Honimír99 Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 Mám to v plánu a zítra to natočím. Jinak se s tím do servisu chystám a bude to v pořadí třetí servis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Celerjehnusnej Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 (editace) Tak jsem si o tu přečetl a nestačím zírat. Proč si tedy kupujete Škodu, když se k tomu chováte jak k Dachně 1310 ? Proč si kupujete auto, ke kterému nemáte důvěru ? Pokud výrobce udává servisní interval 30 tisíc, asi ví proč to dělá, co si může dovolit. Včera jsem překročil 20 tisíc km, i v těchto mrazech na Šumavě startuje jak má, bez problémů, po pár najetých začne topit. Sám jsem zvědav, kdy mě Yetík zažene do servisu a hlavně na tu cenu. Editováno: 5. Únor 2012, autor: Celerjehnusnej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 Škodovka,nebo jiný křáp,to máš prašť jak uhoď. Tady jsi v sekci 1.2 TSI,nafťáky mají na rozdíl od toho TSI elektrický topný element,tak proto topí dříve. A výměna oleje? Hm,vždyť si ho tam nech šmrdlat kolik km chceš,je to věc každého soudruha. Výrobce také udává,že řetězový rozvod je bezúdržbový. Akorát zapoměl dodat,že maximáně po 10 - 15 000 km. Pročpak asi přechází na řemeny? :smich: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkytom Vloženo 25. Únor 2012 Sdílet Vloženo 25. Únor 2012 Tak s 800 najetými km spotřeba zatím město 6,9, mimo město 5,8, dálnice s dodržováním rychlostních limitů 7,1 km, takže zatím přijatelné, zvláště, pokud si po zajetí ještě sedne :-). Krmím jej ale na doporučení prodejce v-powerem, bo prý maj TSI, alespoň při zajíždění, rády lepší fuel. Vzhledem k současným cenám ale asi přejdu na 95 ultra od obchodních řetězců . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maty13 Vloženo 11. Březen 2012 Sdílet Vloženo 11. Březen 2012 Zdravím vespolek, přes zimu jsem na zimních continentálkách najel 6000km, auto stálo pouze venku (manželka s corsičkou pěkně v teple), průměrná spotřeba v zimě 7,1l/100km. Trasy denní 2x 7km, 2x za týden 20km, občas něco víc. Do 15 ledna jsem se obešel bez škrabky, poté se zase škrábalo o stošest. Vyhřívaní sedaček zaplé pořád. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkytom Vloženo 3. Duben 2012 Sdílet Vloženo 3. Duben 2012 Tak najeto 2500 km a spotřeba si sedala ... před 14 dny jsem ještě na zimákách výletně projel po jihozápadních čechách 400 km s průměrnou spotřebou 5,0 l/100 km , jinak jsem s yetidlem jezdil poslední dobou do 6 l. Po přezutí na letní 225/55 R17 však pozoruji zvýšení spotřeby, minimálně o 0,5 l/100 km, možná je to umocněno i tím, že jsem místo dosavadního poweru, či N95 ultra natankoval obyčejný N95. Vrátím se zpět k N95 ultra, nebo prubnu 98 a uvidí se . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tygrik Vloženo 4. Duben 2012 Sdílet Vloženo 4. Duben 2012 Protože tankuji jen X Motion 100 a stane se, že musím někde akutně natankovat 95, spotřeba trošičku o pár deci vzroste. Rozdíly v ceně 2 - 4Kč za litr, mi připadají humorné. Asi se moc neušetří... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikeTTT Vloženo 4. Duben 2012 Sdílet Vloženo 4. Duben 2012 Kupte si naftu a ušetříte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tygrik Vloženo 5. Duben 2012 Sdílet Vloženo 5. Duben 2012 (editace) Naftu nikdy! To se nedá pít! A taky kvůli Tobě... na truc. Jo Miku...hm, opravdu naftu? ...nechtěl jsi říci něco jako lehký topný olej... Editováno: 5. Duben 2012, autor: Tygrik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal B. Vloženo 6. Duben 2012 Sdílet Vloženo 6. Duben 2012 Zdravím , včerejší návštěva servisu - chtěl jsem pouze přehodit gumy. A technik mi řekl , bohužel Vás zdržíme , na Váš vůz je vypsána svolávací akce. Nakonec jsem tam musel být cca.1,5h a po výměně pneu následovala servisní akce. Tato svolávací akce se týkala výměny zadního znaku Škoda ( prej se časem loupe ) , dále byl měněný nějaký kroužek těsnění na turbodmychadlu ( prej byl malý a hrozil pod tlakem únik benzínu) a nakonec přehráli software řídicí jednotky ( má souvislost s výměnou rozvodového řemenu - mi pouze přehráli soft ) . Auto je vyrobené 05/2011. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tygrik Vloženo 6. Duben 2012 Sdílet Vloženo 6. Duben 2012 To samé já včera. Viz.Svolávací akce Škoda!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 7. Duben 2012 Sdílet Vloženo 7. Duben 2012 Asi jsem nedával ve škole pozor nebo chyběl na hodině kdy se to probíralo ale co má společného turbo s únikem benzínu....Blbá výmluva je taky výmluva. Mám pocit že trénují rozborku zborku jak se samopalem na co nejrychlejší čas při výměnách aby to okecali kroužkem a mezitím vymění půl motoru a závodí na čas kdo to udělá rychleji. Pak to umyjou aby člověk nepoznal co dělali... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Duben 2012 Sdílet Vloženo 7. Duben 2012 Kolega Michal B. asi špatně poslouchal,no. A rozvodový řemen tam také nemá. Znaky se loupou/zbělávají i na mé OII. Je to zase nějaký aušus... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal B. Vloženo 10. Duben 2012 Sdílet Vloženo 10. Duben 2012 Jenom malá zkušenost po návštěvě servisu a přezutí na letní gumy. Zimní mám 205/55/R16 a letní 215/60/R16. Po přehrání softu řídící jednoty mám spotřebu na stejných trasách o cca.1l/100 km vyšší !!!!!!!!! Je pravda , že když ráno v 5h nastartuji tak do pár kilometrů je motor zahřátý ( 90° ) , což předtím trvalo jednou déle......zajímavé. Auto se mi zdá živější a líp táhne odspodu. Projel jsem pár stejných tras co jezdím a ta spotřeba mě zaráží. Čím by to mohlo být ? Byl jsem proti přehrání toho softu ale dle info servisu, to jinak nejde a musí to udělat. :-) . Kdyby ceny benzínu tak neletěly vzhůru tak to neřeším ........díky za komenty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubinj1 Vloženo 12. Duben 2012 Sdílet Vloženo 12. Duben 2012 (editace) MichaleB, to je moc zmen najednou a tezko se da posoudit, jaky vliv na to mela zmena softu. Kazdopadne zimni gumy mas uzsi (mensi valivy odpor) a jejich obvod mas o 5% mensi nez u letnich pneu. Tim padem Ti keca spousta meraku (pocinaje tachometrem, merenim spotreby,...). Tedy lze predpokladat, ze na letnich gumach muze byt spotreba o nejake procento vyssi nez v zime, a to i kdyz v zime potrebujes delsi cas na zahrati motoru. Pokud je zmena spotreby po prechodu na letni pneu vyssi nez o 5%, je to na zamysleni (vraci se brzdy?, nejsou podhusteny pneu?,nemusis na stejne trase najednou vyrazne vic slapat na plyn?...). S vymenou softu kdysi v roce 2010 jsem mel taky problem - servis provedl upgrade blbe a nevymazal nejake hodnoty z RJ, motor sel neklidne a mel vyssi spotrebu. Reklamoval jsem to primo v MB, na vyzvu z MB provedl servis ugrade sw znovu a poradne a mel jsem pokoj. Nejnovejsi soft ale nemam, protoze se servisu radeji vyhybam... Editováno: 12. Duben 2012, autor: kubinj1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honimír99 Vloženo 16. Duben 2012 Sdílet Vloženo 16. Duben 2012 Mám Yeti 1.2Tsi Active-neukazuje spotřebu. Má někdo lepší nápad jak jí přesně změřit než dát plnou až po hrdlo,pak po ujetí X km dolít a spočítat ...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 16. Duben 2012 Sdílet Vloženo 16. Duben 2012 Hmm, vyjet benzín do chcípnutí motoru, natankovat litr paliva a počítat kilometry, kdy to zas chcípne. Motor i katalyzátor tě pak budou milovat. Takže asi raději to tankování do plné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myspulin Vloženo 16. Duben 2012 Sdílet Vloženo 16. Duben 2012 Honimir99: Obsah nádrže je 55l, vyděl to dílkama na palivoměru a máš přibližný počet litrů na dílek. Projeď se někde po rovině změř si, kolik jsi ujel mezi dvěma dílkama a z toho si můžeš vypočítat spotřebu. Bude to ovšem plus mínus autobus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 16. Duben 2012 Sdílet Vloženo 16. Duben 2012 To bude velmi, velmi nahrubo. Skus sa zaregistrovat tu www.spritmonitor.de a vzdy tankovat do plnej. Automaticky ti to vyrata spotrebu uz po druhom tankovani. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z.docekal Vloženo 16. Duben 2012 Sdílet Vloženo 16. Duben 2012 A nebo spotřeby.cz. To tankování do plný po hrdlo bych nezkoušel, nevím jak Yeti, ale fábie měla nádobku s aktivním uhlím a při přečerpání to do ní nateklo a musela se měnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honimír99 Vloženo 16. Duben 2012 Sdílet Vloženo 16. Duben 2012 Tak už jsem to spočítal a podle mých čistých propočtů jezdím průměr za slušných 5.47 na 100km! To se mi líbí ale málokdo mi to uvěří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 17. Duben 2012 Sdílet Vloženo 17. Duben 2012 Staci tankovat po vypnutie pistole. Vtedy vies, ze si naplnil nadrz na priblizne rovnaku uroven. Ak tankujes na tej istej pumpe a stojane, je to celkom presne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal B. Vloženo 19. Duben 2012 Sdílet Vloženo 19. Duben 2012 (editace) MichaleB, to je moc zmen najednou a tezko se da posoudit, jaky vliv na to mela zmena softu. Kazdopadne zimni gumy mas uzsi (mensi valivy odpor) a jejich obvod mas o 5% mensi nez u letnich pneu. Tim padem Ti keca spousta meraku (pocinaje tachometrem, merenim spotreby,...). Tedy lze predpokladat, ze na letnich gumach muze byt spotreba o nejake procento vyssi nez v zime, a to i kdyz v zime potrebujes delsi cas na zahrati motoru. Pokud je zmena spotreby po prechodu na letni pneu vyssi nez o 5%, je to na zamysleni (vraci se brzdy?, nejsou podhusteny pneu?,nemusis na stejne trase najednou vyrazne vic slapat na plyn?...). S vymenou softu kdysi v roce 2010 jsem mel taky problem - servis provedl upgrade blbe a nevymazal nejake hodnoty z RJ, motor sel neklidne a mel vyssi spotrebu. Reklamoval jsem to primo v MB, na vyzvu z MB provedl servis ugrade sw znovu a poradne a mel jsem pokoj. Nejnovejsi soft ale nemam, protoze se servisu radeji vyhybam... Na plyn více nešlapu! No ještě tomu nechávám týden a pak jdu do servisu ať s tím něco udělají. Celkem mě to štve teda. Kdyby ten benzín nebyl tak drahý, kašlal bych na to ! Uvidíme. Honimír99 : Jo jezdil jsem cca. +- kolem 5,8l/100 km.......do práce 15 km trasa mimo město a město 50:50 a spotřeba 4,9-5,2l / 100km ....většinu tras jsem absolvoval do 5,5l/100km .....což byla paráda Editováno: 19. Duben 2012, autor: Michal B. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myspulin Vloženo 19. Duben 2012 Sdílet Vloženo 19. Duben 2012 Michal B.: z vlastní zkušenosti vím, že po přezutí ze zimních 205/55 na letní 215/60 vzroste nejen udávaná spotřeba, ale také se o něco málo zhorší dynamika. Na vině je asi větší průměr kola (o cca 2 cm) a větší valivý odpor. Taky mám za sebou servisní akci na turbo s přehráním SW a taky mám pocit, že auto teď lépe jede a táhne, motor je klidnější a zmizely všechny občasné podezřelé zvuky při startu. A zdá se, že motor se také rychleji zahřívá - s tím možná souvisí i mé další pozorování: spotřeba při ranní cestě do práce teď subjektivně hodně kolísá podle venkovní teploty. Dnes bylo 9°C a dostal jsem se na 5.9l/100 na cca 20km trase, předchozí 2 dny bylo kolem 4°C a venku byla námraza a spotřeba byla někde kolem 6.4l/100. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Duben 2012 Sdílet Vloženo 19. Duben 2012 Nepsalo se náhodou někde na foru,že ten nový soft také částečně řeší pomalý ohřev motoru v zimě (a také náběh topení) tím,že studený motor "jede" déle na obohacenou směs a tím pádem to také víc žere? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.