Publikováno Září 13, 200915 r Na svoju Octu1 1.9SDI r.v99 som namontoval zad.kotucovu napravu, ale auto nema ABS. Povodnu bubnovu som sice zrepasoval a fungovala tak ako bola skonstruovana,ale aj tak som chcel zlepsit brzdy. Po montazi kotuc.napravy ma pedal cistejsi chod(bez kmitania) a aj ucinok brzd je efektivnejsi. No zaujima ma Vas nazor na regulator ucinku brzd. Na kotucovku som namontoval regulator z bubnovej napravy a tym som vlastne vytvoril prototyp. Napadlo ma to az po upozorneni od kamosa na Slovenskom fore. Co si o tom myslite? Mate niekto podobnu skusenost? Upraveno Září 13, 200915 r od juro sdi
Září 13, 200915 r kotoučovka a bubnovka mají rozdílné pístky,tak to může dělat neplechu.Při norm.podmínkách možná ne,ale při krozovkách
Září 14, 200915 r Nevidím důvod proč by se měla chovat jinak. Brzdovej válec je přece stejnej ať je nebo není ABS- tlak v brzdový kapalině bude taky stejný. Regulátor pouze ubere na tlaku v závislosti na zatížení- tzn. dělá to stejný jako ABS.
Září 16, 200915 r Nevidím důvod proč by se měla chovat jinak. Brzdovej válec je přece stejnej ať je nebo není ABS- tlak v brzdový kapalině bude taky stejný. Regulátor pouze ubere na tlaku v závislosti na zatížení- tzn. dělá to stejný jako ABS. Akorát, že je zkonstruován, aby ubral tlak pro daný druh nápravy s určitým brzdným účinkem, takže se může stát jak píše cosby, že při kritickém brždění nebude úbytek tlaku dostatečný a předjede tě "zadek".
Září 17, 200915 r Akorát, že je zkonstruován, aby ubral tlak pro daný druh nápravy s určitým brzdným účinkem, takže se může stát jak píše cosby, že při kritickém brždění nebude úbytek tlaku dostatečný a předjede tě "zadek". To by se mohlo stát a bylo by to asi hodně nepříjemný. Chtělo by to zkusit někde na letišti, co to bude ve skutečnosti dělat, ať člověk ví do čeho jde
Září 17, 200915 r ja uz to take planuju asi rok a pul...vzadu mam bubny a chci tam davat RS napravu dozadu,pac moje bubny uz jsou radne oholene... Ale slysel sem ze to de,pry bez problemu...uvidime no
Září 18, 200915 r A nenapadlo vás třeba zajet někam na válce a podle tabulek doseřídit zátěžový regulátor? Na tom letišti zjistíš tak leda houby...
Září 20, 200915 r Autor No zatial jazdim a brzdim bez problemov. Jazdim aj s príves.vozikom a ucinok brzd je oproti bubnom vyssi. Regulator si s kotucmi dobre rozumie. Nezatazene auto nevie zablokovat zad.brzdy skor ako predok.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.