Publikováno Září 4, 200916 r Zdravím lidi, chtěl bych se Vás zeptat na Váš názor. Kontaktoval jsme mr. CIMBU ohledně motoru 1.4 16V 63 KW, proč se nechipuje....... dlůvod byl prostý a již tady rozebraný. Ale překvapila mě jedna věc, dpoporučil mě abych měnil olej (ne jak doporučuje serviska po 15.000 Km) ale po 7.500 Km a to z důvodu obsahu síry v palivě. Ta výměna problém nebude protože si to udělám sám. Můj dotaz a to DOST ZÁSADNÍ je v tom jak se starat o motor a teď budu citovat "každých 7 500 km olej (stačí polosyntetika 10V - 40 od kohokoliv ), aby Vám zůstala záruka, měňte si ho na 1/2 intervalu sám, a na celý si jeďte pro drahé razítko, vzduchový filtr max. 20 000 km, stejně tak svíčky. Na 60 000 km nás navštivte, za 2000 Kč Vám ušetřím cca 45 000 Kč. Životnost motoru při této péči řádově 500 000 km, životnost motoru při autorizované péči max. 120 000 km s vícenáklady cca 65 000 Kč... No a můj dotaz spočivá hlavně v těch najetých 60.000 Km, protože podle jeho slov uděla něco o čem jiný autorizovaný servis nemá ani páru a nepokazí se tam tolik vecí. Má někdo podobnou zkušenost..... je to vůbec možné? O CIMBU nepochybuji ,ale aniž bych chtěl vědět co se udělá tak bych nerad vyhodil 2.000 Kč. Děkuji za odpověďi. Upraveno Září 4, 200916 r od x1men
Září 4, 200916 r těch 7.500 km se týká ale naftových motorů, které jsou provozovány na naftu s vyšším obsahem síry. Každopádně mr. CIMBU občas vyplodí do nebe volající kraviny. Kdysi to bylo např. oblíbené tvrzení ať lidi nepoužívají cyklovač stěračů ve Felicii, že jim 100% odejde ŘJ motoru atd. Výše popsané tvrzení bude asi jednou z nich. Upraveno Září 4, 200916 r od PavelZ
Září 4, 200916 r nevěřím že je takový rozdíl v životnosti co píšeš...500 000 vs. 120 000km...je to blbost
Září 4, 200916 r Výměnou oleje po 7500 km nic nepokazíš, co si pamatuji, tak jsem i ve "stopětce" měnil "supermogul" po asi 10000 km... :-) Takže těch předepsaných 15000 nebude až taková "trága". Ovšem jsou auta kde je výměna oleje po 30 tisících (i víc) a to mi už přijde fakt moc. Cimbu také poukazuje na proměnný servisní interval, kde se tento limit dosáhnout dá také... Výměna svíček a vzduchového filtru po 20000 je rozumná. Také tak měním. Též by mne zajímalo co s motorem provede pan Janda po 60000? Upraveno Září 4, 200916 r od norton
Září 4, 200916 r ...to by me take zajimalo, protoze stejne zneni odpovedi na chip motoru jsem dostal i ja
Září 4, 200916 r Autor Ahoj, ještě bych chtěl dodat (jak je patrné tak CIMBU nechipuje 1.4 63KW) že firma http://www.bitpower.cz/index.php?module=cl...ia-1.4-16V-63kW to dělá nechal to někdo udělat? Připadně takovou firmu rozhodně ani nedpoporučuje. Díky PS: ještě k této sekci, osobně by mě nevadilo dát 2000 Kč za něco co ušetři peníze, ale nerad bych naletěl.
Září 4, 200916 r S Cimbu jsem mluvil několikrát a je to člověk na svém místě a u mě odbornik.Mám u něj nachipované auto 1,9Tdi 77kW na cca 110kW a měním olej po 15 tisicich-chip mám druhým rokem a bez problému
Září 5, 200916 r Ja mám Fabku 1,4 16V 55kW. Tak isto Cimbu nečipuje. Odôvodnil to množstvom riadiacich jednotiek na tento motor a tiež tým, že týchto 16V je podstatne menej ako HTP. A povedal tiež, že asi mi ho ani nikto iný nenačipuje. Ale kto hľadá nájde. Ja som našiel ochotných a šikovných ľudí TU. Načipované už pár mesiacov a spokojnosť. Nešlo o kone, ale o priebeh výkonu a zlepšenie reakcie na plynový pedál, čo sa im podarilo. Čo sa týka tvrdení Cimbu, tak sa mi to až tak nezdá. Ja mám nabehaných 140 000 km, olej mením po 15 tis. km, vzduchový po 30 tis. a sviečky po 60 tis. Nikdy žiaden problém s motorom. Len pre zaujímavosť, mazda 323 čo je doma, má interval výmeny sviečok po 100 000km.
Září 6, 200916 r s tim olejem mi to taky rikal. co se tyce tech 60 KKm, tak jestli to neni vycisteni skrtici klapky
Září 7, 200916 r to by bylo drahé vyčištění škrtící klapky. To ti v aut. servisu udělají za pár stovek. Ale on psal, že o tom aut. servis nemá ani páru, takže by mě taky zajímalo, co tak hrozného se v motoru po 60t km stane. Nezkoušel si ho ještě kontaktovat s tím, co ta oprava (úprava) za 2 tis obsahuje?
Září 7, 200916 r Sorry za OT, ale možná tam leje tohle http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=73253
Září 7, 200916 r Autor to by bylo drahé vyčištění škrtící klapky. To ti v aut. servisu udělají za pár stovek. Ale on psal, že o tom aut. servis nemá ani páru, takže by mě taky zajímalo, co tak hrozného se v motoru po 60t km stane.Nezkoušel si ho ještě kontaktovat s tím, co ta oprava (úprava) za 2 tis obsahuje? Čau, zkoušel jsem se ho ptát co přesně udělá, (motorům nerozumím a jen pro zajimavost by mě to zajímalo co to způsobuje) a odepsal mě ,že to neprozradí. No ještě by mě zajímalo jestli někdo nechal chipnout (a ripadně kde) tu 1.4 16V 63 KW a jestli to stojí za to, nebo je to vyhození peněz.
Září 7, 200916 r Jako sorry, ale že Mr. Cimbu neprozradí co s tím bude dělat...do toho snad může jít jen dobrodruh...... ...kde se tedy z Vás chtivých hlásí?????
Září 7, 200916 r "každých 7 500 km olej (stačí polosyntetika 10V - 40 od kohokoliv ), aby Vám zůstala záruka, měňte si ho na 1/2 intervalu sám, a na celý si jeďte pro drahé razítko, vzduchový filtr max. 20 000 km, stejně tak svíčky. Na 60 000 km nás navštivte, za 2000 Kč Vám ušetřím cca 45 000 Kč. Životnost motoru při této péči řádově 500 000 km, životnost motoru při autorizované péči max. 120 000 km s vícenáklady cca 65 000 Kč... a co když ty doby výměny ještě zkrátíš napolovic...to motor vydrží v poho 1 000 000km????
Září 10, 200916 r zatím žádný dobrovolník na úpravu za 2000,- od Cimbu? Kuwa ale hlavou mě to vrtá co s tím udělá
Září 10, 200916 r No rozhodně bych si nenechal dělat něco s autem, aniž bych věděl o co se jedná. Přijde mi to jako dost neseriozní jednání. Mám od CIMBU chipnutou 1,2 HTP a naprostá spokojenost, ale tímhle si moc dobrou reklamu nedělají...
Září 10, 200916 r Já mám taky 1,2 čipnutou a je to 40kw. Za jízdy to tak moc poznat nejde, ale motor se chová klidněji, není tam taková díra ve vykonu po přidání plynu a klesla mi spotřeba
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.