Přejít na obsah

Chiptuning - zkušenosti, rady


phill64

Doporučené příspěvky

jejda, stačí mkrnout na úpravce v DE, typu Oettinger, B&B apod. a v naídce mají dva stupně úprav. Přeprogramováním řj se dostanete tak na 143 reps. 147kw. Navíc BB má TDI upravené na 162kw, ale tam už je jiné turbo, sání, celou výfukovou soustavu a komplet stojí 4998euro. ;)

Takže přeji hodně úspěchů cimbu s chipem vyladěným TDI na 173 kw :D:D:D:D:D

ale vždyť přece nikdo nevíme, jak Cimbu těch 173 kW docílil. Já prostě taky nevěřím tomu, že to bylo jen SW. Ale jak jsem už napsal, zjistím to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jejda, stačí mkrnout na úpravce v DE, typu Oettinger, B&B apod. a v naídce mají dva stupně úprav. Přeprogramováním řj se dostanete tak na 143 reps. 147kw.  Navíc BB má TDI upravené na 162kw, ale tam už je jiné turbo, sání, celou výfukovou soustavu a komplet stojí 4998euro.  ;) 

Takže přeji hodně úspěchů cimbu s chipem vyladěným TDI na 173 kw  :D  :D  :D  :D  :D

ale vždyť přece nikdo nevíme, jak Cimbu těch 173 kW docílil. Já prostě taky nevěřím tomu, že to bylo jen SW. Ale jak jsem už napsal, zjistím to.

oki, taky jsem zvědavej!!! ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže jsem to zjistil a koukám s hubou dokořán. Cimbu dolaďuje SW s tím, že testovaný vůz OII RS TDI má nabržděný výkon v sérii 150 kW, nikoliv 125 kW, jak výrobce uvádí (? :o ?) a krouťák 380 Nm oproti papírovým 350 Nm. Je prý předpoklad, že motor z jiného auta by na tom byl plus mínus stejně. Proto bylo poměrně snadný docílit uvedenýho zvýšení na 173 kW a krouťák 420 Nm. Předpokládá, že po finálním doladění bude výkon až cca 178 kW. Převodovka i spojka by při normálním zacházení neměla mít problém. Filtr pevných částic tam je a přežije to. Jediný, kde může vzniknout potíž, a proto nebude možný takový výkon nastavit, jsou motory s DSG. Tam hrozí poškození převodovky. Doufám, že jsem to interpretoval správně. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže jsem to zjistil a koukám s hubou dokořán. Cimbu dolaďuje SW s tím, že testovaný vůz OII RS TDI má nabržděný výkon v sérii 150 kW, nikoliv 125 kW, jak výrobce uvádí (? :o ?) a krouťák 380 Nm oproti papírovým 350 Nm. Je prý předpoklad, že motor z jiného auta by na tom byl plus mínus stejně. Proto bylo poměrně snadný docílit uvedenýho zvýšení na 173 kW a krouťák 420 Nm. Předpokládá, že po finálním doladění bude výkon až cca 178 kW. Převodovka i spojka by při normálním zacházení neměla mít problém. Filtr pevných částic tam je a přežije to. Jediný, kde může vzniknout potíž, a proto nebude možný takový výkon nastavit, jsou motory s DSG. Tam hrozí poškození převodovky. Doufám, že jsem to interpretoval správně. :)

má nabržděný výkon v sérii 150 kW *** neni hodnota jako hodnota. je to vykon preneseny na kola po odecteni vsech ztrat?? to taky nemusime ty hodnoty cimbu verit! papir snese vsechno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zase proč by Janda kecal?

pac kdo tam jde ...chce vetsi vykon a tocak ... a precej zni lip 175 KW nez 140 KW - :huh:

nevim proste se me zda ze na to ze ma auto filtr pevnych castic ... je toho vseho trosku moc ... jak namereneho origo vykonu tak po uprave :huh:

jestli je to ovsem pravda tak klobouk dolu :ph34r:

Editováno: , autor: jELDA
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jsem čekal, že zase poběží podobná diskuze. Co jsem se dověděl, jsem pouze reprodukoval a je na vás, jak se s tím poperete. A že by kecal si rozhodně nemyslím, protože všechno co je měřitelný si může každej ověřit sám. Spíš by mě zajímalo, jestli někdo, kdo to naftový ereso má, to měl už taky na brzdě. Samozřejmě se mi taky zdá ten nepoměr hodnot velkej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na brzdě jsem auto neměl, ale můžu to trošku posoudit podle ostatních aut co máme doma.

1) O2 RS tdi - 125kw,

2) 02 2.0 tdi 103kw načipováno od Jandy podle tabulky na 134kw,

3) Fabia RS 1,9 tdi 96kw načipováno od Jandy podle tabulky na 124 kw.

Dohromady jsme to ještě nezkoušeli, ale postupně jo, takže:

1) proti 3) na zrychlení o trošku lepší Fabia, pak už se to vyrovnává a na max. je zase o trošičku lepší O2 RS.

2) proti 3) zrychlení opět trošičku rychlejší Fabia RS, ale pak už se nechytá a O2 134 kw jasně vede.

Vim, že je to takhle dost laický posuzování a je tam spoustu jinech atributů, který je třeba zahrnout, ale přibližně by to tak uvednejm výkonům mohlo odpovídat. Proto mi ale moc těch 150 kw v O2 RS v serii nesedí, jinak by musela 02 RS jasně dominovat ve zryhlení i maximálce.

Brácha z důvodu bouračky přendaval upravenou jednotku do novýho auta a výkon se mu nezdál, tak zajel na Jarov a naměřili mu max. 104 kw, jel s tim za Jandou a ten mu řekl, že je to tim, že nepřidělali větrák a že to bude ještě nezajetý. Po cca 3 měsících se objednal znova a naměřili mu jednou 113 kw a podruhý 114 kw s větrákem. Jel s grafama za Jandou, ten s nim sednul do auta, napojil na notebook a byli to projet. Řekl mu, že má 124kw, a že se mu stává že na Jarově kecaj a že jim to nesedí.

Tak nevim co si o tom mám myslet. Radil jsem mu, ať zajede na jinou brzdu, ale když mě s O2 RS stíhá, tak to bude asi v pohodě a už to neřeší.

Vaše názory?

Editováno: , autor: Rima
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zase proč by Janda kecal?

pac kdo tam jde ...chce vetsi vykon a tocak ... a precej zni lip 175 KW nez 140 KW - :huh:

nevim proste se me zda ze na to ze ma auto filtr pevnych castic ... je toho vseho trosku moc ... jak namereneho origo vykonu tak po uprave :huh:

jestli je to ovsem pravda tak klobouk dolu :ph34r:

to je pravda, ale myslim si, ze ten, kdo tam jde nechat poladit OII RS uz je natolik "rozumnej", ze nepujde jen po nejvyšším výkonu a točáku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rima: podle me výkon naměřenej na brzdě je směrodatnější než ten naměřenej diagnostikou přes kabel, protože tam je to měřené jakýmsi přepočtem. jestli kecám, opravte mě. jinak, to, že se odbrzdovalo bez větráku mi přijde skoro až diletantský, nevim, jakým způsobem se to podepíše na výkonu, ale chudák motor.

to srovnání cos psal zní docela rozumně, jen nerozumim tomu, jak jste přehazovalo ŘJ, tak že Janda říkal, že je to tim, že to neni zajetý(jako, že ten motor byl novej?)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Luke 288:

Měl to auto asi 2 nebo 3 měsíce a narval to do něj jeden blázen s žigulem, co předjížděl v zatáčce traktor. Naštěstí se mu nic nestalo, ale auto bylo na odpis, takže se vrak prodal a vzalo s nový. Jednotku, kterou už měl načipovanou dal do novýho auta. Takže motor ještě nebyl zajetej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rima, ty jseš z Prahy jo ? Pojď to někde vyzkoušet s tím mým autem. Já to nabržděný nemám, ale zajímala by mě realita. Měl bych tam mít něco mezi 135 - 140 kW. Ale třeba taky ne, nebo taky víc. Nevim. Subjektivní dojem a po různých "závodech" s jinými auty to jede hodně dobře. Tak bych to někde zkusil, protože jseš jedinej o kom vím, že má dvoulitra taky čipnutýho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kámoš si teď v pátek jde vyzvednout O2 RS benzin kombi, takže dostaveníčko si určitě někde dáme, zajímá mě o kolik dostanu na prdel s RS TDI, ale nejspíš to necháme na jaro, až na tom budou letní gumy. Pak to nechám načipovat a vrátim mu to i s úrokama! :p (Čekám, že mě teď benzíňáci rozcupujou! :D) Jinak z Prahy nejsem, ale mám to kousek a jsem tam dost často. Na takovýhle experimenty je v u nás v okolí nejlepší milovický letiště, takže tě tam na jaře budu očekávat s celou naší Škoda TDI rodinnou výbavou! :D-_-

Editováno: , autor: Rima
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...