Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

to korbel86: to že tě někdo spráská ovlivňuje spousta faktoru, možná to neumíš jako on, jiné gumy, štěstí atd.

Takhle se výkon neměří. Výkon se měří na brzdě ;)

Co se týká úprav ECU určitě bych to dal komukoli kdo se tomu věnuje pořádně a umí upravit jednotlivá data dle HW, to

znamená, že umí odladit i tzv. speciály a těhle lidí je v republice velmi málo.

hele mě golf max190km kola R18-215-40 najeto 200 000km Počet majitelu já byl 5 kod motoru ALH

octavka max 210 kola R18-215 -40 najeto 260 000km Počet majitelu bracha je 2 kod motoru ALH

Upraveno od olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku

A co jako? To jsem nepochopil, jsem lama.

Tak k té původní otázce: Mám taky 66kW a minulý týden jsem byl u TDIfuna, pokecali jsme poradil mi co a jak a přečipoval mi to na asi 85kW. A je to fakt velký rozdíl jsem max spokojený, Octa teď jede jako czert B) Ještě jednou velké díky :worthy

  • 2 týdny později...

a kolik si mu za to vysolil?

Hodně ;)

Napiš SZ přímo TDIfunovi.

Já jsem šel cestou výměny trysek na sprinty 764. Dynamika i výkon celkem vzrostly. Dle informací co mám, tak by tato úprava měla udělat také kolem 84kw.

Nazdar, taky uvažuju spíš o změně trysek než o čipu. :palec2: Dělal sis to sám? Je to složité? Díval jsem se že sada nebo jedna tryska vyjde na cca 1200Kč. Mám O1, 66kW, ALH. Jak se to projevilo na spotřebě.

díky za informace.

Martin_TDi

Upraveno od olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku

Já jsem šel cestou výměny trysek na sprinty 764. Dynamika i výkon celkem vzrostly. Dle informací co mám, tak by tato úprava měla udělat také kolem 84kw.

a co dymivost? u mna je tiez kupa trisiek uz na spadnutie tak ma to zaujima a tiez ta spotreba....

Dojed a udelame chip na morave.. Je zde na foru mnoho spokojenych clenu i tech co maj 66kw u mne po chipu. 85kw zatah hned poznas a bez koure.

Chtěl bych se jen zeptat zda taky dělaté 1,8T (výměna vstřiků, turba a intercooleru) z audi TT. Dík za odpověď.

Upraveno od Stasek

Máš SZ

to TDIfun: pls, mě tu cenu pro člena fora :worthy , mám motor 1.9 TDi 66kw.

díky

Upraveno od pete.zn

TDifun: mohl bys mi taky napsat cenu pro clena :-) mam octu 1,9TDi 81kW, r.v 2001 diky ;-)

mate SZ

Benzin 1.6 SR by sel neco navrch?

Mas SZ..

to TDIfun: pls, mě tu cenu pro člena fora , mám motor 1.9 TDi 66kw.

díky

Upraveno od Smoker87

ok

Já jsem kupoval trysky de facto od těhle kluků, od jejich pražekého kolegy mvoleska a vždy spokojenost. I ty trysky z 81kw co byly již použitý šlapou v pohodě a bez problémů.

zdravím všechny. mam krátce po nehodě opravenou octu,dřív sem s ní ikdy nejel byla jako bouračka koupená, ted sem se s ní měl až možnost svést ,je to motor AHF 66kw a příde mi o jak líná mrcha, vše zapojno správně akorát sou občas problémy s brzdy. měl sem možnost ject s octávkou 66kw rok 03 a nebo toledem 81kw rok00 a jsou v tom velký rozdíly,nejhorší je že mí auto je asi tak nejlínější proto mi prosím poradte co koupit, zda trisky sprint,či chip ,do sz mi mužete napsat kdyžtak i cenu chipu ,docela by mě zajímala. kouřivost mi zas tak nevadí,katík a erg ventil už nejsou.

AHF neni 66kw motor ale 81kw..tak bud ALH nebo AGR, kde je chyba?

Tak mám od víkendu taky chipana od kluků z Bohumína - TDIfuna a Indiho.

Jde o AGR 66kW najeto 180tis, original trysky

Zkušenost s jízdou:

+ "zkušební dráha" dálnice za Bohumínem stejný úsek bez čipu max 170, po 190+km/h

+ zrychlení na 4. z 80-120km/h mínus cca 3s

+ zlepšil se určitě výkon v ot 2000+, vlastně jsem poprvé poznal že má cenu motor vytočit víc jak na 3000ot

+ super zrychlení ze 120 až na 160km/h, předjíždění na dálnici výrazně bezpečnější

+ tah motoru je cítit i při sešlápnutí ve 150, dřív konec kolem 120. Samozřejmě na zlámání vazu to není ale citliví jedinci to poznají :)

+ maximálka se zlepšila ze 180 na asi 205km/h (vše dle tach, pneu 195/65-R15)

- trošku to od spodu začoudí při větším přišlápnutí, ale možná jsem si toho dřív nevšímal. Vidět je to v noci když za vámi někdo jede a svítí na zadek

- jo a ještě jedno mínus - na výkon se rychle zvyká a chcete víc a víc :)

Zkušenost se spotřebou:

- cesta Brno - Bohumín bez chiu: 5,3l/100km

- ta samá cesta ale opačně z Bohumína do Brna s chipem: 5,0l/100km a to sem testoval co to umí, max 205 :) ale pšššt, (bude to asi profilem trati je to víc z kopce)

- cesta Brno Praha / Praha Brno +/- stejná jako dřív, ale s nesrovnatelně lepší jízdou

Suma sumárum:

- spokojenost jak s chipem, tak s prací kluků a s jejich jednáním. Díky fakt šikovníci :palec2:

- nelituji a za mě určitě doporučuji. Karlos

Upraveno od KarlosTDi

Diiikk, a co teplej start?Je to OK???

No jo kurník na to bych zapoměl ... :) ale když na to dobré se opravdu rychle zvyká :)

jeden z dalších super bonusů bylo nastavení předvstřiku a auto startuje na drc.

Horkej motor dřív točit 5 - 10x než chytil, teď okamžitě.

Je to pecka, díky

Proč si neměnil trysky, vyšlo by to nejspíš levněji, efekt by byl stejný a ještě by si proved údržbu motoru a klidně si mohl potom udělat ještě chip.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.