Soptiku1 Vloženo 6. Únor 2019 Sdílet Vloženo 6. Únor 2019 Tak dnes jsem zakoupil kabel VAG a nainstaloval prodram. Načetlo mi to: Engine Redir Fail! a čísla 16524,16514,17511,16804 a 16520. Bohužel VCDS Lite verze víc neumí a ani nelze mazat. Neporadíte jaký software si mám stáhnout? Normální VCDS jsem zkoušel, ale i když to kabel najde, tak píše něco o HEX a dál mě nepustí. Lite mě pustil, ale nic víc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 6. Únor 2019 Sdílet Vloženo 6. Únor 2019 Stačí si stáhnout dílenskou příručku , tam jsou ty čísla chyb rozepsané. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 6. Únor 2019 Sdílet Vloženo 6. Únor 2019 Před hodinou, Soptiku1 napsal: Tak dnes jsem zakoupil kabel VAG a nainstaloval prodram. Načetlo mi to: Engine Redir Fail! a čísla 16524,16514,17511,16804 a 16520. Bohužel VCDS Lite verze víc neumí a ani nelze mazat. Neporadíte jaký software si mám stáhnout? Normální VCDS jsem zkoušel, ale i když to kabel najde, tak píše něco o HEX a dál mě nepustí. Lite mě pustil, ale nic víc jaký máš kabel? KKL nebo klon HEX? Pokud někde stáhneš starý VAG 3.09, tak by to mělo fungovat. Ty chyby ale zatím nemazej - máš to zjevně rozbitý. Bude to chtít podrobnější diagnostiku, resp. zkontrolovat bloky hodnot. Vadná lambda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Soptiku1 Vloženo 6. Únor 2019 Sdílet Vloženo 6. Únor 2019 Lambda byla měněna v listopadu když to brácha dával na STK. Vyhodili ho z emisí a udělal servis asi za 30 litrů než mi to teď prodal s novou STK. Jinak kabel mám KKL, ale zatím všechny programy co jsem našel, tak vždy něco blbě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 6. Únor 2019 Sdílet Vloženo 6. Únor 2019 lambdy jsou tam dvě - před a za katalyzátorem může to být ale samozřejmě cokoliv jiného, těch chyb je tam celkem požehnaně. KKL bez problémů chodí s VAGem 3.09 - je i v češtině. Může být ale problém s příliš moderním operačním systémem. Ideální jsou na staré XP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Soptiku1 Vloženo 6. Únor 2019 Sdílet Vloženo 6. Únor 2019 Já mám jen Win 10. Jinak teď se mi povedlo kontrolku vypnout, tak uvidím za jak dlouho se opět rozsvítí. Dohledal jsem si ty kódy a píše to jak LS 1, tak LS2, dále špatnou směs...napadlo mě, jestli to není špatným palivem a tím, že jsem byl zvyklý jezdit nízké otáčky a tomuto motoru to nesvědčí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 6. Únor 2019 Sdílet Vloženo 6. Únor 2019 Tím to nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Soptiku1 Vloženo 6. Únor 2019 Sdílet Vloženo 6. Únor 2019 Ty LS se mi nezdají. Mluvil jsem s bráchou a prý měnili obě dvě, nové svíčky, všechny filtry...je šance na reklamaci opravy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 7. Únor 2019 Sdílet Vloženo 7. Únor 2019 šance je vždy, ale jelikož nikdo netuší, co tomu ve skutečnosti je, nelze určit výši této šance. Stáhni si DP, kde je popsán další postup, při zjištění těchto závad. Mimo jiné u HTP by se při jakémkoliv problému na motoru mělo začíná měřením tlaků ve válcích. A pokud už je hlava po GO, což je vzhledem k nájezdu pravděpodobné, tak zjisti, jestli byl měněn i katalyzátor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 7. Únor 2019 Sdílet Vloženo 7. Únor 2019 před 23 hodinami, Soptiku1 napsal: Tak dnes jsem zakoupil kabel VAG a nainstaloval prodram. Načetlo mi to: Engine Redir Fail! a čísla 16524,16514,17511,16804 a 16520. Bohužel VCDS Lite verze víc neumí a ani nelze mazat. Neporadíte jaký software si mám stáhnout? Normální VCDS jsem zkoušel, ale i když to kabel najde, tak píše něco o HEX a dál mě nepustí. Lite mě pustil, ale nic víc co se týká sw, tak jak už bylo řečeno, VAG 3.09, mně konkrétně jede i na netbooku s W10 (32bit verze). Závady máš v printscreenech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jovzin Vloženo 29. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2019 (editace) Dobry Den prajem, Chcem sa poradit. Manzelka sa prave vratila zo servisu , kedze sa jej cestou z prace rozsvietila kontorlka motora. Zistili tieto zavady: P1443 - Snimac polohy recirkulace spalin - prilis maly signal P0106 - Tlak v sacim potruby/tlak vzduchu - neverohodny signal P0172 - Palivovy system skupiny valci 1 - bohata smes P1403 - System recirkulace spalin - regulacny rozdil P0420 - System katalyzatoru ( rada 1 ) - nedostatecny ucinek. Auto ma najeto 190 tisic KM. Je to uz skor veteran :D Rok vyroby 08/2004. Kazdopadne chcem sa opytat co to moze byt ? Svicky ? ERG ventil ? Lambda sonda 2 ( to nam povedali v servise ) , nebo azda nieco aj s katalyzatorom ? Ak si dobres pominam pred dvoma rokmi sme menili sviecky a aj zhaviace civky pod valcami. Tak este mam pocit ci nahodou uz netreba znova to iste menit svicky aj tie civky. Pripadne mozno ventily vstrekovania. Plus tusim rok dozadu som menil olej kompletne s vsetkymi filtrmai ktore sa daju dat do tej fabie :) Ale v servise hovoria , ze treba uz menit olej a filtre a este tu lambda sondu 2 , ze najskor su tie chyby tym sposobne. Ja si osobne myslim ci to skor nebudu tie sveicky. Kedze stava sa nam hlavne rano, ze nam obcas auto skubne ked ho dame do 3/4 prevodoveho stupna na cca 2200 otackach. Ako keby dostavala malo benzinu. Dakujem za rady. Pekny den prajem. Editováno: 29. Červenec 2019, autor: Jovzin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 29. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2019 Těžko říct, tohle vyžaduje další diagnostiku. Svíčky to spíš nebudou. U HTP bych vždycky začínal měřením komprese. Ten neúčinný katalyzátor může být jen důsledek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel z HK Vloženo 31. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2019 Moc to hrotíš! Jezdí to normálně? Tak to neřeš! Mě už svítí asi 4 roky a neřeším to. Mám 180 000 km žere to olej cca 0,3 l /1000 a co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 31. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2019 Projevuje se 0.3 l / 1000 oleje nejak na svickach nebo na emisich? Nemas zniceny kat, neskube motor? Jsou to 3 litry na jednu vymenu po 10tis, to uz je dost.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel z HK Vloženo 31. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2019 V chytrý knize píšou až 1l/1000! No asi se budu muset na ty svíce podívat už maj asi 60000. Koukal jsem pod autem na katalyzátor ale není tam? tak to neřeším. Auto jezdí výborně každý rok Chorvatsko plně naložený s širokou rakví. Letos celkem 2222km s průměrem 6,1l/100. Cestou tam mimo dálnici 5,6l/100 průměrem 70km/hod. zpět po dálnici za 6,5 ale s průměrem 87km/hod! Olej TEXACO 10W/40 měním tak po 8000. Ale stejně je nejlepší můj Favorit r.v.1992 s karburátorem bez těch elektronickejch kravin, ERG, katalyzátoru ap. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 31. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2019 před 1 hodinou, Karel z HK napsal: Mě už svítí asi 4 roky a neřeším to a jak to děláš na emisích? Jinak katalyzátor je hned na svodech za motorem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel z HK Vloženo 31. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2019 Já vím kde je!? A na emise to dávám známýmu automechanikovi. Jezdím málo tak 6-7 tisíc km/rok nejezdím po městě tak nemám výčitky. Co asi vyprodukují ti co jezdí offroadama každý den pár km. Jo a opravuju Tatry T148 to jsou čmoudi a stále jezdí! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 20. leden 2021 Sdílet Vloženo 20. leden 2021 Vcera sa mi pocas jazdy kusok od domu pri preradeni z 3 do 2 rozsvietila zlta kontrolka EPC,motor zacal pokasliavat,otacky kolisali od volnobehu po asi 1200,ledva som sa doplazil domov.Po vypnuti motora a naslednom nastartovani sa volnobeh vpoho ustalil na cca 750 a pri naslednej jazde auz auto bezalo bezproblemov,ziadna kontrolka nesvietila.Jedna sa o nieco,co je predzvestou problemu,alebo iba sa motor proste zadychal a je to vpoho? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 20. leden 2021 Sdílet Vloženo 20. leden 2021 těžko říci bez dignostiky, určitě tam ale nějaká chyba (sporadická) zapsaná bude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 20. leden 2021 Sdílet Vloženo 20. leden 2021 V poho to nebude, nedávno jsem měl to samé, chyba bude zapsaná. Může odcházet cívka, já jsem vyměnil svíčky a je zatím klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 20. leden 2021 Sdílet Vloženo 20. leden 2021 Auto ma najazdene okolo 114 000km,oservisovane olej,vzduchac,pelac,brzdovka a chladiaca.Mozno ozaj tie sviecky,Mam doma nachystane ,mozno by to chcelo mrknut aj na palivac.Lejem tam teraz Vifko,mozno rozpustilo nejaku necistotu a nasalo ju,ktovie..Dik za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.