KubinoPv Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 (editace) Ještě mne napadla jedna myšlenka. Kolik km máš do výměny oleje, resp. kolik máš najeto jednak kilometry a druhak časově? Mám na oleji těsně před výměnou a už dvakrát bylo chrup, ale teď zase asi 30 startů v klidu. Uvažoval jsem o zkrácení intervalu, stejně jak se potichounku doporučuje u HTP na 10 000 km. Používat nelonglife a podobné experimenty, u kterých sice výměna 1x za dva roky nebo 30 000km s cenou oleje 500 za litr. Při proběhu 10-15000 km a normál oeji to vyjde skoro nastejno a motor se při větším podílu kratších tras nemusí humusit tím břečťanem při intervalu 30 000/2. Editováno: 25. Únor 2014, autor: KubinoPv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondro07 Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 Palubak ukazuje 900 km a cas neviem. auto sa vyskladnilo 05/2012 na predajnu do vykladu a zacalo jazdit 11/2012 a jazdilo sa len dlhsie jazdy na okreskach. ja som ho kupil v polke 01/2014 s 19 000 a teraz mam cca 21 000 a jazdim 80% po meste, stale startujem a kratke trasy. no ja ho mam viac nez mesiac a to sa prejavilo az teraz posledny tyzdne dva. pred tym uplne v pohode, ticho pri starte... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 900 do výměny? Udělej olej preventivně a uvidíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondro07 Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 ok, dakujem. ja to asi neurobim, ale poviem v servise Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 30 startů denně a samé krátké trasy? Zahřeje se ti olej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondro07 Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 To neviem. A ani ako to zistim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 Jest-li máš MAXIDOT, tak ukazuje i teplotu oleje. DO 50ti st. ovšem neukazuje nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondro07 Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 Ok, pozrem, dakujem. Tak len pre info, volali mi zo servisu, ze si mozem prist pre auto, mam ho pripravene na prevzatie, podla standartov skody co dostali nariadenie od vyrobcu je vsetko v poriadku priznam sa ine som ani necakal. Ale pozitivum je ze mi vydaju nejake potvrdenie, ze som tuto chybu nahlasil a pozerali to a davaju informaciu do systemu ze vsetko je ok, tak ak sa nieco v buducnosti stane, bude to na zaruku. Tak dakujem vsetkym a prajem vela uspesnych a bezporuchovych km na 1,2 TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 Tak tak. Papír okopírovat, schovat. Jak jsem psal. Chroupnutí do 2 vteřin nikdo řešit nebude. Doporučuji dělat častěji olej a jednou do týdne udělat trasu kdy alespoň 15-20minut bude olej nad 90ti stupni aby se odpařil případný benzín. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 (editace) Jak dlouhé trasy jezdíš? Bude zajímavé sledovat, jak se motor bude chovat dál, množství četných startů a krátké trasy podle mého názoru tomu motoru nedělají dobře, proč, to nevím. Možná jsis v servisu mohl nechat rovnou vyměnit olej. Editováno: 26. Únor 2014, autor: Pandora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myspulin Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 (editace) S těmi delšími trasami to můžu potvrdit. Pokud se jezdí krátké trasy do cca 5 km, tak si motor občas na 1-2 s chroupne. Pokud se jezdí 10km a víc, tak je ticho a klid. Taky mám pocit, že se ty řetězy při krátkých pojížďkách ozývají častěji přímo úměrně stáří oleje. Za necelé 2000km budu mít výměnu (to bude tak za 5 týdnů), tak potom uvidím, co s tím udělá nový olej. Editováno: 26. Únor 2014, autor: myspulin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hadak11 Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 na olej bych se nespoléhal, po výměně byl cca 3 tis km klid a pak znovu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondro07 Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 Si piste, ze papier je dobre odlozeny Robim obcas dlhsie trasy, som zistil, ze v maxidote mam teplotu oleja, ale bol tento ukazovatel vypnuty, tak ok, uz som ho zapol A co sa tyka jazd, su aj take, ze 5 km, ale vacsinou urcite viac ako 10... a je ich za den dost. Dnes som spravil cca 100 km na cca 5 jazdach. takze aj BA obchvat, obcas Senec dialnica a pod. Ale hlavne vela mesto. Co som mal 3 roky ten seat 1,2 TSI, jazdil som takto isto hlavne kratke trasy a mesto a fakt ani jeden krat mi nic nezahucalo, ci uz pri starte, alebo jazdeni... nechapem, ten isty motor a uplne nieco ine... ale dnes auto fungovalo ako hodinky, ziadny sramot, asi dalo rec dnes v servise rano s technikmi:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondro07 Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 A dakujem za pripomienku Pandora, mohol som si olej nechat vymenit rovno spolu, keby to nebola skoda servis:(. Nakolko som objednal len tuto zavadu, tak mi len toto mohli spravit, tak teraz mam dalsi termin na zajtra poobede na garancku:) ale musim ich pochvalit, auto mi dali umyte a ciste... tak nieco navyse. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 27. Únor 2014 Sdílet Vloženo 27. Únor 2014 A co má Š-A servis společného s nevyměněním oleje?? Udělají vše a rádi, mají z toho obrat co si řekneš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tygrik Vloženo 28. Únor 2014 Sdílet Vloženo 28. Únor 2014 Dnes jsem byl s Yetíkem v servisu, nakonec se ukázalo, že to přece jenom byla kuna. 2 káblíky vyměněné a auto zase jede, jak má. Ale vidět ta nakousnutí fakt skoro nebyla. Současně proměřen rozvodový řetěz. Vše v normě. Přístup servisu pofesionální, naprostá spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Březen 2014 Sdílet Vloženo 1. Březen 2014 Dnešní cesta Praha - K. Vary s Yetíkem 1.2 TSI DSG, na rychlostce kolem 130 km/h, chvilkama i víc, obce 50 km/h, zbytek cesty 100 - 110 km/h, při občasném rozjezdu na plný kotel abych si vyzkoušel jak řadí DSG. Na té rychlostce to ovšem nešlo pod osm litrů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 4. Březen 2014 Sdílet Vloženo 4. Březen 2014 A dakujem za pripomienku Pandora, mohol som si olej nechat vymenit rovno spolu, keby to nebola skoda servis:(. Nakolko som objednal len tuto zavadu, tak mi len toto mohli spravit, tak teraz mam dalsi termin na zajtra poobede na garancku:) ale musim ich pochvalit, auto mi dali umyte a ciste... tak nieco navyse. Ktorý to bol servis? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor Koska Vloženo 5. Březen 2014 Sdílet Vloženo 5. Březen 2014 Pánové jedna zajímavá závada a asi se to bude týkat všech motoru 1,2Tsi, nevím zda tuhle věcičku i 1,4 a 1,8 Tsi. Ale asi určitě. Je to přepouštěcí ventil na vzduch do motoru od filtru. (možná mě někdo opravte, jestli je to špatně pojmenované). Jde o to, že se vám časem upálí (uškvaří) ten zavit a ventil vám odpadne a když je motor v chodu bude vám olej v menším množství stříkat na blok motoru. Mrknete na pravou stranu (z vrchu) na blok motoru a pokud tam najdete špinavé místo od oleje je hned jasno. Nový ventil stojí cca 300kč. Popravdě si myslím, že se to ale stane po delší době. Přeci jen mám najeto přes 170tis.... Vše viz foto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Březen 2014 Sdílet Vloženo 5. Březen 2014 Tak toto tady ještě nebylo. A 170 tkm tady asi taky hned tak někdo nemá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Decibel ES Vloženo 5. Březen 2014 Sdílet Vloženo 5. Březen 2014 Dnešní cesta Praha - K. Vary s Yetíkem 1.2 TSI DSG, na rychlostce kolem 130 km/h, chvilkama i víc, obce 50 km/h, zbytek cesty 100 - 110 km/h, při občasném rozjezdu na plný kotel abych si vyzkoušel jak řadí DSG. Na té rychlostce to ovšem nešlo pod osm litrů. Hm, takže to vypadá docela v pohodě! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Březen 2014 Sdílet Vloženo 5. Březen 2014 Pokud PP neukazoval nějaké bludy, tak je ta průměrná spotřeba celkem OK (tedy kromě dálnice, tam je to ovšem daň za SUV). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 6. Březen 2014 Sdílet Vloženo 6. Březen 2014 Dnešní cesta Praha - K. Vary s Yetíkem 1.2 TSI DSG, na rychlostce kolem 130 km/h, chvilkama i víc, obce 50 km/h, zbytek cesty 100 - 110 km/h, při občasném rozjezdu na plný kotel abych si vyzkoušel jak řadí DSG. Na té rychlostce to ovšem nešlo pod osm litrů. 1.JPG2.JPG3.JPG4.JPG K tomuto vozu dodávám ještě tuto spotřebu mimo obec -úsporná jízda (včetně cca 30 km na rychlostce) A celková (včetně obou výše uvedených) Jsem celkem pozitivně překvapen,čekal jsem větší spotřebu u této motorizace.Avšak dost záleží na stylu jízdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honimír99 Vloženo 15. Duben 2014 Sdílet Vloženo 15. Duben 2014 Zdar. Tak jen v rychlosti.Prostě jsem uspěl s reklamací na servisu a mám komplet vyměněnou rozv.sadu.Nic to nestálo,auto mám stále v záruce.Hned jsem spokojenější. Jo, kdybych měl být hnidopich tak bych musel říct že když startuju tak se startérem točím tak o vteřinu a půl dýl a že chvílema nepoznávám zvuk motoru jak zhrubnul jeho chod ale neříkám ani babuša. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor Koska Vloženo 16. Duben 2014 Sdílet Vloženo 16. Duben 2014 Tak další poznatek k motoru, bude se to týkat asi těch co mají najeto na 1,2 a 1,4Tsi víc jak 50000km. Kdyby vám někdy auto padá do nouzového režimu a nemá výkon, stane se to hlavně když vyřadíte, tedy motor běží na volnoběh. Po napojení na VAG vám pošle hlásku špatná funkce škrticí klapky, málo propouštěného vzduchu. Je třeba sundat potrubí ke klapce a klapku pořádně vyčistit. Vnitřek klapky musí být čistě chromový, žádný hnědý film nepřipadá k úvahu (Turbo propouští trochu oleje a tím vzniká ten film). U těchto TSI motoru je klapka dost citlivá, stačí nečistota jemného povlaku a už to dělá bordel v klapce a tím pádem v řídící jednotce.......(jestli to tu už bylo tak se omlouvám za plevelení fora ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.