Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)
taky lajtik 1.9tdi 77kW pre Karlosa3. podla brzdy v serii to malo 110koni (255Nm), cize ziadnych 85kW sa nekonalo. s cipom 130PS (95kW), 300Nm.

velmi prijemne ale je, ze to pri 3000 neumiera.

mk

dobrý kde to bylo bržděný a čipovaný..... :kuk:

Editováno: , autor: kvaki
Vloženo
Chtěl jsem se zeptat jestli máte někdo zkušenost s chipem do Octy I 81kw, dostal jsem typ na chip, z 81kw na 101kw, co vy na to?

Nevim teda proč se ptáš v sekci OII na čipování OI, ale náhodou tuhle zkušenost mám. Měl jsem OI 81 kW načipovanou na 110 kW a najezdil jsem s tím bez problémů cca 100 t. km (už nevím přesně). Takže těch 101 kW vidím jako slabej odvar bez rizika. Pokud to ovšem nebude dělat nějakej manták.

Vloženo (editace)

Pokud chcete neco vic, tak muzu doporucit f. DieselPower, mam s nima nekolikalete dobre zkusenosti, v CR jsou co se tyce komplexnich uprav asi nejdal (nalejvat jen SW dnes uz umi kde kdo ) ..viz. grafy meho 90PS TDi ( nynejsi vykon je cca 210-215PS , cca 450Nm ) :

post-1286-1211845696_thumb.jpg

post-1286-1211845714_thumb.jpg

post-1286-1211845926_thumb.jpg

Editováno: , autor: JasteR
Vloženo
Pokud chcete neco vic, tak muzu doporucit f. DieselPower, mam s nima nekolikalete dobre zkusenosti, v CR jsou co se tyce komplexnich uprav asi nejdal (nalejvat jen SW dnes uz umi kde kdo ) ..viz. grafy meho 90PS TDi ( nynejsi vykon je cca 210-215PS , cca 450Nm ) :

konečně něco pořadnyho co dojmy a zrychleni :feve:

Vloženo
konečně něco pořadnyho co dojmy a zrychleni :feve:

No to bys musel taky vyměnit půl motoru, abys měl "něco pořádnýho". Nemyslíš si snad, že to má jen čipovaný ? Ten TDI 66 kW je lety prověřenej motor, se kterým se dají dělat různý kouzla od čipu přes výměnu turba, vstřiků, intercooleru aj.. On má mimo jiný tu výhodu, že když ti po takový operaci náhodou klekne, seženeš za pár drobných jinej. Ovšem s tím dvoulitrem prosim tebe nic podobnýho radši nezkoušej. Tam by to byla trochu dražší rozcvička.

Vloženo
Jen škoda, že neodpovídají na maily...

Já na ně žádný mailový kontakt nenašel. Jen formulář na jejich stránkách....

Ale mají tam telefony, takže můžeš volat a to je rychlejší.

Vloženo (editace)
No to bys musel taky vyměnit půl motoru, abys měl "něco pořádnýho". Nemyslíš si snad, že to má jen čipovaný ? Ten TDI 66 kW je lety prověřenej motor, se kterým se dají dělat různý kouzla od čipu přes výměnu turba, vstřiků, intercooleru aj.. On má mimo jiný tu výhodu, že když ti po takový operaci náhodou klekne, seženeš za pár drobných jinej. Ovšem s tím dvoulitrem prosim tebe nic podobnýho radši nezkoušej. Tam by to byla trochu dražší rozcvička.

.. proc ne 2,0TDi je slusne zaklad .. a dnes uz taky na vraku za babku ... a pokud dodrzuje vymeny oleje a rozvody tak se neni ceho bat ...

Editováno: , autor: JasteR
Vloženo
.. proc ne 2,0TDi je slusne zaklad .. a dnes uz taky na vraku za babku ... a pokud dodrzuje vymeny oleje a rozvody tak se neni ceho bat ...

a co by tam měl podle tebe nacpat, turbo z buldozeru ? Na tenhle blbej motor jsem doposud nic užitečnýho neviděl. Ty jo ?

Vloženo
a co by tam měl podle tebe nacpat, turbo z buldozeru ? Na tenhle blbej motor jsem doposud nic užitečnýho neviděl. Ty jo ?

No treba turbicko z 125Kw neni k zahozeni ;) ... pokud nemas DPF tak je 2,0 dobrej zaklad...

Vloženo

Myslite, ze ma zmysel nacipovat Octaviu 4x4 1,9 Tdi, ktora ma najazdenych uz 135 000? Laka to, ale zas neviem co by na to povedal motor.. Predsa uz nie je najmladsi.

Vloženo

Tak už jsem taky v klubu! :)

Dnes mi upravili řídící jednotku motoru 1.9 TDI ve Sportmotoru.

Vyndali ji, rozebrali a přes systémový konektor přehráli soft.

Tímto způsobem se nepřičte počítadlo programovacích pokusů.

Na certifikátu je 105kW a 310Nm.

Až se k tomu dostanu, tak zajedu na brzdu a ověřím si udávané hodnoty.

Krásně to při zrychlování tlačí pr.el do sedačky lol

Spotřeba při zpáteční cestě z Prahy o cca 0.6l vyšší, ale je pátek takže byl dost provoz a nedalo se jet ;)

Zatím spokojenost maximální. :palec2:

Vloženo

Taky mi to přijde dost......známej měl něco podobného u Superba 1.9TDI 74kw,nejezdí jak závodník a spojka šla po 60.000km kukat,respektive setrvák,ale když to rozebrali tak i ta spojka už byla pěkně načatá,tak to měnil komplet.

Ted má už přes 2.roky OII-Combika 1.9TDI 77kw má v tom nějakej Ecobox od URtuning což mu to zvedá na 92kw a 280Nm....a co jsem ho viděl naposledy tak před měsícem,tak měl najeto s tim přes 140.000km a bez problému.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...