Indi Vloženo 8. Srpen 2008 Vloženo 8. Srpen 2008 to korbel86: to že tě někdo spráská ovlivňuje spousta faktoru, možná to neumíš jako on, jiné gumy, štěstí atd. Takhle se výkon neměří. Výkon se měří na brzdě Co se týká úprav ECU určitě bych to dal komukoli kdo se tomu věnuje pořádně a umí upravit jednotlivá data dle HW, to znamená, že umí odladit i tzv. speciály a těhle lidí je v republice velmi málo. Citovat
korbel86 Vloženo 9. Srpen 2008 Vloženo 9. Srpen 2008 (editace) hele mě golf max190km kola R18-215-40 najeto 200 000km Počet majitelu já byl 5 kod motoru ALH octavka max 210 kola R18-215 -40 najeto 260 000km Počet majitelu bracha je 2 kod motoru ALH Editováno: 27. Srpen 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku Citovat
Gonzalles Vloženo 12. Srpen 2008 Vloženo 12. Srpen 2008 Tak k té původní otázce: Mám taky 66kW a minulý týden jsem byl u TDIfuna, pokecali jsme poradil mi co a jak a přečipoval mi to na asi 85kW. A je to fakt velký rozdíl jsem max spokojený, Octa teď jede jako czert Ještě jednou velké díky Citovat
Delf Vloženo 27. Srpen 2008 Vloženo 27. Srpen 2008 Já jsem šel cestou výměny trysek na sprinty 764. Dynamika i výkon celkem vzrostly. Dle informací co mám, tak by tato úprava měla udělat také kolem 84kw. Citovat
Martin_TDi Vloženo 27. Srpen 2008 Vloženo 27. Srpen 2008 (editace) Nazdar, taky uvažuju spíš o změně trysek než o čipu. Dělal sis to sám? Je to složité? Díval jsem se že sada nebo jedna tryska vyjde na cca 1200Kč. Mám O1, 66kW, ALH. Jak se to projevilo na spotřebě. díky za informace. Martin_TDi Editováno: 27. Srpen 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku Citovat
martino Vloženo 27. Srpen 2008 Vloženo 27. Srpen 2008 Já jsem šel cestou výměny trysek na sprinty 764. Dynamika i výkon celkem vzrostly. Dle informací co mám, tak by tato úprava měla udělat také kolem 84kw. a co dymivost? u mna je tiez kupa trisiek uz na spadnutie tak ma to zaujima a tiez ta spotreba.... 1 Citovat
Stasek Vloženo 29. Srpen 2008 Vloženo 29. Srpen 2008 (editace) Dojed a udelame chip na morave.. Je zde na foru mnoho spokojenych clenu i tech co maj 66kw u mne po chipu. 85kw zatah hned poznas a bez koure. Chtěl bych se jen zeptat zda taky dělaté 1,8T (výměna vstřiků, turba a intercooleru) z audi TT. Dík za odpověď. Editováno: 29. Srpen 2008, autor: Stasek Citovat
pete.zn Vloženo 4. Září 2008 Vloženo 4. Září 2008 (editace) to TDIfun: pls, mě tu cenu pro člena fora , mám motor 1.9 TDi 66kw. díky Editováno: 4. Září 2008, autor: pete.zn Citovat
tomina Vloženo 4. Září 2008 Vloženo 4. Září 2008 TDifun: mohl bys mi taky napsat cenu pro clena :-) mam octu 1,9TDi 81kW, r.v 2001 diky ;-) Citovat
Smoker87 Vloženo 7. Září 2008 Vloženo 7. Září 2008 (editace) to TDIfun: pls, mě tu cenu pro člena fora , mám motor 1.9 TDi 66kw. díky Editováno: 7. Září 2008, autor: Smoker87 Citovat
Tomas.cz Vloženo 7. Září 2008 Vloženo 7. Září 2008 Já jsem kupoval trysky de facto od těhle kluků, od jejich pražekého kolegy mvoleska a vždy spokojenost. I ty trysky z 81kw co byly již použitý šlapou v pohodě a bez problémů. Citovat
LiborS. Vloženo 7. Září 2008 Vloženo 7. Září 2008 zdravím všechny. mam krátce po nehodě opravenou octu,dřív sem s ní ikdy nejel byla jako bouračka koupená, ted sem se s ní měl až možnost svést ,je to motor AHF 66kw a příde mi o jak líná mrcha, vše zapojno správně akorát sou občas problémy s brzdy. měl sem možnost ject s octávkou 66kw rok 03 a nebo toledem 81kw rok00 a jsou v tom velký rozdíly,nejhorší je že mí auto je asi tak nejlínější proto mi prosím poradte co koupit, zda trisky sprint,či chip ,do sz mi mužete napsat kdyžtak i cenu chipu ,docela by mě zajímala. kouřivost mi zas tak nevadí,katík a erg ventil už nejsou. Citovat
TDIfun Vloženo 7. Září 2008 Vloženo 7. Září 2008 AHF neni 66kw motor ale 81kw..tak bud ALH nebo AGR, kde je chyba? Citovat
KarlosTDi Vloženo 9. Září 2008 Vloženo 9. Září 2008 (editace) Tak mám od víkendu taky chipana od kluků z Bohumína - TDIfuna a Indiho. Jde o AGR 66kW najeto 180tis, original trysky Zkušenost s jízdou: + "zkušební dráha" dálnice za Bohumínem stejný úsek bez čipu max 170, po 190+km/h + zrychlení na 4. z 80-120km/h mínus cca 3s + zlepšil se určitě výkon v ot 2000+, vlastně jsem poprvé poznal že má cenu motor vytočit víc jak na 3000ot + super zrychlení ze 120 až na 160km/h, předjíždění na dálnici výrazně bezpečnější + tah motoru je cítit i při sešlápnutí ve 150, dřív konec kolem 120. Samozřejmě na zlámání vazu to není ale citliví jedinci to poznají + maximálka se zlepšila ze 180 na asi 205km/h (vše dle tach, pneu 195/65-R15) - trošku to od spodu začoudí při větším přišlápnutí, ale možná jsem si toho dřív nevšímal. Vidět je to v noci když za vámi někdo jede a svítí na zadek - jo a ještě jedno mínus - na výkon se rychle zvyká a chcete víc a víc Zkušenost se spotřebou: - cesta Brno - Bohumín bez chiu: 5,3l/100km - ta samá cesta ale opačně z Bohumína do Brna s chipem: 5,0l/100km a to sem testoval co to umí, max 205 ale pšššt, (bude to asi profilem trati je to víc z kopce) - cesta Brno Praha / Praha Brno +/- stejná jako dřív, ale s nesrovnatelně lepší jízdou Suma sumárum: - spokojenost jak s chipem, tak s prací kluků a s jejich jednáním. Díky fakt šikovníci - nelituji a za mě určitě doporučuji. Karlos Editováno: 9. Září 2008, autor: KarlosTDi Citovat
KarlosTDi Vloženo 10. Září 2008 Vloženo 10. Září 2008 No jo kurník na to bych zapoměl ... ale když na to dobré se opravdu rychle zvyká jeden z dalších super bonusů bylo nastavení předvstřiku a auto startuje na drc. Horkej motor dřív točit 5 - 10x než chytil, teď okamžitě. Je to pecka, díky Citovat
-Martin- Vloženo 10. Září 2008 Vloženo 10. Září 2008 Proč si neměnil trysky, vyšlo by to nejspíš levněji, efekt by byl stejný a ještě by si proved údržbu motoru a klidně si mohl potom udělat ještě chip. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.