Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)
Prosím o radu. Co si myslíte o čipování staršího vozu? Chci koupit OII 4x4 1.9 TDi r.v. 2005 najeto 109000Km a uvažuji o čipu. Kamarád měl O I čiplou a chvílil si to, teď má OII a chválí taky, šla dolů spotřeba lépe jezdí atd. Tudíž uvažuji, že bych si taky nechal čipnout, ale slyšel jsem, že při čipování staršího auta bývají dost problémy a o dost se zkrátí životnost. Nemáte s tím někdo zkušenost? Díky za rady

Já měl čip na O1 4x4 74kW (ATD) a v poho. Výkon kolem 100kW, rozdíl je opravdu znát. Trysky i turbo na to maj, spojka je taky v poho. Když jsem to pak nechával odčipovat, tak to auto bylo stráááášně líný. Samozřejmě záleží, jak s tím budeš jezdit. Já to měl ne kvůli závodění, ale abych když potřebuji předjet jen šlápnul na plyn a auto vystřelilo vpřed. Když jsem ho nechával čipovat, mělo auto 115tis.

Na snížení spotřeby zapomeň. Rozumný čiptuner ti zvedne výkon až nad 2000 ot, aby se šetřila spojka. Pokud ale jezdíš piánko na spotřebu, tak přes 2000 moc nejdeš, takže žádná změna. Pro srovnání měl jsem 6.3 po dálnici cca 1000km při plně naloženým autě s rakví na střeše a 120km/h na tachometru.

Editováno: , autor: RaKa
Vloženo
Já měl čip na O1 4x4 74kW (ATD) a v poho. Výkon kolem 100kW, rozdíl je opravdu znát. Trysky i turbo na to maj, spojka je taky v poho. Když jsem to pak nechával odčipovat, tak to auto bylo stráááášně líný. Samozřejmě záleží, jak s tím budeš jezdit. Já to měl ne kvůli závodění, ale abych když potřebuji předjet jen šlápnul na plyn a auto vystřelilo vpřed. Když jsem ho nechával čipovat, mělo auto 115tis.

Na snížení spotřeby zapomeň. Rozumný čiptuner ti zvedne výkon až nad 2000 ot, aby se šetřila spojka. Pokud ale jezdíš piánko na spotřebu, tak přes 2000 moc nejdeš, takže žádná změna. Pro srovnání měl jsem 6.3 po dálnici cca 1000km při plně naloženým autě s rakví na střeše a 120km/h na tachometru.

Díky za odpověď, já chci ten chip taky hlavně kůli předjíždění jinak jezdím vesměs v pravidlech takže se dá říct, že piánko. Ale když se dostanu do SRN (párkrát do roka) tak pod 150 nejdu

Vloženo
Záleží aký chip chceš...

Ecoboxu od URtuning by som sa nebál, len neviem ako je to u 2,0TDI, zatiaľ ho máme len tí čo máme 1,9TDI...

No ja jsem spis myslel normalni chip co zvedne vykon nekam ke 135kW (napr. od TDIfun)

Hlavne me stve lina dvojka v nizsich otackach no a na predjizdeni se vzdycky hodi nejaky ten konik navic ;)

Taky se mi zda, ze mam docela hlucny motor (ve srovnani s otcovou OII 4x4 MR06), ale to mozna bude chtit jeste nejaky jiny zasah (jak jsem se docetl jinde na tomhle foru, tak je to docela alchymie)

Jinak mam najezdeno 90tisic

Vloženo
Prosím o radu. Co si myslíte o čipování staršího vozu? Chci koupit OII 4x4 1.9 TDi r.v. 2005 najeto 109000Km a uvažuji o čipu. Kamarád měl O I čiplou a chvílil si to, teď má OII a chválí taky, šla dolů spotřeba lépe jezdí atd. Tudíž uvažuji, že bych si taky nechal čipnout, ale slyšel jsem, že při čipování staršího auta bývají dost problémy a o dost se zkrátí životnost. Nemáte s tím někdo zkušenost? Díky za rady

Ahoj, odpovím na tvou otázku - jak psal wrcko, byl jsem s nim v UR tuningu a nechal si dát ecobox (92 kw). Auto je fakt sviznejsi a spotreba mi klesla. Dal jsem pred 4 tydny 17" kola misto 16" a spotřeba mi vzrostla ze 7,2l/100 km na 7,7 l/100 km (denně jezdím UL-PHA-UL po dálnici 150 km/h na tempomat). Po montáži ecoboxu se mi po 1 týdnu ježdění spotřeba snížila na 7,2 L/100 km (bavím se o dlouhodobé spotřebě)

Auto má aktuálně najeto 194.690 km (kupoval jsem nové 07/2006), s ecoboxem najeto 2.800 km a velká spokojenost.....Zatím... :palec2:

Vloženo

Co to má být ten ecobox? jako zase další krabička co se snaží oblbovat řídicí jednotku motoru podstrkáváním falešných dat ze senzorů? Pokud ano, tak bych do toho nešel v žádným případě.

Vloženo

napája sa to na čidlo paliva, a nehádže to nijaké chyby. Je to otestované na mnoho automobiloch :p ...podobné len trochu väčšie sa dávajú do Mercedesov, ale stoja 45tisíc, takže si myslím, že keby to iba oblbovalo nikto by si to nezobral na triko :p

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Po nějaké době oživuji toto téma společného chipování se slevou.

Nějaké návrhy ze strany TDIfuna a Dukesa?

Kdo další se 100% zúčastní?

Ideální v červnu...

Vloženo
Po nějaké době oživuji toto téma společného chipování se slevou.

Nějaké návrhy ze strany TDIfuna a Dukesa?

Kdo další se 100% zúčastní?

Ideální v červnu...

Ja bych se pridal. Akorat jsem to chtel spachat uz ted v kvetnu.

Jsem ze severni Moravy, takze volba je jasna.

Vloženo

Takze odpovidam na prosbu co jsem dostal prez SZ.Pro zajemce z fora oblast severni morava, napiste mi SZ kdy by byl zajem, jakej motor. Cenik je na www.TDIfun.cz, podminku pro slevu vam napisi v SZ. Resit budem kazdeho individualne, takze termin jak komu bude vyhovovat.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Pokud máš kvalitní chip od renomované firmy, je to v pohodě. Pokud máš něco pochybnýho, může to během pár km klidně odrovnat motor...na to se nedá odpovědět nějak obecně ;)

Vloženo (editace)

ok pokial to je fakt v pohode preco to potom vyrobca nenastavuje tak aby to bolo co najlepsie....tak ako po chiptuningu

a oplati sa davat chipovat auto ktore ma povedzme 150 000 km?

diky

Editováno: , autor: pajko
Vloženo

Protože výrobce je limitován daleko více faktory - emise, marketing, politika společnosti, nasazení po celým světě a s tím související další a další "drobnosti" ;)

Vloženo
Protože výrobce je limitován daleko více faktory - emise, marketing, politika společnosti, nasazení po celým světě a s tím související další a další "drobnosti" ;)

Hlavně ten marketing - chceš-li vyšší výkon připlať si xx tis. CZK...

Vloženo

Takze jsem prave dorazil z chipu (TDIfun)

Minule jsem tu psal nejake udaje o zrychleni takze doplnuju:

OII - 2.0TDi

80 - 120 - serie 7s - chip 5,9s

80 - 140 - serie 11s - chip 9,4s

podle brzdy ma ted auto necelych 130kW

Vloženo

Držím vám palce, tiež som čipoval 1,9 TDI. prvých 120tis km pododa, potom začalo pískať turbo. Pri 145tis. - turbo sa roszpalo, po výmene vydržalo jeden deň, ďalšie turbo vydržalo len skúšobnú jazdu v servise. Štvrté Turbo vymenili aj s RJ, lebo zistili chip. Potom auto začalo zase fungovať, ale už len 77kW.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...