Červen 28, 201510 r Co se týče technologického postupu, tak můžu s jistotou říct, že tam se chyba nestala. Do toho servisu jezdím už 10 let se všema autama co jsem měl a nikdy nebyl problém a to jsem u všech aut měnil komplet brzdy a nikdy se nic nezkroutilo dokonce i když jsem měl OI, kde byly problémy s brzdami tak po výměně v tomhle servisu tak brzdy sedí doteď u nového majitele auta. Sice jsem se neptal, ale očištěno bylo určitě vše správně dokonce mi i očistili a natřeli takový ten plech za kotoučem co rád rezaví a u třmenů byl takový ten bronzový nátěr, aby se desky volně vracely. to šulda: Nevím co myslíš přesně otázkou jestli byly brzdy dobře zajeté, ale když mi někdo řekne, že prvních 500km nemám brzdit na krev a nedávat tomu kouř když nemusím, tak to nedělám a jezdím normálně bez zbytečného prudkého brzdění, navíc se vibraci objevily po 5tis km a to už je myslím dost km aby si brzdy sedly. to Sniper: O koupi sportovních kotoučů jsem taky uvažoval jen mám strach z toho hluku co od nich při brzdění jde, přece jenom mi každý hluk navíc vadí a taky mám strach abych do toho nevrazil další prachy a po 5 tis. km to bude stejné navíc se tady psalo, že vrtané nebo drážkované kotouče taky někdy vibrujou značku Meyle neznám a nevím co si o ní myslet házivost ložisek resp. nábojů + kontrola poloos, celého řízení provedena a vše v pořádku - tohle provedeno i v jiném servise
Červen 29, 201510 r Výrobci právě uvádí že hned na začátku jim dát pokouřit (vybrzdit, zahořet, zapéct). Konkrétně Zimmermann 10-15x ze 100km/h na 50km/h, doba brždění cca 3 vteřiny a mezi bržděním nechat aspoň 3min vychladnout jízdou. Pak to samý jen ze 100km/h na 25km/h s dobou brždění cca 5 vteřin. Vcelku alchymie Nebude to asi jen o nanesení materiálu z desek na kotouče ale zřejmě i o tepelné úpravě přímo na autě. Na to by měl výrobce dokázat odpovědět přesněji.
Červen 29, 201510 r Tak to snad bude dělat mechanik hned při první zkušební jízdě ne? V tom případě pak nevím proč byl v balení předních kotoučů ATE (jak jsem je tenkrát kupoval na fabii) takový lístek k přichycení na volant "prvních 200 km se vyvarujte intenzivního brzdění"
Červen 29, 201510 r Co jsem četl já kdysi na netu, dá se to určitě najít, jak správně zajet brzdy. Tak opravdu je nejdřívě třeba 200 nebo více km jezdit bez intenzivního brždění, než si to celé sedne, dosedací plochy mezi desky a kotouči se vymezí atd. A až pak by se mělo zapéct jak popisuje šulda.
Červen 29, 201510 r V Zimmernnským návodu je to 300km ale je to právě až další bod po zapečení. To se dá někdy taky těžko dodržet když vyjedeš ze zatáčky a před tebou jsou oba pruhy plný Včerejší zážitek když blbeček v červený F II předjížděl před zatáčkou kam by neviděl ani Bystrozrakej.
Červen 29, 201510 r ......... to Sniper: O koupi sportovních kotoučů jsem taky uvažoval jen mám strach z toho hluku co od nich při brzdění jde, přece jenom mi každý hluk navíc vadí a taky mám strach abych do toho nevrazil další prachy a po 5 tis. km to bude stejné navíc se tady psalo, že vrtané nebo drážkované kotouče taky někdy vibrujou ........... Nu měl jsem oboje zmiňované a s žádnými vybracemi jsem se nesetkal. Že jsou o trošku hlučnější ano, beru na druhou stranu některé pneumatiky jsou mnohem více hlučnější. Ale brzdný výkon je o jeden level víš. Nechci tím ale říci, že se to vyrovná 312 z Rsa.
Červenec 2, 201510 r Ahoj chlapi, čeká mě výměna předních brzdových kotoučů a destiček (OII 1,9TDi combi, rv 2006). Vybral jsem Bremba ....tyto: http://www.autodily-sklad.cz/nahradni-dil/brzdovy-kotouc-09-9167-11-brembo?id=1799971 a tyto http://www.autodily-sklad.cz/nahradni-dil/sada-brzdovych-desticek-kotoucova-brzda-p-85-072-brembo?id=1806163 Chci se zeptat ..... měla by si při jejich výměně dělat ještě nějaká další údržba? Zkontrolovat nebo vyčistit něco co s tím souvisí? Díky za vaši radu :-) Upraveno Červenec 2, 201510 r od dandyho
Červenec 2, 201510 r Tyto kotouče se ti po krátké době zkroutí. Pokud bych volil v tvém případě tak už Brembo Max.
Červenec 3, 201510 r O těch jsem také uvažoval, ale prý jsou dost hlučné ..... což mě odradilo. Dáš/dáte mi ještě nějaký jiný tip na kotouče? Díky moc!
Červenec 3, 201510 r Pak mohu doporučit Zimmerman, o pár příspěvků víš se o nich zmiňuje šulda. Tyto dvě značky mám odzkoušené osobně ( Brembo Max, Zimmerman Sport ). Upraveno Červenec 3, 201510 r od Sniper_2003
Červenec 3, 201510 r Nemam tedy Octu, ale na sve Fabii mam uz druhym rokem na predku kotouce Brembo Max s destickami Textar a zadne huceni nebo hluk jsem nezaznamenal. Takze je mohu s klidmym svedomim doporucit.
Červenec 10, 201510 r No ono je možná rozdíl brzdit lehkou fabii a dieselovou OII. Přítelkyně má FI a když ji koupila tak tam dávala kotouče a desky starline což je to nejhorší co může být a když s tím lítám někdy já tak brzdím ze 160km/h třeba až na 0km/h a kotouče drží a nekroutí se, ale na své OII už jsem odrovnal jedny kotouče ATE a jedny Bremba vždy za jednu cestu po dálnici Opava-Praha. Takže bych i věřil že u fabie budou ty sportovní kotouče tiché a nebudou tak hlučně jako větší průměr kotoučů a hmontnost u OII
Červenec 10, 201510 r Hlupost. Nemaju dovod byt extra hlucne. A pri 160 na octavii huci aj tak vsetko. A samozrejme ku kotucom treba aj platnicky a kvapalinu aidealne aj pancierove hadice. . A starline tiez iba niekto vyraba a nedivil by som sa keby to bolo ate. Upraveno Červenec 10, 201510 r od sven01
Červenec 11, 201510 r Pozname a nevieme kde ma fabriku. Mozno aj tam kde skoro vsetci, v cine. Proč na to odpovídáš, když to nevíš? Varuju tě naposled - tvoje příspěvky jsou v posdelní době dost často mimo téma, nastuduj si řádně pravidla fora a dodržuj je. Tady nejsi na volné diskusi.
Červenec 11, 201510 r Zkusím to tedy jinak. Co je to za firmu ATE, kde sídlí a zabývá se jen výrobou jako např. Zimmermann, Brembo, TRW atd.? To že má spoustu značkových výrobců linky v asii je známé jako že se rohlíky pečou v pekárně. Pochopil to teď i sven? Prosím rozumně a ne poshunting.
Červenec 12, 201510 r sven01>> Nepochopil, pokud se spokojím jen s Googlem tak se tu opravdu nebudu ptát. Pracuji v TRW, konkrétně výroba Kolový kloub, Vnější kloub, Vnitřní kloub atd. Pokud se tu někdo zeptá na detaily této firmy kolem kloubů, tak mu odpovím co vím, jinak mlčím a nedělám z něho, respektive ze sebe pitomce btw pravda, měl sem první dotaz položit přesněji Upraveno Červenec 12, 201510 r od šulda
Červenec 12, 201510 r Když oni se teď zde i na jiných fórech v hojné míře rozrůstají řady těch lidí co ty odborné vědomosti pouze předstírají a schovávají je za všeobecné domněnky právě v rychlosti vygooglované. Omlouvám se tímto za OFF topic popřípadě to kluci smažte, ale říct jsem to musel. Opravdu je toho v poslední době hodně a nedá se to číst.
Červenec 12, 201510 r Vidím to úplně stejně. Někteří se ani nesnaží svoje "vědomosti" ani předstírat... Na to je jen jeden lék = BAN. Komu není rady, tomu není pomoci. Tak budeme léčit.
Červenec 12, 201510 r Zkusím to tedy jinak. Co je to za firmu ATE, kde sídlí a zabývá se jen výrobou jako např. Zimmermann, Brembo, TRW atd.? To že má spoustu značkových výrobců linky v asii je známé jako že se rohlíky pečou v pekárně. Pochopil to teď i sven? Prosím rozumně a ne poshunting.Ako chlapci na tento dotaz staci ozaj google a pozriet sa na homepage. A je tam takmer vsetko.
Červenec 27, 201510 r No nic, vraťme se tedy k tématu. Jak jsem již psal podařilo se mi zkroutit dvě sady kotoučů na mém voze. Za týden jednu na výměnu komplet brzd a zkusím tam dát brzdy z 2.0 OII tak uvidím jestli mi vydrží déle než 2 tis. km
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.