x1men Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 (edited) Zdravím lidi, chtěl bych se Vás zeptat na Váš názor. Kontaktoval jsme mr. CIMBU ohledně motoru 1.4 16V 63 KW, proč se nechipuje....... dlůvod byl prostý a již tady rozebraný. Ale překvapila mě jedna věc, dpoporučil mě abych měnil olej (ne jak doporučuje serviska po 15.000 Km) ale po 7.500 Km a to z důvodu obsahu síry v palivě. Ta výměna problém nebude protože si to udělám sám. Můj dotaz a to DOST ZÁSADNÍ je v tom jak se starat o motor a teď budu citovat "každých 7 500 km olej (stačí polosyntetika 10V - 40 od kohokoliv ), aby Vám zůstala záruka, měňte si ho na 1/2 intervalu sám, a na celý si jeďte pro drahé razítko, vzduchový filtr max. 20 000 km, stejně tak svíčky. Na 60 000 km nás navštivte, za 2000 Kč Vám ušetřím cca 45 000 Kč. Životnost motoru při této péči řádově 500 000 km, životnost motoru při autorizované péči max. 120 000 km s vícenáklady cca 65 000 Kč... No a můj dotaz spočivá hlavně v těch najetých 60.000 Km, protože podle jeho slov uděla něco o čem jiný autorizovaný servis nemá ani páru a nepokazí se tam tolik vecí. Má někdo podobnou zkušenost..... je to vůbec možné? O CIMBU nepochybuji ,ale aniž bych chtěl vědět co se udělá tak bych nerad vyhodil 2.000 Kč. Děkuji za odpověďi. Edited September 4, 2009 by x1men Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PavelZ Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 (edited) těch 7.500 km se týká ale naftových motorů, které jsou provozovány na naftu s vyšším obsahem síry. Každopádně mr. CIMBU občas vyplodí do nebe volající kraviny. Kdysi to bylo např. oblíbené tvrzení ať lidi nepoužívají cyklovač stěračů ve Felicii, že jim 100% odejde ŘJ motoru atd. Výše popsané tvrzení bude asi jednou z nich. Edited September 4, 2009 by PavelZ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 nevěřím že je takový rozdíl v životnosti co píšeš...500 000 vs. 120 000km...je to blbost Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
norton Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 (edited) Výměnou oleje po 7500 km nic nepokazíš, co si pamatuji, tak jsem i ve "stopětce" měnil "supermogul" po asi 10000 km... :-) Takže těch předepsaných 15000 nebude až taková "trága". Ovšem jsou auta kde je výměna oleje po 30 tisících (i víc) a to mi už přijde fakt moc. Cimbu také poukazuje na proměnný servisní interval, kde se tento limit dosáhnout dá také... Výměna svíček a vzduchového filtru po 20000 je rozumná. Také tak měním. Též by mne zajímalo co s motorem provede pan Janda po 60000? Edited September 4, 2009 by norton Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misubaro Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 ...to by me take zajimalo, protoze stejne zneni odpovedi na chip motoru jsem dostal i ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
x1men Posted September 4, 2009 Author Share Posted September 4, 2009 Ahoj, ještě bych chtěl dodat (jak je patrné tak CIMBU nechipuje 1.4 63KW) že firma http://www.bitpower.cz/index.php?module=cl...ia-1.4-16V-63kW to dělá nechal to někdo udělat? Připadně takovou firmu rozhodně ani nedpoporučuje. Díky PS: ještě k této sekci, osobně by mě nevadilo dát 2000 Kč za něco co ušetři peníze, ale nerad bych naletěl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Romariooo Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 S Cimbu jsem mluvil několikrát a je to člověk na svém místě a u mě odbornik.Mám u něj nachipované auto 1,9Tdi 77kW na cca 110kW a měním olej po 15 tisicich-chip mám druhým rokem a bez problému Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukynoo Posted September 5, 2009 Share Posted September 5, 2009 Ja mám Fabku 1,4 16V 55kW. Tak isto Cimbu nečipuje. Odôvodnil to množstvom riadiacich jednotiek na tento motor a tiež tým, že týchto 16V je podstatne menej ako HTP. A povedal tiež, že asi mi ho ani nikto iný nenačipuje. Ale kto hľadá nájde. Ja som našiel ochotných a šikovných ľudí TU. Načipované už pár mesiacov a spokojnosť. Nešlo o kone, ale o priebeh výkonu a zlepšenie reakcie na plynový pedál, čo sa im podarilo. Čo sa týka tvrdení Cimbu, tak sa mi to až tak nezdá. Ja mám nabehaných 140 000 km, olej mením po 15 tis. km, vzduchový po 30 tis. a sviečky po 60 tis. Nikdy žiaden problém s motorom. Len pre zaujímavosť, mazda 323 čo je doma, má interval výmeny sviečok po 100 000km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lumirnavrat Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 s tim olejem mi to taky rikal. co se tyce tech 60 KKm, tak jestli to neni vycisteni skrtici klapky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pitrs78 Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 to by bylo drahé vyčištění škrtící klapky. To ti v aut. servisu udělají za pár stovek. Ale on psal, že o tom aut. servis nemá ani páru, takže by mě taky zajímalo, co tak hrozného se v motoru po 60t km stane. Nezkoušel si ho ještě kontaktovat s tím, co ta oprava (úprava) za 2 tis obsahuje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woody Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Sorry za OT, ale možná tam leje tohle http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=73253 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
x1men Posted September 7, 2009 Author Share Posted September 7, 2009 to by bylo drahé vyčištění škrtící klapky. To ti v aut. servisu udělají za pár stovek. Ale on psal, že o tom aut. servis nemá ani páru, takže by mě taky zajímalo, co tak hrozného se v motoru po 60t km stane.Nezkoušel si ho ještě kontaktovat s tím, co ta oprava (úprava) za 2 tis obsahuje? Čau, zkoušel jsem se ho ptát co přesně udělá, (motorům nerozumím a jen pro zajimavost by mě to zajímalo co to způsobuje) a odepsal mě ,že to neprozradí. No ještě by mě zajímalo jestli někdo nechal chipnout (a ripadně kde) tu 1.4 16V 63 KW a jestli to stojí za to, nebo je to vyhození peněz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Jako sorry, ale že Mr. Cimbu neprozradí co s tím bude dělat...do toho snad může jít jen dobrodruh...... ...kde se tedy z Vás chtivých hlásí????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 "každých 7 500 km olej (stačí polosyntetika 10V - 40 od kohokoliv ), aby Vám zůstala záruka, měňte si ho na 1/2 intervalu sám, a na celý si jeďte pro drahé razítko, vzduchový filtr max. 20 000 km, stejně tak svíčky. Na 60 000 km nás navštivte, za 2000 Kč Vám ušetřím cca 45 000 Kč. Životnost motoru při této péči řádově 500 000 km, životnost motoru při autorizované péči max. 120 000 km s vícenáklady cca 65 000 Kč... a co když ty doby výměny ještě zkrátíš napolovic...to motor vydrží v poho 1 000 000km???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evers Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Já bych to viděl po každé jízdě pak je motor nesmrtelnej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pitrs78 Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 zatím žádný dobrovolník na úpravu za 2000,- od Cimbu? Kuwa ale hlavou mě to vrtá co s tím udělá Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martin 1_2 HTP Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 No rozhodně bych si nenechal dělat něco s autem, aniž bych věděl o co se jedná. Přijde mi to jako dost neseriozní jednání. Mám od CIMBU chipnutou 1,2 HTP a naprostá spokojenost, ale tímhle si moc dobrou reklamu nedělají... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Promy Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 1,2 a chipnutou ?? vzdyt to zvysi jen o par kw .. poznas to vubec za jizdy ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woody Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 Já mám taky 1,2 čipnutou a je to 40kw. Za jízdy to tak moc poznat nejde, ale motor se chová klidněji, není tam taková díra ve vykonu po přidání plynu a klesla mi spotřeba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.