Přejít na obsah

Propad pedálu brzdy


PavelZ

Doporučené příspěvky

U svého nového auta jsem si všimnul, že při volnoběhu a tlaku na brzdový pedál dochází k jeho pomalému propadu. Sice ne až na podlahu, ale ten propad je znát. Auto jinak brzdí v pohodě. Na základě příspěvků jak tady tak i na jiných forech to vypadá, že je to normální jev u aut vybavených ABS. Pozorujete to taky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zaprel sem se a ani milimetr. Jestli myslis tu cast, kdyz jakoby uz klade odpor, ale jeste to neni " uplne tvrdy" tak to je myslim uplne normlani. A jestli je tohle vlakno o tomhle, tak je to kravina a smažu to. :aggressive:

Nekdy mi fakt prijde, ze to lidi moc resite. Je to proste auto. Obcas vrzne, obcas se zaklepe, zaskripe, blikne a v radiu lupne. Pokud to nedela trvale a zasedne to nema vliv na provoz, tak to nestoji za reseni.

Jo a me treba vrze zadni sterac, kdyz se vraci. Dela vám to taky ????????????????????????????????????? chjo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem to schválně zkusil i na tchánově novém Hyundai Accent a na volnoběh se to propadá taky. Asi to bude u aut s ABS opravdu normální. Jen by mě zajímalo co to dělá.

Brzdova kapalina, neni absolutne nestlacitelna. Takze, nez se proste " zmacnoe" vsechno co muze, tak se pedal trosku pohne. Netreba to resit. S ABS to myslim nesouvisi. Joo neco jinyho by bylo, pokud by to klesalo trvale, az na podlahu a tim padem nespolehlive brzdilo. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cože? Co znamená ani tuk? Nemas pravdu. Neco si nastuduj a uvidiš. ;) Ne že by to nějak zásadní, ale reálná kapalina JE stlačitelná. V tomto případě to bude zanedbatelný to je fakt, ale proste než se " natlakuje" celej systém, tak se prostě pedál pohle od nějaký ten centymetříček, to ale s funkcí nemá nic společnýho. Pak už se pedál ani nehne a pokud, tak je to porucha. kol5

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ani tuk-to znamená ani mm. :aggressive: tohle je moje první auto co to dělá.Já si myslím, že je to tym posilovačem s dvojím učinkem.To se spíš prohnou desky a pakny, roztáhne buben a těsnění, než se stlačí kapalina, by praskly trubky a hadičky by se nafoukly jak u čínských skutrů :palec2:

Editováno: , autor: petrumr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a drží ti podtlak v posilovači po vypnutí motoru jak dlouho :feve: tohle nejsou prkotiny, budeš řadit a při řazení zhasne motor a před tebou auto.............Zkus to pustit z kopce bez motoru a šlápni na brzdu....potom dej vědět.

Editováno: , autor: petrumr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jen hledas oduvodneni pro malichernost. I kdyby se stalo, ze ti pri jizde zhasne motor, tak se tlak udrzi dost dlouho, abys zastavil, ev. trhnul za rucni brzdu, nebo tam vrazil zpatecku. ;) Pravdepodobnost toho je ale asi takova, jako ze ti na zahrade pristane martan. lol

Proc by nekdo poustel auto bez motoru z kopce nevim. Ale mas pravdu. Mozna bys mel tohle auto prodat a sehnat si nejaky bez posilovace, to brzdi, at motor bezi, nebo ne. :smich: Tak to proste je. ale jestli vymyslis nejakej system, kterej to vyresi bude to sqely. Vazne. :palec2:

Porad se ale bavime o tom 1-2cm "nabehu", nez se pedal zastavi. Pokud se propada dal, je to porucha a sup do servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 rok později...

No a pokud se na zadnich kolech na valcich postupne pry propada, tak kde muze byt zavada? Zkousel jsem na silnici, auto brzdi dobre, kdyz dyl drzim, propada se, ale na podlahu nedostanu. Na technicke soumernost dobra, ale kdyz najel temi zadnimi, tak na tom dlouho stal a rikal ze se mu pry propada pedal. Nikde nic netece. Muze to byt jeste neco jineho nez propousteni brzdoveho valce?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Řeší se to na více fórech a je fakt, že některý auta s ABS to prostě dělají. Mohl by to taky způsobovat hlavní brzdovej válec, ale ten na dnešních aut moc neodchází.

Ten propad pedálu pravděpodobně způsobuje jednotka ABS - prostě její ventilky už nejsou 100% těsný. Není to ale věc kterou by bylo nutno nějak řešit.

A ještě poznámka k tomu jak někdo výše psal, že kapalina je stlačitelná. Taky jsem to před časem někde četl, ale to se týkalo vstřikování common rail, kde jsou asi 10 x větší tlaky než v brzd systému.

Nehledě na to, že by pedál spíš pružil a po uvolnění by se vrátil na stejný místo. Tady se ale pedál při stálým tlaku pomalu propadá. Na mý fabii jsem si toho ale ještě nevšiml.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji za reakci, snad to bude skutečně vlastnost ABS a nebude to mít na naši "bezpečnost" vliv. Na jiném fóru jsem narazil na podobrý problém u Octavie, tam se uvádělo, že by to mohly mít na svědomí samostavy zadních bubnů. Protože jsem ale v tomto oboru velký laik, nevím... Tak se tím zkusím nějak neznepokojovat a bude to OK, i když mi to bude hlavou vrtat stále :-).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Po prezuti na zimni pneu na plechovych discich mam podobny problem.

Ze zacatku jde brzdovy pedal lehce, ale moc to nebrzdi, po seslapnuti hloubeji vozidlo brzdi ihned, je to neprijemne, spatne se davkuje brzdeni.

Opak je na dalnici, tam naopak pri seslapnuti (prvnim) jde pedal brzdovy zmacknout ztuha.

Brzdova kapalina je lehce pod maximem.

Editováno: , autor: Pandora
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...