Vladimír Kalandra Vloženo 2. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2009 Ahoj, nikde jsem to nemohl najít. Mám takovej problém na AUQ 1,8T - občas mi vag napíše pokles tlaku mezi klapkou a turbem (sporadicka). Drive jsem tomu nějak nevěnoval pozornost, ale je to častější. Co ted také pozoruju-při přeřazení mi motor "zabere" jakoby tam byl nějakej zbylej tlak v turbu a pak poleví (netrvá to asi ani vteřinu co zatáhne). Otáčky se chovají jakoby prokluzovala spojka (ta je OK-jen pro představu). Chtěl bych ve Vagu sledovat hodnoty-někde to tam myslim je (aktualni tlak turba, požadovany, a pak regulace ventilu) - ale nemužu to najít pod jakou hodnotou a jak to nastavit do VagScope. Pomuže někdo? Nebo jestli někdo ví příčinu rovnou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 2. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2009 obd.ec.cz/Download/RegulacePlnicihoTlaku.doc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladimír Kalandra Vloženo 2. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 2. Říjen 2009 obd.ec.cz/Download/RegulacePlnicihoTlaku.doc Mno parada :-) ted jeste jak tam do toho vagscopu ty bloky zadat?? Mne tam jdou snad jen 3 křivky s tim, že to musim sledovat v aktualnich naměřených hodnotách... Nebo dělám něco špatně? Mam Vag 304 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladimír Kalandra Vloženo 2. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 2. Říjen 2009 obd.ec.cz/Download/RegulacePlnicihoTlaku.doc Docela se mi v tom dokumentu zalibil ten vykres kde je pohled na motor a očíslované věci-nedalo by se někde sehnat ty vysvětlivky k těm číslům? Je tam dost věcí který ani nevím na co jsou (ventily apod)...Je to tam hezky udělané i ta regulace turba. Ale nedaří se mi to změřit v tom VAGu :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 3. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2009 (editace) VIS, Dielenska prirucka,Jak na to od Etzolda. Ten Vag scope dole mas zatrzitka ked chces pridavat dalsie krivky. jednoduchsie je dat zaznam pomocou VAG-u pocas jazdy a potom si to v klude pozriet pomocou logwieveru. http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic....asc&start=0 VIS 2,5 link http://www.pc-autodiagnostika.cz/stahnout-...re/SetupVIS.exe Na webe najdes link aj na verziu 3.0 ale tu ti ho nemozem nahodit,lebo len volny soft mozeme linkovat. Editováno: 3. Říjen 2009, autor: mysko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piskota Vloženo 4. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2009 VIS, Dielenska prirucka,Jak na to od Etzolda. Ten Vag scope dole mas zatrzitka ked chces pridavat dalsie krivky. jednoduchsie je dat zaznam pomocou VAG-u pocas jazdy a potom si to v klude pozriet pomocou logwieveru. http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic....asc&start=0 VIS 2,5 link http://www.pc-autodiagnostika.cz/stahnout-...re/SetupVIS.exe Na webe najdes link aj na verziu 3.0 ale tu ti ho nemozem nahodit,lebo len volny soft mozeme linkovat. Mám ten istý problém VAG vypisuje chybu 17705 a 17545 a príznaky sú presne tie isté akurát motor je AUM bolo to aj v origo servise a mám to tu znova cca 1 mesiac. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladimír Kalandra Vloženo 5. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 5. Říjen 2009 Mám ten istý problém VAG vypisuje chybu 17705 a 17545 a príznaky sú presne tie isté akurát motor je AUM bolo to aj v origo servise a mám to tu znova cca 1 mesiac. Mno a nahodou co ti dělali v servisu nevíš? Ja se hlavně bojim aby neodchazelo turbo (nebo naklapeni lopatek apod)... snad ne, doufam na nejakou "blbost" typu ventil apod. Jinak kontrolka Motoru apod, mi nesviti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Obadal Vloženo 6. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2009 chyba 17705 pokles tlaku turba je klasická chyba motoru 1,8 turbo, neznám někoho kdo tuhle chybu někdy neměl vypsanou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladimír Kalandra Vloženo 6. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 6. Říjen 2009 chyba 17705 pokles tlaku turba je klasická chyba motoru 1,8 turbo, neznám někoho kdo tuhle chybu někdy neměl vypsanou To je mozny, ale určitě existuje nějakej způsob jak se ji zbavit ;-) 1. kontrola těsnosti (natlakovat)-bohužel nemam čim. A pak ty ventily no že by občas zazlobili. Každopadně když se i ten motor začne chovat "nestandartně" jak jsem napsal výš, tak už není něco uplně OK... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 6. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2009 Tuto chybu naozaj vypise kazda 1,8 T. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladimír Kalandra Vloženo 8. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 8. Říjen 2009 Tuto chybu naozaj vypise kazda 1,8 T. Tak jsem asi hodinu jel, ruznymi styly.... měřil to vagem všechno raději. A chyba ne a ne se projevit lol Jinak křivka turba se mi zda OK, JEN jsem čekal ze to turbo tlakuje i vic jak 1500mbar (ale kopiruje to vcelku krivku skutečný-požadovany tlak), takze je OK no. Jako na schval jsem se chyby nedočkal no Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Obadal Vloženo 9. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2009 ale to přece bývá že kd\yž chcete tu chybu objevit tak ne a ane naskočit to znám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Swoby Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 Ahoj podobný problém jsem měl na mojí 1,8T. přesně tyhle chyby mi to psalo a z zimě problém se studeným moterem hned po startu... zkoušeli jsme turbo, nastavování a všechno šlo jak má... je třeba projít všechny hadičky kolem motoru... po chvíli hledání jsme našli jednu prasklou. byla naštěstí hned nahoře vravo u hlavy válců. Když se tím závada úplně neodstranila, tak jsme ještě vyčistili škrtící klapku a chyby zmyzeli a motor se ustálil:-) teď rok naprosto bez chyby:-) Swoby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladimír Kalandra Vloženo 11. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 Tak se něco děje... teď už neni chyba sporadicka ale zřejmě dost trvalá...rozsvitila se mi uz i kontrolka motoru. Koukal jsem a z křivek mám docela vítr.... Jinak chyba stále-pokles tlaku mezi turbem a klapkou. aktualni tlak se na požadovanej kolikrat ani nedostane (nevim proč) a už vubec nevim proč, ale N75 ventil mi občas "zareguluje" jen 0-5% a někdy 0-95% jak má. Není mi jasný z čeho ten ventil pozná jak reguluje (když je to jen cívka bez snímačů). Poradí někdo?? Soubor LOG přikládám, zezačatku regulace ventilu na nic, později už chodí pěkně. bohužel mi soubor tady nešel nahrat... http://uloz.to/2789097/nedele.csv Diky všem za rady, nemužu porad najit zadnou hadici prasklou nic... typuju na ty ventily N75 a pak ten Blow off (bo jak se tomu nadava). Ale nechapu tu regulaci N75 že jednou 0-95 a pak 0-5% Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žloutenka Vloženo 25. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2009 Taky mi na motoru AUQ vag pořád psal chybu, sporadický pokes tlaku u turba. Dlouho jsem nemohl přijít na to čim to je. Pak jsem měnil komplet výfuk a zjistil, že jsem měl prasklej vlnovec. Po výměně vše OK. Veliká úleva, že to nebylo turbem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladimír Kalandra Vloženo 25. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 25. Říjen 2009 Taky mi na motoru AUQ vag pořád psal chybu, sporadický pokes tlaku u turba. Dlouho jsem nemohl přijít na to čim to je. Pak jsem měnil komplet výfuk a zjistil, že jsem měl prasklej vlnovec. Po výměně vše OK. Veliká úleva, že to nebylo turbem. Taky zajímavý řešení-že má výfuk vliv na pokles tlaku mezi turbem a škrtící klapkou..... No u mě ta chyba právě už není sporadická-proto mám trochu obavy. Dnes jsem jel (zrejme to s tim nesouvisí ani trochu) a kdyz jsem mel nizky otačky (800-1200) a motor trošku zatíženej, tak se ozyvalo takovy klepání. Ale při volnoběhu ok, a pri plnym zatizeni taky OK. Myslel jsem z počátku že silentblok motoru nebo tak něco. Ale to by dělalo při zatížení motoru a ne jen při nizkych otačkach. A to křupání jsem cítil na spojkovym pedalu. takže si myslim že začínám mít něco se spojkou.... jestli ložisko? Nevim no, nekdy je to OK, nekdy hruza. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Termiks Vloženo 21. Květen 2010 Sdílet Vloženo 21. Květen 2010 To klepání při nízkých otáčkách v záběru se mi ozývá taky, akorát mám motor AUM, přišel jsi na něco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladimír Kalandra Vloženo 21. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 21. Květen 2010 No jestli se ti to chová stejně jako mně, tzn při brždění motorem třeba taky klepaní a je to citit na spojkovym pedalu, tak je v prdeli Setrvačník. Pokud tam máš taky dvouhmotovej (jako ja) tak je KO. Samozřejmě muze to byt cokoliv jinyho, ale u mně to byl on.... Vyměnil jsem za jednohmotovej od Valea a zatim si nemuzu stěžovat.... Pak dej vědět kdyžtak jak jsi dopadl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.