Přejít na obsah

Boucháni přední nápravy


honzik

Doporučené příspěvky

... no ce se silentbloku do ramen na Š FAB tyka,

v souvislosti s mnoha dotazy jak na nasi prodejne tak na ruznych forech se mi podarilo sehnat samostatne i ty male silentbloky co jsou lisovane va rameni a prodavame je za 59,- Kč s DPH.Takze konecne neni treba menit cele ramena.

A silentbloky vzpery prevodovky 6Q0-407183A v plastu mame ORIG za 179,- Kč s DPH.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... no ce se silentbloku do ramen na Š FAB tyka,

v souvislosti s mnoha dotazy jak na nasi prodejne tak na ruznych forech se mi podarilo sehnat samostatne i ty male silentbloky co jsou lisovane va rameni a prodavame je za 59,- Kč s DPH.Takze konecne neni treba menit cele ramena.

A silentbloky vzpery prevodovky 6Q0-407183A v plastu mame ORIG za 179,- Kč s DPH.

6Q0407183A není silenblok převodovky, ale ten silenblok ramene, co tu hromadně měníme za typ Seat Cupra R!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

6Q0407183A není silenblok převodovky, ale ten silenblok ramene, co tu hromadně měníme za typ Seat Cupra R!!!!

Silentblok prevodovky to doopravdy neni ale "SILENTBLOK KONZOLE PREVODOVKY" 6Q0-199293D,294D ANO !!! :)

V rameni je nalisovany maly silentblok 6Q0-407182A a cep ramene a cele rameno jde prave do teto konzole ve ktere je prave ten silentblok 6Q0-407183A :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Při přejezdu nerovností mi mlátí naprava tak si myslím že to bude stbilizátor a ještě při otáčení kol se ozívá takové luplup to budou asi axialní ložiska i to bouchání by mohlo být od tech ložisek ale myslím že to bude obojí stabilizátor i ty axiály co myslíš?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při přejezdu nerovností mi mlátí naprava tak si myslím že to bude stbilizátor a ještě při otáčení kol se ozívá takové luplup to budou asi axialní ložiska i to bouchání by mohlo být od tech ložisek ale myslím že to bude obojí stabilizátor i ty axiály co myslíš?

Ložiska,uložení stabiku,případně kosti....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Omlovám se jestli to tu někdy někdo řešil ale pořeboval bych poradit jak mám vyměnit plastové vložky (pouzdra) co jsou přímo na tyči stabilizátoru a jsou uloženy v pryžovém pouzdře a pak pomocí obímky k nápravě.Ta plastová vložka mi vylezla z toho pryžového pouzrda.Tím pádem je vule mezi tyčí stabilizátoru a pryžovým pouzdrem.Zpět narazit to nemá cenu protože je prásklá a zdeformovaná.Dá se to vymněnit né?Dofám že nebudu muset kupovat celý stabilizátor za 3000Kč. :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Nazdar chlopi.Potreboval by som radu tiež ohľadom klepania.Nič podobné som tu nenašiel.Ja mám problém že keď zatočím za jazdy ale aj na mieste niečo z ľavej strany klopká a je to cítiť aj na volante.Je to taký slabí dutí zvuk.Zvonka to ani nieje počuť skôr zvnútra.Prepáčte ale ťažko sa to opisuje.Už som preliezol celé auto a na nič som neprišiel.Mám 1.4 MPI 50kw r.v. 2003-80000 km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Z prednej nápravy vychádza divný zvuk, ako keď sa ide po panelke alebo keď je dynamo na kolese bicykla. V servise mi povedal maník, že je to ložisko pravého kolesa ale že sa s tým dá ešte jazdiť a objednal ma na sobotu to je o 7 dní. Denne jazdím okolo 116 km, dá sa na tom jazdiť?m ďakujem!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tiez sa zdoverím z mojim problemom :) ... Menil som kosti stabika, silentbloky na ramene a tie gumy co drzia stabilizator. Ked vytocím pri plnom rajde do lava alebo prava a zacnem sa rozbiehat tak pocut take zvlastne tlmene hucanie od prednej napravy....za studena to nerobi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím,tak se taky podělím o zkušenosti s klepáním.Ozývalo se klepání od přední nápravy,jak když tam sedí trpajzlík a klepe kladívkem.Hlavně na nerovnostech.Jednak jsem se dozvěděl od známého,že to má taky a že to jsou unavený stabilizátory a že mu v servisu řekli že to tak je,ničemu to nevadí.Nicméně když jsem zjistil "oskákaný" gumy,tak jsem to dal ať se servis pochlapí.Závada nebyla v tlumičích jak jsem se mylně domníval,ale v uložení nápravy.Je tam přední uložení a zadní.To zadní bylo prostě vymlácený.Někdy stačí vyměnit lůžka v uložení,mě to měnili celý.Jedno uložení je za 3000,-,k tomu lůžka ve stabilizátorech a je po klepání.U fabií 1,4 jdou měnit jen lůžka u 1,2 už mění celý uložení.Tohle ulžení nápravy je z hliníku......to by mě zajímalo kde udělali soudruzi z NDR chybu :feve:lol

tohle prý odchází časem u všech,někdy stačí projet díru a jak se to načne,tak to začne klepat třeba za tři měsíce...toť moje zkušenost

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z prednej nápravy vychádza divný zvuk, ako keď sa ide po panelke alebo keď je dynamo na kolese bicykla. V servise mi povedal maník, že je to ložisko pravého kolesa ale že sa s tým dá ešte jazdiť a objednal ma na sobotu to je o 7 dní. Denne jazdím okolo 116 km, dá sa na tom jazdiť?m ďakujem!!!

Ten zvuk jak popisujěš "jízdu po panelce",znamená to že ti to jako by klepe a intenzita klepání závisí na rychlosti? Asi mám stejný problém. Když jedu rychleji tak se klepání ztratí, naopak když zpomaluji, tak je klepání (dupání) hlasitější a je cítit v podlaze. V servise mi to nedokázali určit, ale tvrdil že s tím můžu klidně jezdit a čekat až se to projeví víc, asi zkusím jiný servis.Mohlo by to být to ložisko?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim všechny, chtěl bych přispět svou trochou do mlýna. Problém se týká toho, že když auto škubne ozve se z pravé přední strany, takové duté cvaknutí. Stává se to jen, když rychleji pustím spojku aby auto cuklo. Zhruba před dvěma měsící se mi stalo, že se prodřela manžeta na vnějšim kloubu na poloose a vylítala vazelína. Nějakej čas běhal ten kloub na suchu. Nevím, jestli by to mohlo být tím, že by ten kloub byl špatnej, ale už jednou sem ho před časem měnil a to se ozývaly jiné zvuky. Předem díky za jakýkoliv poznatek. Ondra

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj. Nechal jsem si vyměnit silembloky na spodních ramenech a tlumiče . A začalo také bouchání při každé nerovnosti. Myslím si že to je těma silenblokama, protože jsou měké jako houba, a to jsou originál. Při rozjíždění a brždění se kola nepřiměřeně kývají dopředu a dozadu vůči karosérii. Tím se také mění geometrie. Bohužel už jsem silembloky reklamoval dvakrát, a už to asi nebude lepší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pořeboval bych vědět jak přesně ta vložka vypadá rozměry hlavně vnější pruměr a jestli je podelně rozřezaná tak aby se dala nasadit na tyč stabilizátor a pak zasunot do pryžového pouzdra.

Nevím jestli maš ještě ten problém ale já jsem to řešil tím že jsem sundal tu plechovou objímku co drží to pozdro na stabilizátoru koupil o něco větší pryžovou vložku se stejným průměrem, namazal tyč stabilizátoru vazelinou , nasadil pryž a stáhnul objímkou.

už na tom jezdím od loňského jara a je klid, jenom sem tam stříknu do té pryže tekutou vazelínu ať to nevrže.

Oni jsou pěkné svině, myslím v Mladé boleslavi dělají všechno tak aby jsi to nemohl opravit, to plastové pouzdro se rozpadne a stabilizátor mlátí jak šílený, ale nečekali že my mámé ty tzv. šikovný český ručičky :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Mi občas přední náprava klepne takovým tím dutým zvukem, jako by někdo klepnul gumovou paličkou do spodku (jak to tu někdo trefně popsal). Bývá to většinou tak, že vjedu do zatáčky, kde se nečekaně zhoupnu na nějakém výmolu a klep. Nebo ostřeji najedu do zatáčky, že se auto trošku nakloní, pak vyjedu ze zatáčky, auto se srovná a klep. Auto z roku 2003, není nic měněno ani opravováno, najeto něco přes 75000. Vzhledem k tomu, že to není nijak hlasité a neklepe to trvale na to zatím kašlu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidám vlastní zkušenost. Bouchání se začalo projevovat několikerým zvukem při vyjíždění z řady zaparkovaných vozidel (pomalá jízda a kola vytočená). Další výskyt klepání jako by byl někde namotán nějaký drát (při zastavování před křižovatkou). Asi se nám podařilo odhalit jednu z možných příčin. Prohnutý plech (kryt) za kotoučem brzdy předního kola. Při vychýlení (zatáčení nebo brždění) se dostal do blízkosti kotouče a začal klapat. Kdo máte tento problém, sudejte přední kolo a podívejte se shora za brzdový kotouč, zda ten plechový kryt nemáte nějak zdeformovaný. Prohnutí plechu se pravděpodobně stalo při rychlejším přejetí příčného prahu.

Editováno: , autor: semenka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

No mne podobne búcha náprava ked prejdem dákou jamou alebo po hrboloch. Mám nové čapy,klby. Ked dám auto na zdvihák tak sa mi struna s tlmičom celá kýve hore ako je upevnená v podblatníku pri tom sú všetky matice dotiahnuté. Môže to byť to axialné ložisko???? prosím poradte. Je to felícia 1.3 R.V 2001

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...