Přejít na obsah

Octavia Tour Trumf


George Couser

Doporučené příspěvky

Odvzdušňovací ventilek či co to je mi taky docela hlučně cvaká, ale jen když to jde chvilku na volnoběh. Takový rychlý tikání za pravým světlem.

A motor mi taky lehce zaškubává, když jedu tak 95-100 na 5 s lehounkým plynem (mírně z kopce apod.)

Řazení je trochu tužší, ale připadá mi, že se už trochu rozhýbává.

Reklamoval jsem cvakání stahovaček oken, bohužel to začalo fungovat taky až po větším nátlaku. Jinak bylo vše v pořádku, normální atd.

Až na těchto pár maličkostí jsem s Tourem spokojenej, mám najeto cca 24tis. km za 1,5 roku, 1,6 75kW.

Co se zajíždění týká, nijak jsem to nehrotil, jezdil jsem spíš v klidu, ale žádný podtáčení, občas roztočení skoro do omezovače. Běžně jezdím i po dálnici kolem 120, sem tam jsem zkusil max. a tachometr skončí někde na 210-215.

Před cca 2 týdny vyšel v SM test OI proti Kie Ceed a Renaultu Megane kombi. Přijde mi to docela ubohý srovnávat 15 let starý auto s novejma. Srovnání samo o sobě ani tak ne, jako hodnocení, kdy Tourka musela být zákonitě poslední a vyšla z toho jako alterniva pro socky a nenáročné trumbery, kteří vůbec asi nevědí, jak má vlastně vypadat auto...

A to mě docela uráží. Nejen, že to auto není o nic horší ani ošklivější než současná produkce, ale navíc si rozhodně nepřipadám, že bych žil nějak podprůměrně a v podstatě mi nezbylo, než si pořídit zastaralé ošklivé auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prace "novinaru" je hledat senzace. Tour je odladěné auto, na kterém stáří sice poznat vzhledově jde (dnešní styl a proporce aut jsou prostě jiné), ale pro nenáročného člověka podle mě pořád představuje velmi solidní alternativu.

Když jsem si sedl třeba do toho Megana a projel se v něm, tak ergonomií jsou zastaralá obě dvě auta stejně. Pokud někomu bude vadit vypouklá přístrojovka u Touru, ať se de podívat na nádhernou ostrou hranu ve frantíkovi. Srovnáváme-li combi, tam bez komentáře nechávám tvarování zádi u Meganu a třeba výhled dozadu. Podvozkově je sice Tour podle mě asi nejvíc vzadu ze všech svých vlastností, ale Megane hvězda rozhodně není.

Pokud byla v testu základní verze Ceedu, materiálově v interiéru vyhrát nemohla - vybavenější verze (před zdražením byla tuším za nějakých 350) vypadala vedle té základní o parník dál. Možná se to po faceliftu změnilo, ten jsem viděl jenom ve vyšších verzích. Jinak se Kia snaží (je to jednoduše něco jako Škoda dřív, kdy si opravovala jméno) a i když to Golf eště fakt není, zaplaťpámbu za konkurenci. Osobně bych ju nacpal někam mezi Tour a OII. Uvidíme jak se popasuje se zvýšenejma cenama a zrovna třeba Tourem. Rozdíl je teď u základních benzinů (1.6/75kW a 1.4/66kW) cca 50k minus boční a hlavové airbagy, rádio a jeho ovladač na volantu, no uvidíme.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ben06:tak to je nepřijemne,člověk jsi mysli že když jsi koupi nove auto tak bude s tim mit min starosti než z ojetym a opak je pravdou :feve: .Ty zavady co popisuješ jsou nepřijemne,a věřim že na pohodove jizdě to určitě nepřida,ale chce to tlačit na servis tak dlouho dokud to nevyřeši,na to abys měl tolik problemu tak jsis mohl koupit stare auto a aspon ušetřit.To cvakani,pokud to jde z motoru tak je to nadobka z aktivnim uhlim-dokud cvaka tak je to dobre ;) .To zatekani je nedbalost kvalitařu ve škodovce že na to nepřišli.Jinak posledni dobou jse objevuje špatne řazeni u tourek ale dělaji to většinou jen 1.6 Mpi,tak je to asi nějaka vyrobni vada,všeobecně převodovka a řazeni u 1.6 za moc nestoji třeba oproti 1.8t nebo 1.9 tdi je to doslova někdy děs,škodovka by s tim měla něco udělat.Co maš za motor?Jinak přeju uspěšne odstraněni zavad a hodně pevnych nervu s raklamačkama.

mám 1,6 a jede dobře, spotřeba šla dole po 5000 i to řazení se výrazněji taky zlepšilo ale když auto stojí pár hodin tak velmi těžce něco po chvilce kvedlání zařadím, ale to cukání motoru je hrůza, jel jsem teď konečně jen po rovině 40 km tam a zpět a bylo to utrpení udržovat konstantní rychlost, po přidání plynu není problém. Mám za sebou od Š 1000 snad všechny škodovky odjeté a nechtěl jsem se "drbat" s ojetinou a mít pár let klid, ale toto mě už .... a prvotní nadšení je někde taky v......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jsi myslim že auto teto velikosti za ty prachy za jake ho škodovka nabizi je dobry kup :palec2: .Ale nesmi jse tam hned od novoty projevovat šileně zavady to pak lidi od dalši koupě jakekoliv škodovky odradi,takže hodně štěsti při vyběru tourky a pokud možno tak jen radost při provozu :palec2: Jinak každe auto je sazka do loterie ikdyž je nove...každe je vlastně svym zpusobem original

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj také jsem se stal 11.11.09 majitelem Toura. Stříbrná barva, 1,6 MPI, řazení tuhé, nádrž na klíč. Mám dost hlučné palivové dopravní čerpadlo v nádrži, v servise mi řekli že to není na reklamaci pokud chodí. Jak jste na tom s čerpadlem vy? Je to takové hučení a leze mi to po pár min. na nervy. :feve:

Čerpadlo v pohodě tichounké a řazení přesné a bez problémů....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jsi myslim že auto teto velikosti za ty prachy za jake ho škodovka nabizi je dobry kup :palec2: .Ale nesmi jse tam hned od novoty projevovat šileně zavady to pak lidi od dalši koupě jakekoliv škodovky odradi,takže hodně štěsti při vyběru tourky a pokud možno tak jen radost při provozu :palec2: Jinak každe auto je sazka do loterie ikdyž je nove...každe je vlastně svym zpusobem original

Nechci být puritán, ale mohl bys mi sdělit, jakým dialektem to píšeš? Fakt se to špatně čte, nezlob se. :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hodně tady píšete o problémech s 1,6 MPi, máte taky někdo takové zkušenosti s 1,9 TDi? Mě u předešlých OI šlo řazení vždy na 1, a o nějakém takovém cukání motoru, nikdy jsem nic nepostřehl, a to jsem opravdu v těchto věcech hodně pozorný.

K těm testům ze SM, taky si tento časopis rád přečtu, ale ty testy se mi někdy nějak nezdají, jde hodně o subjektivní názor hodnotile. Já osobně vybíral zrovna s R Megane, R Scenic, K Ceed a F C-max a vyhrála to Tourka. Ale možná, že je kousek pravdy na tom, že nesmíš narazit na špatný kousek. Já koupil novou Felícii s klimou a měl s ní tolik potíží, že mi ji dvakrát odvezli na kamiónu do Boleslavi, vždy dali náhradní vozidlo - zdarma, ale to bylo po těžkých urgencích, když jsem už psal přímo, tehda p. Kulhánkovi. Takže chlapy v případě problémů se nenechat odbít.

Jinak k výběru Tourky, dvakrát jsem byl hodně spokojený, tak do třetice všeho dobrého. Tento týden jí mají vyrobit, tak se určitě podělím o mé hodnocení a dojmy, atp.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám 1,6 a jede dobře, spotřeba šla dole po 5000 i to řazení se výrazněji taky zlepšilo ale když auto stojí pár hodin tak velmi těžce něco po chvilce kvedlání zařadím, ale to cukání motoru je hrůza, jel jsem teď konečně jen po rovině 40 km tam a zpět a bylo to utrpení udržovat konstantní rychlost, po přidání plynu není problém. Mám za sebou od Š 1000 snad všechny škodovky odjeté a nechtěl jsem se "drbat" s ojetinou a mít pár let klid, ale toto mě už .... a prvotní nadšení je někde taky v......

Nazdárek, novou Tourku mám měsíc,najeto cca 1000km. Řazení taky nic moc,je to tuhý.Hlavně jednička tam jde ztuha.Zajímavé je, že někdy tam spadne sama , ale většinou ji tam na semaforech nemužu dostat. Z toho jsem drobet nervozní. Cukání v motoru ale nepocituju. No a cvakání za pravým předním světlem/nádržka s akt.uhlim/ je taky drobet hlasitější.Říkal jsem si, že řazení je tuhé, protože je to nový. Snad se to bude zlepšovat.Mám prd najeto,tak uvidím.Jinak žádný problém,vcelku spokojenost. Snad se nic zásadního nepodělá. Jinak přeju všem co nejméně problému a hodně pohodových kilometru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

řazení se ti asi rozhýbe, ale ze začátku to byl celkem porod a párkrát jsem taky zablokoval křižovatku a orosil až na zádech, teď je to lepší, ale řazení je nesrovnatelně horší než u služební O2FL 1,6 která má prý už jiný systém

Já měl do té doby než jsem koupil TOURKU starší OI 1.6 55kw /rv 1998/ a u ní řazení bylo v pohodě. Faktem je,že jsem ji kupoval ojetou /45 000km/, takže to nejde moc srovnávat. Snad se to oběhá a zlepší.

Editováno: , autor: markyn
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

řazení se ti asi rozhýbe, ale ze začátku to byl celkem porod a párkrát jsem taky zablokoval křižovatku a orosil až na zádech, teď je to lepší, ale řazení je nesrovnatelně horší než u služební O2FL 1,6 která má prý už jiný systém

to radenie veru aj mna dlho rozculovala oproti fabii co som mal to bol neskutocny rozdiel ale uz som na to tazsie radenie zvykol :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hodně tady píšete o problémech s 1,6 MPi, máte taky někdo takové zkušenosti s 1,9 TDi? Mě u předešlých OI šlo řazení vždy na 1, a o nějakém takovém cukání motoru, nikdy jsem nic nepostřehl, a to jsem opravdu v těchto věcech hodně pozorný.

K těm testům ze SM, taky si tento časopis rád přečtu, ale ty testy se mi někdy nějak nezdají, jde hodně o subjektivní názor hodnotile. Já osobně vybíral zrovna s R Megane, R Scenic, K Ceed a F C-max a vyhrála to Tourka. Ale možná, že je kousek pravdy na tom, že nesmíš narazit na špatný kousek. Já koupil novou Felícii s klimou a měl s ní tolik potíží, že mi ji dvakrát odvezli na kamiónu do Boleslavi, vždy dali náhradní vozidlo - zdarma, ale to bylo po těžkých urgencích, když jsem už psal přímo, tehda p. Kulhánkovi. Takže chlapy v případě problémů se nenechat odbít.

Jinak k výběru Tourky, dvakrát jsem byl hodně spokojený, tak do třetice všeho dobrého. Tento týden jí mají vyrobit, tak se určitě podělím o mé hodnocení a dojmy, atp.

Mám asi měsíc starou 1.9tdi,najeto 1200km, zatím vše bez problému nikde nic nevrže,neskřípe a řazení jde lehce,dokonce i spotřeba mírně klesá .Jediný menší problém je že při rychlosti nad 80km v hod piská anténa na radio tak jsem ji vymenil za hladký prut a je po pískání

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám asi měsíc starou 1.9tdi,najeto 1200km, zatím vše bez problému nikde nic nevrže,neskřípe a řazení jde lehce,dokonce i spotřeba mírně klesá .Jediný menší problém je že při rychlosti nad 80km v hod piská anténa na radio tak jsem ji vymenil za hladký prut a je po pískání

Kolipak si vezme???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

moc pěknej

tak jsem konečně našel tourku s graham látkou na obyč sedačkách a je to moc pěkné - udělal jsem dobře - hezčí než eminent si myslím :-D

graham

mne sa tam najviac paci ten novy volant :) len ta gumena radiaca paka je otras! to odporucam hned vymenit za peknu ciernu kozenu alebo ciernu s chromovou plaketou co sa ponukaju tu na fore

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No teda to je krasavec :) a jak dalsi blbiny tam jsou :)

Mňo, je to teda - 1,9 TDI combi, černá metla, sport paket = (kola Spider z lehké slitiny 16", vkládané tkané koberce, bez označení Tour, tříramenný sportovní volant v kůži, madlo ruční brzdy v kůži, kožená hlavice řadící páky, kožená manžeta řadící páky, lakovaná zrcátka a kliky v barvě vozu, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, sportovní sedadla vpředu, tónovaná skla, spoiler na 5. dveřích, tónovaná skla vnějších zpětných zrcátek, přední nárazník s integr. spoilerem se sport. designem, SunSet, černý strop a sloupky, středový panel metalic line ) , vyhřejvaný sedla, boční pytle, paket tour plus (klimatizaci s mechanickou regulací, elektrické ovládání oken vpředu ), dálk. centrál a alarm, bederky, mlhovky, aut. spínač světel, zámek šajtrpáky, loketka, vyhřejvaný ostřikovače, rezerva..TDI = kotuče v zadu a ASR

Kombi = hagusy a zadní stěrač

To je asi vše..

Editováno: , autor: masserr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky řeknu svý zkušenosti s new tourkem. Mám ho od 2.10.09. Mám 1,6/75kW. Se řazením problémy většinou nemám. Občas když ještě lehce jedu a dvojka už to neveme na křižovatce, tak tam nejde. Musím plně zastavit a pak tam jde sama. Občas musím pořádně docvaknout 4. rych. stupeň. To je asi jediný problém. Občas se mi zdá, že mi vrzne sedačka, ale nějak to nevnímám. Upřímně řečeno, když jsem musel ject felicií, tak jsem se tam pomalu nevešel. Samozřejmě jsem jen rozmazlenej z toho prostoru. Včera jsem jel Roomsterem a trošičku jsem zíral jak má tvrdý podvozek a výhled není teda nic závratnýho :-) Už jsem se těšil na svůj luxus v octávečce. Jinak všem přeji hodně šťastných kilometrů a ta černá kombi vypadá fakt luxusně ;-) Gratuluji k ní :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...