Září 12, 200618 r to Maverick: Já jsem o výměně uvažoval ale pak jsem si řekl že je to zbytečnost a vymenil jsem jenom pakny ( byly sjeté ). Tom
Září 28, 200618 r speedy gonzales: No to je dost relativni. Vidim, ze mas v podpisu uvedeny pneu 195/50R15. Co mela obuto ta HTP? Narazim na to, ze jestli mas napr. Pirelli P6000 ve vyse uvedenem rozmeru a HTP bylo na Matador Elite 165/70R14, nemuzes to rovnat, to proste nejde. Obuj to stejne, pak se to da. Ja to zkousel, rozdil na brzdne draze ze 100km/h je cca 1m, coz by se dalo (kdyby se chtelo) vztahnout na chybu mereni. Takhle jednoduse se to neda proste rict... Pocitove jsou ovsem kotouce lepsi, to je pravda. Vetsi rozdily by se mozna ukazaly pri vetsim zatizeni, treba v horskych sjezdech...
Září 28, 200618 r Kotouce a bubny vzadu delaji rozdil dost minimalni. Opravdovy vyrazny rozdil je az mezi FSII/III a FRS/2.0 brzdama vpredu. Vzdycky kdyz z 2.0 presednu do cehokoliv slabsiho tak mam pocit, ze to auto vubec nebrzdi.
Říjen 12, 200618 r Mam kotouče i vzadu. Auto brzdilo perfektně, ale postupně pozoruju jak brzdy vadnou - prostě dupnu na brzdu a brzdí to méně než předtím (aspoň se mi zda). A tak přemyšlím čím to je - kotouče, obložení, něco z hadicama, kapalina, posilovač - poraďte - zkušenosti. 2002, necelých 80000km, vše puvodni dík moc
Říjen 13, 200618 r Ted me ceka serviska pri 75ti, budu menit kotouce a desticky. I presto, ze jsou temer sjete, tak moje fabie brzi vyrazne lepe nez octavia 98 1.6 74kW GLXi po renovaci brzd. Nevite cim to? Overeno na dvou kouscich stejneho auta...
Říjen 13, 200618 r Může tí být horší posilovač brzd, ale co mám zkušenosti s Octaviema, aspoň se těma co mají vzadu bubny tak nebrzdila tak jak bych si předstovoval žádná. Tom
Říjen 13, 200618 r No prave... Byl jsem dost zklamany. Najel jsem s tim par kilometru a pak kdyz jsem presedl do sveho, tak jsem si malem rozbil hlavu o predni sklo po prvnim seslapnuti brzdoveho pedalu
Říjen 13, 200618 r U OI sú obloženia od istého výrobcu (neviem presne ktorého, ale nie ATE) a tie sú ako maslo, totálne mizerne to brzdí. Kolegova OI je tiež ten prípad, je problém dostať kolesá na hranicu šmyku.
Říjen 13, 200618 r jednoznacne kotouce a desticky.... Vymenit kurna po 80 tacech - to moc to nevdrzelo - kotouce ani moc nevykazujou ojetí - skusim vymenit jenom desky a uvidim. OI z kotoučema vzadu opravdu brzdi opoznani huř - žeby její hmotnost.
Říjen 13, 200618 r 80 se ti zda malo??? Me teda tak akorat... Ja mam temer 75 tisic a kotouce jsou zrale na vymenu. A to zdaleka!!!!! nejsem zadny brzdovy hamtator. Brzdim zlehka, pouzivam k brzdeni motor a snazim se o plynulou jizdu. Takze bych rekl, ze brzdy vydrzely tak akorat! A ty si jeste stezuj Octavia je s podobnym motorem asi o 50 kilo tezsi nez fabia... Hmotnosti to nebude...
Říjen 13, 200618 r 80 se ti zda malo??? Me teda tak akorat... Ja mam temer 75 tisic a kotouce jsou zrale na vymenu. A to zdaleka!!!!! nejsem zadny brzdovy hamtator. Brzdim zlehka, pouzivam k brzdeni motor a snazim se o plynulou jizdu. Takze bych rekl, ze brzdy vydrzely tak akorat! A ty si jeste stezuj Octavia je s podobnym motorem asi o 50 kilo tezsi nez fabia... Hmotnosti to nebude... Kolik stojí takové kotouče + desky (předek, zadek). Je to složité na vyměnu doma pro normalně zručneho člověka.
Říjen 13, 200618 r Kotouce 1200 Kc za oba predni a desticky 800 Kc. Vse origo dily Skoda. A co vyměna je to v poho doma. Existuji ještě třeba nějaké lepší od jiných firem - poradte firmu, kde koupit atd...
Říjen 14, 200618 r Vzdycky existuje neco lepsiho Treba Brembo Doma se to da zvladnout taky... To ja taky vím že vždycky existuje něco lepšího ale Brembo do Fabky - trošku draha hračička
Říjen 15, 200618 r já jsem dával teď nové přední kotouče a mam v kufru i nové zadní kotouče... + destičky... Brembo na předek mi stálo asi 1200 za jeden +- stovka až dvě... zadek vyšel za oba 1400 a nějaký drobný... Ale to brembo má i nějakou speciální úpravu povrchu a kontrolu na opotřebení... Musím jenom vynachválit.. A jak tady již někdo psal.. na brzdách vůbec nešetřit. nestojí to za to.
Říjen 15, 200618 r Nerekl bych "na brzdach nesetrit". Spis nekupovat noname. Podle me jsou maximalne dostatecnym resenim originalni komponenty. Nejsou drahe a pritom jsou kvalitni a trvanlive.
Říjen 15, 200618 r Nerekl bych "na brzdach nesetrit". Spis nekupovat noname. Podle me jsou maximalne dostatecnym resenim originalni komponenty. Nejsou drahe a pritom jsou kvalitni a trvanlive. No dobře, já myslel, že si raději koupím o něco lepší kotouče, né ty nejlepší, prostě o něco lepší, protože si myslím, že brzdy jsou hodně důležité.. Samozřejmě, že originální díly nemůžou být špatné..
Říjen 15, 200618 r Ale aj u originálnych dielov je viac výrobcov. Tak by som u bŕzd uprednostnil ATE.
Říjen 15, 200618 r Ale aj u originálnych dielov je viac výrobcov. Tak by som u bŕzd uprednostnil ATE. A to jako přímo ve škodovce mi nabidnou brzdy od více výrobcu nebo je lepší někde jinde - někde na netu?
Říjen 15, 200618 r Jenom origo Škoda díly, pakliže si nepřineseš vlastní. Já montuji ATE a nejsou problémi, tím samo nechci tvrdit že jsou nejlepší. Tom
Říjen 16, 200618 r Ale aj u originálnych dielov je viac výrobcov. Tak by som u bŕzd uprednostnil ATE. A to jako přímo ve škodovce mi nabidnou brzdy od více výrobcu nebo je lepší někde jinde - někde na netu? Jasný, na netu toho máš mraky, dražší, levnější... Záleží jen na tobě kolik do toho chceš investovat.. Nebo neznačkový servisy... Objednávají mnohem levnější díly.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.