinl jsem je cca 10tkm zpet zu ATU ze nejake z jejich zasob)??? Cepy a silentbloky muzou odejit uz pri 55000 km???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při přejíždění malých nerovností o.k. ale při propružení auta se ozývá takové skřípání,vrzání občas si něco klepne..jde spíš o to vrzání při propružení...

Taky mi něco cvakne,když dýl auto stojí a pak se rozjedu,tak při záběru spojky(přenos síly na kola) něco tukne,cvakne..ale to bodou asi ty matice na polose..

Ještě jsem neměl čas se podívat na silentblok motoru jak je zminováno...

na 55 000 myslím že muže být k.o. vše..podle toho kde auto jezdilo.... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak me auto neskripe ani pri propruzeni ani pri cloumani... proste jen pri prejezdu nerovnosti... ach jo... fakt nevim co s tim... asi ´to fakt bude muset vyresit servis...

A nechceš po tom pátrat dál radši sám...???Víš co udělá servis..vymění ti pulku nápravy a zacáluješ tak 6-8 tisíc a třeba se to bouchání ani neodstraní nebo to bude dělat po chvíli znova...

Nevím nevím...záleží na tobě a kešeni.. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pri rozjazde, alebo pri brzdení sa ozýva z prednej časti klepnutie niečo podobné ako kov na kov. Pripadá mi to ako nejaká vôľa v usadení poloosi v prevodovke. Mám len 17 tkm a nepredpokladám, že sú to homokyneťáky. Údajne to fabie bežne robili a vyjadroval sa k tomu i výrobca. Páni prosím poraďte čím to môže byť ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pri rozjazde, alebo pri brzdení sa ozýva z prednej časti klepnutie niečo podobné ako kov na kov. Pripadá mi to ako nejaká vôľa v usadení poloosi v prevodovke. Mám len 17 tkm a nepredpokladám, že sú to homokyneťáky. Údajne to fabie bežne robili a vyjadroval sa k tomu i výrobca. Páni prosím poraďte čím to môže byť ?

Mě to dělá to samé...dnes jsem byl na rampě,zatáhl ručku a pouštěl spojku....brácha sledoval a poslouchal pod motorem a tukání je zpusobeno vulí diferáku...stejně jako když zvednu auto a točím kolem tam a zpět tak vždy při změně směru tukne....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak upřesnění - tady je kam ta guma patří. Daj se tam dát i jiný jak se to dělalo dřív, viz - http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=1564 . Tam je to přesně popsaný co a jak, ale předpokládam, že všichni co tu píšou už to mají pročtený. Jediný co je jinýho, že prej už přímo na ty starší fabky dělaj ty gumy jako ND. Číslo bohužel nevim.

Editováno: , autor: Standis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes mám nějakou depku včera jsem to projíždel a už mě s*** jak to klepe dělá to jen v zatáčce a většinou když tam je nějakej hrbol nebo nerovnost ale někdy stačí i to že se to zhoupne a klep........krásně se to vyvolá na rovné silnici když jako jedu v 30km slalom a každé zhoupnutí je pak klep klep klep za chvilku z toho budu v Bohnicích, A to mám novej stabík a kosti a je to k h****.A servis je taky na prd.první co řeknou je stabík pak kosti a když jim řeknu že to je nové tak řeknou hmmmmmm a jmenujou dalších 10 věcí což by přišlo na 10tis.........Takže na to musím přijít sám ale je dost možné že za chvilku budu chodit a kroutit hlavou do prava doleva a říkat klep klep klep klep klep..........Sice felicie seděla oproti fabce hůře ale za 230tis km jsem na nápravě měnil jen zadní silentblok ramene a jeden čep +čep řízení.......fabka má "teprv" 120tis a tohle.......Paradox je že když jsem kupoval fabku tak jsem o tomhle problému věděl a taky jsem vzal tuhle protože má novej stabík a kosti.....při koupi to nedělalo a to jsem zatím najel jen 3tis km..........holt smůla

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes mám nějakou depku včera jsem to projíždel a už mě s*** jak to klepe dělá to jen v zatáčce a většinou když tam je nějakej hrbol nebo nerovnost ale někdy stačí i to že se to zhoupne a klep........krásně se to vyvolá na rovné silnici když jako jedu v 30km slalom a každé zhoupnutí je pak klep klep klep za chvilku z toho budu v Bohnicích, A to mám novej stabík a kosti a je to k h****.A servis je taky na prd.první co řeknou je stabík pak kosti a když jim řeknu že to je nové tak řeknou hmmmmmm a jmenujou dalších 10 věcí což by přišlo na 10tis.........Takže na to musím přijít sám ale je dost možné že za chvilku budu chodit a kroutit hlavou do prava doleva a říkat klep klep klep klep klep..........Sice felicie seděla oproti fabce hůře ale za 230tis km jsem na nápravě měnil jen zadní silentblok ramene a jeden čep +čep řízení.......fabka má "teprv" 120tis a tohle.......Paradox je že když jsem kupoval fabku tak jsem o tomhle problému věděl a taky jsem vzal tuhle protože má novej stabík a kosti.....při koupi to nedělalo a to jsem zatím najel jen 3tis km..........holt smůla

A jak jsou na tom čepy...?A co uložení tlumiču....?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jak jsou na tom čepy...?A co uložení tlumiču....?

No čepy vypadaj OK, vůle žádná ale asi to bude to první co vyměním (až se do toho pustím), jinak uložení tlumičů nevím tlumiče jsou origo dle STK na 75% ale tlumič jsem už slyšel spíš to jako vrzlo ale to se ozve jen málokdy.

Editováno: , autor: Standis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No čepy vypadaj OK, vůle žádná ale asi to bude to první co vyměním (až se do toho pustím), jinak uložení tlumičů nevím tlumiče jsou origo dle STK na 75% ale tlumič jsem už slyšel spíš to jako vrzlo ale to se ozve jen málokdy.

jestli máš puvodní tlumiče a uložení a nalítáno 120tkm tak nepočítej že to bude o.k. já měl nalítáno 105tkm a to bylo auto z D kde jsou silnice v jiným stavu.. ;) a ložiska uložení totálně K.O. víš jak je to s těmi testy tlumiču.... ;) Když odděláš plastovou krytku na klobouku aby jsi viděl na uložení tlumiče a propéruješ auto,tak se to v tom místě nesmí hnout...

Editováno: , autor: Standis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jestli máš puvodní tlumiče a uložení a nalítáno 120tkm tak nepočítej že to bude o.k. já měl nalítáno 105tkm a to bylo auto z D kde jsou silnice v jiným stavu.. ;) a ložiska uložení totálně K.O. víš jak je to s těmi testy tlumiču.... ;) Když odděláš plastovou krytku na klobouku aby jsi viděl na uložení tlumiče a propéruješ auto,tak se to v tom místě nesmí hnout...

Jasný znám testy......počítám s výměnou ale zatím to nijak neposkakuje atd.....Jinak dík za tip dnes to vyzkouším a uvidím ale nevím jestli to ložisko u tlumiče může klepat spíš bych čekal praskání nebo lupání nevím

Editováno: , autor: Standis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes jsem byl opet pod autem abych zjistil co me tak občas klepe a jedine co jsem zjistil je že když taham za poloosu ve smeru od převodovky ke kolu tak to vydava kovovej zvuk a ma to vulu řekl bych tak 3mm.Muže to delat ta nerovnosti ta poloosa nebo ma mit takovou vuli a klepat když za ni taham?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes jsem byl opet pod autem abych zjistil co me tak občas klepe a jedine co jsem zjistil je že když taham za poloosu ve smeru od převodovky ke kolu tak to vydava kovovej zvuk a ma to vulu řekl bych tak 3mm.Muže to delat ta nerovnosti ta poloosa nebo ma mit takovou vuli a klepat když za ni taham?

Tahle vule na poloose je normální..je to vule v kloubu...i nová poloosa má své konstrukční vule...tím to nebude...

Mě něco bouchá když přejedu větší nerovnost spíš takové ty příčné spoje na silnici,když jsou jakoby nad uroven..tak při přejezdu tuk...kosti jsou o.k. když jí odělám od tlumiče,tak ani vlastní vahou nespadne...čepy řízení ještě mají odpor..jediné co by mohlo,tak svisláky...jinak už fakt nevím...ostaní je nové...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tahle vule na poloose je normální..je to vule v kloubu...i nová poloosa má své konstrukční vule...tím to nebude...

Mě něco bouchá když přejedu větší nerovnost spíš takové ty příčné spoje na silnici,když jsou jakoby nad uroven..tak při přejezdu tuk...kosti jsou o.k. když jí odělám od tlumiče,tak ani vlastní vahou nespadne...čepy řízení ještě mají odpor..jediné co by mohlo,tak svisláky...jinak už fakt nevím...ostaní je nové...

Svislak = kulovy čep? nebo kde se nachazi svislak?Taky me to buši na vetšich nerovnostech dobry priklad je panelova cesta když je každy panel jinak uloženy to pak mlati jako chro chro když to hodne propruži už jsem z roho taky celkem zoufalej :( :( Editováno: , autor: Standis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Svislak = kulovy čep? nebo kde se nachazi svislak?Taky me to buši na vetšich nerovnostech dobry priklad je panelova cesta když je každy panel jinak uloženy to pak mlati jako chro chro když to hodne propruži už jsem z roho taky celkem zoufalej :( :(

svislák je čep,který je na rameni do těhlice..jsou jen 2 čepy řízení a ten druhý je svislák...

Jinak máš asi stejné příznaky jako já....

Editováno: , autor: Standis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

svislák je čep,který je na rameni do těhlice..jsou jen 2 čepy řízení a ten druhý je svislák...

Jinak máš asi stejné příznaky jako já....

Tak zitra zkusim ty třasadla Na STK jestli neni nejakej čep v haji nebo jestli se to nejak nevyklube co to muže byt.

Editováno: , autor: Standis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes jsem byl opet pod autem abych zjistil co me tak občas klepe a jedine co jsem zjistil je že když taham za poloosu ve smeru od převodovky ke kolu tak to vydava kovovej zvuk a ma to vulu řekl bych tak 3mm.Muže to delat ta nerovnosti ta poloosa nebo ma mit takovou vuli a klepat když za ni taham?

Tahle vule na poloose je normální..je to vule v kloubu...i nová poloosa má své konstrukční vule...tím to nebude...

Mě něco bouchá když přejedu větší nerovnost spíš takové ty příčné spoje na silnici,když jsou jakoby nad uroven..tak při přejezdu tuk...kosti jsou o.k. když jí odělám od tlumiče,tak ani vlastní vahou nespadne...čepy řízení ještě mají odpor..jediné co by mohlo,tak svisláky...jinak už fakt nevím...ostaní je nové...

Souhlasím tu vůli mám taky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem byl na tech třasadlech na STK a nic se tam nepoznalo ach jo vše je Ok tak už nevim co to muže mlatit.Nejhorši je že to rano mlati jak čert a odpoledne už o tom ani nevim teda temeř.Stabilizator-uloženi udajne je bez vule ale když to klepe podle teploty tak bych to fakt vydel na ten stablik taky jste toho nazoru?najeto 123 000 tak nevim ja to koupil při 109 000 v lete a to začlo bouchat až v zime.

Tak jsi na STK dopadl stejně........mě ted dokonce přijde že čím vyšší je teplota venku tím je to horší.Je zajímavé že máme stejně najeto a stejnej problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...