Jump to content

Monitorování křivek turba 1.8T


Vladimír Kalandra
 Share

Recommended Posts

Ahoj, nikde jsem to nemohl najít. Mám takovej problém na AUQ 1,8T - občas mi vag napíše pokles tlaku mezi klapkou a turbem (sporadicka). Drive jsem tomu nějak nevěnoval pozornost, ale je to častější. Co ted také pozoruju-při přeřazení mi motor "zabere" jakoby tam byl nějakej zbylej tlak v turbu a pak poleví (netrvá to asi ani vteřinu co zatáhne). Otáčky se chovají jakoby prokluzovala spojka (ta je OK-jen pro představu).

Chtěl bych ve Vagu sledovat hodnoty-někde to tam myslim je (aktualni tlak turba, požadovany, a pak regulace ventilu) - ale nemužu to najít pod jakou hodnotou a jak to nastavit do VagScope. Pomuže někdo? Nebo jestli někdo ví příčinu rovnou kol5

Link to comment
Share on other sites

obd.ec.cz/Download/RegulacePlnicihoTlaku.doc

Docela se mi v tom dokumentu zalibil ten vykres kde je pohled na motor a očíslované věci-nedalo by se někde sehnat ty vysvětlivky k těm číslům? Je tam dost věcí který ani nevím na co jsou (ventily apod)...Je to tam hezky udělané i ta regulace turba.

Ale nedaří se mi to změřit v tom VAGu :-(

Link to comment
Share on other sites

VIS, Dielenska prirucka,Jak na to od Etzolda.

Ten Vag scope dole mas zatrzitka ked chces pridavat dalsie krivky.

jednoduchsie je dat zaznam pomocou VAG-u pocas jazdy a potom si to v klude pozriet pomocou logwieveru.

http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic....asc&start=0

VIS 2,5 link http://www.pc-autodiagnostika.cz/stahnout-...re/SetupVIS.exe

Na webe najdes link aj na verziu 3.0 ale tu ti ho nemozem nahodit,lebo len volny soft mozeme linkovat.

Edited by mysko
Link to comment
Share on other sites

VIS, Dielenska prirucka,Jak na to od Etzolda.

Ten Vag scope dole mas zatrzitka ked chces pridavat dalsie krivky.

jednoduchsie je dat zaznam pomocou VAG-u pocas jazdy a potom si to v klude pozriet pomocou logwieveru.

http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic....asc&start=0

VIS 2,5 link http://www.pc-autodiagnostika.cz/stahnout-...re/SetupVIS.exe

Na webe najdes link aj na verziu 3.0 ale tu ti ho nemozem nahodit,lebo len volny soft mozeme linkovat.

Mám ten istý problém VAG vypisuje chybu 17705 a 17545 a príznaky sú presne tie isté akurát motor je AUM bolo to aj v origo servise a mám to tu znova cca 1 mesiac.

Link to comment
Share on other sites

Mám ten istý problém VAG vypisuje chybu 17705 a 17545 a príznaky sú presne tie isté akurát motor je AUM bolo to aj v origo servise a mám to tu znova cca 1 mesiac.

Mno a nahodou co ti dělali v servisu nevíš? Ja se hlavně bojim aby neodchazelo turbo (nebo naklapeni lopatek apod)... snad ne, doufam na nejakou "blbost" typu ventil apod. Jinak kontrolka Motoru apod, mi nesviti

Link to comment
Share on other sites

chyba 17705 pokles tlaku turba je klasická chyba motoru 1,8 turbo, neznám někoho kdo tuhle chybu někdy neměl vypsanou

To je mozny, ale určitě existuje nějakej způsob jak se ji zbavit ;-) 1. kontrola těsnosti (natlakovat)-bohužel nemam čim.

A pak ty ventily no že by občas zazlobili. Každopadně když se i ten motor začne chovat "nestandartně" jak jsem napsal výš, tak už není něco uplně OK...

Link to comment
Share on other sites

Tuto chybu naozaj vypise kazda 1,8 T.

Tak jsem asi hodinu jel, ruznymi styly.... měřil to vagem všechno raději. A chyba ne a ne se projevit lol lol

Jinak křivka turba se mi zda OK, JEN jsem čekal ze to turbo tlakuje i vic jak 1500mbar (ale kopiruje to vcelku krivku skutečný-požadovany tlak), takze je OK no.

Jako na schval jsem se chyby nedočkal no

Link to comment
Share on other sites

Ahoj

podobný problém jsem měl na mojí 1,8T. přesně tyhle chyby mi to psalo a z zimě problém se studeným moterem hned po startu...

zkoušeli jsme turbo, nastavování a všechno šlo jak má...

je třeba projít všechny hadičky kolem motoru... po chvíli hledání jsme našli jednu prasklou.

byla naštěstí hned nahoře vravo u hlavy válců.

Když se tím závada úplně neodstranila, tak jsme ještě vyčistili škrtící klapku a chyby zmyzeli a motor se ustálil:-)

teď rok naprosto bez chyby:-)

Swoby

Link to comment
Share on other sites

Tak se něco děje... teď už neni chyba sporadicka ale zřejmě dost trvalá...rozsvitila se mi uz i kontrolka motoru. Koukal jsem a z křivek mám docela vítr.... Jinak chyba stále-pokles tlaku mezi turbem a klapkou. aktualni tlak se na požadovanej kolikrat ani nedostane (nevim proč) a už vubec nevim proč, ale N75 ventil mi občas "zareguluje" jen 0-5% a někdy 0-95% jak má. Není mi jasný z čeho ten ventil pozná jak reguluje (když je to jen cívka bez snímačů). Poradí někdo?? Soubor LOG přikládám, zezačatku regulace ventilu na nic, později už chodí pěkně.

bohužel mi soubor tady nešel nahrat... http://uloz.to/2789097/nedele.csv

Diky všem za rady, nemužu porad najit zadnou hadici prasklou nic... typuju na ty ventily N75 a pak ten Blow off (bo jak se tomu nadava). Ale nechapu tu regulaci N75 že jednou 0-95 a pak 0-5%

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Taky mi na motoru AUQ vag pořád psal chybu, sporadický pokes tlaku u turba. Dlouho jsem nemohl přijít na to čim to je. Pak jsem měnil komplet výfuk a zjistil, že jsem měl prasklej vlnovec. Po výměně vše OK. Veliká úleva, že to nebylo turbem.

Taky zajímavý řešení-že má výfuk vliv na pokles tlaku mezi turbem a škrtící klapkou.....

No u mě ta chyba právě už není sporadická-proto mám trochu obavy. Dnes jsem jel (zrejme to s tim nesouvisí ani trochu) a kdyz jsem mel nizky otačky (800-1200) a motor trošku zatíženej, tak se ozyvalo takovy klepání. Ale při volnoběhu ok, a pri plnym zatizeni taky OK. Myslel jsem z počátku že silentblok motoru nebo tak něco. Ale to by dělalo při zatížení motoru a ne jen při nizkych otačkach. A to křupání jsem cítil na spojkovym pedalu. takže si myslim že začínám mít něco se spojkou.... jestli ložisko? Nevim no, nekdy je to OK, nekdy hruza.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

No jestli se ti to chová stejně jako mně, tzn při brždění motorem třeba taky klepaní a je to citit na spojkovym pedalu, tak je v prdeli Setrvačník.

Pokud tam máš taky dvouhmotovej (jako ja) tak je KO.

Samozřejmě muze to byt cokoliv jinyho, ale u mně to byl on....

Vyměnil jsem za jednohmotovej od Valea a zatim si nemuzu stěžovat.... Pak dej vědět kdyžtak jak jsi dopadl.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...