Únor 5, 201213 r Mám to v plánu a zítra to natočím. Jinak se s tím do servisu chystám a bude to v pořadí třetí servis.
Únor 5, 201213 r Tak jsem si o tu přečetl a nestačím zírat. Proč si tedy kupujete Škodu, když se k tomu chováte jak k Dachně 1310 ? Proč si kupujete auto, ke kterému nemáte důvěru ? Pokud výrobce udává servisní interval 30 tisíc, asi ví proč to dělá, co si může dovolit. Včera jsem překročil 20 tisíc km, i v těchto mrazech na Šumavě startuje jak má, bez problémů, po pár najetých začne topit. Sám jsem zvědav, kdy mě Yetík zažene do servisu a hlavně na tu cenu. Upraveno Únor 5, 201213 r od Celerjehnusnej
Únor 5, 201213 r Škodovka,nebo jiný křáp,to máš prašť jak uhoď. Tady jsi v sekci 1.2 TSI,nafťáky mají na rozdíl od toho TSI elektrický topný element,tak proto topí dříve. A výměna oleje? Hm,vždyť si ho tam nech šmrdlat kolik km chceš,je to věc každého soudruha. Výrobce také udává,že řetězový rozvod je bezúdržbový. Akorát zapoměl dodat,že maximáně po 10 - 15 000 km. Pročpak asi přechází na řemeny? :smich:
Únor 25, 201213 r Tak s 800 najetými km spotřeba zatím město 6,9, mimo město 5,8, dálnice s dodržováním rychlostních limitů 7,1 km, takže zatím přijatelné, zvláště, pokud si po zajetí ještě sedne :-). Krmím jej ale na doporučení prodejce v-powerem, bo prý maj TSI, alespoň při zajíždění, rády lepší fuel. Vzhledem k současným cenám ale asi přejdu na 95 ultra od obchodních řetězců .
Březen 11, 201213 r Zdravím vespolek, přes zimu jsem na zimních continentálkách najel 6000km, auto stálo pouze venku (manželka s corsičkou pěkně v teple), průměrná spotřeba v zimě 7,1l/100km. Trasy denní 2x 7km, 2x za týden 20km, občas něco víc. Do 15 ledna jsem se obešel bez škrabky, poté se zase škrábalo o stošest. Vyhřívaní sedaček zaplé pořád.
Duben 3, 201213 r Tak najeto 2500 km a spotřeba si sedala ... před 14 dny jsem ještě na zimákách výletně projel po jihozápadních čechách 400 km s průměrnou spotřebou 5,0 l/100 km , jinak jsem s yetidlem jezdil poslední dobou do 6 l. Po přezutí na letní 225/55 R17 však pozoruji zvýšení spotřeby, minimálně o 0,5 l/100 km, možná je to umocněno i tím, že jsem místo dosavadního poweru, či N95 ultra natankoval obyčejný N95. Vrátím se zpět k N95 ultra, nebo prubnu 98 a uvidí se .
Duben 4, 201213 r Protože tankuji jen X Motion 100 a stane se, že musím někde akutně natankovat 95, spotřeba trošičku o pár deci vzroste. Rozdíly v ceně 2 - 4Kč za litr, mi připadají humorné. Asi se moc neušetří...
Duben 5, 201213 r Naftu nikdy! To se nedá pít! A taky kvůli Tobě... na truc. Jo Miku...hm, opravdu naftu? ...nechtěl jsi říci něco jako lehký topný olej... Upraveno Duben 5, 201213 r od Tygrik
Duben 6, 201213 r Zdravím , včerejší návštěva servisu - chtěl jsem pouze přehodit gumy. A technik mi řekl , bohužel Vás zdržíme , na Váš vůz je vypsána svolávací akce. Nakonec jsem tam musel být cca.1,5h a po výměně pneu následovala servisní akce. Tato svolávací akce se týkala výměny zadního znaku Škoda ( prej se časem loupe ) , dále byl měněný nějaký kroužek těsnění na turbodmychadlu ( prej byl malý a hrozil pod tlakem únik benzínu) a nakonec přehráli software řídicí jednotky ( má souvislost s výměnou rozvodového řemenu - mi pouze přehráli soft ) . Auto je vyrobené 05/2011.
Duben 7, 201213 r Asi jsem nedával ve škole pozor nebo chyběl na hodině kdy se to probíralo ale co má společného turbo s únikem benzínu....Blbá výmluva je taky výmluva. Mám pocit že trénují rozborku zborku jak se samopalem na co nejrychlejší čas při výměnách aby to okecali kroužkem a mezitím vymění půl motoru a závodí na čas kdo to udělá rychleji. Pak to umyjou aby člověk nepoznal co dělali...
Duben 7, 201213 r Kolega Michal B. asi špatně poslouchal,no. A rozvodový řemen tam také nemá. Znaky se loupou/zbělávají i na mé OII. Je to zase nějaký aušus...
Duben 10, 201213 r Jenom malá zkušenost po návštěvě servisu a přezutí na letní gumy. Zimní mám 205/55/R16 a letní 215/60/R16. Po přehrání softu řídící jednoty mám spotřebu na stejných trasách o cca.1l/100 km vyšší !!!!!!!!! Je pravda , že když ráno v 5h nastartuji tak do pár kilometrů je motor zahřátý ( 90° ) , což předtím trvalo jednou déle......zajímavé. Auto se mi zdá živější a líp táhne odspodu. Projel jsem pár stejných tras co jezdím a ta spotřeba mě zaráží. Čím by to mohlo být ? Byl jsem proti přehrání toho softu ale dle info servisu, to jinak nejde a musí to udělat. :-) . Kdyby ceny benzínu tak neletěly vzhůru tak to neřeším ........díky za komenty
Duben 12, 201213 r MichaleB, to je moc zmen najednou a tezko se da posoudit, jaky vliv na to mela zmena softu. Kazdopadne zimni gumy mas uzsi (mensi valivy odpor) a jejich obvod mas o 5% mensi nez u letnich pneu. Tim padem Ti keca spousta meraku (pocinaje tachometrem, merenim spotreby,...). Tedy lze predpokladat, ze na letnich gumach muze byt spotreba o nejake procento vyssi nez v zime, a to i kdyz v zime potrebujes delsi cas na zahrati motoru. Pokud je zmena spotreby po prechodu na letni pneu vyssi nez o 5%, je to na zamysleni (vraci se brzdy?, nejsou podhusteny pneu?,nemusis na stejne trase najednou vyrazne vic slapat na plyn?...). S vymenou softu kdysi v roce 2010 jsem mel taky problem - servis provedl upgrade blbe a nevymazal nejake hodnoty z RJ, motor sel neklidne a mel vyssi spotrebu. Reklamoval jsem to primo v MB, na vyzvu z MB provedl servis ugrade sw znovu a poradne a mel jsem pokoj. Nejnovejsi soft ale nemam, protoze se servisu radeji vyhybam... Upraveno Duben 12, 201213 r od kubinj1
Duben 16, 201213 r Mám Yeti 1.2Tsi Active-neukazuje spotřebu. Má někdo lepší nápad jak jí přesně změřit než dát plnou až po hrdlo,pak po ujetí X km dolít a spočítat ...?
Duben 16, 201213 r Hmm, vyjet benzín do chcípnutí motoru, natankovat litr paliva a počítat kilometry, kdy to zas chcípne. Motor i katalyzátor tě pak budou milovat. Takže asi raději to tankování do plné.
Duben 16, 201213 r Honimir99: Obsah nádrže je 55l, vyděl to dílkama na palivoměru a máš přibližný počet litrů na dílek. Projeď se někde po rovině změř si, kolik jsi ujel mezi dvěma dílkama a z toho si můžeš vypočítat spotřebu. Bude to ovšem plus mínus autobus.
Duben 16, 201213 r To bude velmi, velmi nahrubo. Skus sa zaregistrovat tu www.spritmonitor.de a vzdy tankovat do plnej. Automaticky ti to vyrata spotrebu uz po druhom tankovani.
Duben 16, 201213 r A nebo spotřeby.cz. To tankování do plný po hrdlo bych nezkoušel, nevím jak Yeti, ale fábie měla nádobku s aktivním uhlím a při přečerpání to do ní nateklo a musela se měnit.
Duben 16, 201213 r Tak už jsem to spočítal a podle mých čistých propočtů jezdím průměr za slušných 5.47 na 100km! To se mi líbí ale málokdo mi to uvěří.
Duben 17, 201213 r Staci tankovat po vypnutie pistole. Vtedy vies, ze si naplnil nadrz na priblizne rovnaku uroven. Ak tankujes na tej istej pumpe a stojane, je to celkom presne.
Duben 19, 201213 r MichaleB, to je moc zmen najednou a tezko se da posoudit, jaky vliv na to mela zmena softu. Kazdopadne zimni gumy mas uzsi (mensi valivy odpor) a jejich obvod mas o 5% mensi nez u letnich pneu. Tim padem Ti keca spousta meraku (pocinaje tachometrem, merenim spotreby,...). Tedy lze predpokladat, ze na letnich gumach muze byt spotreba o nejake procento vyssi nez v zime, a to i kdyz v zime potrebujes delsi cas na zahrati motoru. Pokud je zmena spotreby po prechodu na letni pneu vyssi nez o 5%, je to na zamysleni (vraci se brzdy?, nejsou podhusteny pneu?,nemusis na stejne trase najednou vyrazne vic slapat na plyn?...). S vymenou softu kdysi v roce 2010 jsem mel taky problem - servis provedl upgrade blbe a nevymazal nejake hodnoty z RJ, motor sel neklidne a mel vyssi spotrebu. Reklamoval jsem to primo v MB, na vyzvu z MB provedl servis ugrade sw znovu a poradne a mel jsem pokoj. Nejnovejsi soft ale nemam, protoze se servisu radeji vyhybam... Na plyn více nešlapu! No ještě tomu nechávám týden a pak jdu do servisu ať s tím něco udělají. Celkem mě to štve teda. Kdyby ten benzín nebyl tak drahý, kašlal bych na to ! Uvidíme. Honimír99 : Jo jezdil jsem cca. +- kolem 5,8l/100 km.......do práce 15 km trasa mimo město a město 50:50 a spotřeba 4,9-5,2l / 100km ....většinu tras jsem absolvoval do 5,5l/100km .....což byla paráda Upraveno Duben 19, 201213 r od Michal B.
Duben 19, 201213 r Michal B.: z vlastní zkušenosti vím, že po přezutí ze zimních 205/55 na letní 215/60 vzroste nejen udávaná spotřeba, ale také se o něco málo zhorší dynamika. Na vině je asi větší průměr kola (o cca 2 cm) a větší valivý odpor. Taky mám za sebou servisní akci na turbo s přehráním SW a taky mám pocit, že auto teď lépe jede a táhne, motor je klidnější a zmizely všechny občasné podezřelé zvuky při startu. A zdá se, že motor se také rychleji zahřívá - s tím možná souvisí i mé další pozorování: spotřeba při ranní cestě do práce teď subjektivně hodně kolísá podle venkovní teploty. Dnes bylo 9°C a dostal jsem se na 5.9l/100 na cca 20km trase, předchozí 2 dny bylo kolem 4°C a venku byla námraza a spotřeba byla někde kolem 6.4l/100.
Duben 19, 201213 r Nepsalo se náhodou někde na foru,že ten nový soft také částečně řeší pomalý ohřev motoru v zimě (a také náběh topení) tím,že studený motor "jede" déle na obohacenou směs a tím pádem to také víc žere?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.