trpaslik10 Vloženo 24. Září 2009 Sdílet Vloženo 24. Září 2009 Zdravím odborníky, měnil jsem si na 1.2 egr ventil, protože vag psal že je vadný a při akčních členech ani neťuknul.Po výměně už kontrolka nesvítí, ale píše mi to že potenciometr je mimo rozsah co mi poradíte ? Ventil je nový.Musí se to nějak kalibrovat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 24. Září 2009 Sdílet Vloženo 24. Září 2009 Musíš udělat základní nastavení (04 - skupina 074). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trpaslik10 Vloženo 24. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 24. Září 2009 (editace) Musíš udělat základní nastavení (04 - skupina 074). Mohl by jsi být prosím trochu konkrétnější Tam jako něco zadám ? nějaké hodnoty ? Editováno: 24. Září 2009, autor: trpaslik10 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 24. Září 2009 Sdílet Vloženo 24. Září 2009 Musíš se VAGem připojit na řídící jednotku motoru 01, tam zvolíš základní nastavení 04 a tam vybereš skupinu 074 a potvrdíš. Pokud proběhne základní nastavení v pořádku, tak se vypíše ADP OK. Tím se nastaví krajní hodnoty potenciometru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trpaslik10 Vloženo 24. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 24. Září 2009 A má být motor nastartován ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 24. Září 2009 Sdílet Vloženo 24. Září 2009 Nemá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trpaslik10 Vloženo 24. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 24. Září 2009 Děkuji za radu, vyzkouším snad to bude pak v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trpaslik10 Vloženo 28. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 28. Říjen 2009 Tak mám znovu s tím ventilkem problém, když jsem jel po dálnici tak mi zničeho nic poklesl výkon a když jsem zastavil tak z ventilku mi fučí výfuk je tam zespoda taková ucpácka a ta mi asi vypadla nebo vystřelila a netuším v čem by mohl být problém. Napadl mě snad jen ucpaný výfuk ,ale auto jezdilo v pořádku tak co by jste mi poradili, nebo nesetkali jste se s tím někdo kontrolka motoru nesvítí a závady nejsou žádné opravdu nevím proč ta zátka vypadla díl to byl ten samý pierburg, nebo jak se to píše. Díky za nápady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sempai Vloženo 30. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2009 to rkonf: nevis co delat pri to zakladnim nastraveni (prizpusobeni), kdyz to NEvypise OK? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 30. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2009 Když neproběhne zakladní natavení, tak je ventil vadný. Bude ti to asi na VAGu hlásit i nějakou chybu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sempai Vloženo 30. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2009 (editace) No ja ho vymenil, zkousel jsem jestli cvaka pomoci 12V a cvakal, ale nedival jsem se jestli je vadny pres VAG, myslel jsem ze je OK, ale mas pravdu vypisuje stejnou chybu jak ten predesly. Zkusim jej jeste rozebrat, treba se mi ho povede nejak rozchodit nez budu muset kupovat novy. Diky za odpoved. Editováno: 1. Listopad 2009, autor: sempai Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.