Rektor Vloženo 5. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2007 ... no ce se silentbloku do ramen na Š FAB tyka, v souvislosti s mnoha dotazy jak na nasi prodejne tak na ruznych forech se mi podarilo sehnat samostatne i ty male silentbloky co jsou lisovane va rameni a prodavame je za 59,- Kč s DPH.Takze konecne neni treba menit cele ramena. A silentbloky vzpery prevodovky 6Q0-407183A v plastu mame ORIG za 179,- Kč s DPH. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rektor Vloženo 5. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2007 ... a jeste jsem zapomnel, cca 4 lidi jsem me ptali na cenu tycek na stabilizator 6Q0-411315J,N tak !!! ORIG !!! ŠKODA jsme nyni zlevnili na SUPER CENU 498,- Kč s DPH / 1ks a dovozy na 190,- Kč s DPH Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 11. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2007 ... no ce se silentbloku do ramen na Š FAB tyka,v souvislosti s mnoha dotazy jak na nasi prodejne tak na ruznych forech se mi podarilo sehnat samostatne i ty male silentbloky co jsou lisovane va rameni a prodavame je za 59,- Kč s DPH.Takze konecne neni treba menit cele ramena. A silentbloky vzpery prevodovky 6Q0-407183A v plastu mame ORIG za 179,- Kč s DPH. 6Q0407183A není silenblok převodovky, ale ten silenblok ramene, co tu hromadně měníme za typ Seat Cupra R!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rektor Vloženo 13. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2007 6Q0407183A není silenblok převodovky, ale ten silenblok ramene, co tu hromadně měníme za typ Seat Cupra R!!!! Silentblok prevodovky to doopravdy neni ale "SILENTBLOK KONZOLE PREVODOVKY" 6Q0-199293D,294D ANO !!! V rameni je nalisovany maly silentblok 6Q0-407182A a cep ramene a cele rameno jde prave do teto konzole ve ktere je prave ten silentblok 6Q0-407183A Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek24 Vloženo 22. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2007 Při přejezdu nerovností mi mlátí naprava tak si myslím že to bude stbilizátor a ještě při otáčení kol se ozívá takové luplup to budou asi axialní ložiska i to bouchání by mohlo být od tech ložisek ale myslím že to bude obojí stabilizátor i ty axiály co myslíš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
najmis Vloženo 22. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2007 Při přejezdu nerovností mi mlátí naprava tak si myslím že to bude stbilizátor a ještě při otáčení kol se ozívá takové luplup to budou asi axialní ložiska i to bouchání by mohlo být od tech ložisek ale myslím že to bude obojí stabilizátor i ty axiály co myslíš? Ložiska,uložení stabiku,případně kosti.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koro Vloženo 31. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2007 Ložiska,uložení stabiku,případně kosti.... Môžu tie axiálne ložiská prestať buchať po prejazde niekoľkých km? Ja mam taký problém s búchaním pri cúvaní a po chvíli to už nebúcha.A dá sa to lajkovi ako ja zistiť? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek24 Vloženo 1. leden 2008 Sdílet Vloženo 1. leden 2008 Co názíváte kostmy stabilizátoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
najmis Vloženo 1. leden 2008 Sdílet Vloženo 1. leden 2008 (editace) Co názíváte kostmy stabilizátoru? Tu tyčku od tlumiče ke stabilizátoru..má 2 čepy.. Myslím že tu byly fotky jak se i taková "kvalitní" kost zlomí těsně před čepem... Editováno: 1. leden 2008, autor: najmis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek24 Vloženo 10. Únor 2008 Sdílet Vloženo 10. Únor 2008 Omlovám se jestli to tu někdy někdo řešil ale pořeboval bych poradit jak mám vyměnit plastové vložky (pouzdra) co jsou přímo na tyči stabilizátoru a jsou uloženy v pryžovém pouzdře a pak pomocí obímky k nápravě.Ta plastová vložka mi vylezla z toho pryžového pouzrda.Tím pádem je vule mezi tyčí stabilizátoru a pryžovým pouzdrem.Zpět narazit to nemá cenu protože je prásklá a zdeformovaná.Dá se to vymněnit né?Dofám že nebudu muset kupovat celý stabilizátor za 3000Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek24 Vloženo 10. Únor 2008 Sdílet Vloženo 10. Únor 2008 Pořeboval bych vědět jak přesně ta vložka vypadá rozměry hlavně vnější pruměr a jestli je podelně rozřezaná tak aby se dala nasadit na tyč stabilizátor a pak zasunot do pryžového pouzdra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rjozo Vloženo 10. Březen 2008 Sdílet Vloženo 10. Březen 2008 Nazdar chlopi.Potreboval by som radu tiež ohľadom klepania.Nič podobné som tu nenašiel.Ja mám problém že keď zatočím za jazdy ale aj na mieste niečo z ľavej strany klopká a je to cítiť aj na volante.Je to taký slabí dutí zvuk.Zvonka to ani nieje počuť skôr zvnútra.Prepáčte ale ťažko sa to opisuje.Už som preliezol celé auto a na nič som neprišiel.Mám 1.4 MPI 50kw r.v. 2003-80000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek24 Vloženo 10. Březen 2008 Sdílet Vloženo 10. Březen 2008 řekl bych že je to axiální ložisko ale je divné že to jde slyšet jen vevnitř v autě a venku ne. Ted jsem ty ložiska měnil byly uplně suché a rezavé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mucko Vloženo 12. Duben 2008 Sdílet Vloženo 12. Duben 2008 Z prednej nápravy vychádza divný zvuk, ako keď sa ide po panelke alebo keď je dynamo na kolese bicykla. V servise mi povedal maník, že je to ložisko pravého kolesa ale že sa s tým dá ešte jazdiť a objednal ma na sobotu to je o 7 dní. Denne jazdím okolo 116 km, dá sa na tom jazdiť?m ďakujem!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aischylos Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 Tak já se zas vracím do klubu klepajících...od listopadu sem měl pokoj, měnily se kosti, ložiska, silentbloky, promazávalo se co se dalo....no a dneska se to zase rozklepalo....jakoby něco o sebe naráželo, nebo brnkalo...ach jo...asi tomu nebude nikdy konec...:-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 19. Duben 2008 Sdílet Vloženo 19. Duben 2008 Tak tiez sa zdoverím z mojim problemom ... Menil som kosti stabika, silentbloky na ramene a tie gumy co drzia stabilizator. Ked vytocím pri plnom rajde do lava alebo prava a zacnem sa rozbiehat tak pocut take zvlastne tlmene hucanie od prednej napravy....za studena to nerobi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
darda Vloženo 28. Duben 2008 Sdílet Vloženo 28. Duben 2008 Zdravím,tak se taky podělím o zkušenosti s klepáním.Ozývalo se klepání od přední nápravy,jak když tam sedí trpajzlík a klepe kladívkem.Hlavně na nerovnostech.Jednak jsem se dozvěděl od známého,že to má taky a že to jsou unavený stabilizátory a že mu v servisu řekli že to tak je,ničemu to nevadí.Nicméně když jsem zjistil "oskákaný" gumy,tak jsem to dal ať se servis pochlapí.Závada nebyla v tlumičích jak jsem se mylně domníval,ale v uložení nápravy.Je tam přední uložení a zadní.To zadní bylo prostě vymlácený.Někdy stačí vyměnit lůžka v uložení,mě to měnili celý.Jedno uložení je za 3000,-,k tomu lůžka ve stabilizátorech a je po klepání.U fabií 1,4 jdou měnit jen lůžka u 1,2 už mění celý uložení.Tohle ulžení nápravy je z hliníku......to by mě zajímalo kde udělali soudruzi z NDR chybu tohle prý odchází časem u všech,někdy stačí projet díru a jak se to načne,tak to začne klepat třeba za tři měsíce...toť moje zkušenost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zbyndur Vloženo 29. Duben 2008 Sdílet Vloženo 29. Duben 2008 Z prednej nápravy vychádza divný zvuk, ako keď sa ide po panelke alebo keď je dynamo na kolese bicykla. V servise mi povedal maník, že je to ložisko pravého kolesa ale že sa s tým dá ešte jazdiť a objednal ma na sobotu to je o 7 dní. Denne jazdím okolo 116 km, dá sa na tom jazdiť?m ďakujem!!! Ten zvuk jak popisujěš "jízdu po panelce",znamená to že ti to jako by klepe a intenzita klepání závisí na rychlosti? Asi mám stejný problém. Když jedu rychleji tak se klepání ztratí, naopak když zpomaluji, tak je klepání (dupání) hlasitější a je cítit v podlaze. V servise mi to nedokázali určit, ale tvrdil že s tím můžu klidně jezdit a čekat až se to projeví víc, asi zkusím jiný servis.Mohlo by to být to ložisko? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondras77 Vloženo 2. Květen 2008 Sdílet Vloženo 2. Květen 2008 Zdravim všechny, chtěl bych přispět svou trochou do mlýna. Problém se týká toho, že když auto škubne ozve se z pravé přední strany, takové duté cvaknutí. Stává se to jen, když rychleji pustím spojku aby auto cuklo. Zhruba před dvěma měsící se mi stalo, že se prodřela manžeta na vnějšim kloubu na poloose a vylítala vazelína. Nějakej čas běhal ten kloub na suchu. Nevím, jestli by to mohlo být tím, že by ten kloub byl špatnej, ale už jednou sem ho před časem měnil a to se ozývaly jiné zvuky. Předem díky za jakýkoliv poznatek. Ondra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiripetracek Vloženo 17. Květen 2008 Sdílet Vloženo 17. Květen 2008 Ahoj. Nechal jsem si vyměnit silembloky na spodních ramenech a tlumiče . A začalo také bouchání při každé nerovnosti. Myslím si že to je těma silenblokama, protože jsou měké jako houba, a to jsou originál. Při rozjíždění a brždění se kola nepřiměřeně kývají dopředu a dozadu vůči karosérii. Tím se také mění geometrie. Bohužel už jsem silembloky reklamoval dvakrát, a už to asi nebude lepší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 18. Květen 2008 Sdílet Vloženo 18. Květen 2008 kdyby jsi to tady pročetl, tak nemusíš nic reklamovat, jen dát ty lepší silenbloky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 22. Květen 2008 Sdílet Vloženo 22. Květen 2008 Pořeboval bych vědět jak přesně ta vložka vypadá rozměry hlavně vnější pruměr a jestli je podelně rozřezaná tak aby se dala nasadit na tyč stabilizátor a pak zasunot do pryžového pouzdra. Nevím jestli maš ještě ten problém ale já jsem to řešil tím že jsem sundal tu plechovou objímku co drží to pozdro na stabilizátoru koupil o něco větší pryžovou vložku se stejným průměrem, namazal tyč stabilizátoru vazelinou , nasadil pryž a stáhnul objímkou. už na tom jezdím od loňského jara a je klid, jenom sem tam stříknu do té pryže tekutou vazelínu ať to nevrže. Oni jsou pěkné svině, myslím v Mladé boleslavi dělají všechno tak aby jsi to nemohl opravit, to plastové pouzdro se rozpadne a stabilizátor mlátí jak šílený, ale nečekali že my mámé ty tzv. šikovný český ručičky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlo Vloženo 21. Červen 2008 Sdílet Vloženo 21. Červen 2008 Mi občas přední náprava klepne takovým tím dutým zvukem, jako by někdo klepnul gumovou paličkou do spodku (jak to tu někdo trefně popsal). Bývá to většinou tak, že vjedu do zatáčky, kde se nečekaně zhoupnu na nějakém výmolu a klep. Nebo ostřeji najedu do zatáčky, že se auto trošku nakloní, pak vyjedu ze zatáčky, auto se srovná a klep. Auto z roku 2003, není nic měněno ani opravováno, najeto něco přes 75000. Vzhledem k tomu, že to není nijak hlasité a neklepe to trvale na to zatím kašlu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
semenka Vloženo 21. Červen 2008 Sdílet Vloženo 21. Červen 2008 (editace) Přidám vlastní zkušenost. Bouchání se začalo projevovat několikerým zvukem při vyjíždění z řady zaparkovaných vozidel (pomalá jízda a kola vytočená). Další výskyt klepání jako by byl někde namotán nějaký drát (při zastavování před křižovatkou). Asi se nám podařilo odhalit jednu z možných příčin. Prohnutý plech (kryt) za kotoučem brzdy předního kola. Při vychýlení (zatáčení nebo brždění) se dostal do blízkosti kotouče a začal klapat. Kdo máte tento problém, sudejte přední kolo a podívejte se shora za brzdový kotouč, zda ten plechový kryt nemáte nějak zdeformovaný. Prohnutí plechu se pravděpodobně stalo při rychlejším přejetí příčného prahu. Editováno: 21. Červen 2008, autor: semenka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laso82 Vloženo 30. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2008 No mne podobne búcha náprava ked prejdem dákou jamou alebo po hrboloch. Mám nové čapy,klby. Ked dám auto na zdvihák tak sa mi struna s tlmičom celá kýve hore ako je upevnená v podblatníku pri tom sú všetky matice dotiahnuté. Môže to byť to axialné ložisko???? prosím poradte. Je to felícia 1.3 R.V 2001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.