Květen 21, 201114 r To bych taky rád věděl, hledám hledám a kde se v motoru nachází jsem nenašel fotku bych taky rád viděl, ale to si musím připlatit
Květen 21, 201114 r Tuším že je pod čerpadlem u rozvodů, vede tam tlustá hadice Upraveno Květen 21, 201114 r od Johnyy
Květen 22, 201114 r Já tedy děkuji za snahu, ale mám O1 1.9TDi 66kW 99r.v., a co sem zjistil tak jsou 2 tábory jeden říká nalevo a druhý napravo. Termostat by mi stačil na nějakým schéma,fotka bo tak něco, ale nechci rozebírat něco jinýho.Otec je automechanik komunismu a ví taky prd Upraveno Květen 23, 201114 r od Wojnar Necituj poslední příspěvek!!
Květen 23, 201114 r V levo u rozvodu pod čerpadlem, vede tlustá hadice.Tam je temostat.Je to napsené i v knížkách.Kromě motoru 1.6 55kw, tam mají termostat všechny motory.
Květen 23, 201114 r Děkuji za objasnění Johnyy, tak to jsem teda nevěděl, tak to musím udělat až budu měnit rozvody vidˇ?Jinak by to byla asi pakárna kvůli termostatu to všechno rozebírat. Ještě jednou děkuji moc za radu!!!!!!!!!!!!!!!!! Tomáš EDIT: Jo a děkuji za video!!!!!!Hooooooddddnnneeejjj Upraveno Květen 23, 201114 r od Wojnar Necituj poslední příspěvek a edituj příspěvky!!!!!!
Květen 24, 201114 r Ne rozvody dělat nemusíš s termostatem.Myslel jsem jen vlevo na straně rozvodů.Je tam jen jedna velká hadice, která je nasazená na přírubu, která je pod čerpadlem.Tady je foto a není zač
Květen 25, 201114 r no to je kráááása Johnyy, já se do toho o víkendu hned pustím a pak dám vědět jak sem dopad, protože já mám smůlu nebo sem levej??? Za odměnu se s tebou podělím o dnešní zážitek sem si v Praze koupil baterku Varta 77Ah za 2100kč,no a měl sem 2hoďky čas tak si říkám prohodím baterky na tom nic nebude, no a já levák povoluju golou kontakty a v tom jeden vořech mi spad do motoru, sluníčko do mě pralo já celej zadělanej ruce vodřený , no nakonec sem auto zved na hever povolil spodek a vořech vyndal, ale poenta je v tom že sem se ani nenasral,protože to bylo tak blbí,že to ani nešlo... Upraveno Květen 25, 201114 r od Wojnar Necituj poslední příspěvek!!
Květen 28, 201114 r Jak budeš vydělávat termostat, tak s ním musíš otočit o 90 stupňů do leva.Tak napiš jak se ti to povedlo
Prosinec 13, 201212 r Výměna Termostatu je na 10minut. Povolit 2 šroubky na imbus ( pozor ať nespadnou do altíka :-) ) Termostat z hubice vyndat otočením, tak i namontovat. Grande ;-)
Únor 7, 201510 r kapalinu jsem nevypouštěl,zakryl jsem alternátor igelitem, sundal hadici z příruby,povolil plastovou přírubu v které je nacvaklí termostat a vyteklo cca 1,5 l chladící kapaliny.poté vyměnil termostat a vše smontoval.poté nalil chladící kapalinu nastartoval a dolíval cca stejné množství co vyteklo. Poprvé to zabere cca hodinu.
Prosinec 3, 20177 r Mám takú otázku ohľadom výmeny termostatu. Menili by ste termostat keď motor sa zohreje iba na teplotu viď foto. Na 90°C to nevylezie nikdy a dnes bolo -1°C... Aj motor sa pomalšie hreje... Je to 1,9 tdi 81kw.
Prosinec 4, 20177 r Dnes som termostat vymenil a výsledok sa dostavil viď foto. Vonkajšia toplota takmer totožná s včerajškom rozdiel 0,5°C.
Prosinec 6, 20177 r Osobně se mi francouzské Vernety moc neosvědčily, životnost nic moc, dávám už jen Wahlery. Jen tak pro info, kdyby to začalo zase za půl roku zlobit.
Prosinec 6, 20177 r KaJe vieš čo núkali mi presne aj ten Wahler a vybral som si "drahší" Vernet tak uvidíme koľko vydrží... Predtým som menil v 2011 a dal som tam originál. A Wahler ti koľko vydrží akú máš skúsenosť?
Prosinec 9, 20177 r Ve svém autě mám Wahler asi 4 roky a 75 tisíc km a je dobrý. Vernety jsem dával tři, nic jiného u nás v té době v prodejně neměli, první odešel po půl roce, tak se vyreklamoval, druhý odešel po roce, pak šel Wahler. Na Fábii jsem taky dávali tátovi Varnet a do roka KO, takže šel také Wahler a fábka se prodala mému kolegovi z práce a myslím, že také drží. To bude min. 5 let.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.