Tomkk Vloženo 10. Září 2009 Sdílet Vloženo 10. Září 2009 (editace) Omluvám se jestli to tu někde je, ale jsem v časové tísni a rychle se mi to tu najít nepodařilo. Mám O1 TDI 1998 manální klimu. Před chvílí jsem za jízdy přepnul vetilátor z polohy 1 do 2 a zdálo se mi, jako by v přepínači něco trochu ruplo. Ventilátor se od této doby točí cca na 1, bez ohledu na polohu přepínače (i při 0). Zkusil jsem, co to udělá, když zapnu klimu. Něchtěla držet v poloze zapnuto, ale kupodivu na třetí pokus se to podařilo (bez násilí). Ventilátor se roztočil asi na 2 a chladilo to. Jenže po pár minutách se začalo z okolí přepínače otáček ventilátoru kouřit. Potom se přestal ventilátor točit zcela. Potřebuji za chvilku vyrazit, ale nechci zahořet. proto prosím v rychlosti: -Kterou pojistku mám vytáhnout, abych spolehlivě odpojil ventilátor a klimu. Stačí č.25? (Vytáhl jsem ji, nebyla přepálená.) -Mám šanci se k přepínači v rychlosti dostat a zkontrolovat? Jen poslepu jsem odspodu skusil dorazit něco, co by mohlo být konektorem, ale nemělo to vliv. -Až to zkusím rozebrat, co mě tam čeká? Funguje to jako u strých aut, že jsou tam předřadné odpory, nebo je to jinak? Je to vše schované za panelem ovládání, nebo jinde? Supr by byl nějaký odkaz třeba na fotky. Jak se k tomu vůbec dostanu? Předem díky. Editováno: 10. Září 2009, autor: Tomkk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 10. Září 2009 Sdílet Vloženo 10. Září 2009 zde resi zmenu barvy podsvetleni, ale je tam plno fotek, jak to vypada rozebrany http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=33761 nejsem si uplne jistej, nerad bych kecal, ale v panelu je jen prepinac, regulace probiha pomoci predradnych odporu, ktere jsou u motoru vetraku v topeni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomkk Vloženo 10. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 10. Září 2009 (editace) Díky za odkaz na obrázky. Dostal jsem z toho tu přední část s knoflíky bez demontáže celku z palubovky a zjistil, že napraskl v přepínači otáček držák jezdce, který přepíná jednotlivé kontakty. Zapadnul mezi ty kontakty a nějak blbě je vyzkratoval - je opálenej i ze strany pera, kde není kontakt Zkusím to vlepit zpět a uvidím. Když jsem propojil jednotlivé kontakty, tak tak se zdálo že jednotlivé stupně fungují. Dopsáno: Tak hotovo, zalepeno epoxidem, kontakt napružen a vyčistěn, vše natlačeno zpět a zdá se, že vše běží. Uvidím ještě zítra, jestli nebude problém, když to poběží dýl s klimou. Editováno: 10. Září 2009, autor: Tomkk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.