alt Vloženo 14. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2009 Zdravím mám problém s motorem 1,8 tsi při rozjezdu při přidání plynu motor špatně reaguje na plynový pedál a už se mi několikrát stalo,že motor zdechl.Navíc když motor nastartuji a je studeny tak se mi zdá,že jde nepravidelně a do celého auta se přenášejí vybrace. Byl jsem s tím ve ŠKODOVCE tam přehrávali řídící jednotku nebo co trošku se to zlepšilo stále to,ale není ono.Díky za radu najeto 22000km Octavia MR 2008. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Huml Vloženo 22. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2009 podle popisu to snad vypadá, jakoby šel na míň válcu, asi bych to řešil znova navštěvou servisu a trvat na odstranění závady než se zničí něco dalšího, kontrolka motoru se nerosvěcuje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alt Vloženo 22. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2009 Právě,že nic není signalizováno a podle škodovky je vše v pořádku.Dělá to u studeného motoru a o občas když je motor ohřátý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 22. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2009 (editace) Opravdu ti auto přehráli? Napiš sem co máš v autě za data. Už tady bylo pár takových kterým to tvrdili a nic neudělali. Kdyby ti to šlo na 3 válce rozvítiola by se ti kontrolka motoru. Editováno: 22. Prosinec 2009, autor: Mates_XIV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 22. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2009 Taky bych se nedivil kdyby to nebylo prehrane. Zkusil bych navstivit jiny servis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alt Vloženo 22. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2009 Tak jaká mám data tak to opravdu nevím,jak se to dá zjistit? Je,ale pravda chvíli potom co jsem byl v servisu tak sjištěné problémy se zdály být odstraněné.Bohužel zanedlouho se vyskytly sice né v tak velké míře,ale znovu.Co jsem ted zjistil je to,že pokud natankuji více oktanový(98-100) benzín tak se mi zdá,že nepravidelnost studeného motoru není tak markantní.Jinak tankuji OMW,SHELL,BENZINA zkrátka u kvalitních čerpacích stanic,alespon podle mě. S motorem jsem jinak velmi spokojen ve všech směrech tohle mě,ale opravdu štve. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 27. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2009 Parkuješ venku nebo v garáži? Data zjistíš z výpisu z diagnostiky bude to něco 1Z0 907 115 .. 0040? myslim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alt Vloženo 28. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2009 Parkuji v garáži.dneska jsem byl ve škodovce zítra mi dají vědět kdy jim to mam dovést.Jinak dneska jsem byl u známého a taková čísla jsme tam nenašli bylo tam nějaké 0101 a ještě nějaká další jsem z toho jelen.Když jsem auto s tímhle motorem kupoval tak jsem měl dojem,že je to jediná správná volba ted už si zase až tak jistý nejsem.navíc mi připadá,že si s tí kluci ve škodě něvědí zase až tak rady. no uvidím jak to dopadne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 28. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2009 Měl jsem podobný problém se Superbem II s tím motorem. Ve škodovce přehrávali jednotku,měnuili váhu vzduchu,čidlo teplotry a nic. Nakonec jsem si doma udělal výmaz adpt.hodnot a zákl.nastavení klapky a po problémech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alt Vloženo 29. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2009 prosím tě mohl by si blíže popsat co jsi s tím dělal? já už jsem z toho opravdu neštastný. škodováci si stí totiž nevědí rady navíc dneska mi volali,že to snad ani nepůjde přehrát.po jejich posledním zásahu už jede auto docela v pohodě dokonce bych řekl,že má i menší spotřebu.dneska ráno jsem ho,ale nastartoval a motor a celé auto vybrovalo jako by šlo na tři válce až se vypne sytič a otáčky klesnou z těch cca 1200-1300ot.min na cca 800ot.min. tak je po problému motor se ustálí a přestane vybrovat.nevím co si o tom mám myslet a hlavně mě zaráží,že si s tím nikdo neví rady,auto v záruce a je mi to naprd. odkud jsi,že bych ti to dovezl,že by si se na to podíval? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 29. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2009 Co jsem dělal to jsem už napsal,podrobněji už to nejde.prostě výmaz adapt.hodnot a základní nastavení klapky.jinak ti to udělám ,není problém-Kopřivnice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alt Vloženo 29. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2009 dobre ja jsem z olomouce takze to není až tak daleko. počkám co mi ještě zavolají ze škodovky měli by se ozvat dneska nebo zíta a pak ti dam vědět.díky. zatím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 29. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2009 Skodovaci jsou diletanti... zajed za Cosbym a date to dohromady... Jeste by jsem se podival kolik davaji jednotlive vstriky na diagnostice.... no proste toprojet uplne cele... At se to zdari... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alt Vloženo 30. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2009 Co jsem dělal to jsem už napsal,podrobněji už to nejde.prostě výmaz adapt.hodnot a základní nastavení klapky.jinak ti to udělám ,není problém-Kopřivnice zdravým chci se tedy domluvit kdybych za tebou mohl přijet.Dneska jsem byl totiž ve škoda servisu tam mi řekli,že mám přehranou řídící jednotku na nejnovější data.Byly tam data s označením 0030,která byla přehrána na data s označením 0040(nejnovější).To znamená,že nastavení je takové jaké má být a v současné době s tím nejde nic víc dělat.Musely by si tam auto nechat a snažit se přijít na to kde je zakopaný pes to znamená výměna půlky motoru a do toho se mi tedy nechce.Napiš mi tedy kde tě v Kopřivnici najdu adresa atd.a kdy se ti to bude hodit.Díky. Zatím. D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Skulosch Vloženo 28. leden 2010 Sdílet Vloženo 28. leden 2010 (editace) Co jsem dělal to jsem už napsal,podrobněji už to nejde.prostě výmaz adapt.hodnot a základní nastavení klapky.jinak ti to udělám ,není problém-Kopřivnice Čaute, tak jak to nakonec dopadlo? Jak mi Cosby montoval odblok obrazu na Columbuse tak se mě ptal, jestli mi nekolísají otáčky na volnoběh a nekolísaly ... až do včerejška. Ve SHADE servisu mi řekli, že když se nic nerozsvítí, tak je to OK, ať příště vypnu a zapnu motor a bude to OK. Editováno: 28. leden 2010, autor: Skulosch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
V8 Mpower Vloženo 23. Únor 2010 Sdílet Vloženo 23. Únor 2010 tyhle motory to je jedna závada za druhou. lepší prodat a jezdit MHD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ben Vloženo 25. Únor 2010 Sdílet Vloženo 25. Únor 2010 Napdlo mě. Vím jedná se o naprosto jiný motor (mám 1.4 63kW), ale nemůže to být vadný vstřikovač? Mě to dělalo. Diagnostika nic nehlásila, chtěli se na to vysrat, ale pak změřili tlaky na vstřikovačích a bylo jasno. Výměna a pokoj.. do poruchy dalšího vstřikovače. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
detoxy Vloženo 12. Únor 2016 Sdílet Vloženo 12. Únor 2016 Kolísání otáček po startu: Vyčištění a nastavení klapky mi nepomohlo. Ještě zkusím vyměnit svíčky, nebyly měněny min 60 tkm, spíš pro klid duše, že jsem se na to nevybodnul. Nicméně nečekám, že to zabere a asi se smířím s tím, že jde o charakteristický projev tohoto motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.