Přejít na obsah

Boucháni přední nápravy


honzik

Doporučené příspěvky

No to ma tiez napadlo, som mu to aj vravel, ale servisak hovori, ze to by bol iny zvuk - viac duty...

74kW TDI a FRS ma ten uchyt rovnaky? Tiez sa to prejavuje pri pravotocivom pohybe?

Projevuje se to při nadlehčení motoru...ať servisák nehovorí a at vyzkouší, to bude jistější. Pokud to jde z leva, je to možnost. Pokud je to tdi tak bych řekl,že úchyt bude stejný ale jistý si tím nejsem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

šrouby jsem nedával nové,

silenbloky se musí nalisovat až dozadu,

poloha šestihranu uvnitř musí být totožná,

u starých je poloha daná výstupkem na hliníkové konzola a výstupkem na silenbloku (proti sobě)

cupra nemají výstupky, mají uvnitř takovou bílou značku (jestli to je značka)

nejlepší je si polohu najustovat podle starých, po hliníkovém boku si udělat rysku proti značce na hliníkové konzoli a pak kontrolovat při lisování,

hliníkovou konzolu po vyjmutí starého silenbloku vyčistit a přebrousit, taktéž přebrousit hliníkový silenblok cupra od otřepů,

lehce máznout vazalinou před lisováním,

volím postup bez sundání nápravnice, jen sundat rameno a sliníkovou konzolou, rozcuknout poloosy, vycuknout spodní čep ramene, u spolujezdce nejde vytáhnout přední šroub ramene, musí se přizvednout motor - povolit ho z uložení před zvednutím!!! u nádobky chladící kapaliny

to drnčení nevím, musel bych to slyšet - co výfuk, nesundávali jste ho?

Jinak včera opět měněno Fidelekovi a kontrolní jízda žádné drnčení a jiné pazvuky neukázala, co gumové vyložení stabíku?

Přesně jak píše JaKr..hlavně zachovat stejnou polohu šestihranu v silentbloku a přelíznout novej silentblok smirklem..já jeden nezahladil a šel nalisovat fakt hodně s velkým odporem..Jinak je pk ještě sranda dostat rameno zpět do nápravnice... ;)

Jinak s tím duněním,vybracemi při nízkých otáčkách jsem měl taky problém...ale dneska sem si uvědomil že se to vlastně už neprojevuje...nevím čím to bylo a nechápu to ale zmizelo to samo... :)

Spíš mě deptá vrzání při propružení a jde to od levého kola..aspon to tak zní...

Editováno: , autor: Standis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně jak píše JaKr..hlavně zachovat stejnou polohu šestihranu v silentbloku a přelíznout novej silentblok smirklem..já jeden nezahladil a šel nalisovat fakt hodně s velkým odporem..Jinak je pk ještě sranda dostat rameno zpět do nápravnice... ;)

Jinak s tím duněním,vybracemi při nízkých otáčkách jsem měl taky problém...ale dneska sem si uvědomil že se to vlastně už neprojevuje...nevím čím to bylo a nechápu to ale zmizelo to samo... :)

Spíš mě deptá vrzání při propružení a jde to od levého kola..aspon to tak zní...

Chlapi diky,ale skutocne sa mi nechce verit,ze len nespravne pootocenie ma vliv na to,ze to rezounuje.Neni to jedno?Vsak ten sesthran sa obopne okolo tej trubky ramena.Krutim hlavou,spytam sa seataka,ako to oni lisuju.Ano ta biela znacka tam bola,ale kurva vyzeralo to ako flak,ze sa jedna o nejaky typ tvrdosti blocku.Nechapem ako to natocit podla nej ked kurva mala 1cm sirku.Ako ich dat von bezposkodenia?Idu do hajzla ako tie klasicke po vylisovani.Tie stare sa rozlamali.Ked sme to lisovali,fakt to islo tazko.Opakujem,aj multipas ma tento problem.Idem sa ho spytat ako to lisoval.Pre mna je dolezity poznatok,ze Vam to po taktomto postupe nevrzga.Vyfuk to nedrnci,pred vymenou blocku niec nedrcalo a s vyfukom sa nehybalo.

Ktore gumove ulozenie stabiku mas na mysli?Len mi povedz cislo z DP a stranu obrazku.Dikes

Editováno: , autor: Standis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to ma tiez napadlo, som mu to aj vravel, ale servisak hovori, ze to by bol iny zvuk - viac duty...

74kW TDI a FRS ma ten uchyt rovnaky? Tiez sa to prejavuje pri pravotocivom pohybe?

Projevuje se to při nadlehčení motoru...ať servisák nehovorí a at vyzkouší, to bude jistější. Pokud to jde z leva, je to možnost. Pokud je to tdi tak bych řekl,že úchyt bude stejný ale jistý si tím nejsem.

Ten úchyt je BOHUŽEL stejný s 74kW TDi (ne-li i s ostatníma motorama). Motor v RS má točivý moment 310Nm a klasika TDi má 240Nm a v tom je prý ten háček...nehledě na tvrdší podvozek u FRS a tím pádem více "práce", co při jakémkoli pohybu zbyde na tenhle silentblok...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten úchyt je BOHUŽEL stejný s 74kW TDi (ne-li i s ostatníma motorama). Motor v RS má točivý moment 310Nm a klasika TDi má 240Nm a v tom je prý ten háček...nehledě na tvrdší podvozek u FRS a tím pádem více "práce", co při jakémkoli pohybu zbyde na tenhle silentblok...

No ja mam na mojom TDI teraz cca nejakych 330Nm, znizene cca 2cm a pritvrdene podvozkom Weitec, teda som na tom podobne ako FRS (okrem vahy motora). Kuknem teda na ten uchyt. Jak sa to najlepsie skusa - treba podvihnut motor alebo jak ho najlepsie odlahcit?

Dik za vsetky rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jakr:Teraz som si preveril u typka co mi lisoval tie silentbloky z cupry ze ich udajne pred lisovanim natocil tak ako seriu t.j. jedna ploska so sesthranu je rovnobezna s podlahou,takze asi to bude nieco ine ,napadla nas ina vec,ci tie rezonancie do 2000ot,nesposobuje volnejsia vzpera,ktora je ukotvena na napravnici.BTW je mi zahadou,ze aj vam to rezonovalo a potom si to sadlo.IMHO jakr ty mas tiez diesel fabiu??Preco si myslis,ze to moze robit block stabiku?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten úchyt je BOHUŽEL stejný s 74kW TDi (ne-li i s ostatníma motorama). Motor v RS má točivý moment 310Nm a klasika TDi má 240Nm a v tom je prý ten háček...nehledě na tvrdší podvozek u FRS a tím pádem více "práce", co při jakémkoli pohybu zbyde na tenhle silentblok...

No ja mam na mojom TDI teraz cca nejakych 330Nm, znizene cca 2cm a pritvrdene podvozkom Weitec, teda som na tom podobne ako FRS (okrem vahy motora). Kuknem teda na ten uchyt. Jak sa to najlepsie skusa - treba podvihnut motor alebo jak ho najlepsie odlahcit?

Dik za vsetky rady.

pročti si ten odkaz, co sem dával výše, jak se to projevuje tam je popsáno - nejlíp se to vyvolá při jízdě tak na trojku bez plynu po nerovném povrchu, třeba jak bývají ty rolety od těžkých aut před křižovatkama - prostě víc příčných nerovností za sebou...

no podle toho co píšeš, si myslim, že jestli má FRS těžší motor než 74kW, tak tvé snížení (přitvrzení) + chip (vyšší Nm) to spolehlivě dorovnávají, ne-li překonávají ;)

zkusil bych to promazání toho úponu a pak se uvidí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Jakr:

Nechcem ta otravovat.Ale stale si mi neodpovedal.Aku mas fabii?Diesel benzin.

Najspodnejsia ploska sesthranu je na origo blockoch rovnobezne s podlahou.Vsimol si si tie gumove vybezky co hovori Multipas?AKo to mas presne ty?

Inac mam dojem,ze pojazdil som nieco a uz to rezonuje menej a akoby to bolo menej,ked je vyssia vonkajsia teplota.Sakra co si tam moze sadat.Vsak tim hlinikovym blockom ani nepohnes.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vim ze se to na starem foru probiralo,ale stejne jsem tam nenasel odpoved co to je. mam najeto cca 46tkm a najednou se mi objevilo takove docela kovove bouchani nekde zepredu,vypada to spise z prave strany. Stalo se to den ze dne ,zadne pozvolne nabehnuti. pri prejizdeni nerovnosti se ozve takove kovove cink-cink,sila zvuku je dle velikosti nerovnosti. byl jsem ve skodovce tam to prohlasili ze nic neslysi :angry:

chtel jsem to sam lokalizovat,ale kdyz dam auto na zdviz tak muzu lomcovat cimkoli : stabilik,kosti,napravnice,pollosy,brzdy,zkratka nic,vim ze to muze byt v tom visicim stavu nejak vymezeno ale ze by se to vubec neprojevilo?

nemate nekdo nejaky napad/zkusenost co by to mohlo byt na co se zamerit ?

dik za pripadne napady ;)

Ahoj měl jsem podobný problém. Vždy když jsem vzal nějakou zatáčku trochu ostřeji tak se ozvalo takové kovové cinkání. Dal jsem to proto do servisu a tam i když vyměnily snad celou přední nápravu i se servem tak to dělalo stále to samé. Jednoho dne (cca 2měsíce zpět) jsem se rozhodl pro chiptuning zajel jsem za Cimbu a ten mi řekl že mam nastavené servo na moc jemno a že mi to trochu upraví a přidal více tuhost. A co se nestalo kovové cinkání zmizelo. Vůbec to nechápu ale od té doby mám klid. Mám 1.4MPI 50kW 2003 50.500Km. Cinkání začalo cca v 25.000Km. Cinkání se projevovalo pouze v zatáčkách ale ne pokaždé. Po rovině i když to byl i tankodrom :) se cinkání neprojevovalo.

Zatím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jednu věc jsem odstranil.... :) Ale je tu ještě něco...vrže mi uložení PL tlumiče... :feve:

JaKr ví o co jde...

Projevuje se to když se kolo propruží ale spíš na kostkách než na velkých nerovnostech..nebo když dojde k takovému zhoupnutí(zpomalovací pruhy...)

tohle vše vydává takovej vrzavej zvuk..slyšitelnej i v autě...Takže už mě to docela deptá...

Jinak tlumiče,ložiska,silentbloky-Nové a kostice stabiku mám obě sundaný.....

:help::help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

este jeden poznatok kupra silentblockom.Lahol som si a poriadne som ich mrkol.Su na nich take tri gumove pipiky,rozlozene po obvode do trojuholniku:)Otazka na tych,ktorym to po montazi nerezonuje.Ako mate tieto pupiky orientovane voci tej hlinikovej konzole??Ja rozne:)

Ahoj...vím že tam byly vístupky ale podle mě to nejsou značky pro správnou polohu....

hlavně zachovej natočení toho 6hranu s polohou ramene...Pokud tam ten současnej je jak má... :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jednu věc jsem odstranil.... :) Ale je tu ještě něco...vrže mi uložení PL tlumiče... :feve:

JaKr ví o co jde...

Projevuje se to když se kolo propruží ale spíš na kostkách než na velkých nerovnostech..nebo když dojde k takovému zhoupnutí(zpomalovací pruhy...)

tohle vše vydává takovej vrzavej zvuk..slyšitelnej i v autě...Takže už mě to docela deptá...

Jinak tlumiče,ložiska,silentbloky-Nové a kostice stabiku mám obě sundaný.....

:help::help:

Dnes jsem zjistil že když sundám plastovou zátku na klobouku a předek rozhoupu tak se trochu "miska" uložení hejbe...druhá strana ani prd... :feve:

Uložení tlumiče je maticí staženo na krev...žádný volný šrouby sem nenašel...

nejde mi to nějak do hlavy jak je to možný.... :feve:

Nechce se mi sundávat tlumič když jsem to nedávno dělal a je po geošce.... :doh

Má někdo zkušenost...radu... :feve:

:help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně něco podobného vydává silentblok stabilizátoru, ale vetšinou jen při nižších venkovních teplotách. Samotný silentblok je OK, ale prostě si občas vrzne. Možná se mezi silentblok a stabík nebo uložení dostane bordel (písek, bahno, sůl...), nevím. Zkoušel jsem tam stříknout WD40 a asi to trošku pomohlo.

Edit: Koukám, že píšeš, že máš sundané kosti, takže tím to nebude. :kol-17:

Editováno: , autor: rkonf
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
To vrzání a skřípání je bych řekl čím dál horší.. :help:

Myslím že tu je pár borcu co už nějakou Fábku poskládaly.... :) a nikdo neví..?? :feve:

Shrnuto..:Nové tlumiče,ložiska,silentbloky Cupra,brzdy..kostice jsou obě sundaný.. ;)

no asi bych zkusil povolit horní uložení a trochu s ním někam cuknout a znova přetáhnout, při zvednutém kole

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no asi bych zkusil povolit horní uložení a trochu s ním někam cuknout a znova přetáhnout, při zvednutém kole

Musím si udělat čas a zkontroluju čepy:řízení,svisláky a to uložení bych asi rovnou vyměnil pokud budu třeba dávt nějaký čepy nový...páč jinak už nevím...a taky jak povolím uložení.. geoška je v pr..takže bych to potřeboval nějak spláchnout najednou...

Ach jo.. :feve:

Editováno: , autor: Standis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...