Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Mám to v plánu a zítra to natočím. Jinak se s tím do servisu chystám a bude to v pořadí třetí servis.

Tak jsem si o tu přečetl a nestačím zírat. Proč si tedy kupujete Škodu, když se k tomu chováte jak k Dachně 1310 ? Proč si kupujete auto, ke kterému nemáte důvěru ? Pokud výrobce udává servisní interval 30 tisíc, asi ví proč to dělá, co si může dovolit. :kol-31:

Včera jsem překročil 20 tisíc km, i v těchto mrazech na Šumavě startuje jak má, bez problémů, po pár najetých začne topit. Sám jsem zvědav, kdy mě Yetík zažene do servisu a hlavně na tu cenu. :kol-47:

Upraveno od Celerjehnusnej

Škodovka,nebo jiný křáp,to máš prašť jak uhoď. :kol-28: Tady jsi v sekci 1.2 TSI,nafťáky mají na rozdíl od toho TSI elektrický topný element,tak proto topí dříve. A výměna oleje? Hm,vždyť si ho tam nech šmrdlat kolik km chceš,je to věc každého soudruha. Výrobce také udává,že řetězový rozvod je bezúdržbový. :rtfm: Akorát zapoměl dodat,že maximáně po 10 - 15 000 km. Pročpak asi přechází na řemeny? :smich: :smich:

  • 3 týdny později...

Tak s 800 najetými km spotřeba zatím město 6,9, mimo město 5,8, dálnice s dodržováním rychlostních limitů 7,1 km, takže zatím přijatelné, zvláště, pokud si po zajetí ještě sedne :-). Krmím jej ale na doporučení prodejce v-powerem, bo prý maj TSI, alespoň při zajíždění, rády lepší fuel. Vzhledem k současným cenám ale asi přejdu na 95 ultra od obchodních řetězců :kol-31: .

  • 2 týdny později...

Zdravím vespolek, přes zimu jsem na zimních continentálkách najel 6000km, auto stálo pouze venku (manželka s corsičkou pěkně v teple), průměrná spotřeba v zimě 7,1l/100km. Trasy denní 2x 7km, 2x za týden 20km, občas něco víc. Do 15 ledna jsem se obešel bez škrabky, poté se zase škrábalo o stošest. Vyhřívaní sedaček zaplé pořád.

  • 4 týdny později...

Tak najeto 2500 km a spotřeba si sedala ... před 14 dny jsem ještě na zimákách výletně projel po jihozápadních čechách 400 km s průměrnou spotřebou 5,0 l/100 km :kol-47: , jinak jsem s yetidlem jezdil poslední dobou do 6 l. Po přezutí na letní 225/55 R17 však pozoruji zvýšení spotřeby, minimálně o 0,5 l/100 km, možná je to umocněno i tím, že jsem místo dosavadního poweru, či N95 ultra natankoval obyčejný N95. Vrátím se zpět k N95 ultra, nebo prubnu 98 a uvidí se :) .

Protože tankuji jen X Motion 100 a stane se, že musím někde akutně natankovat 95, spotřeba trošičku o pár deci vzroste. Rozdíly v ceně 2 - 4Kč za litr, mi připadají humorné. Asi se moc neušetří... :rolleyes:

Kupte si naftu a ušetříte :kol-47:

Naftu nikdy! To se nedá pít! :kol-138: A taky kvůli Tobě... na truc. :kol-131: Jo Miku...hm, opravdu naftu? ...nechtěl jsi říci něco jako lehký topný olej... :D

Upraveno od Tygrik

Zdravím ,

včerejší návštěva servisu - chtěl jsem pouze přehodit gumy. A technik mi řekl , bohužel Vás zdržíme , na Váš vůz je vypsána svolávací akce. Nakonec jsem tam musel být cca.1,5h a po výměně pneu následovala servisní akce. Tato svolávací akce se týkala výměny zadního znaku Škoda ( prej se časem loupe ) , dále byl měněný nějaký kroužek těsnění na turbodmychadlu ( prej byl malý a hrozil pod tlakem únik benzínu) a nakonec přehráli software řídicí jednotky ( má souvislost s výměnou rozvodového řemenu - mi pouze přehráli soft ) . Auto je vyrobené 05/2011.

To samé já včera. Viz.Svolávací akce Škoda!!!

Asi jsem nedával ve škole pozor nebo chyběl na hodině kdy se to probíralo ale co má společného turbo s únikem benzínu....Blbá výmluva je taky výmluva. Mám pocit že trénují rozborku zborku jak se samopalem na co nejrychlejší čas při výměnách aby to okecali kroužkem a mezitím vymění půl motoru a závodí na čas kdo to udělá rychleji. Pak to umyjou aby člověk nepoznal co dělali...

Kolega Michal B. asi špatně poslouchal,no. A rozvodový řemen tam také nemá. :kol-28: Znaky se loupou/zbělávají i na mé OII. Je to zase nějaký aušus... :kol-32:

Jenom malá zkušenost po návštěvě servisu a přezutí na letní gumy. Zimní mám 205/55/R16 a letní 215/60/R16. Po přehrání softu řídící jednoty mám spotřebu na stejných trasách o cca.1l/100 km vyšší !!!!!!!!! Je pravda , že když ráno v 5h nastartuji tak do pár kilometrů je motor zahřátý ( 90° ) , což předtím trvalo jednou déle......zajímavé. Auto se mi zdá živější a líp táhne odspodu. Projel jsem pár stejných tras co jezdím a ta spotřeba mě zaráží. Čím by to mohlo být ? Byl jsem proti přehrání toho softu ale dle info servisu, to jinak nejde a musí to udělat. :-) . Kdyby ceny benzínu tak neletěly vzhůru tak to neřeším ........díky za komenty

MichaleB, to je moc zmen najednou a tezko se da posoudit, jaky vliv na to mela zmena softu. Kazdopadne zimni gumy mas uzsi (mensi valivy odpor) a jejich obvod mas o 5% mensi nez u letnich pneu. Tim padem Ti keca spousta meraku (pocinaje tachometrem, merenim spotreby,...). Tedy lze predpokladat, ze na letnich gumach muze byt spotreba o nejake procento vyssi nez v zime, a to i kdyz v zime potrebujes delsi cas na zahrati motoru. Pokud je zmena spotreby po prechodu na letni pneu vyssi nez o 5%, je to na zamysleni (vraci se brzdy?, nejsou podhusteny pneu?,nemusis na stejne trase najednou vyrazne vic slapat na plyn?...).

S vymenou softu kdysi v roce 2010 jsem mel taky problem - servis provedl upgrade blbe a nevymazal nejake hodnoty z RJ, motor sel neklidne a mel vyssi spotrebu. Reklamoval jsem to primo v MB, na vyzvu z MB provedl servis ugrade sw znovu a poradne a mel jsem pokoj. Nejnovejsi soft ale nemam, protoze se servisu radeji vyhybam...

Upraveno od kubinj1

Mám Yeti 1.2Tsi Active-neukazuje spotřebu. Má někdo lepší nápad jak jí přesně změřit než dát plnou až po hrdlo,pak po ujetí X km dolít a spočítat ...?

Hmm, vyjet benzín do chcípnutí motoru, natankovat litr paliva a počítat kilometry, kdy to zas chcípne. :D Motor i katalyzátor tě pak budou milovat. :) Takže asi raději to tankování do plné. :)

Honimir99: Obsah nádrže je 55l, vyděl to dílkama na palivoměru a máš přibližný počet litrů na dílek. Projeď se někde po rovině změř si, kolik jsi ujel mezi dvěma dílkama a z toho si můžeš vypočítat spotřebu. Bude to ovšem plus mínus autobus.

To bude velmi, velmi nahrubo.

Skus sa zaregistrovat tu www.spritmonitor.de a vzdy tankovat do plnej.

Automaticky ti to vyrata spotrebu uz po druhom tankovani.

A nebo spotřeby.cz. To tankování do plný po hrdlo bych nezkoušel, nevím jak Yeti, ale fábie měla nádobku s aktivním uhlím a při přečerpání to do ní nateklo a musela se měnit.

Tak už jsem to spočítal a podle mých čistých propočtů jezdím průměr za slušných 5.47 na 100km! To se mi líbí ale málokdo mi to uvěří.

Staci tankovat po vypnutie pistole. Vtedy vies, ze si naplnil nadrz na priblizne rovnaku uroven. Ak tankujes na tej istej pumpe a stojane, je to celkom presne.

MichaleB, to je moc zmen najednou a tezko se da posoudit, jaky vliv na to mela zmena softu. Kazdopadne zimni gumy mas uzsi (mensi valivy odpor) a jejich obvod mas o 5% mensi nez u letnich pneu. Tim padem Ti keca spousta meraku (pocinaje tachometrem, merenim spotreby,...). Tedy lze predpokladat, ze na letnich gumach muze byt spotreba o nejake procento vyssi nez v zime, a to i kdyz v zime potrebujes delsi cas na zahrati motoru. Pokud je zmena spotreby po prechodu na letni pneu vyssi nez o 5%, je to na zamysleni (vraci se brzdy?, nejsou podhusteny pneu?,nemusis na stejne trase najednou vyrazne vic slapat na plyn?...).

S vymenou softu kdysi v roce 2010 jsem mel taky problem - servis provedl upgrade blbe a nevymazal nejake hodnoty z RJ, motor sel neklidne a mel vyssi spotrebu. Reklamoval jsem to primo v MB, na vyzvu z MB provedl servis ugrade sw znovu a poradne a mel jsem pokoj. Nejnovejsi soft ale nemam, protoze se servisu radeji vyhybam...

Na plyn více nešlapu! No ještě tomu nechávám týden a pak jdu do servisu ať s tím něco udělají. Celkem mě to štve teda. Kdyby ten benzín nebyl tak drahý, kašlal bych na to !

Uvidíme.

Honimír99 : Jo jezdil jsem cca. +- kolem 5,8l/100 km.......do práce 15 km trasa mimo město a město 50:50 a spotřeba 4,9-5,2l / 100km ....většinu tras jsem absolvoval do 5,5l/100km .....což byla paráda

Upraveno od Michal B.

Michal B.: z vlastní zkušenosti vím, že po přezutí ze zimních 205/55 na letní 215/60 vzroste nejen udávaná spotřeba, ale také se o něco málo zhorší dynamika. Na vině je asi větší průměr kola (o cca 2 cm) a větší valivý odpor. Taky mám za sebou servisní akci na turbo s přehráním SW a taky mám pocit, že auto teď lépe jede a táhne, motor je klidnější a zmizely všechny občasné podezřelé zvuky při startu. A zdá se, že motor se také rychleji zahřívá - s tím možná souvisí i mé další pozorování: spotřeba při ranní cestě do práce teď subjektivně hodně kolísá podle venkovní teploty. Dnes bylo 9°C a dostal jsem se na 5.9l/100 na cca 20km trase, předchozí 2 dny bylo kolem 4°C a venku byla námraza a spotřeba byla někde kolem 6.4l/100.

Nepsalo se náhodou někde na foru,že ten nový soft také částečně řeší pomalý ohřev motoru v zimě (a také náběh topení) tím,že studený motor "jede" déle na obohacenou směs a tím pádem to také víc žere?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.