Přejít na obsah

Chiptuning - zkušenosti, rady


phill64

Doporučené příspěvky

Mokrá DSG v Tvém modelu se dáva do RS,proto něco snese. Obecně se doporučuje chipovat do 350Nm. O TDIfun nepřemýšlej,pokud chceš chip a ne že jen sonduješ,rovnou mu písni. Pokud to nemáš daleko, využí jeho služby. Taky jsem chipoval u něj a max.spokojenost. Věř mi,že to za to stojí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podívej se na jeho www stránky,cenu tam má. Je levnější než měl Karlos. Cena jak pro koho, opravdu mu raději napiš, třeba Ti udělá jarní cenu.

Ahoj, taj jestli Ti někdo udělá čip, odstrní DPF ( mechanicky+softvérově) a zaslepí EGR (mechanicky + softvérově) za 8 tis,.Kč ----tak mi dej vědět. :worthy:worthy

P.S. Samotný čip š3,5 tis,-kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jsme zase u toho :) !!

Ptal se Kuďa na Chip? Ptal.

Psal něco o odstranění DPF? Nepsal.

Chtěl zaslepit EGR? Nechtěl.

Ptal se na pouhé číslo,kolik za chip!?

Má odpověď není číslo,jen porovnání s Tvou cenou.

Je korektní vůči chiptunerovi cenu neuvádět, bo je má na www stránkách a je pro některé lidi smluvní.

Přečti si co jsem mu poradil. "Napiš mu"

Tímto se Ti omlouvám,že jsem použil srovnání s Tebou :) .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, měl bych dotaz na chip oct II rs 147kw benzin. Pročetl jsem toho spoustu. Chápu, že není problém udělat chip např. u oct I laurin a klement ze 150 na 180ps jelikož stejný motor HW je i v oct I rs a oba motory se liší jen sw v řídící jednotce. U oct II rs ale jiný motor podobný není, vím že se dává do a3,a4 ale tam je se stejným výkonem 200ps. Dočetl jsem se, že je ještě v seatu cupra - tam má oněch 240 ps, na které inzerují chiptunning firmy, že to dovedou navýšit u oct II. Jenže u seatu je silnější blok motoru,jiná klikovka,hlava atd... Vrtá mně hlavou, že ten motor není upraven po stránce HW asi jen tak pro nic za nic. Nabízí se tedy otázka, zda oct II rs tenhle chip ustojí... Může mi to někdo potvrdit/vyvrátit? Díky)

Editováno: , autor: Dr.Zoidberg
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dává se i do Golf V GTI (147kW), Golf V GTI 30 Jahre edition (myslím 169kW), Golf VI GTI (myslím 155kW). Já jsem ted nějak v "polostavu", trošku se to protáhlo, měl jsem problém se sáním, ale snad tento týden to bude dotaženo. Dle všeho se těch 240 koní a kolem 350Nm dosáhnout bez problémů dá, samozřejmě je otázka, co na to životnost. U mně ještě navíc DSG, což je další limit, takže já se dál bez HW úprav nedostanu.

EDIT: Abych nezapoměl na svého favorita, Golf VI R, 199kW, dále Scirocco R, Audi S3.

Editováno: , autor: swenak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, o víkendu jsem měl možnost "protáhnout" RS TDI PD a byl jsem docela překvapenej jaký je rozdíl mezi klasickým 2.0TDI a právě RS. Proto otázka zní, když si nechám auto chipnout - co jsem se tak díval tak třeba TDI FUN na svych stránkách píše, že z dvoulitru jen pomocí chipu vytáhne větší hodnoty nejen výkonu ale i Nm, než tovární RS TDI - pojede auto po chipu stejně a nebo aspoň podobně? Možná se ptám špatně nebo hloupě, ale nikde jsem to zde na fóru nenašel, pokud to je někde řečeno tak se předem omlouvám. Díky za každou relevantní odpověď....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud vím, tak žádné úpravy motoru nejsou, alespoň jsem se to nedočetl, je tam jiný kompresní poměr (11,5:1), proti 10,5:1 u AXX resp. u BWA snad jen 10,3:1. Někde psali, že BWA novější má proti BWA staršímu 162kW, což se mi nezdá, BWA se dávalo i do ORSII a uvádí se taky 147kW. Ještě je verze BPY, ta byla pro severní Ameriku myslím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

diky ta reakci.. Zase se zeptám blbě možná, na OII103kw mám ted 16tky kola, když dám 17 či 18ky bude se přibližovat k jizdním vlastnostem RS - myslim třeba držení stopy v zatáčce atd.. nebo podvozek RS dělá opravdu hodně.. diky. :palec2:

Pouhou výměnou kol nedosáhneš určitě jízdních vlastností RS. Podvozek a tlumiče jsou na RS úplně jiné, o brzdách nemluvě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasím s výše uvedeným příspěvkem ono to RS i na těch 18 kách nepůsobí nějak tvrdě. Na klasické octě už to však na nekvalitním povrchu přeci jen je znát.

No to je právě naopak-ereso je vždy podvozově tvrdší než klasika OII, ať má 15" jitrnice nebo 19" alu-podvozek má sportovní charakter (snížené pružiny, sportovní tlumiče) -pocitově v tom cítíš každý kamínek. Ale ty zatáčky......to nemá chybu...sedí jak přikovaná..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...