Srpen 8, 200817 r to korbel86: to že tě někdo spráská ovlivňuje spousta faktoru, možná to neumíš jako on, jiné gumy, štěstí atd. Takhle se výkon neměří. Výkon se měří na brzdě Co se týká úprav ECU určitě bych to dal komukoli kdo se tomu věnuje pořádně a umí upravit jednotlivá data dle HW, to znamená, že umí odladit i tzv. speciály a těhle lidí je v republice velmi málo.
Srpen 9, 200817 r hele mě golf max190km kola R18-215-40 najeto 200 000km Počet majitelu já byl 5 kod motoru ALH octavka max 210 kola R18-215 -40 najeto 260 000km Počet majitelu bracha je 2 kod motoru ALH Upraveno Srpen 27, 200817 r od olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku
Srpen 12, 200817 r Tak k té původní otázce: Mám taky 66kW a minulý týden jsem byl u TDIfuna, pokecali jsme poradil mi co a jak a přečipoval mi to na asi 85kW. A je to fakt velký rozdíl jsem max spokojený, Octa teď jede jako czert Ještě jednou velké díky
Srpen 27, 200817 r Já jsem šel cestou výměny trysek na sprinty 764. Dynamika i výkon celkem vzrostly. Dle informací co mám, tak by tato úprava měla udělat také kolem 84kw.
Srpen 27, 200817 r Nazdar, taky uvažuju spíš o změně trysek než o čipu. Dělal sis to sám? Je to složité? Díval jsem se že sada nebo jedna tryska vyjde na cca 1200Kč. Mám O1, 66kW, ALH. Jak se to projevilo na spotřebě. díky za informace. Martin_TDi Upraveno Srpen 27, 200817 r od olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku
Srpen 27, 200817 r Já jsem šel cestou výměny trysek na sprinty 764. Dynamika i výkon celkem vzrostly. Dle informací co mám, tak by tato úprava měla udělat také kolem 84kw. a co dymivost? u mna je tiez kupa trisiek uz na spadnutie tak ma to zaujima a tiez ta spotreba....
Srpen 29, 200817 r Dojed a udelame chip na morave.. Je zde na foru mnoho spokojenych clenu i tech co maj 66kw u mne po chipu. 85kw zatah hned poznas a bez koure. Chtěl bych se jen zeptat zda taky dělaté 1,8T (výměna vstřiků, turba a intercooleru) z audi TT. Dík za odpověď. Upraveno Srpen 29, 200817 r od Stasek
Září 4, 200816 r to TDIfun: pls, mě tu cenu pro člena fora , mám motor 1.9 TDi 66kw. díky Upraveno Září 4, 200816 r od pete.zn
Září 4, 200816 r TDifun: mohl bys mi taky napsat cenu pro clena :-) mam octu 1,9TDi 81kW, r.v 2001 diky ;-)
Září 7, 200816 r to TDIfun: pls, mě tu cenu pro člena fora , mám motor 1.9 TDi 66kw. díky Upraveno Září 7, 200816 r od Smoker87
Září 7, 200816 r Já jsem kupoval trysky de facto od těhle kluků, od jejich pražekého kolegy mvoleska a vždy spokojenost. I ty trysky z 81kw co byly již použitý šlapou v pohodě a bez problémů.
Září 7, 200816 r zdravím všechny. mam krátce po nehodě opravenou octu,dřív sem s ní ikdy nejel byla jako bouračka koupená, ted sem se s ní měl až možnost svést ,je to motor AHF 66kw a příde mi o jak líná mrcha, vše zapojno správně akorát sou občas problémy s brzdy. měl sem možnost ject s octávkou 66kw rok 03 a nebo toledem 81kw rok00 a jsou v tom velký rozdíly,nejhorší je že mí auto je asi tak nejlínější proto mi prosím poradte co koupit, zda trisky sprint,či chip ,do sz mi mužete napsat kdyžtak i cenu chipu ,docela by mě zajímala. kouřivost mi zas tak nevadí,katík a erg ventil už nejsou.
Září 9, 200816 r Tak mám od víkendu taky chipana od kluků z Bohumína - TDIfuna a Indiho. Jde o AGR 66kW najeto 180tis, original trysky Zkušenost s jízdou: + "zkušební dráha" dálnice za Bohumínem stejný úsek bez čipu max 170, po 190+km/h + zrychlení na 4. z 80-120km/h mínus cca 3s + zlepšil se určitě výkon v ot 2000+, vlastně jsem poprvé poznal že má cenu motor vytočit víc jak na 3000ot + super zrychlení ze 120 až na 160km/h, předjíždění na dálnici výrazně bezpečnější + tah motoru je cítit i při sešlápnutí ve 150, dřív konec kolem 120. Samozřejmě na zlámání vazu to není ale citliví jedinci to poznají + maximálka se zlepšila ze 180 na asi 205km/h (vše dle tach, pneu 195/65-R15) - trošku to od spodu začoudí při větším přišlápnutí, ale možná jsem si toho dřív nevšímal. Vidět je to v noci když za vámi někdo jede a svítí na zadek - jo a ještě jedno mínus - na výkon se rychle zvyká a chcete víc a víc Zkušenost se spotřebou: - cesta Brno - Bohumín bez chiu: 5,3l/100km - ta samá cesta ale opačně z Bohumína do Brna s chipem: 5,0l/100km a to sem testoval co to umí, max 205 ale pšššt, (bude to asi profilem trati je to víc z kopce) - cesta Brno Praha / Praha Brno +/- stejná jako dřív, ale s nesrovnatelně lepší jízdou Suma sumárum: - spokojenost jak s chipem, tak s prací kluků a s jejich jednáním. Díky fakt šikovníci - nelituji a za mě určitě doporučuji. Karlos Upraveno Září 9, 200816 r od KarlosTDi
Září 10, 200816 r No jo kurník na to bych zapoměl ... ale když na to dobré se opravdu rychle zvyká jeden z dalších super bonusů bylo nastavení předvstřiku a auto startuje na drc. Horkej motor dřív točit 5 - 10x než chytil, teď okamžitě. Je to pecka, díky
Září 10, 200816 r Proč si neměnil trysky, vyšlo by to nejspíš levněji, efekt by byl stejný a ještě by si proved údržbu motoru a klidně si mohl potom udělat ještě chip.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.