KRYSIMLADE Vloženo 4. Září 2009 Vloženo 4. Září 2009 Ahoj, xci se zeptat VAGaru, jak nakodovat zadni lampy aby pri brzdeni svitila cela CECKA. Po aktivaci mlhovek jako brzdovek sviti horejsem a spodek. Kde ale dokodovat ty dve bocni zarovky ? Jednou sem to na O II MR 2008 udelal, ale nemam ted pristup k autu abych to nasal a zkouknul. Mam pocit, ze se to delalo jen v RJ 09. Poradi nekdo ? Diky... Citovat
wrccko Vloženo 4. Září 2009 Vloženo 4. Září 2009 dá sa nakódovať svietenie brzdy a zároveň "hmloviek" - problém v tých bočných žiarovkách je, že sú asi iba jednovláknové Citovat
KRYSIMLADE Vloženo 4. Září 2009 Autor Vloženo 4. Září 2009 No jo, ale jako na jednom aute to slape v pohode. Zarovky jsou puvodni... o( Je to O2 kombajn Elegance MR 2008 Citovat
KRYSIMLADE Vloženo 5. Září 2009 Autor Vloženo 5. Září 2009 Navic IMHO vzadu je vzdy jednovlakno. Nahore se meni intenzita pri brzdeni Dole pri mlhovce No a naboku jsou IMHO dve dalsi obrysovky. A jak tyhle pri brzdeni zmenit ted fakt nevim. Kdybych tu karu nedelal a nevidel ze to jde tak to vzdam O)) Citovat
Jirik.DC Vloženo 6. Září 2009 Vloženo 6. Září 2009 Nevím to tvé IMHO, ale mlhové i brzdové světlo(resp. žárovka) vzadu jsou dvouvláknové..žárovka P 21/4 W. O to zajímavější je, že dvouvláknová žárovka je i na pozici mlhového vpravo, kde standardně mlhovka aktivovaná není, ale asi to vyjde Bolku levněji, než by musela někde sedět babča a řešit osazování těch nosičů žárovek, že vlevo má mýt dvouvláknová a vpravo klasická Citovat
omicron Vloženo 6. Září 2009 Vloženo 6. Září 2009 ...Nevím to tvé IMHO... IMHO - "In My Humble Opinion - podle mého skromného názoru..." O to zajímavější je, že dvouvláknová žárovka je i na pozici mlhového vpravo, kde standardně mlhovka aktivovaná není, ale asi to vyjde Bolku levněji, než by musela někde sedět babča a řešit osazování těch nosičů žárovek, že vlevo má mýt dvouvláknová a vpravo klasická Mozna proto, ze se oktavka neprodava jen v CR (pro Skodu minoritni trh), ale miri zejmena na citi trhy (kde jsou funkcni obe zadni mlhovky) Ale o tom se na tomto foru uz napsalo ... Citovat
DJ_Dee Vloženo 7. Září 2009 Vloženo 7. Září 2009 Asi bude viac typov svetiel. Ja mám konkrétne horné a spodné žiarovky jednovláknové 21W a aby mi svietili obidve hmlovky som si nakódoval VAGom. Ale tie bočné dve sú menšie, asi len 15W tak tie asi nikdy nebudú svietiť ako tie 21W. MR2006 Eleg. Citovat
Jirik.DC Vloženo 8. Září 2009 Vloženo 8. Září 2009 IMHO - "In My Humble Opinion - podle mého skromného názoru..."Mozna proto, ze se oktavka neprodava jen v CR (pro Skodu minoritni trh), ale miri zejmena na citi trhy (kde jsou funkcni obe zadni mlhovky) Ale o tom se na tomto foru uz napsalo ... No, ale já nezpochybňuji, co znamená IMHO, měl jsem na mysli něco jiného při psaní té poznámky.. Rovněž tak mě nepřekvapuje existence 2.žárovky, z toho, co jsem napsal, je snad zřejmé, že chápu, že je to pro Bolku levnější držet jedno provedení v tomto případě. Kdyby se toto provedení na trhu nevyskytovalo, asi by to bylo jinak. Takže nejsem asi ten pravý cíl pro tento typ sdělení. Citovat
Kajman Vloženo 9. Září 2009 Vloženo 9. Září 2009 ...Ale tie bočné dve sú menšie, asi len 15W tak tie asi nikdy nebudú svietiť ako tie 21W. MR2006 Eleg. boční mám 3W, MR2006, FL nevím, ale pochybuji, že by byly jiné Citovat
Doli Vloženo 18. Září 2009 Vloženo 18. Září 2009 Tak o tom vubec nevim, pochybuji ze neco takoveho jde. Sam mam aktivovane mlhovky pri brzdeni takze sviti dole i nahore...ale jeste jsem se nesetkal s tim aby svitili i ty male zarovky na boku pri brzdeni. To pochybuji ze u OII to lze. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.