Publikováno Květen 19, 200619 r Rozsviti se kontrolka u Fabie 1.4 16v 74kw r.v.2000 když pali např jen na 3 válce? 2 když odejde lamda sonda rozsviti se kontrolka a chyba se smaze a znovu nenaskoci je 100% lamda v poho nebo ne?
Květen 19, 200619 r nechcem ti velmi davat radi ale ta kontrola sa rozsvieti za hociaku blbost....ked vynecha sviecka tak ano ale po 40tich cykloch kedy nevinecha kontrolka zhasne, to iste sa tane ked ambda zachiti zle mnozstvo spalin rozsvieti sa ale tiez po urcitej dobe zhasne.....ja osone mam sksenosi ze sa mi kontrolka rozsvieti hed trosku zadusim motor....ale svieti maximalne nejakych 5 nastartovan a potom zhasne.....keby ze ti zacne svietit v kuse napr tyzden tak to daj skontrolovat v ervise kde ti bud vymazu spoadicku chybu alebo povedia co je pokazene, no poznam aj takych ludi co s rozvietenou kontrolkou jazdia uz vise roka a auto je v pohode ani zvysena spotreba ani znizeny vykon......to je moja pripomienka....
Květen 20, 200619 r Autor no motor na vonobeh malinko skuba nevim cim to?Ze by vynechavala svicka to asi ne co?
Květen 20, 200619 r no motor na vonobeh malinko skuba nevim cim to?Ze by vynechavala svicka to asi ne co? jak uz bylo receno v starsim tematu.... skubani u fabule se asi tezko zbavis...
Květen 20, 200619 r 1. proč ten tvůj problém řešíš na dvou odkazech - ty chceš poradit a druhej aby hledal vůbec proč. 2.byl si vůbec někde na vagu? jestli ti vynechává zapalování nebo jestli máš špatnej kabel na nákym válci ? 3.když ti motor pude na tři válce tak ti to naúpíše určitě víc závad ne jen vynechání určitého válce , ale taky že to nespaluje tím i vadnou lambda sondu ponevač ta ti určuje jestli v tom výfuku neni něčeho moc a ne že máš 100% špatný vstřik nebo kabel , nebo svíčku nebo něco jinýho. Lambda může být klidně na 100% ok. Ale to musíš nechat napíchnout na poč.
Květen 20, 200619 r marek_fabia - za vynechané písmenká sa neospravedlňuj. Ale za tie hrubky by si mal: davat radi - RADY nevinecha = NEVYNECHÁ zachiti = ZACHYTÍ
Květen 20, 200619 r Autor no to jsem nechaval.Ale nikdo asi nezkoumal hodnoty a mel jsem chybu lamda sondy ta se smazala a už chyba nenaskocila
Květen 21, 200619 r Mně když motor šel jen na tři válce, tak se rozsvítila kontrolka elektroniky motoru. V servise zjistili, že odešlo vstřikování na 3.válci a cívka. Na volnoběh se auto klepalo docela dost a jen stěží jsem dojel do servisu.
Květen 21, 200619 r Autor aha no tak to mam asi ok, zitra se zkusim stavit nekde v servisu na diagnostiku jestli zjisti cim to je ze mam malej vykon.alespon se mi to zda mensi nez driv. Cistil jsem klapku musel jsem ji silou otevrit a drzet abych ji moh vycistit.Tak snad se sni nic nestalo.Ale jedeto porad stejne
Leden 3, 201015 r Dobrý den, Chtěl sem se zeptat nedavno sem jen na dva válce , zjištěn problem zapalovacích cívek. po vyměně asi 200km se odporoučela zdřejmě další . ted jede na 3 válce... myslite že to bude někde jinde nějake zkraty ? nebo je to opotřebením a ted vyhoří všechny postupně a bude klid? a ještě jedna otazka ničí se motor když jede na 3 valce potřebuji dojet do práce a servisu. motor 1.4 16V 55kw Diky moc
Leden 3, 201015 r Neřekl jsi kolik máš najeto a ano motor se ničí - hlavně katalyzátor z důvodu nespáleného benzínu. Upraveno Leden 3, 201015 r od cartmanko necituj prispevky nad seou, jednak tym porusujes pravidla a jednk to nema logiku, to si fakt myslis ze nevieme na co odpovedas?
Leden 3, 201015 r odporucia sa postupne, vsetky. ak si dva menil a treti ti nejde teraz, kup hned dva a ten jeden posledny voz v aute a vymen ho hned ako sa to stane.
Leden 4, 201015 r Neřekl jsi kolik máš najeto a ano motor se ničí - hlavně katalyzátor z důvodu nespáleného benzínu. pokud válec (z důvodu špatné cívky nepálí) tak je automaticky ŘJ odpojen i vstřikovač právě z důvodu aby se neničil katík
Leden 4, 201015 r tak dneska v servise opět zjistili že je problem se zapalovaní druhého valce , (předtím měněná civka a bylo to ok) , v servise sem objednany na středu nevite jak je to možné že by zase civka se vypalila?
Leden 5, 201015 r Dobrý den,Chtěl sem se zeptat nedavno sem jen na dva válce , zjištěn problem zapalovacích cívek. po vyměně asi 200km se odporoučela zdřejmě další . ted jede na 3 válce... myslite že to bude někde jinde nějake zkraty ? nebo je to opotřebením a ted vyhoří všechny postupně a bude klid? a ještě jedna otazka ničí se motor když jede na 3 valce potřebuji dojet do práce a servisu. motor 1.4 16V 55kw Diky moc hlavně by jsi si měl ujasnit kolik máš v autě válců v nadpisu píšeš:: zapalovací cívky + motor jede na 3 valce, 1.4 16V a máš přitom 1.4 16V což si myslím, že byly 4válce a v prvním příspěvku píšeš, že jsi jel na 2 takže kolik jich teda máš???
Leden 7, 201015 r tak oprava dopadla takto : vstřikovací ventil 3000,- prace + skouška objemu valců , a všech vstřikovačů 1000 svíčka 200,- zapalovaci civka 1ks oprava teda 5tis , myslite že to bylo opotřebenim a na řadu přijdou brzy další ventily?
Únor 27, 201015 r chci se zeptat mam 1.4 16v a na volnoběh mi začalo auto poškubavat a při tom padají otačky a zase se to srovná. Jak poznám že auto jede na tři válce?Auto jede v pohodě akorát při volnoběhu kolabuje.Může to být zapalovací cívkou?
Duben 10, 201015 r Tak mám taky dotaz. V autě nám svítila kontrolka motoru, chyba - vynechává první válec. Důvod víme, jen čekáme na servisáka až bude mít čas. Ale dneska se mi stalo, po vymazání chyb, kontrola motoru začala blikat, nevíte co to znamená, když celou cestu blikala? Vždycky jen svítila. Teď už prý zase svítí.
Duben 10, 201015 r Já si myslím, že to znamená, že motor jede v nouzovém režimu. Mně to blikalo, když mi to jelo na tři válce. Poté, co se chytil ten, co vynechával, tak kontrolka už svítila trvale. Měl jsem podpálený výfukový ventil na válci číslo jedna.
Duben 10, 201015 r tak to bude ono, protože pak se asi ten 1 valec chytil. První svíčka je v oleji. prý těsnění. Jenže se musí sundat rozvody. Jen doufám, že neodejde nic jinýho
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.