(cz)tomves Vloženo 2. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2007 Ahoj vsem, mam octu 1.9 TDi, 66 kW, r.v. 2002, najeto 60 tis. Je po cipu na 83 kW, vse funguje bez problemu. Jen takova malickost, zhorsilo se startovani, kdyz je motor studenej, jde celkem dobre, ale kdyz je zahratej, je slyset, jak starter chvilku toci, rozhodne to neni jako pred cipem. Mate nekdo podobnou zkusenost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Delf Vloženo 2. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2007 Podival bych se na to jeste drobatko jinak - treba to nebude vubec tim cipnutim. Priznaky jsou stejne, jako problemy na tomto foru hojne diskutovane "spatne startovani" atp. Skusil bych proverit baterii, cidlo, starter.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 2. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2007 Problem bych videl v cerpadle.Mala davka paliva.Existuje jedna uprava na Vagu ktera to muze zlepsit. chipem to nejspis nebude pokud ho delal clovek co tomu rozumi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 2. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2007 Jasně,chipem to nebude.Kolega zřejmě myslí zvednutí start.dávky,ale to tak z 90% nepomůže.Pokud ti to špatně startuje za tepla,je to,jak už se to Xkrát probíralo startérem-hlavně to zase neřešte-ten startér.Osobně jsem jich cca 20 vyměnil kvůli špatným teplým startům a vždy to bylo ono. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 2. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2007 Jasně,chipem to nebude.Kolega zřejmě myslí zvednutí start.dávky,ale to tak z 90% nepomůže.Pokud ti to špatně startuje za tepla,je to,jak už se to Xkrát probíralo startérem-hlavně to zase neřešte-ten startér.Osobně jsem jich cca 20 vyměnil kvůli špatným teplým startům a vždy to bylo ono. JJ nejschudnejsi cesta je testnout vagem tu davku.Pak starter a baterka.Nakonec cerpadlo ale to doufam ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 2. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2007 NO ano už je tu opět diskuse . Přesně tak jak to předeslal Cosby. Pokud máš dobrý akumulátor tak vyměň starter a bude klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 3. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2007 Skoda ze nekteri neumi pouzit tlacitko "HLEDANI"....Pak se to tu zaplnuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spici Vloženo 23. leden 2008 Sdílet Vloženo 23. leden 2008 Zdravim všechny. Jelikož jsem si pořídil "novou" OI combi TDi 66kW, a chtěl bych trošku více koníků, tak jsem se chtěl zeptat na váš názor, co je podle vás pro tento motor (typovka ALH) lepší. Jestli čip nebo vstřiky z 81kw. Všem předem dík za názory...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
carlos Vloženo 23. leden 2008 Sdílet Vloženo 23. leden 2008 prvně trysky a pak poladit,vše najdeš v sekci bazar, stálé nabídky,zvýšení výkonu tdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JimTDI Vloženo 23. leden 2008 Sdílet Vloženo 23. leden 2008 určitě začni tryskami, doporučuji dieselpower.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shroubekk Vloženo 23. leden 2008 Sdílet Vloženo 23. leden 2008 nebo je taky možnost od kluků z http://chipforum.silesnet.cz/ mají celkem hoooodně zajímavé ceny a co jsem se dočetl,tak vše v pořádku a velká spokojenost Časem se k nim taky chystám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 23. leden 2008 Sdílet Vloženo 23. leden 2008 Možností je celkem dost, hodně na tom záleží kolik máš najeto, v jakém stavu je spojka a jestli vše funguje jak má. Pokud je vše ok není problém to udělat třeba vše najednou. Bylo by dobré si předem rozmyslet jaký chip chceš, lehký, dálnice nebo brutál(je potřeba vyřešit jako první spojku).Na netu je toho hodně, takže hledej, nebo se ozvi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 23. leden 2008 Sdílet Vloženo 23. leden 2008 (editace) Zdravim všechny. Jelikož jsem si pořídil "novou" OI combi TDi 66kW, a chtěl bych trošku více koníků, tak jsem se chtěl zeptat na váš názor, co je podle vás pro tento motor (typovka ALH) lepší. Jestli čip nebo vstřiky z 81kw. Všem předem dík za názory...... Na 66tku urcite trysky, samotnej chip by tomu spis uskodil pokud ma vic nalitany, dal bych S764 a chip od DieselPower- http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=32805 , nebo chipforum a budes na cas spokojeny a cca145PS tam bude... Editováno: 23. leden 2008, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olaf Vloženo 23. leden 2008 Sdílet Vloženo 23. leden 2008 Na 66tku urcite trysky, samotnej chip by tomu spis uskodil pokud ma vic nalitany, dal bych S764 a chip od DieselPower- http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=32805 , nebo chipforum a budes na cas spokojeny a cca145PS tam bude... Souhlasím s JasteR , prvně trysky a pak chip. Pokud dáš prvně chip a pak teprv trysky tak budeš mít chip nanic a akorád odrováš motor.Já osobně dal S764 a zatím spokojenost, až se vyjezdím a nebude mně to stačit přidám i chip.Zatím OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 23. leden 2008 Sdílet Vloženo 23. leden 2008 Zdravim všechny. Jelikož jsem si pořídil "novou" OI combi TDi 66kW, a chtěl bych trošku více koníků, tak jsem se chtěl zeptat na váš názor, co je podle vás pro tento motor (typovka ALH) lepší. Jestli čip nebo vstřiky z 81kw. Všem předem dík za názory...... Tady mas nejake postrehy lidi atd. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=36962 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spici Vloženo 24. leden 2008 Sdílet Vloženo 24. leden 2008 Tady mas nejake postrehy lidi atd. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=36962 Všem moc dík za příspěvky.... ale pořád mam pocit že mi trysky budou stačit a chip ten motor akorát zbytečně zatěžuje. Může mi tu někdo říct kolik trysky přidají cca kW a kolik cca chip? U trysek vůbec nevím a myslím že u čipu to je (když to beru s rozumem) nějakých 10-15 kW???? Nepotřebuju letadlo na kolech, ale svezení s 81kw bylo oproti mé 66kw uplně o něčem jinym. A ještě poslední otázka - dá se jenom s tryskama dosáhnout výkonu cca 81kW???? předem díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kadlec Vloženo 24. leden 2008 Sdílet Vloženo 24. leden 2008 mám taky ALH a min týde jsem dával trysky 502 od dieselpoweru a je to jiný auto, montil mi to Andre u Jablonce n /N max spokojenost a cena řekl bych velmi příznivá je to jiný auto, myslím, že tý 81 se to určo vyrovná pokud rovnou nepřekoná ale nejezdil jsem s ní, tak nemohu porovnat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 24. leden 2008 Sdílet Vloženo 24. leden 2008 (editace) Všem moc dík za příspěvky.... ale pořád mam pocit že mi trysky budou stačit a chip ten motor akorát zbytečně zatěžuje.Může mi tu někdo říct kolik trysky přidají cca kW a kolik cca chip? U trysek vůbec nevím a myslím že u čipu to je (když to beru s rozumem) nějakých 10-15 kW???? Nepotřebuju letadlo na kolech, ale svezení s 81kw bylo oproti mé 66kw uplně o něčem jinym. A ještě poslední otázka - dá se jenom s tryskama dosáhnout výkonu cca 81kW???? předem díky Pokud mas ALH dal bych Sprinty764 cena cca5500,- +montaz (jsou to z 2,5tdi) a 120koniku tam bude vlastni zkusenost, chip muzes dat vzdy a u tebe by se vyplatil kdyz uz mas VNT shodne turbo jako maji 81cky.. S764 jsou vykonejsi jak 520 nebo 502 a cenovy rozdil je zanedbatelny a na STK projdes v pohode.. Editováno: 24. leden 2008, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spici Vloženo 24. leden 2008 Sdílet Vloženo 24. leden 2008 Pokud mas ALH dal bych Sprinty764 cena cca5500,- +montaz (jsou to z 2,5tdi) a 120koniku tam bude vlastni zkusenost, chip muzes dat vzdy a u tebe by se vyplatil kdyz uz mas VNT shodne turbo jako maji 81cky.. S764 jsou vykonejsi jak 520 nebo 502 a cenovy rozdil je zanedbatelny a na STK projdes v pohode.. takze když mam typ motoru ALH tak už je tam turbo s proměnnym nastavenim lopatek? Já myslel že do každý 66kW dávaly turbo bez naklápění..... btw nepotřebuju letadlo na kolech a nechtěl bych měnit spojku (1.měsíc stará v autě) takže kdybych se dostal na těch 80kW + - tak bych byl spokojenej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 24. leden 2008 Sdílet Vloženo 24. leden 2008 (editace) takze když mam typ motoru ALH tak už je tam turbo s proměnnym nastavenim lopatek? Já myslel že do každý 66kW dávaly turbo bez naklápění..... btw nepotřebuju letadlo na kolech a nechtěl bych měnit spojku (1.měsíc stará v autě) takže kdybych se dostal na těch 80kW + - tak bych byl spokojenej 66TDi u Octavie od MR02 ma VNT turbo shodne s 81ckou staci hledat....dej tam S764 a budes spokojenej... http://dieselpower.cz/doc/prices/vw_cenik_trysek_mo.pdf Editováno: 24. leden 2008, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martino Vloženo 24. leden 2008 Sdílet Vloženo 24. leden 2008 (editace) takze když mam typ motoru ALH tak už je tam turbo s proměnnym nastavenim lopatek? Já myslel že do každý 66kW dávaly turbo bez naklápění..... btw nepotřebuju letadlo na kolech a nechtěl bych měnit spojku (1.měsíc stará v autě) takže kdybych se dostal na těch 80kW + - tak bych byl spokojenej ja mam ALH ale rok vyroby 11/2000 a tam vraj este VNTecka niesu.aspon podla toho co som sa docital tu na fore. aj v tomto pripade je najlepsie riesenie S764? alebo mi to bude dymit? Editováno: 24. leden 2008, autor: martino Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 24. leden 2008 Sdílet Vloženo 24. leden 2008 ja mam ALH ale rok vyroby 11/2000 a tam vraj este VNTecka niesu.aspon podla toho co som sa docital tu na fore. aj v tomto pripade je najlepsie riesenie S764? alebo mi to bude dymit? Je to trosku vic ale zanedbatelne, zadek spinavej mit nebudes... Ted nevim 100% jestli ALH je VNT ,ale melo by byt ,mam MR01 jednu z prvnich facelift Oct 66TDi a AGR a to je jeste s obtokem, co vim na 100% tak od MR02 ma i 66TDi VNT turbo shodne s 81ckou.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martino Vloženo 24. leden 2008 Sdílet Vloženo 24. leden 2008 niekde som cital temu kde sa niekto pytal ako spoznat ci ma obtokove turbo alebo VNT. boli tam aj obrazky podla ktorych sa to dalo urcit ale nemozem to uz najst Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spici Vloženo 24. leden 2008 Sdílet Vloženo 24. leden 2008 niekde som cital temu kde sa niekto pytal ako spoznat ci ma obtokove turbo alebo VNT. boli tam aj obrazky podla ktorych sa to dalo urcit ale nemozem to uz najst pokus se to pls najít, taky by mě to zajímalo..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martino Vloženo 24. leden 2008 Sdílet Vloženo 24. leden 2008 tak som to predsa nasiel http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...35&hl=turbo podla toho obrazku mam teda VNT ale idem to pre istotu omrknut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.