Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Chcem sa spytat sko je odtlmeny motor od karoserie. Pri vypnuti motora mi hodne zatrasie celym autom a myslim ze by to mohlo byt sposobene zlou stabilizaciou v uchyteni motora ku karoserii. Viete poradit?

motor je uchyteni v 3 miestach. 2 miesta su pruzne a jedno je kyvne.

  • Autor

a myslis ze by to trasenie mohlo sposobovat to uchytenie...alebo nieco ine???

Jestli máš 1.4MPi tak rozklepání celého auta při vypnutí motoru je normální. A rozklepání je opravdu značné. Totéž při startování motoru.

  • Autor

je to 1.4MPI ...to snad toto auto ma vsetky chyby fabii???

Me se u 2.0 Mpi taky pri vypnuti motoru nekdy auto zatrese. To je normalni a neresil bych to.

je to 1.4MPI ...to snad toto auto ma vsetky chyby fabii???

Všechny chyby Fábií?

To bych neřek: je to sice starý MB motor, hlučný, žíznivý, neekologický, špatný průběh toč. momentu, třese se při startování jako ratlík, ale zaje je hodně spolehlivý a dá si líbit nešetrné zacházení. Je to nezmar. A opravy jsou v porovnání s motory VW levnější.

A když ti vyplivne baterka, můžeš si ho v pohodě roztlačit jako za mlada.....

Mám stejný motor a jsem spokojen ;)

On ten motor je trochu degradovaný prevodovkou (všetky ostatné motorizácie majú lepšiu) a verím, že ak by bol býval ten motor dostal recirkuláciu výfukových plynov, tak by bola spotreba temer na úrovni 1,4 16V/55 kW. A priebeh točivého momentu by som nazval práveže veľmi dobrý. Maximum je nízko položené. Za negatívum by som označil snáď len ten nekľudný chod na voľnobehu a zvláštny zvukový prejav. 1,4 16V je zvukovo kdesi inde.

On ten motor je trochu degradovaný prevodovkou (všetky ostatné motorizácie majú lepšiu) a verím, že ak by bol býval ten motor dostal recirkuláciu výfukových plynov, tak by bola spotreba temer na úrovni 1,4 16V/55 kW. A priebeh točivého momentu by som nazval práveže veľmi dobrý. Maximum je nízko položené. Za negatívum by som označil snáď len ten nekľudný chod na voľnobehu a zvláštny zvukový prejav. 1,4 16V je zvukovo kdesi inde.

Jasne ze toc. moment je nizko, ale krivka neni plocha, ale ma velke zlomy a extremy. Jakmile prekrocis max. momentu krivka strmo klesa. Na jazdeni po meste je to moc dobry motor, na dalky uz radeji 16V.

kazdy motor ma urcite vyhody a nevyhody. MPI ma retaz kdezto 16V ma remen a ked sa roztrhne tak je to v prdeli :)

mě se teda nezdá že by mi to při chcípnutí a startu nějak klepalo autem, zkontroluj si všechny silentbloky jestli náhodou nemáš nějaký utržený... :D

Při startu za studena se auto ani nehne ale jak se zahřeje tak startováni i zhasnutí je trochu neklidné ale ja bych to nerešil

už jsem slyšel nazor že pokud se motor zatřese při zhasnutí tak má dobré kompresní tlaky ale beru to z rezervou

jediné co mi na těchto motorech sere je ten bilej povlak víčka oleje ale voda nemizne tak to taky nebudu rešit

:horse:

Při startu za studena se auto ani nehne ale jak se zahřeje tak startováni i zhasnutí je trochu neklidné ale ja bych to nerešil

už jsem slyšel nazor že pokud se motor zatřese při zhasnutí tak má dobré kompresní tlaky ale beru to z rezervou

jediné co mi na těchto motorech sere je ten bilej povlak víčka oleje ale voda nemizne tak to taky nebudu rešit

:horse:

No vidíš, já mam ten samý motor 44kW, bílý povlak na víčku nemám, ale zase se strašne ztrácí voda z nádobky, cca 3 cm za 14 dní. Za boha nevím, kam ta voda mizí.....

koukam co motor to original

Tiez mam 44kw a biely povlak na viecku,voda nemizne olej nezere vobec ,obcas pri startovanii a zhasnuti sa zatrase ale inak ide dobre a ma 83tis.km

Roztrasenie auta pri starte a pri vypnuti mi robilo vzdy. Ale co mi zacalo cca. pred mesiacom je, ze sa zacal ozyvat silentblok motora. Pri starte, alebo ked idem cez vacsie nerovnosti tak sa to ozyva ako take klepkanie. V servise mi povedali, ze to robi bezne, ale mne sa to nezda. Mechanik na moju otazku, ci sa to nejako nemaze to prestriekal mazivom a je to lepsie. Ale vraj je to len docasne a urcite sa to zase ozve. Je to teda normalne, alebo sa mam dozadovat vymeny silentbloku?

dozadovat sa vymeny B) este pocas zaruky

No jo, budem musiet byt asi tvrdsi. Necham to na garancku o cca. dva mesiace, nemam chut chodit kazdy den po servisoch. Necham si otvorit kapotu nejakeho auta zo salonu nech mi ukazu ci je to normalne.

Tak som dnes volal do toho servisu a povedali, ze vymenit. Cakam na potvrdenie terminu. Snad to bude OK.

Tak som dnes volal do toho servisu a povedali, ze vymenit. Cakam na potvrdenie terminu. Snad to bude OK.

;)

Tak som dnes volal do toho servisu a povedali, ze vymenit. Cakam na potvrdenie terminu. Snad to bude OK.

;)

Clovece, nie si ty nahodou zamestnanec toho servisu? ;). Nejako podozrivo sa tvaris :smich:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.