Přejít na obsah

bojler

Doporučené příspěvky

Škoda si dala poměrně záležet na ukončení Trumfu. Je cca šest hodin po ukončení zadávání do výroby a Trumf zmizel z lišty modelů, jeho stránky jsou zakázané a zmizel z konfigurátoru. Zůstal už jenom na pár místech.

Mimochodem - 3. září 1996 začala výroba, bez pár dnů se tedy bude vyrábět 14 let.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Vypadá to podle cen některých skladových aut s HTP, jako kdyby byly na ten motor vypsány nějaké podpory. Že by kvůli nedostatku TSI? Neví někdo víc?

Výsledky minihlasování:

Který motor nahradí kvůli emisím dosavadní 1.4/59kW v Octavii?

  1. nebude mít nástupce (3 Hlasy [10.34%]) Procento hlasování: 10.34%
  2. 1.4 16V 63kW EU5 (3 Hlasy [10.34%]) Procento hlasování: 10.34%
  3. 1.2 TSI 63kW (22 Hlasy [75.86%]) Procento hlasování: 75.86%
  4. 1.4 16V 59kW EU5 (1 Hlasy [3.45%]) Procento hlasování: 3.45%

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Malá exkurze u východních sousedů kolem cen OII, zajímavá je hlavně nejnižší výbava a pak RS. Tak schválně, jak dlouho tak vysoko (i nad Golfem) OII vydrží...

  • Octavia Classic
    • cena všech motorizací pro liftback i combi o cca 10 000Kč nižší
    • oproti CZ verzi s balíčkem Plus navíc

      • rádio Blues s CD
      • tónovaná skla
      • dálkové ovládání zamykání
      • palubní počítač
      • boční lišty
      • dělené zadní sedadlo
      • střešní nosič pro Combi

  • Octavia Family L
    • obdoba české Primy (oproti Classicu nemá ESP a hlavové airbagy), ale opět s výbavou výrazně vyšší ve výše uvedeném rozsahu
    • cena prakticky stejná

  • Octavia Family XL
    • výbava oproti CZ verzi Ambiente Plus nemá
      • rádio Swing (místo toho Blues)
      • kola z lehkých slitin
      • naopak má ř

      [*]cena oproti CZ Ambiente Plus cena nižší o cca 60 000Kč

  • Octavia Family XXL
    • výbava téměř stejná jako CZ Elegance bez balíčku Plus
    • cena oproti CZ Elegance o cca 50 000Kč nižší

  • Octavia L&K
    • výbava téměř totožná
    • cena o cca 30 000Kč nižší než v ČR

  • Octavia Scout
    • cena o cca 60 000Kč nižší než v ČR
    • navíc např. Bolero, přední senzory

  • Octavia RS
    • cena o cca 110 000Kč nižší než v ČR
    • ve výbavě např. zadní senzory, tempomat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to je fak hnus jak se to ojebává !

Zkus se na to podívat tak, že to chlazení a vůbec Climatic byla ještě před pěti lety výbava pro nejvyšší stupně Elegance nebo RS. Jinak se připlácelo 35 000Kč. Dneska máš v Elegance, RS a Atractive standardně plnohodnotný Climatronic a poloautomat se za 10 000Kč dává do holot fakticky jako základní výbava se Sunsetem nebo centrálem navíc. Ve Fabii první generace máme chlazení i té malé schránky u řidiče a nikdy jsme to nepoužili. U spolujezdce až v mojem autě, jinak taky ne.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jo ale víš jak občas se to hodí alespoň já tam dříve na cestách do itálie chladil pití smile.gif teď abych zvážil možnost dodělání aggressive.gif

jinak na čem všem bylo zatím ušetřeno co jsem přišel - v masce chybí 2 plastové krytky (po otevření kapoty) pod plastem stěračů chybí výplň a chybí chlazení schránky spolujezdce (plastová roura s ventilem) a abych nezapoměl tak u řidiče chybý pod přístrojovkou takový ten kryt co brání aby se noha nedostala mezi kabely fever.gif

Editováno: , autor: KoNG
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jo ale víš jak občas se to hodí alespoň já tam dříve na cestách do itálie chladil pití smile.gif teď abych zvážil možnost dodělání aggressive.gif

jinak na čem všem bylo zatím ušetřeno co jsem přišel - v masce chybí 2 plastové krytky (po otevření kapoty) pod plastem stěračů chybí výplň a chybí chlazení schránky spolujezdce (plastová roura s ventilem) a abych nezapoměl tak u řidiče chybý pod přístrojovkou takový ten kryt co brání aby se noha nedostala mezi kabely fever.gif

Zabudol si ešte, že v kufri na zadných podbehoch už nieje nalepený koberček. Ochvíľu už bude aj fabia bez plastu. Budeme počuť ako palivo prúdi z nádrže do motora a príplatkovou výbavou budú koberec na celej podlahe auta, kryty interiéru a tapacír dverí. :aggressive:

Editováno: , autor: VladoFII
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se konečně hnuly ceny OII:

Octavia Edition CZ

  • akce na většinu turbomotorů
  • Prima se oficiálně stala základní výbavou, nově je možné koupit do ní 1.4TSI/90kW
  • cena combi se snížila o 10 000Kč a rozdíl je nově 30 000Kč
  • výbavy jsou stejné, je možné pořídit balíčky Plus

Maximální slevy pro jednotlivé stupně:

Prima - 44k

Ambiente - 55k

Elegance - 30k

L&K - 11k

RS Scout - 72k

Combi sleva vždy o 10k víc

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přídám ještě podrobný rozpis slev a podrobnosti:

  • Octavia Edition CZ - snížení cen vybraných motorizací a výbav
    • žádná mimořádná výbava není v akci zahrnuta
    • lze koupit všechny příplatky tak jako u normálních výbav
    • u výbav Ambiente a Elegance jde použít balíčky Plus
    • slevy se NEtýkají stupně Classic (což nevadí, Prima je i po dokoupení ESP a hlavových airbagů o 7000Kč levnější než Classic s klimatizací Climatic)
    • slevy se NEtýkají stupně Greenline
    • slevy se NEtýkají motorizací 1.4/59kW, 1.6LPG, 1.9TDI včetně 4x4 a AP, pro stupeň Elegance nejsou v akci zahrnuty motory 1.2TSI a 1.4TSI včetně verzí s AP
    • přehled slev
      • Prima Edition CZ
        • 1.2TSI - 39 000Kč liftback, 49 000Kč combi
        • 1.4TSI normálně není pro stupeň Prima v nabídce, cena odpovídá slevě 40 000Kč pro liftback, 50 000Kč pro combi
        • 1.6TDI - 44 000Kč liftback, 54 000Kč combi

        [*]Ambiente Edition CZ

        • 1.2TSI (včetně verze AP) - 50 000Kč liftback, 60 000Kč combi
        • 1.4TSI (včetně verze AP) - 51 000Kč liftback, 61 000Kč combi
        • 1.8TSI (včetně verze AP a 4x4 pro combi) - 51 000Kč liftback, 61 000Kč combi
        • 1.6TDI (včetně verze AP a 4x4 pro combi) - 55 000Kč liftback, 65 000Kč combi
        • 2.0TDI (včetně verze AP a 4x4 pro combi) - 55 000Kč liftback, 65 000Kč combi

        [*]Elegance Edition CZ

        • 1.8TSI (včetně verze AP a 4x4 pro combi) - 26 000Kč liftback, 36 000Kč combi
        • 1.6TDI (včetně verze AP a 4x4 pro combi) - 30 000Kč liftback, 40 000Kč combi
        • 2.0TDI (včetně verze AP a 4x4 pro combi) - 30 000Kč liftback, 40 000Kč combi

        [*]L&K Edition CZ

        • 1.8TSI (včetně verze AP a 4x4 pro combi) - 7 000Kč liftback, 17 000Kč combi
        • 2.0TDI (včetně verze AP a 4x4 pro combi) - 11 000Kč liftback, 21 000Kč combi

        [*]RS Edition CZ

        • 2.0TSI (6stup. mech.) - 61 000Kč liftback, 71 000Kč combi
        • 2.0TSI (DSG aut.) - 67 000Kč liftback, 77 000Kč combi
        • 2.0TDI (6stup. mech.) - 66 000Kč liftback, 76 000Kč combi
        • 2.0TDI (DSG aut.) - 72 000Kč liftback, 82 000Kč combi

        [*]Scout Edition CZ

        • 1.8TSI - 81 000Kč combi
        • 2.0TDI - 85 000Kč combi

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak včera jsem to konečně viděl na vlastní oči. Na salóny už dorazilo off. info o další podpoře prodeje: tzn od ledna 2011 další model Tour, což předstravuje Octavia II předfaceliftem a pouze s benz. motorem 1,6 75 Kw. Takže zatím se nepočítá s dieselem a TSI motorem. Věřím, že motory ještě přibudou. Cena zatím nebyla stanovena !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...