Publikováno Listopad 12, 200915 r U svého nového auta jsem si všimnul, že při volnoběhu a tlaku na brzdový pedál dochází k jeho pomalému propadu. Sice ne až na podlahu, ale ten propad je znát. Auto jinak brzdí v pohodě. Na základě příspěvků jak tady tak i na jiných forech to vypadá, že je to normální jev u aut vybavených ABS. Pozorujete to taky?
Listopad 12, 200915 r zitra jestli si vzpomenu to vyzkouším, mne, ale trápí to, že posilovač nedrží podtlak při vyplém motoru.
Listopad 13, 200915 r tak dnes sem to vyzkoušel a při stání na křižovatce a při volnoběhu se pedál propadal .Su ze staré školy a tedy nevím jestli to má dělat.......
Listopad 14, 200915 r No ja mam automat, tak dosť často stojim na brzde na križovatke a nič take žeby sa prepadal som nepostrehol.
Listopad 14, 200915 r Autor Dneska jsem to schválně zkusil i na tchánově novém Hyundai Accent a na volnoběh se to propadá taky. Asi to bude u aut s ABS opravdu normální. Jen by mě zajímalo co to dělá.
Listopad 14, 200915 r Zaprel sem se a ani milimetr. Jestli myslis tu cast, kdyz jakoby uz klade odpor, ale jeste to neni " uplne tvrdy" tak to je myslim uplne normlani. A jestli je tohle vlakno o tomhle, tak je to kravina a smažu to. Nekdy mi fakt prijde, ze to lidi moc resite. Je to proste auto. Obcas vrzne, obcas se zaklepe, zaskripe, blikne a v radiu lupne. Pokud to nedela trvale a zasedne to nema vliv na provoz, tak to nestoji za reseni. Jo a me treba vrze zadni sterac, kdyz se vraci. Dela vám to taky ????????????????????????????????????? chjo.
Listopad 14, 200915 r Dneska jsem to schválně zkusil i na tchánově novém Hyundai Accent a na volnoběh se to propadá taky. Asi to bude u aut s ABS opravdu normální. Jen by mě zajímalo co to dělá. Brzdova kapalina, neni absolutne nestlacitelna. Takze, nez se proste " zmacnoe" vsechno co muze, tak se pedal trosku pohne. Netreba to resit. S ABS to myslim nesouvisi. Joo neco jinyho by bylo, pokud by to klesalo trvale, az na podlahu a tim padem nespolehlive brzdilo.
Listopad 14, 200915 r Blacky: ale sterac nejsou brzdy... a moooc se mi libi: ,,A jestli je tohle vlakno o tomhle, tak je to kravina a smažu to. aggressive.gif "
Listopad 15, 200915 r já bych to tipl na zátěžák, ale myslím, že tam není.Mám takový tušení, že to dělá ten posilovač, že přidá na tlaku.Kapalina není ani tuk stlačitelná(jestli tam není vzduch).Tak vlastně komu se to nepropadá nemá cit v noze
Listopad 15, 200915 r Cože? Co znamená ani tuk? Nemas pravdu. Neco si nastuduj a uvidiš. Ne že by to nějak zásadní, ale reálná kapalina JE stlačitelná. V tomto případě to bude zanedbatelný to je fakt, ale proste než se " natlakuje" celej systém, tak se prostě pedál pohle od nějaký ten centymetříček, to ale s funkcí nemá nic společnýho. Pak už se pedál ani nehne a pokud, tak je to porucha.
Listopad 15, 200915 r Ani tuk-to znamená ani mm. tohle je moje první auto co to dělá.Já si myslím, že je to tym posilovačem s dvojím učinkem.To se spíš prohnou desky a pakny, roztáhne buben a těsnění, než se stlačí kapalina, by praskly trubky a hadičky by se nafoukly jak u čínských skutrů Upraveno Listopad 15, 200915 r od petrumr
Listopad 16, 200915 r a drží ti podtlak v posilovači po vypnutí motoru jak dlouho tohle nejsou prkotiny, budeš řadit a při řazení zhasne motor a před tebou auto.............Zkus to pustit z kopce bez motoru a šlápni na brzdu....potom dej vědět. Upraveno Listopad 16, 200915 r od petrumr
Listopad 16, 200915 r jen hledas oduvodneni pro malichernost. I kdyby se stalo, ze ti pri jizde zhasne motor, tak se tlak udrzi dost dlouho, abys zastavil, ev. trhnul za rucni brzdu, nebo tam vrazil zpatecku. Pravdepodobnost toho je ale asi takova, jako ze ti na zahrade pristane martan. Proc by nekdo poustel auto bez motoru z kopce nevim. Ale mas pravdu. Mozna bys mel tohle auto prodat a sehnat si nejaky bez posilovace, to brzdi, at motor bezi, nebo ne. Tak to proste je. ale jestli vymyslis nejakej system, kterej to vyresi bude to sqely. Vazne. Porad se ale bavime o tom 1-2cm "nabehu", nez se pedal zastavi. Pokud se propada dal, je to porucha a sup do servisu.
Listopad 28, 200915 r Napred jsem si rikal, co je to za blbost, ale dnes se mi dvakrat po sobe pri stani na krizovatce propadl asi o 1cm brzdovy pedal. Pote zas vse v poradku. Nicmene brzdi to porad stejne, trauma z toho nemam, jen jsem se toho prvne leknul
Březen 18, 201114 r No a pokud se na zadnich kolech na valcich postupne pry propada, tak kde muze byt zavada? Zkousel jsem na silnici, auto brzdi dobre, kdyz dyl drzim, propada se, ale na podlahu nedostanu. Na technicke soumernost dobra, ale kdyz najel temi zadnimi, tak na tom dlouho stal a rikal ze se mu pry propada pedal. Nikde nic netece. Muze to byt jeste neco jineho nez propousteni brzdoveho valce?
Květen 23, 201510 r Dovolím si oživit toto téma - také se nám na F2, RV 2007 občas stane, že se při stání na křižovatce brzdový pedál trochu propadne. Povedlo se to někomu vyřešit, jestli je to vyřešitelná závada nebo vlastnost? A případně vlastnost čeho?
Květen 24, 201510 r Řeší se to na více fórech a je fakt, že některý auta s ABS to prostě dělají. Mohl by to taky způsobovat hlavní brzdovej válec, ale ten na dnešních aut moc neodchází. Ten propad pedálu pravděpodobně způsobuje jednotka ABS - prostě její ventilky už nejsou 100% těsný. Není to ale věc kterou by bylo nutno nějak řešit. A ještě poznámka k tomu jak někdo výše psal, že kapalina je stlačitelná. Taky jsem to před časem někde četl, ale to se týkalo vstřikování common rail, kde jsou asi 10 x větší tlaky než v brzd systému. Nehledě na to, že by pedál spíš pružil a po uvolnění by se vrátil na stejný místo. Tady se ale pedál při stálým tlaku pomalu propadá. Na mý fabii jsem si toho ale ještě nevšiml.
Květen 24, 201510 r Děkuji za reakci, snad to bude skutečně vlastnost ABS a nebude to mít na naši "bezpečnost" vliv. Na jiném fóru jsem narazil na podobrý problém u Octavie, tam se uvádělo, že by to mohly mít na svědomí samostavy zadních bubnů. Protože jsem ale v tomto oboru velký laik, nevím... Tak se tím zkusím nějak neznepokojovat a bude to OK, i když mi to bude hlavou vrtat stále :-).
Prosinec 6, 20159 r Po prezuti na zimni pneu na plechovych discich mam podobny problem. Ze zacatku jde brzdovy pedal lehce, ale moc to nebrzdi, po seslapnuti hloubeji vozidlo brzdi ihned, je to neprijemne, spatne se davkuje brzdeni. Opak je na dalnici, tam naopak pri seslapnuti (prvnim) jde pedal brzdovy zmacknout ztuha. Brzdova kapalina je lehce pod maximem. Upraveno Prosinec 6, 20159 r od Pandora
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.